Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

600rr kullanmak

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    yalowa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Haziran 2010
    Şehir
    Yalova
    Motosikleti
    Yamaha X-Max 250
    10.000 TL'ye ben alayım öyle temiz 600rr'ı. (: Var o işte bir hinlik. Hatta ibişlik var. Demedi deme. Fazer, 600F hatta 2003-2004 model 600f leri bile alamazsın o fiyata. Hele hele 15.000km'de ? Mümkün değil.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    03 Ağustos 2009
    Alıntı dinmeyen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    merhaba Hewlett,

    eminim ki SS motor konusunda bilgili + deneyimli herkes ilk motor olarak 600RR kullanılmaması gerektiğini söyleyecektir. gene eminim ki bu söylemlerin karar vermende zerre kadar etkisi olmayacaktır. yazının gidişatından belli ki motor da kusur olmadığına ikna olursan alıp kullanıcaksın makineyi. ölürsün, geberirsin diye moralini bozmak dışında etkisi olmayacak laflar yerine yerine hiç değilse 600RR la nasıl yaşarsına cevap vermeye çalışıcam.

    benim önerilerim:

    1. Satın alma: satan arkadaşla konuşup motoru yetkili servise tam anlamıyla kontrol ettir. Bunun için 50-100 TL civarı ücret ödeyebilirsin, bedava baksınlar istersen üstün körü bakarlar, hakkını vermezler. Ben 2006 dan beri motorumu Kızıltoprak da Ali Esengül e teslim ediyorum, orasını düşünebilirsin.

    2. Eğitim: "motor için direksiyon dersleri verebilecek derecede arkadaşlarım" diye bir arkadaş türü yoktur. motosiklet sürüş eğitimi, mesleği bu olan sertifikalı motosiklet eğitmenlerinde alınır. önerim Hondanın güvenli sürüş eğitimi 2, 3 ve 4 seviyelerini tamamlamadan motorla trafiğe çıkmamandır.

    3. Arkadsaşlar: motoru aldın, eğitimini bitirdin yola çıkıcaksın e bu makinenin yalnız tadı olmaz, caddede-TEM de yanına SSci arkadaş istiyceksin. işte bu arkadaşlarınla ilgili yapacağın seçim senin yaşamla ölüm arasında yapacağın seçim kadar önemli olacak. herkes içinde bulunduğu gruba kendini ispat etmek, o grubun üyeleri tarafından saygı görmek ister. apaçi-haydut karışımı insanların domine ettiği bir grupta saygı duyulan bir üye olman için yayaların cirit attığı caddelerde tek teker kullanmak, diğer SS in yanından sıyırarak geçmek gibi dallamalıklar yapmak gerekebilir. bence mensubu olacağın SS tayfasının seçimi hayatta kalmak için alacağın eğitimden bile önemli.

    bool şanslar

    Yazmayı düşündüğüm herşeyi yazmış arkadaş. Sonuna kadar katılıyorum. Eklemek istediğim tek şey, motosikleti bir yerden bir yere götürebilmek onu kullanabiliyor olduğunuz anlamına gelmez. Motora hiç binmemiş 10 kişiye birer 600RR verseniz belki 7'si kaza yapmaz, başına iş açmaz. Ama 1 sene sonra o 10 kişiden 1 tanesi bile 250cc ile motora başlamış bir kişinin yarısı kadar bile iyi motosiklet sürücüsü olamaz.

    Tr_select gibi üyelerin söylediklerine kanmayın. Pek çok kişi düzlükte gazlamayı becerince kendini motorcu zannediyor. Motorun üstüne ananemi bindirsem o bile gazlar düzlükte. Ben hayatında kontra nedir duymamış, uygulamamış ama 2 senedir GSR600'e binip "geçen gün artçıyla tekere kalktım" diye üfüren motorcular da gördüm. Onlardan biri olmak size yetiyorsa Hayabusa bile alabilirsiniz. Dikkatli olursanız belki bişey olmaz ama asla düzgün motosiklet sürücüsü olamazsınız.

  3. #23
    azgurbuz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2007
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Bianchi 21 Vites
    İyi sürücü olmak buna benzer birşey;

    http://dai.ly/dbz0Dv

  4. #24
    Omicron - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2009
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    Gitti Güzelim GSR
    Alıntı azgurbuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi sürücü olmak buna benzer birşey;

    http://dai.ly/dbz0Dv
    yeterli bir örnek olduğunu düşünüyorum.
    saygılar.
    AKILLILAR DÖVÜŞMEDEN KAZANIR, cahiller kazanmak için dövüşür

  5. #25
    muzaffer1968 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Nisan 2008
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    2010 CBF1000F
    Alıntı azgurbuz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İyi sürücü olmak buna benzer birşey;

    http://dai.ly/dbz0Dv
    Bu güzel örneği illaki BMW den vermek zorundaydın değilmi
    Denildiği kadar okumayan bir toplum değiliz. ErkekIer bildiğini okuyor, kadınlar da canına okuyor

  6. #26
    Jubaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    Amerika,CA
    Dostum kullanmasina kullanirsinda surmek baska bisey.

    Dusuk cc insana bilmedigi cok sey katiyor.

    He bu makinada da ogrenirsin ama pahali ve daha sancili olur.

    Basmam etmem deme elbet bi duzluk olucak sonunda da bi viraj 6. vites 5 bin devir 160+ bi hiz anlamiyosun bile makina ne ara cikmis o hiza.

    Turkiye de sakat bana gore en kotusu pahali bu is.
    We are many...

  7. #27
    EmoTHEp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Temmuz 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    '10 Monster 696
    herşeyden önce motorun fiyatı mantıksız eldi bana ben 2005 model bir 600 f bulmuştum 20.000 km mükemmel temiz bir makina, ki abim buldu getirdi makineyi, o bile 13000 TL ediyordu, 8500 e cbr 600rr biraz mantıksız geldi bana...

    yukaıdan da anlayacağın gibi bende motora ilk 600 f ile başlayacaktım, sonradan vazgeçtim, sonra senin gibi 600rr buldum o da olmadı, içimdeki ss isteği hiç azalmadı hala içeride bir yerde duruyor... 2 silindirli ve hp-tork eğrilerinin daha yumuşak olmasından dolayı, kendime ait ilk motorumu monster 696 dan yana kullandım... daha önceden motor tecrübem maksimum 300km idi aldığımda... makina güçlü ama kontrolü bende, yüksek devire gerek olmadığından ani tepkiler vermesini engelleyebiliyosun ki 600rr dediğin makine 18000 rpm çeviriyor yanlış bilmiyorsam... devir arttıkça ani zıplama artar... şu anda 3500 km deyim, ve kullandıkça iyiki ss almamışım diyorum, tabi bu benim kendi fikrim... ben ss i bu kadar sevmeme ve istememe rağmen 15-20 000 km devirmeden 600lük ss düşünmüyorum, çünkü zaptedemem... bu iş sana kalmış, sağlık da senin hayat da senin ama arkanda bir ailen var onlarıda düşünmen gerekir... ister al, ister alma, motorun vereceği tepkileri kimse anne karnından çıktığında bilmiyor, deneyerek öğreneceksin, burda sana yazanların amacı sadece hata yaptığında yaptığın hatayı telafi edebileceğin bir hızzda ve motorda olmanı sağlamak...
    Kim Ağlarsa Yalan Ağlar, Beni Bi'tek Duca'm Anlar...


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)