Motosiklet Hız Sınırı için Düzeltme Dilekçesi - Önemli
-
CERRAHI, kuyucadısı süpersiniz, teşekkürler arkadaşlar.
Bir sonraki aşama olarak yolda motosiklet güvenliğini artıracak önlemlerle ilgili bir fikir alışverişi yararlı olabilir. Yani bariyerlerin daha güvenli şekilde yapılması, mazgal kapaklarının motosikletler de düşünülerek tasarlanması. Kısaca trafikte bizlerin de olduğunun düşünülmesi.
Bu konuda biraz düşünelim, konuşalım ve sonra harekete geçelim. Bizi bizden başka düşünen yok. İş başa düştü.
Reklamlar
-
ben TIR şoförüyüm ve benim hız sınırım 88km/s ama ben 40tonluk bir aracı kullanırken 75-80 civarı kullanırım daha güvenli oluyor...birde ZX6r aracım var bunu çevre yolunda radara girmemek için 65-70 arası kullanınca denedimde bir kaç kere dörtlü ikazlarımı açıyorum beni sollayanlar bana ilginç şekilde bakıyolar bunun dışında arkamdaki tır ve kamyon kullanıcılarının gidişlerine engel oluyorum böle oluncada onların havalı kornalarından çok güzel ezgiler dinliyorum onlara tabiki diyemiyorum bende sizdenim yapma etme...
-
Harika. İnşallah sesimizi duyurabiliriz
-
Arkadaşlar, geçen hafta ses tv haberlerinde karayollarındaki hız sınırının kamyonlar hariç 110 kmye yükseltidiği haberi yayınlanmıştı.
Başka detaya girmediler.
Umarım motorlar dahildir.
Hurriyet kaynaklı haber.
"Karayolları Genel Müdürlüğü Teşkilat Kanunu değiştiriliyor. Buna göre kara yolları tanımına duble yol olarak bilinen bölünmüş yollar da eklendi ve hız limiti 110 km olarak belirlendi.
Karayolları Genel Müdürlüğü’nün Teşkilat ve Görevleri Hakkındaki Kanunda Değişiklik Yapan Kanun Tasarısı, ‘TBMM Plan ve Bütçe Komisyonu’nda kabul edildi. Tasarının karayollarında ‘hız limitlerini’ düzenleyen maddesine ‘bölünmüş yollar’ da eklendi.
Tasarıda “Motorlu araçların cins ve kullanma amaçlarına göre sürülebileceği en çok ve en az hız sınırları şehirlerarası karayollarında 90 kilometre, bölünmüş yollarda 110 kilometre, otoyollarda 120 kilometre saat hızı geçmemek üzere yönetmelikle belirlenir” denildi.
Ne zaman uygulanacak ?
Tasarı, Plan ve Bütçe Komisyonunun ardından TBMM Genel Kurulu’nda görüşülecek. Genel Kurul’un da tasarıyı aynen kabul etmesinin ardından onay için Cumhurbaşkanlığı’na gönderilecek. Cumhurbaşkanı’nın onaylamasından sonra ise Resmi Gazete’de yayımlanacak. Kanunun yayımlanmasından sonra ise Karayolları Genel Müdürlüğü’nün yeni Karayolları Trafik Yönetmeliği’ni yayınlamasının ardından yürürlüğe girecek.
Bu prosedür tamamlanana kadar ise mevcut uygulama, yani şehir dışındaki yollarda 90 ve otoyollarda 120 olan hız limiti uygulaması devam edecek."
http://www.gelsinler.net/karayollari...kli-bilgi.html
Kafam karışmadı değil...
-
Adana İl Temsilcisi
emrello adlı üyeden alıntı
Bir sonraki aşama olarak yolda motosiklet güvenliğini artıracak önlemlerle ilgili bir fikir alışverişi yararlı olabilir. Yani bariyerlerin daha güvenli şekilde yapılması, mazgal kapaklarının motosikletler de düşünülerek tasarlanması. Kısaca trafikte bizlerin de olduğunun düşünülmesi.
Bu konuda biraz düşünelim, konuşalım ve sonra harekete geçelim. Bizi bizden başka düşünen yok. İş başa düştü.
% 100 katılıyorum. aslında çok şey istemiyoruz ama...
DÜNYADA ÖLÜMDEN BAŞKASI YALAN.
BORA KARAKAŞ (BEN)
KİMSEYE KİN DUYMAM,DÜŞMANIM KİNDİR BENİM.....YUNUS EMRE
-
Dilekçeyi de gönderdim.
herkesin göndermesi temennisiyle...
Emrello arkadaş, dilekçe örneği için çok teşekkür ederim.
İNSANOĞLUNUN İCAT ETTİĞİ EN GÜZEL ŞEY MOTORSİKLETTİR...........
-
ben heman yolllucam yarın..ama bırakmayalım devam edelim yollamaya..yani yolladık sallamıyolar işte dememek lazım üstüne üstüne gidelim .gerkirse sürüş yapalım protesto yapalım..aglamayana meme yok bizim ülkede
-
yollamayan kalmasın biraz daha gayret
-
20 Haziran 2010, 15:25
#89
Sevgili arkadaşlar, geçen hafta TBMM Dilekçe Komisyonu'ndan aşağıdaki yazı geldi.
Anladığım kadarıyla gönderilen dilekçeleri benim gönderdiğim ilk dilekçe ile birleştirerek ortak bir talep oluşturmuşlar.
Talebimizi İçişleri Bakanlığı'na bildirmişler. İçişleri Bakanlığı "biz zaten mevzuat çalışmasında bu durumu ele alacağız", demiş.
Bu durumda TBMM Dilekçe Komisyonu üzerinden yapabileceğimiz herhangi bir işlem kalmamış gibi görünüyor.
Bu talebimizi farklı kanallardan duyurmaya tabii ki devam edeceğiz. Belki gazeteler, TV'ler. Bilemiyorum...
Henüz somut bir sonuç elde edememiş olsak da, talebimize resmi bir karşılık bulmak güzel. Desteklerini esirgemeyen herkese çok teşekkürler.
-
20 Haziran 2010, 16:41
#90
doldurup gönderdim . İnşAllah dinlerler...
-
20 Haziran 2010, 19:51
#91
oguzhan6161 adlı üyeden alıntı
doldurup gönderdim . İnşAllah dinlerler...
Teşekkürler ama artık bu kanaldan yapabileceğimiz pek bir şey kalmadı. Yine de belki etkisi olur. Belki İçişleri Bakanlığı'nı zorlamalıyız bundan sonra.
-
20 Haziran 2010, 20:34
#92
Çok büyük bir çoğunluk olmadıkça, şahısları dikkate alacaklarını hiçmi hiç sanımıyorum, malesef bu kadarda karamsarım, çünki vekillerimiz asıllarını temsil ediyormu sorusu çıkıyor ortaya.
Bence en etkili yol medyayı kullanmak olabilir, varsa böyle bir yakınlığı olan arkadaşlar ilgilenirse yerinde olacağını düşünüyorum, tabi birde böyle bir konunun haber değeri taşıyıp taşımadığıdır..
-
20 Haziran 2010, 21:12
#93
Milletvekilleri içinde kesin motosiklet tutkunları vardır. Onlara e-posta ya da posta yoluyla ulaşabilirsek biraz ses gelmesini sağlayabiliriz.
-
20 Haziran 2010, 21:18
#94
shoother adlı üyeden alıntı
Milletvekilleri içinde kesin motosiklet tutkunları vardır. Onlara e-posta ya da posta yoluyla ulaşabilirsek biraz ses gelmesini sağlayabiliriz.
Milletvekili motorsikletiyle ceza yese acaba ödermi ? yada hangi polisin tıpası yer ceza kesmeye...
-
Arkadaşlar, bugün (1 Eylül 2010) itibariyle motosikletler için hız sınırları güncellenmiştir. İstediğimiz kadar olmasa da belli bir artış sağlanmıştır.
http://www.motosiklet.net/forum/moto...gisikligi.html
L3 (50cc üstü) motosikletler için hız sınırları
Şehir içi : 50
Şehirlerarası çift yönlü : 80
Bölünmüş yollarda : 90
Otoyollarda : 100 km/s
Bu kararın alınmasında gönderdiğimiz dilekçelerin de mutlaka bir etkisi olmuştur diye düşünüyorum. Bu konuda hassasiyet gösteren ve üşenmeyip dilekçelerini TBMM Dilekçe Komisyonu'na gönderen herkese bir kez daha teşekkür etmek istiyorum.
Sonuç: Susmak yok. Yeni hedefimiz yolların daha güvenli hale getirilmesi.
-
valla bende yollamıstım karsılıgına görmek güzel oluyor
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
-
devletin dili yazı dili. gerekçesiyle dilekçe verip karşılığı gelmeyecek durum yoktur bence. olumsuz da olsa en azından neden olamayacağına dair cevap gelir.
bize öğretmenlikte hazırlayıcı eğitimde sürekli işlenen buydu.
biz genelde dilekçe vermeyip başlıyoruz sövmeye. bu da yetkili makama gitmiyor tabi. boşu boşuna dövünüyoruz.
hiçbirşey yapmayıp sürekli şikayet edenlerin kulakları çınlasın.
Cesaret insanı zafere, kararsızlık tehlikeye, korkaklık da ölüme götürür.Yavuz Sultan Selim
Cesaret on kısımdır, biri korkmamak, dokuzu dikkat ve ihtiyattır. Hz.Ali
-
Arkadaşlar ellerinize sağlık...
Ever tried, ever failed..No matter, try again, fail again, fail better
-
abilerim 16 yaşında bir motor tutkunuyum bu nedenle bende faxladım ama inşallah tıkmazlar içeriaynasız trafik ekipleri topunuzun......
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:10 ----------
eywallah abi çok sağol bizi teşvik eden herkeseee sonsuz teşekkürlerimi bildiriyorum
-
04 Eylül 2010, 17:43
#100
Yeni düzenleme yeterli olmasa da iyiye delalet.Otomobillerin seviyesine tamamen çıkartılmalı.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler