Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

bir motosikletin başından geçenler

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    PANDERMOS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ekim 2005
    Şehir
    İSTANBUL - KADIKÖY
    Motosikleti
    MARAUDER 800
    Merhaba Dostlar;

    Yazılarım az olsada, Regal Raptor'un ve toplu alım konusunun sıkı takipçisiyim. Ancak bugün forumlara girdiğimde ve Cuk_o arkadaşımızın başına gelen ve gerçekten çok korkunç sonuçlara gebe bu olayı okuduktan sonra ve halen bahse konu bayiden bırakın elle tutulur bir eylem gerçekleştirmelerini, bir özür bile dilemeyip bunun yerine olaydan aklanmaya çalışmalarını gördükçe gerçekten dehşete düştüm.

    Yaşanan son olay gerçekten dehşet verici ve hayatlarımızın aslında ne kadar değersiz göründüğünün bir göstergesi.

    Bence konu tamamen çok basit;
    1- Ortada defolu bir ürün var, sorunlu parçaların ivedikle onarılması, bu yapılamıyacak durumda ise; sorgusuz sualsiz söz konusu defolu motosikletin değiştirilmesi gerekli.
    2- Servisteki yaşanan bu dikkatsizliğin gerçekten ne kadar büyük bir sorun olduğunun farkına varılması ve kusurlu kişilerin tespit edilerek gerekli yaptırımların eyleme geçirilmesi gerekli.


    Acaba heran benimde başıma böyle birşey gelecekmi diye düşünmektense, 1 sene daha bekleyip işini dürüst ve düzgünce yapan firmaların motorları ile rüzgarı yüzümde hissetmeyi tercih ederim.

    Not: Regal Reptor un, kendi muadilleri içerisinde tercih edilebilecek tek ürün olduğu yönündeki fikrim halen geçerli ve bu fikrimin sonuna kadar arkasındayım.

    Saygılar
    CHOPPER "V" OLMALI


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    SHEMOTO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Kasım 2005
    Şehir
    ISTANBUL- Yeşilköy

    sorun çözüldü mü?

    Sevgili cuk_o arkadaşım,

    şikayetinlerinle ilgili bir gelişme varmı....yok mu?...bekledik ama senden bir ses seda yok... bizleri bu konuda bilgilendir lütfen...ne oldu motordan tamamen vaz mı geçtin?...paylaşır mısın neler olduğunu?...bu motoru almayı düşünen arkadaşları organize edenler olarak biz senin sorununu çok ciddiye alıyoruz...bu yüzden kendi adıma toplu alım organizasyonunun gazını kesmeyi uygun gördüm ..bekliyorum

    Bayi ve firmaların.... ürünleriyle ilgili sorun yaşayan müşteriye yaklaşımlarının, ürettikleri çözümlerin satın alma kararında rol oynayan en önemli faktörlerden biri olduğu yadsınamaz bir gerçek...

    Başkalarının da tekrar aynı tarz sorunları yaşamıyacağına dair güven hissetmesi lazım....bu yüzden toplu alımla ilgili senin sorunun açıklığa kavuşmadan kimseyi teşvik ederek, yardımcı olarak sorumluluk almak istemiyorum.

    gelişmeleri paylaşmanı bekliyoruz
    Paylaşımlarımız ve yolumuz hep açık olsun!

  3. #63
    cuk_o - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Haziran 2005
    Şehir
    Başakşehir 4.etap/2.kısım/ikitelli/İSTANBUL
    Motosikleti
    Regal Raptor DD250E-9 (RC "racing cruiser")
    Merhaba Arkadaşlar,

    Kusura bakmayın size sorunumla ilgili gelişmeleri yazmaya ne zaman, ne moral bulabildim.Çünkü
    motorumdan daha önemli bir problemim vardı. İşimi kaybetmemek için uğraşıyordum.Bu durum zaten motorumun geleceğini de etkileyecekti, moralim çok bozuktu bırakın yazmayı motoru düşünecek halim yoktu desem yeridir ama mecburen gittim motorumun peşinden,neyse başınızı ağrıtmak istemem.Konuya hemen gireyim

    Ben sizlerle sorunumu paylaştıktan sonra beni aradılar Aykon'dan. yani motoru aldığım ve sorunlarımı yaşadığım yerden, Murat abi ilgilendi.noldu falan dedi motorda sorunmu var? getir motorunu bakalım incelemeye gönderilebilir dedi. Murat abiye çok teşekkür ediyorum

    Araya kar olayı girdi. Motor çalışmadığı için ben ancak 1 hafta sonra zar zor bir minibüs buldum
    götürdüm.Götürdüğ 52;m gün motoru alt kattaki otoparka bıraktım sonra ertesi gün aradım. dedim motor sizin otoparkta alın napıyosanız yapın!

    bir iki saat sonra Ali usta aradı dedi motor çalışıyo. Nası çalışıyo abi ben size motoru çalışmıyor halde getirmedim mi, yapın demedim ki artık bunca şeyden sonra değiştirmenizi istiyorum dedim incelemeye göndereceğiz dediniz...ya dedi bunda sorun yok falanfilan değiştirmezler bunu fabrikaya göndersek bile geri gelir dedi. o zaman servis fişlerini hazırla ben değiştirmek istiyorum yeter artık dedim .Tamam bakim ben bi dedi bulabilirsem hazırlarım dedi.Bulursun bulursun dedim kızgınlıkla.

    1 saat sonra beni tekrar aradı yaa senin yüzünden işten çıkartcaklar beni dedi .valla sizin yüzünüzden de beni çıkartcaklar dedim kaç kez işe geç kaldım motorun yüzünden dedim. sonra senin motorda bişey yok çalışıyor dedi. sorun yok bujilerin kurum bağlamış dedi inanamadım bu yüzden çalışmadığına. Ben bujileri kaç kez sökmüştüm çünkü kaç kez çalıştırmak için uğraşırken boğulmuştu. kaç kez temizledim banamısın dememişti.hem de kaç kez. Bujiler iyice kıvılcım çakıyordu ama motor yine de çalışmıyordu.3 gün uğraşmıştım. hatta akü bile kaç kez bitti marş basmaz olmuştu. Evde akü şarj cihazıyla şarj ettmiştim.Ali usta yeni buji takmış. Daha önce 2 kez buji değiştirilmişti bununla beraber 3. kez buji değişmiş oldu.

    Ayrıca Ali usta bana benzini de temizledim dedi.Benzinde ne varmış? deyince pislik vardı onu temizledim dedi. Bu kısmını anlayamadım. O da fazla açıklama yapmadı zaten.Ben senin egzosunu değiştiricem dedi aynalarını değiştiricem dedi genel bi bakım yapıcam dedi sonra bi kez daha sorun çıkartırsa nolcak abi dedim.o da o zaman değiştiririz dedi ama öle büyük sorun çıkartmaz dedi. iyi abi dedim ama söleyim bi kez daha sorun çıkartırsa tüketici hakları mahkemesine dilekçe veririm haberiniz olsun dedim. tamam falan filan dedi

    3-4 gün sonra fabrikadan egzos geldi değiştirmişler bakım falan yapmışlar hertarafına bakmışlar
    sonra akşam almaya gittim motoru Murat abiyle muhabbet ettik biraz işte ya bi sorun varsa beni ara
    bundan sonra dedi ben şahsen ilgilenicem dedi.Teşekkür ettim.
    Muhasebe kapalıydı servis fişini alamadım. Murat abi sonra ben sana hazırlayım gel al dedi. Motorumu teslim aldım eve geldim. Sonuçta motorum serviste yapılanlarla çalışıyor…. Şimdilik diyorum. Çünkü artık ben güvenemiyorum.

    Daha sonra söylenen günde gittim ama servis fişini yine alamadım Murat abi muhasebe yine kapandı öğlen saatlerinde gel dedi. İşten izin alamadım ve gidemedim henüz.

    Şimdi yine debriyajda ufak bi kaçırma var ve bu gün su hortumu kelepçenin altından delindi niye
    deliniyor anlayamıyorum.Kelepçeyi söküp delinen kısmı kestim yeniden taktım. Bir de egzosun içinden çıngır çıngır bir ses geliyor 2 gündür. Murat abiyi arıycam yarın. Artık bana gına geldi. Motorumdan iyice soğudum artık. Tam düzeldi diye sevinmiştim. Ama hala debriyaj sorunu bitmedi yine debriyaj sorunu beni sıkıntıya sokuyor gazı açıyorum motor gitmiyor bağırıyor yarım debriyaj gibi beni delirtiyor. Murat abiden gelecek yanıta göre tüketici hakları derneğiyle görüşüp, dilekçe verip vermiyceğime karar vericem. Murat abinin ilgisinden çok memnunum ama motorum beni hala üzüyor.

    Benden başka debriyaj sorunu olan arkadaş var mı ve benim yaşadığım diğer sorunları yaşayan birileri daha var mı?Bu sorunları bir tek ben mi yaşıyorum.
    etrafına bir baksana evrendeki herşey sana hizmet etmek için yaratılmış.........

  4. #64
    Makine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Eylül 2005
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2015 Triumph Tiger Explorer
    cuk_o, Allah sabır versin kardeş. Umarım sorunların çözülür.
    "Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)

  5. #65
    grave - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Şubat 2006
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    CBF 600 SA
    ya ver gitsin yaa mahkemeye. zaten binemiyorsun motoruna, değişen bir şey olmaz. hiç değil başkaları uğraşsın. bak bende senin düştüğün durum nedeniyle R&R toplu alımından çıktım. firma anormal ciddiyetsiz ve duyarsız. bu murat beyle olacak iş değil. adamcağız ne yapsın gönderse motorun geri geleceğini biliyor oda SARIKAYALA'a güvenemiyor.
    arkadaşlar ben göremedim aylardır hiç bir sarıkayalar yetkilisi forumu takip etmiş mi? yok!!! niye etsin adamların işi bence motor bile değil... bir gün çine kendi sektörü için alışverişe gitmiştir. orda bir tanıdığı abi bu motor ucuz al Türkiye'de sat demiştir. adamlarda hadi tutursa tutar demiş almışlardır. düşünün orda bir konternır moto al, markasını adını soyadını bile koyabiliyorsun...
    dostum mahkemende geçerli olacak tek şey servis fişlerin. mutlaka al ve sonuçları burda yaz. reklamlarını yaparız merak etme. tekrar geçmiş olsun cuk_o...
    hatta sana tavsiyem motorunla ilgili sorunları ve servis kartlarını ankara ticaret odası başkanı Sayın SİNAN AYGÜN'e yolla. eğer onun burnuna kötü bir koku gelirse merak etme o çok iyi reklam yapar...
    Sons Of Troya (Gelibolu)

  6. #66

    Üyelik
    29 Mart 2006
    kazasız sürüşler

  7. #67

    Üyelik
    02 Ağustos 2006
    Motosikleti
    YuAn XGJ 150GY-3A
    ben yetkili servise 3 senemi vermiş biri olarak konusuyorum (elektronik) bütün servisler ne olursa olsun malı garantiden cıkartıp parayı canlı almak için her yolu dener bence senin yapman gereken fabrikayı senin arayıp bizimle paylastıgın bu olayları onlarada bildirmen o zaman motorunun degiştirilmesi gerek il 15 gün arızalarında ne olursa olsun mal tamir edilmeden değişir (bu arada artık servis değilim ) :=)))

  8. #68

    Üyelik
    22 Ağustos 2006
    Alıntı crazy_devil adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bi önceki yazımda da belirttiğim gibi bizler tüketici olarak bazı haklara sahibiz.Yukardaki yazımda bir link verdim,motorun garanti kapsamı dahilinde ne gibi haklarımız olduğunu belirtebilmek için.Ama linki tıklamaya,resmi kaydetmeye...vs. üşenen yada bilmeyen arkadaşlar için buraya tekrar yazmak istedim;
    Her motorun GARANTİ BELGESİ'nde yazar!!!
    GARANTİ ŞARTLARI
    1- Garanti süresi,malın teslim tarihinden başlar ve 2 yıldır.
    2- Malın bütün parçaları dahil olmak üzere tamamı firmamızın garantisi kapsamındadır.
    3- Malın garanti süresi içersinde arızalanması durumunda,tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.Malın tamir süresi en fazla 30 iş günüdür.Bu süre mala ilişkin arızanın servis istasyonuna,servis istasyonu olmaması durumunda malın satıcı,bayi,acentesi,temsilciliği,ithalatçısına bildirimtarihinden başlar.Sanayi malını atızasını 5 iş günü içersinde giderilmemesi halinde ithalatçı ,malın tamiri tamamlanıncaya kadar,benzer öezlliklere sahip başka bir sanayi malını tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.
    4- Malın garanti süresi içerisinde,gerek malzeme,gerek işçilik,gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde,işçilik masrafı,değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamiri yapılacaktır.5- Malın;
    Malın;
    Teslim tarihinden itibaren garanti süresi içersinde kalmak kaydıyla bir yıl içerisinde aynı arızayı ikiden fazla tekrarlaması veya farklı arızaların dörtten fazla ortaya çıkması sonucu,maldan yararlanamamanın süreklilik kazanması,
    Tamiri için gereken azami sürenin aşılması,
    Servis istasyonunun mevcut olmaması halinde sırasıyla satıcısı,bayi,acentesi,temsilciliği,ithalatçısı,dü zenleyeceği raporla,arızanın tamirinin mümkün bulunmadığını belirtmesi durumunda ÜCRETSİZ OLARAK DEĞİŞTİRME İŞLEMİ YAPILACAKTIR.
    6- Malın Kullanma kılavuzunda yer alan hususlara aykırı kullanılmasından kaynaklanan arzalar garanti kapsamı dışındadır.
    7- Garanti belgesi ile ilgili olarak çıkabilecek sorunlar için Sanayi ve Ticaret Bakanlığı Tüketicinin ve Rekabetinin Korunması Genel Müdürlüğü'e başvurulabilir.

    Evet arkadaşlar biz bu malı alırken satıcı ve bizim aramızda bu anlaşma taahhüt edilir.Yani satıcı ve ben bunları kabul ettiğim için bu malı alırım.Yok adam derse ki bana şu madde geçerisizdir;o zaman alsın kendi kullansın malını.Bu maddelerde dikkat edilmesi gereken husus şudur sevgili dostum;5.madde senin mağdurluğunu tam anlamıyla anlatmaktadır.Servise götürdüğünde bilmem ne dişlisinin kırıldığını sana 2 kere söylemişler ve hiç bir hakları olmadığı halde (4.maddeye itafen) senden para almışlar.Şu an yasalar önünde haklısın ve sonuna kadar hakkını aramalısın.Yoksa bütün motosiklet sürücüleri bu gibi durumlardan ötürü motor binmekten soğuyacaklar.Hakkını aramaya başladığın andan itibaren motosiklet.net ailesi olarak senin destekciniz.Saygılar.

    7. madde biraz yanıltıcı bir madde kanun gereği istediğiniz(tabiiki ilgili olmak kaydı ile) yere başvurabilirsiniz. motor olayı limit uzeri iolduğundan biraz daha zor hallediliyor fakat mahkee yolu da açıktır. ayrıca kanunun uyd-gulanmasından sanayi ve tic. bakanlığı sorumludur. fakat uyf-gulamada mahkemeye vermeniz gerekir, diretirlerse. orada da emsal kararlar bulunduğundan, işiniz daha kolay olacaktır. yani yılarca surunmezsiniz. mahkeme sonunda icra ile yeni motorunu alırsın gerekirse. bence peşini bırakma. onlarda dişli bir adamın kendilerine ne derece zarar verebileceginin farkındalar, tamirci bilmem ne ustanın farkında olmasını beklemeyin tabii. ulaşabildiginiz en ust duzey mudure derdinizi adam gibi anlatın bakın bakalım nasıl da cozuluyor .

  9. #69
    NIGHTCORE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ağustos 2006
    Kardeş düzgün servis bulmak gerçekten çok zor geçmiş olsun diyorum ama ben senin yerinde olsam ciddi diyorum servisi döver veya dövdürürdüm !
    ๑۩۞۩๑ NIGH†CORE™ ๑۩۞۩๑ Yusuf™ ๑۩۞۩๑ 150hs ๑۩۞۩๑


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler