Bugün ilk pratik dersimi aldim.. Yuppiiiiiii
-
16 Temmuz 2009, 18:11
#21
ilk fotoğrafa baktıgımda cbf 600 demene ragmen "herhalde şaşırdı motor cbf 500" dedim. Silindirle bakınca cbf 600 oldugunu farkettim birde abs'yi görünce iyiye şaşırdım.Çünkü ülkemize gelen cbf 600'ler kafa grenajlı modelleri."Bu motoru ülkeye getirmek baya masraflı olmuştur herhalde" diye düşünürken 2. fotoğrafta passat'ın plakayı görünce bütün soru işaretleri kayboldu
Paylaşım için çok tşk. Bundan sonraki egitimleride bizimle paylaşmayı ihmal etme.
Son olarakta o egitimin degerini bil remzi. bu forumdaki üyelerimizin %90 o imkana kavuşamıyor. Bu koskoca 70 milyonnufusu olan ülkede birçok sebepten dolayı dogru düzgün egtim veren 5-6 egitim merkezi ya var ya yok. Bunlarda İstanbul Ankara gibi merkezi şehirlerde.
Paylaşım için tekrar teşekkürler.Umarım kazasız belasız egitimini bitirirsin.
Reklamlar
-
16 Temmuz 2009, 18:27
#22
aldıgınız egitimin içeriğini yazarsanız daha acıklayıcı olur diye dusunuyorum..cbf 600 bu modele hastayım ama bu ulkeye tipsiz grenajlısını getırıyorlar..
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
-
16 Temmuz 2009, 21:19
#23
nerde türkiyede böyle eğitim, scooteri 300 mt. götürene a2 ehliyetini veriyorlar.
-
16 Temmuz 2009, 21:30
#24
naked de olsa cbf 600 le öğrenmişsin ben kurstayken motosiklet görmedim
sınavda da kanuni racer 200 kullanmıştım
vay benim güzel ülkem heeyyy
-
16 Temmuz 2009, 21:41
#25
birde ufak bir not eklemek istiyorum.Avrupanın bircok ulkesınde asfaltspstemı bızdekı gıbı balık sırtı degıl.O yuzden motor kullanırken daha rahat edıyorsunuz
-
16 Temmuz 2009, 22:25
#26
motoking16 adlı üyeden alıntı
nerde türkiyede böyle eğitim, scooteri 300 mt. götürene a2 ehliyetini veriyorlar.
o gene iyiymiş, ben 20-25 mt götürmüştüm honda today'i hemen verip kovalamışlardı(!) sınav alanından..
memleketteki sürücü kursu eğitimlerine inanmadığım için bir kez gittiğim eğitimde 30 dk. ybr'yi sürmüştüm ki o da vitesliden sınava gireceğimi düşünüyordum.
Biz ancak kendi imkanlarımızla kitap, video vs. ile veya honda vb. eğitim merkezlerine normal ehliyet kurslarına verdiğimizden hariç bi ton para (1300 TL) vererek eğitim alabiliriz..Böyle bir yer bura..
-
16 Temmuz 2009, 22:55
#27
Orada öğrenmek bir şans bence... hayırlı olsu... kolay gelsin
-
16 Temmuz 2009, 23:17
#28
iyi ya valla almanyanın bu tip konulara özen göstermesine hastayım ya burda ... neyse
۞۞۞۞Drift Religion۞۞۞۞ GT 250RR
-
16 Temmuz 2009, 23:51
#29
şimdi şaşırarak baktığımız şu kurs kaç sene sonra sıradan bir olay haline gelir acaba canım ülkemde.
çok keyifli bir anlatımdı teşekkürler,kursta başarılar,sonrasında kazasız sürüşler...
hocada tam hans mış ama plakaya bakmasakta anlardık herhalde alamanya olduğunu
-
17 Temmuz 2009, 00:22
#30
Çok güzel anlatım.Zevkle okudum.Sanki kendimi ehliyet kursuna girmiş gibi hissetdim.
Yazdıklarınızı okumaya devam ederim.Benim ehliyet alma şansım yok.Buradan okuytarak bilgilerimi artırıyorum...
-
17 Temmuz 2009, 00:34
#31
AYNI DİLİ KONUŞANLAR DEĞİL,AYNI DUYGULARI PAYLAŞANLAR ANLAŞIR
-
17 Temmuz 2009, 01:05
#32
-HK- adlı üyeden alıntı
cbf600 avrupada naked şeklinde de bulunuyor.. ilk resimlerde 4 silindir görünüyor zaten..
kurs ve eğitim içinse söylenecek bişey yok darısı ülkemizin başına
inşallah....................
-
17 Temmuz 2009, 04:00
#33
aya adlı üyeden alıntı
güzel anlatım. yalnız eğitim alanına kadar kendi scooter'ınla gitmişsin. bu durumda almanya'da scooter ehliyete tabii değil mi? yani ehliyetsiz kullanılabiliyor mu? ya da ne yapıyorlar? öğrenci ehliyeti mi veriyorlar?
Almanyada normal araba ehliyetin varsa 50cc ye kadar motorsiklet kullanabiliyorsun. Arami hiz 45km/h.. Ok cogu biraz daha hizli.. 60 yada bayir asagi 65km/h.. Yani sizin scoterler gibi 150cc falan yasak bana :(
-
17 Temmuz 2009, 04:27
#34
Moderatör
Daha önceki trafik dersleri konularından Almanyada ikamet ettiğini biliyordum. Bu yüzden Cbf 600 dışında hiç bir şeye şaşırmadım, sadece eğitim alanını ve verilen eğitimi görünce imrendim. Keşke ülkemizde böyle eğitimler yasal zorunluluk olsa, insanlar Race istiyorum, kızlara artistlik yapıcam diye topicler açmasa, herkes bilinçli birer motosiklet kullanıcısı olsa.
Bizler göremeyiz ama, çoluk çocuğa karışırsak, yıllar sonra aha bizim peder zamanında döktürmüş yine diye okuyarak tebessüm eder anca.
Legends may sLeep.. But they never diE..!
-
17 Temmuz 2009, 05:40
#35
Sahi dün birsey daha ögrenmistim ama unutmusum yazmayi.. Cogunuz biliyorsunuzdur bunu ama yinede yazayim dedim.. Benim gibi bazi caylaklar bilmez diye düsündüm..
Yukaridaki fotografi görüyorsunuz.. Ben yol halindeyim.. Siz beni duruyorum varsayin.. yani motor yan yatmis ben ayagimi sola acmisim.. Motoru düzeltmek zor bu durumda dimi.. Hele birde böyle 200 kilo motorsa zorlaniyor insan.. Ayagini yakina koymak icin kaldirsan düstün.. Hmmmmmm
Hocam sagolsun.. Direksiyonu hizli bir sekilde saga kirin... Motor kendiliginden düzeliyor.. Deneyin göreceksiniz..
denerken bir kisi daha olsun yaninizda.. tavsiyem
(sorumluluk kabul etmem wallahi)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:36 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:08 AM ----------
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:40 AM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:36 AM ----------
coq adlı üyeden alıntı
Remzi uzakmissin baya bana.
Fakat bir ara bir Bremen gezisi hevesimiz var.
Belki geçerken ugrar, bir çayini içeriz.
Tabiki buyur gel dostum.. Ama ben ehliyet almadan gelme ne oluuuurrrrr....
siz nereden katiliyorsunuz?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler