Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 12

MZ nin diğer MOTORLARA GÖRE ÖZELLİKLERİNİ BİLEN VAR MI ACABA

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    mettoxin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Nisan 2010
    Şehir
    zeytinburnu/istanbul
    Motosikleti
    cbf 250 (ona kırmızı çok yakışıyor ) :)
    Alıntı concorde787 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşım ,benim kafamdada tam 4 aydır bir mz dir gidiyor . bir kaç tane batım ,ama hiç kurcalanmamış bir makina aradığım için beklemedeyim bir tane bayramadan sönra sözünü aldım galiba kısmetse onu alacağım. mz nin beğendiğim özellikleri
    1 iki zamanlı oluşu.(kendim 2 zamanlı motor ustasıyım .ama motorsiklet tamiri yapmıyorum .motorlutestere ilaç makinaları falan tamir ediyorum.ama teori 2 zamanlı olduğu için problemim yok.)
    2 250 cc hacminde tek silindir olmasına nazaran iyi bir beygir gücü ve tork vermesi.
    3 malzeme kalitesi.
    4 hafif ve tatminkar bir hızı var
    5 temizini 1500 2000 tl aralığında alabiliyorsun.
    6 sibob kaçırdı ,kesti , sente atladı derdin yok
    7 al bir mz dünyayı gez.....
    beğenmediklerim.
    1 marşsız
    2 eksoz sesi (şahsen mümkün olduğunca sessiz bir motor sürmeyi tercih ederim ..)
    3 iki zamanlı olduğu için sürekli yağ takviyesi .
    ama verdiği çoşku tartışılmaz... bakalım kısmetse bayramdan sonra bir tane mz im olacak
    allahın izniyle inş alırsın

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:55 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:53 ----------

    Alıntı teknikhoca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amacım seni caydırmak yada almaya ikna etmek değildi....Sadece..gerçekten klasik özellikli, hele hele 2 zamanlı bir makineye binmek farklı bir olaydır. Egsoz sesi cazip gelebilir. motor gücü cazip gelebilir....ama öyle anda öyle bir sorunla karşılaşırsın ki....bir anda duyduğun o egsoz senfonisi büyük bir ızdıraba dönüşebilir...

    Çok değil 2 saat önce...Ankara'dayım şuan... Salı günü Adana'ya döneceğim ve Ankara-Adana arasını motorla gideceğim. 15 gündür motorum yatıyordu ve aküsünün dolması ve birazda gezmek bahaesi ile akşam saatinde dışarı çıktım. Bir anda motorumda elektrik kesintisi oldu. Kontak anahtarı kısa devre yaptığı için aşrı ısındı ve elimi yaktı. Far, sinyal vs. gitti. Muhtemelen YİNE çürüyen bir kablo şase aldı gövdeden. Motor şu anda çok güvendiğim bir arkadaşımda....Göreni hayran bırakıyor, sesi görütüsü ama...arızası derdi de bitmiyor. motoru sağlam evet... Ankara-İstanbul-Yalova-Ankara hattında gitti geldi...Ama sadece motorla bitmiyor ki...

    Bunları iyi düşünün...Benzin, bakım masrafları, yedek parça, yaşı gereği çürüyen aksam.....v.b.
    işte motordan soğumaya sebeblerden bi tanesi motorun arıza göstermesi o yüzden pek bnm şartlarıma uygun olmadıgına kanaat verdım sizin sayenızde :/


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22

    Üyelik
    01 Temmuz 2010
    Şehir
    safranbolu KARABÜK
    Motosikleti
    2017 nmax155. 2012 hyosungGV250
    tamirini yaptığım iki zamanlı motorlarda bu güne kadar karşılaştığım ve halada yaşadığım (en sık tamir ettiğim.)arıza piston sarmasıdır .fakat işin bilincinde olan müşterilerim benzine yağ karışım oranına dikkat ettikleri sürece hiç bir sorun yaşamadıklarını biliyorum . bu makinayı kulanmak için şahsi fikrimi söyliyeyim yağ pomapasına pek güvenmediğimi söyleyebilirim .aldığım zamanda yağ pompasını devre dışı bırakmayı düşünüyorum .çünkü makanik ve plastik hortum bağlantılarıyla çalışıyor.hava yapsa hortum patlasa yağsız kalması muhtemel... ama benzine ölçülü bir şekilde kullansak ve kaliteli yağ kullanılırsa .herngi bir problem yaşanabileceğini sanmıyorum

  3. #23
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı teknikhoca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amacım seni caydırmak yada almaya ikna etmek değildi....Sadece..gerçekten klasik özellikli, hele hele 2 zamanlı bir makineye binmek farklı bir olaydır. Egsoz sesi cazip gelebilir. motor gücü cazip gelebilir....ama öyle anda öyle bir sorunla karşılaşırsın ki....bir anda duyduğun o egsoz senfonisi büyük bir ızdıraba dönüşebilir...

    Çok değil 2 saat önce...Ankara'dayım şuan... Salı günü Adana'ya döneceğim ve Ankara-Adana arasını motorla gideceğim. 15 gündür motorum yatıyordu ve aküsünün dolması ve birazda gezmek bahaesi ile akşam saatinde dışarı çıktım. Bir anda motorumda elektrik kesintisi oldu. Kontak anahtarı kısa devre yaptığı için aşrı ısındı ve elimi yaktı. Far, sinyal vs. gitti. Muhtemelen YİNE çürüyen bir kablo şase aldı gövdeden. Motor şu anda çok güvendiğim bir arkadaşımda....Göreni hayran bırakıyor, sesi görütüsü ama...arızası derdi de bitmiyor. motoru sağlam evet... Ankara-İstanbul-Yalova-Ankara hattında gitti geldi...Ama sadece motorla bitmiyor ki...

    Bunları iyi düşünün...Benzin, bakım masrafları, yedek parça, yaşı gereği çürüyen aksam.....v.b.
    Anlamaya çalışıyorum.... Ama anlamıyorum... Kendinle çatışıyorsun....

    Madem bu kadar sorunlu bu kadar problemli neden hala jawa ya biniyorsun?...

    Bir konuyu atlıyorsun...

    Mz di jawaydı bunlar eski makineler... Nerdeyse klasik... Zaten cürümü ne ki ne sorun açsın?...

    motor arızası desen en basit motor... Hangi ustaya gitsen yapar.... Elektrik arızası desen çok basit bir sistem...Hangi elektrikçiye gitsen yapar...

    Altı üstü 1000-1500 liralık makina... Bir çinli parası.... 20bin km binsen arıza yapsa tamir edilmese ne olur?... Bir çinli o kadar gidince zaten kullanılmaz hale gelir... Kaldıki kullanırken aldığın zevk cabası....

    Şahsen 12 sene mz 251 e binmiş biri olarak diyorum ki ; Orjinal 90 model bulsam bu gün alırım.... Kendi mz imi sattığıma halen pişmanım...

    Her güzel şeyin katlanılası neticeleri vardır... Gözün keserse alır binersin..
    Kesinlikle yeni başlanılacak bir motor değildir...
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  4. #24
    acayüp - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    cawa
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anlamaya çalışıyorum.... Ama anlamıyorum... Kendinle çatışıyorsun....

    Madem bu kadar sorunlu bu kadar problemli neden hala jawa ya biniyorsun?...

    Bir konuyu atlıyorsun...

    Mz di jawaydı bunlar eski makineler... Nerdeyse klasik... Zaten cürümü ne ki ne sorun açsın?...

    motor arızası desen en basit motor... Hangi ustaya gitsen yapar.... Elektrik arızası desen çok basit bir sistem...Hangi elektrikçiye gitsen yapar...

