Ya gören de sanır ki, vatandaş sulu GS aldı ve hararet sorunundan muzdarip.. Başka işiniz yok mu dostlar?
Ya gören de sanır ki, vatandaş sulu GS aldı ve hararet sorunundan muzdarip.. Başka işiniz yok mu dostlar?
Soldaki radyatöre her iki kafadan çıkan su ortak giriş yapıyor ve solda normal konveksiyon yolu ile soğuyan su sağdaki radyatöre geçtiğinde bu defa fan ile subcooling e uğratılıyor. Her ikisine fan koymaya ise gerek görmemiş çünkü teki yetiyor. Zaten kafalara çoğu zaman el bile değebiliyorsunuz.
Teknik olarak
Sol radyatör sol kafanın sağ radyatör sağ kafanın değil... Her iki kafa ortak kullanıyor her iki radyatörü ve o yüzden eşlenik çalışan çift fan gerekliliği diye bir durum yok
Hocam, Ural yapmış. orada kalmış. Bir şey koymamış üzerine.
BMW zamanla geliştirmiş.
Ama TR de BMW almak ve işletmek için para lazım. Benim param kıymetli. Japon alıp binmek benim işime geliyor.
BMW bana pratik gelmiyor. Hamallığı 96 model Africa Twin de 2001 senesinde bıraktım ben.
BMW kötülemek falan yok. Alan mutlu mesut binsin.
BMW kullananların diğer motorları kötülemesine uyuz oluyorum o kadar.
Kimse alınmasın ama, ben bu arkadaşlarıma "BMW-Head" diyorum.
@Bay Balta;
Hocam. Ben kullanmadım demedim. Sahibi olmadım.
Yakın arkadaşlarımın Bmw'leri vardı. Kullandım yani.
Ağır, asfalt yol motoru.
Enduro kullandım senelerce, Africa'yı satıp, Dominatör almıştım ve Africa'dan daha fazla sevdim.
En güzel yolları da onunla yapmıştım.
Bazı yerlerde doğru ifadelerin var tamam
Mesela büyük makine hamallıktır aynı fikirdeyim
Ama Japonların bazı modelleri hatta çok çok az modelleri mesela bir goldwing mesela bir pan european bana göre bmw nin altında motorlar
Neye dayanarak söylüyorum bunu ?
Mesela bir pan european ile viraja giremezsin kıçı başı başka tarafa kayar
Goldwing te motor hissi yok araba motoru var zaten üzerinde bozuk yola ise hiç gelemez nerede kaldı motor özgürlüğü ?
Ama bak diğer tataftan biri bana VFR dese onu BMW ile kıyaslarım
BMW head değil yani hepsine objektif bakmaya çalışmaktayım ama bu bmw nin onların çoğuna kendi deneyimlerim sonucunda kıdem basmasına engel mi olsun görmemek mi lazım bu defa tersten giderek o BMW diye dandik mi demek lazım bu defada
Bende bir 1952 var mesela en güzeli de o mesela sıfırından daha keyifli ve güvenilir direk buradan çık çine git Avrupa turu falan neymiş 1952 bu
Bugün daha yeni bir BMW ile 1000 KM git 2000 model ve üstü olsun yorulmazsın ve ben bunu başka makinelerde böyle yaşamadım Şimdi ne diyeyim BMW dandik mi diyeyim.
BMW diyince BMW head mi densin
O zaman Honda Head lerle dolu ortalık
Harley Head
Java Head ler bile var
Kavacık taş devri mekanı yahu
Sende de yaş var sanırım o zaman biraz
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:05 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:57 ----------
Belki komik gelecek ama
Sulu GS i alıp hararetten şikayeti olan bir tanıdığım var. Arıza yapmış yolda çünkü sağ kafa ateş gibi sol kafa normal diye söylenip duruyordu...
Gel gelelim susuz GS ten hararet sorunu yaşayan ne gördüm ne duydum bugüne kadar
Anlaşılan sizin sorununuz bu. Kafanıza göre bişeyler uydurup gerçekmiş gibi söyleyiveriyorsunuz.
Mesela, nerenizden uydurdunuz Goldwing de araba motoru olduğunu? Goldwing motoru Goldwing'e özel sıfırdan üretilmiştir. İlk başta 4 silindir yapılmıştır. Sonra daha da rafine ve güçlü olması için 6 silindir olarak güncellenmiştir. Bakın okuyun nasil geliştirildiğini:
http://en.m.wikipedia.org/wiki/Honda_Gold_Wing
Araba motoruyla uzaktan yakından alakası yoktur. Rastgele sallayıp duruyorsunuz. Bu arada taa 1980 de daha üstün olduğu için su soğutmalı yapmışlar motoru.
Ayrıca araziye giremeyen motor, özgürlük sunmayan motor mu oldu şimdi? Peki arazi motoru kıvrımlı bir dağ yolunda SS'in sunduğu özgürlüğü sunabiliyor mu?
Şahsi tercihlerinizi ve fikirlerinizi herkesin kabul ettiği doğrular gibi görünce, haklı itirazları olanlara desteksiz de olsa cevap verme ihtiyacı hissediyor, ve komik duruma düşüyorsunuz.
Bu arada Goldwing Amerika'da rakipsizdir. BMW senelerdir Goldwing'e alternatif üretmeye çalışıyor, Honda'nın tekel oluşturduğu pazar payından pay alabilmek için. En son K tipi motorlarına 2 silindir daha ekleyip K1600 yaptılar. Ama hâlâ Goldwing'e bir alternatif üretmeyi becerebilmiş değiller.
Al benden de o kadar. Hiç sevmem marka bağnazlarını.
Fanboy diyorlar burada. Doğal olarak itici oluyorlar. Bi ara marka haşlama başlıkları açmıştım biraz yumuşasın gevşesin diye. Anlaşılan en çok BMW'ye lazım
Tamam tamam sen haklısın
Ben bmw de su soğutma olduğunu bilmiyorum
Goldwing in motorunun ne olduğunu bilmiyorum ( lafın gelisi diyorum araba devrinde dönen aynı kütle volana sahip aynı bir makine sonuçta )
Sen büyük bir ihtimalle suya bu derken bende 1976 bir goldwing te vardı gaz veediğinde damdaki atermitten toz düşüren ama sen herşeyi biliyorsun
Verdiğin örnekler konu dahilinde bile değil
Ben sana hava soğutma ilkel veya modern dememişken konu sadece egzos normları nedeniyle hava soğutmaların üretimleri mecburen limitlenmişken maaşallah bir yazıyorsun bambaşka yerler bambaşka şeyler
Yok su soğutma modernmişte
Yok su soğutma güçlüymüşte
Yok su soğutma sorunsuzmuşta
bana ne bunlardan birader ?
Seninle konuştuğumuz konu hava soğutmalı motorların egzos normlarını karşılamamaları nedeniyle bazı firmaların üretimlerinde hava soğutmalı üretiminde mecburen kısıtlamaya gitmesi iken aldın çorba yaptın yahu
Yazdıklarında yanlış verdiğin linkte temelde başka şeyden bahsediyor herşeyin bir zırva yahu
git başkasından öğren sana hava soğutmalı üretiminin kısıtlanmasının egzos normları nedeniyle olduğunu söylüyorum ve yine söylüyorum ısrarla ben cahilim cahil kalacağım diyorsun yahu
tamam yazı burada duruyor ikimizde yazacağımızı yazdık
Git başka yerden sor öğren beni ergen mod işlerle uğraştırma
Ulan ne GS miş bee.. Alanın da alamayanın da çenesini yoruyo. Ben alırmıyım? İmkanın olsa tabi ki. Başka sözüm yoktur hakim bey..
Üçüncü olarak da @enolaguy gibilerle aynı motosikleti kullanıyor olacaksınız. Laf aramızda BMW çok da kötü motosiklet yapmıyor, ama Türkiye'deki bazı BMW sürücüleri arızalı BMW, Honda kadar sorunsuz motosiklet yapsa bile bu tipler markadan soğutmak için yeter insana... Gerci az cok her markanin var boyle fanboy'lari.
Hangisi daha itici, kendilerinden başka kimseye saygısı olmayan deri yelekli motosiklet grupları mı, ya da habire dediğim dedik, çaldığım düdük diyen marka bağnazları mı derseniz, o konuda net fikre sahip değilim. Zor soru. Tartışmak lazım
Haşmet abi sen arada haşlama yapardın Bmw yapsana be abi şöyle.
bmw sevmiyorum her yeri elektronik.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)