    Altı üstü 1000-1500 liralık makina... Bir çinli parası.... 20bin km binsen arıza yapsa tamir edilmese ne olur?... Bir çinli o kadar gidince zaten kullanılmaz hale gelir... Kaldıki kullanırken aldığın zevk cabası....

    Şahsen 12 sene mz 251 e binmiş biri olarak diyorum ki ; Orjinal 90 model bulsam bu gün alırım.... Kendi mz imi sattığıma halen pişmanım...

    Her güzel şeyin katlanılası neticeleri vardır... Gözün keserse alır binersin..
    Kesinlikle yeni başlanılacak bir motor değildir...
    Arızaların basit olşu kısmına katılıyorum fakat ne olursa olsun sizi yolda bırakıyor buda insanı benizn dküp yakma oktasına getiriyor.Bu bağlamda arızanın basit oluşu hiç önem arzetmiyor.Birde ateşleme sensörü gibi kronik bir arzası varsa kesin o sensörü yanınızda taşımanız ve nasıl değiştiğini öğrenmeniz lazım. (zor değil basit bir işçilik) Bu nednele 2 kere yolda kalmıştım :( sonra öğrendim kendim yaptım hep

    Yeni başlanıcak motor olmadığı konusuna katılıyorum. Ben o hatayı yaptım ve gerçekten çok zorlanmıştım ozamanlar.

  5. #25
    yucika - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2006
    Şehir
    Manavgat
    Motosikleti
    BMW R26 "56 model
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anlamaya çalışıyorum.... Ama anlamıyorum... Kendinle çatışıyorsun....

    Madem bu kadar sorunlu bu kadar problemli neden hala jawa ya biniyorsun?...

    Bir konuyu atlıyorsun...

    Mz di jawaydı bunlar eski makineler... Nerdeyse klasik... Zaten cürümü ne ki ne sorun açsın?...

    motor arızası desen en basit motor... Hangi ustaya gitsen yapar.... Elektrik arızası desen çok basit bir sistem...Hangi elektrikçiye gitsen yapar...

    Altı üstü 1000-1500 liralık makina... Bir çinli parası.... 20bin km binsen arıza yapsa tamir edilmese ne olur?... Bir çinli o kadar gidince zaten kullanılmaz hale gelir... Kaldıki kullanırken aldığın zevk cabası....

    Şahsen 12 sene mz 251 e binmiş biri olarak diyorum ki ; Orjinal 90 model bulsam bu gün alırım.... Kendi mz imi sattığıma halen pişmanım...

    Her güzel şeyin katlanılası neticeleri vardır... Gözün keserse alır binersin..
    Kesinlikle yeni başlanılacak bir motor değildir...
    Alp Tunay'a katılıyorum. Eğer hiç sorun görmeyim istiyorsanız elbette alacağınız motor hem yeni olacak hem de avrupa yada japon malı olacak. Böyle bile olsa sorun yaşamayacağınızın garantisi yok. Klasik sayılabilecek bir motor alacaksanız belli riskleride göze alacaksınız.
    Bendeki çift silindir BMW hiç sorun çıkarmıyor üstelik 59 yaşında ama uzun yola çıkmayı düşünürmüsün dersen hayır derim. Motosikletimi çok seviyorum üstelik 3-4 ay bekledikten sonra bile hemen marş aldı. Ama atlayıp 300-500 km yola gitmem elbette. 1500-2000 lira verip bir MZ alıp binebilirisn. Emin ol seni mutlu edecektir. Ancak 20 yaşında askerlik çağına gelmiş bir motorada bindiğini unutmayacaksın. Azıcık dilinden anlayacaksın fazla üzmeyeceksin geçinip gideceksin işte.

  6. #26
    GaCCaLL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Haziran 2009
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    KTM 1190-DR 350-Joyride 200-BMW R26-Jawa 250
    Madem MZ hakkında bi konu sorulmuş bi kaç foto atayım da topik şenlensin şahsen hiç binmedim kullanmadım ama tanıdığım birinde görürsem ilk kullanmak istediğim aletlerden kendisi küçüklüğümden beridir görürdüm memlekette ama kısmet olmadı işte.adamlar motorları modifiye etmişler bilmiyorum belki verilmiştir burda ama ben genede koyayım resimleri





  7. #27
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı acayüp adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arızaların basit olşu kısmına katılıyorum fakat ne olursa olsun sizi yolda bırakıyor buda insanı benizn dküp yakma oktasına getiriyor.Bu bağlamda arızanın basit oluşu hiç önem arzetmiyor.Birde ateşleme sensörü gibi kronik bir arzası varsa kesin o sensörü yanınızda taşımanız ve nasıl değiştiğini öğrenmeniz lazım. (zor değil basit bir işçilik) Bu nednele 2 kere yolda kalmıştım :( sonra öğrendim kendim yaptım hep

    Yeni başlanıcak motor olmadığı konusuna katılıyorum. Ben o hatayı yaptım ve gerçekten çok zorlanmıştım ozamanlar.
    Türkiyede doğu anadolu ve güneydoğu hariç her yere gittim MZ le... Değil yolda kalmak aksilik bile yaşamadım....

    12 sene bindim... Hiç yolda kalmadım...


    Bu tip makinalara mutlaka çok iyi bir ustanız varsa bineceksiniz...
    Ya da kendiniz iyi anlayacaksınız...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:29 ----------

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...m-basligi.html

    Bu linkte aradığınız herşey var..... Memnun olanlar memnun olmayanlar....
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  8. #28
    teknikhoca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Türkiyede doğu anadolu ve güneydoğu hariç her yere gittim MZ le... Değil yolda kalmak aksilik bile yaşamadım....

    12 sene bindim... Hiç yolda kalmadım...


    Bu tip makinalara mutlaka çok iyi bir ustanız varsa bineceksiniz...
    Ya da kendiniz iyi anlayacaksınız...

    ---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:41 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:29 ----------

    http://www.motosiklet.net/forum/moto...m-basligi.html

    Bu linkte aradığınız herşey var..... Memnun olanlar memnun olmayanlar....
    Günaydın herkese...
    Aslında aynı şeylerden bahsediyoruz sizinle. Neden hala biniyorsunuz sorunun yanıtıda, alma sebebimle aynı. Az çok elimden gelen ufak tamir işleri olmasa, yada gerçekten sevmesem bu motoru bazen çok zor durumlarda kalabilrdim mesela. Ben jawa ile (amacım yine MZ-jawa karşılaştırması değildir. Bunu belirteyim) Ağustos ayı başında 1400km yol yaptım ve salı günü 500km yola gideceğim. Gider di gitmezdi sorunu değil mesele. Yanımda türlü aletler ve yedek parçalarla gidiyorum. İstanbula gidiş gelişimde eriyen şarj kablosu dışında motor hiç sorun çıkartmadı bana. Ama basit bir şarj kablosunun erimesi, kontak kablosunun şase yapması, hatta çürüyen şasesine bağlı kopan egsozu eğer gerçekten seviyor ve gerçekten elinizden bir şey geliyorsa sizi motorunuzdan soğutmuyor. Bir arkadaşım 59 yaşında bir BMW ye bindiğini hiç sorun çıkarmadığını söyledi ve ekledi....ben 500km yola gitmeyi cesaret edemem...anlatmak istediğim bu. 16-20 yaş gurubu gençlerin emin olun sadece gücüne ve sesine hayran kalıp aldıkları bu motorlar neticesinde ya tamirciden çıkamıyorlar, yada tanımadıkları makineler ile ciddi kazalar yapabiliyorlar.
    12 yıl bindiğinizi ve sorun yaşamadığınızı belirtmişsiniz. Alp bey benim makinem de 1992'den 2009 yılına kadar sahibine sorun çıkartmamış olabilir. Ama artık 17 yaşında bir makine...bende sorun çıkartacaktır. Paylaşmak istediğim bu...
    Jawa 350 TS...Asya 125 T

  9. #29
    teknikhoca - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Kasım 2006
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    Mondial 150 ZAT
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Anlamaya çalışıyorum.... Ama anlamıyorum... Kendinle çatışıyorsun....

    Madem bu kadar sorunlu bu kadar problemli neden hala jawa ya biniyorsun?...

    Bir konuyu atlıyorsun...

    Mz di jawaydı bunlar eski makineler... Nerdeyse klasik... Zaten cürümü ne ki ne sorun açsın?...

    motor arızası desen en basit motor... Hangi ustaya gitsen yapar.... Elektrik arızası desen çok basit bir sistem...Hangi elektrikçiye gitsen yapar...

    Altı üstü 1000-1500 liralık makina... Bir çinli parası.... 20bin km binsen arıza yapsa tamir edilmese ne olur?... Bir çinli o kadar gidince zaten kullanılmaz hale gelir... Kaldıki kullanırken aldığın zevk cabası....

    Şahsen 12 sene mz 251 e binmiş biri olarak diyorum ki ; Orjinal 90 model bulsam bu gün alırım.... Kendi mz imi sattığıma halen pişmanım...

    Her güzel şeyin katlanılası neticeleri vardır... Gözün keserse alır binersin..
    Kesinlikle yeni başlanılacak bir motor değildir...
    Bu motorlara sahip olmak eski model amerikanlara binmek gibidir. yukarıdaki yazımda benim yaşadıklarımı yaşarsanız, ve katlanabilirseniz alın dedim. Ha...ben bu makineye gerçekten sevdiğim için biniyor ve katlanıyorum. Çevremde kim varsa sat dediği halde satmak niyetinde değilim. Ama bu bir başkasına "aman kaçırma....sesi güzel...v.s güzel...bir iki sorun çıkartır ama sorun olmaz" diyemem...Çünkü benim için motorunun yanması sorun değildir ama bir başkası için basit bir tıkırtı çileden çıkmaya yeterdir. Bu motoru alırken yada satarken yaşanılan zorulukları özellikle de kullanıcısı iken paylaşmak istedim sadece... Yoksa gerçekten dayanılmaz olsa....600 liralık makine için çekilir dertler değil. Benim için de arkadaş içinde...Bilsin ki bunlar bunar başına gelecek. O zaman alır...sıkıntı olursa burada paylaşır. Ama en azından siz gördünüz...Kaç kişi bu makineler hakkında olumsuz düşüncelerden bahsetti...Birkaç kez binmek yada duydukları ile...Ben makinelerin kötü yanlarını değil YAŞLI makinelerin olası sorunlarını dile getirdim.
    Jawa 350 TS...Asya 125 T

  10. #30
    mka19 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ağustos 2011
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    mz 301
    bende 1991 mz aldım çok memnunum,şanzımana conta kestirdim şimdi geziyorum bayır baca.çok zevkli

  11. #31
    cenkşenver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2011
    Şehir
    istanbul.pendik
    Motosikleti
    301 mz kawasaki en 500 gitti honda 600f geldi
    bendede vardı 301 hakiki telcant yuvarlak göstergeli alman mz alırken bana veren arkadaş gıranaj yaptırmıştı polyesterden takınca surat makinelere benziyodu gıranajları sökmüştüm cok agır bi makineydi ufaken ama mz imle oynamışlar ön burclar kısaltılmış 160 cok rahat gördüm dahada basamıyodum korkudan hiç bir mz le benim kadar basanı görmedim inada girenlerde 130 da kaldılar birkeresinde işe gidiyodum pilatin oksitleme yapmıştı arkadaşın 250 lik mz aldım e5 te 130 gördüm makine konturolden cıkttı kafasına göre bi saga bi gola kayıyo meyer benimki gibi deyil onu anladım ön bırclar cok diri bi duruş sergiliyor surat yaptıkca rüzgar gögüsten kaldırıyordu bunu anladım ama cok serii cok kaza yaşadım mz le hani derlerya tadı damagımda kaldı onun tadı öyle birşey bikere gezdirmesin inesin gelmiyor

  12. #32
    sinan08 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2011
    Şehir
    İstanbul Avrupa yakası (Bjk)
    Motosikleti
    Pulsar 150 ns cb 500 f 2018
    1 sene kadar bende kulllandım. o motorun rahat oturuş pozisyonunu başka hiçbi modelde yaşayamıyorum. çok yaktığı konusunada katılmıyorum. mz in kasası gücüne göre hafif kalıo sadece bu sorundu.

  13. #33
    c3nk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2010
    Şehir
    İstanbul/Tuzla - Yalova
    Motosikleti
    Honda PS 150i
    bu devirde mz kullanılmaz, 600RR kadar yakıyor.

  14. #34
    cenkşenver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2011
    Şehir
    istanbul.pendik
    Motosikleti
    301 mz kawasaki en 500 gitti honda 600f geldi
    20 tl ile kaynarcadan kadıköye giderdim gelirdim daha gezmeye benzinim olmazdı depoda hortum gibi cekiyor ama gidiyor ozamanları şimdi en 500 yarısı bile deyil

  15. #35
    kashmar54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2008
    Şehir
    sakarya
    301 mz karbüratör memesini ufaltıp iğneyi aşağı indirdim.
    ne yaptıysam en az yaktığı 1 lt ile 22 km den aşağı düşmedi.
    oda normal kullanım. sadece o gün denemek için öyle kullandım
    yoksa normalde yüksek devirde kullanıyom o zamanda 20 kr nin çok üstüne çıkıyo
    "Son gün olmasın dostum, çelengim top arabam;
    Alıp beni götürsün tam dört inanmış adam!”

  16. #36
    Kocaeli İl Temsilcisi piyanist_irf - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2011
    Şehir
    kocaeli- karamürsel
    Motosikleti
    kawasakı versys,honda wın-go
    bir hanede 3 mz vardı ailecek mz e biniyorduk ancak o yıllarda benzin şimdiki kadar pahalı olmadığı için dokunmuyordu pek

    hey gidi günler beeee eksoz yeni ise arkadan doğru gaz verdiğinizde ıslık sesini andıran tatlı bir ses çıkartıyordu bayılırdım o sese

    daha sonra kendiminkini satıp 301 cc aldım , serin bir kış günü boş asfaltta şeytan dürttü biraz gaz açayım dedim

    110-120-140 ve tam 155 km ile giderken motor kitledi ve bunun sebebide yağlamayı kesmesiydi anlık bir ferenlemeyle altımdan kaydı gitti 30 mt kadar sürüklendim sonra kalktım silkelendim toprağa saplandığı için ön maşalar motora doğru eğişmiş marş koluna bastım tın tın çalıştı 1 vitesle tın tın eve götürmüş ve o günü motosiklet ile yaptığım ilk kazam olarak arşivime gömmüştüm

    çok seri ve şimdiki benzin fiyatlarına göre canınızı yakacağına garanti veririm bir benzin istasyonunuz yoksa fakat her şeyin bedeli var sorun değil derseniz alın derim , şasi ağırlığına göre motoru kuvvetli kalıyor ve ani frenlemede anında yan yatıyor denge yok kesinlikle akıllı kullanılacak bir makinadır , fiyatlarıda çin çan çong lara göre bedava sayılır hiç olmazsa yakıyor ama adam gibi gidiyorda

    çok uzun kilometreler teptim mz ile istisnalar kaideyi bozmaz fakat hiç bir zaman yaptığım kaza dışında beni yolda bırakmadı katır gibi eşindi durdu ,keşke benzin ucuz olsada yine mz e binsem...
    | ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
    |_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 12

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)