- Katılım
- 13 Tem 2009
- Mesajlar
- 684
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Evet yukarida basliktada görüldügü gibi bugün ilk defa yasal olarak motora bindim.
Saat 14:15 te hoca ile büronun önünde bulusucaz. Ben biraz önce oradaydim. Hoca falan yok piyasada. Büronun önünde okulun motorlari duruyor. Birkac resim cekeyim dedim.
Bu mavi hondayi ben kullanicam bugün. Honda cbf 600( Ara sirada iticem. Buna daha sonra gelicez
)




Benden önce düsenler olmus.
Rahatliyorum azicik. Düsersem ilk olmiyacagim yani.. :queen:

Ve hoca geliyor. ilk gün trafige cikmiyacagiz. Bir panayir alaninda turluycam. Bunuda konusmustuk daha önceden.. Panayir alani büroya 8-10 km uzak..Soruyorum
-" nasil gidicez alana?"
-"sen artci olarak geliceksin"..
-"Ben scoter imle giderim sen mavisimi al gel" diyorum
-"Ok" diyor hoca
Belliki oda memnun.. Kazik kadar adami ne yapsin arkasinda yani :queen:
Ben basiyorum gaza. Hocam daha üstünü falan degistireceginden arkamdan gelemiyor.. Ve geliyorum panayir yerine.. Oda nesi. Baska okullarin ögretmenleri ve ögrencileri orada. Onlarda ögrenmeye calisiyor. Yanliz degilim yani..
ale: Remzi burada düsersen falan rezil oldun diye düsünüyorum ve birkec resim cekiyorum..


Ve hocam geliyorrrrrrr



Hocam soyunurken ve öteki ögretmenlerle lak lak ederken ben resim cekmeye devam.


Bu beyaz t-shört lü benim hoca. Öteki hocalarla lak lak yapmaya gidiyor

Hoca beni unuttu öteki hocalarla sakalasiyor.. o sirada orada duran motora gözüm ilisiyor.. Keske o okula yazilsaydim diye düsünüyorum. Motor bizimkinden cok daha havali

Ve benim kaskim ve motorum.. Plakasi na dikkat ediyorum ilk olarak.. Hey allahim..:queen:

Ve hocam lak lak yaparken orada kurs yapanlari cekiyorum..




Bu arkadas az önce motordan indi.. Cocugu bayagi terletmisler. Garibim gülümsüyor..




Benim hoca


Ve malesef is artik ciddiye biniyor. Hocam bana motoru falan anlatiyor. 78 beygirmiydi yoksa 87 mi unuttum..78 di sanirim. Sonra farkina varicamki her beygir benim icin fazla
Dügmeleri falan acikliyor. Hepsini biliyorum ama pasa pasa dinliyorum. Sonra bana demezmi motorun soluna gec itmeye basla.. Alla allaaaaaaaa.. Motor itmeyemi yoksa binmeyemi geldik diycem ama sesimi cikartmadan itiyorum motoru.. Oda yanimda geliyor devamli..
-"daha hizli ittir diyor" adam sicaktan kafayi yedi sanirim
-"simdi direksiyonu tam sola kir kazik fren yap" diyor
Yapiyorum... Oda ney.. Motoru tutamiyorum..
ale:
Motor saga öyle yatiyorki hoca tutmasa motor yerde.. Hmmmmmm.. Hazirliksiz yakalandim diye düsünüyorum. ittirmeye devam. Daha hizli ittir.. Hay allah cildiricam..
-simdi saga kir dreksiyonu ve kazik fren yap diyor.. Yapiyorum.. Hocam tutmasa motor üzerime yikilacak.. Allahim bu nasil sey yaaaaa.. Bir motoru tutamiyorum.. :queen: Duruyoruz..
Bak diyor bana. Bu altindaki makine 200 kilo.. Sakin ama sakin kücümseme.. Bu altindaki bir silah.
Neyse motora biniyorum sonunda. Yuppiiiiii.... Hocam ban tüyo veriyor kalkarken ve fren yaparken sakin tekere diroksiyona yola bakma.. " Nereye bakicam baba ben yaaaa.. Scoter sürerken bakmadigim yer kalmadi zorluk cekmedim.. Hmmmmm.. Aynen böyle dedi bana.. Karsidaki agaclara bak evlere bak ufuga bak ama fren yaparken sakin yola yada direksiyona ve tekere bakma..
Bir hass...... ceker gibi tamam diyorum
ama sonra görücemki adam biliyorda konusuyor. Makineyi eline veriyorum ve resim cek bol bol diyorum... Sonradan farkina variyorumki adam bana komut vermekten resim cekmeyi falan unutmus..
ale: sadece 4 resim cekmis ben kullanirken.. oda sonlara dogru..
Bu bendeniz.. Kask in altindan gülüyorum ama dizlerim gevsemis durumda..


Yere bakmaaaaaaaaa....Hocamin neden yere bakma dedigini burada anliyorum..Bu daracacik yerde kac kere döndüm bilmiyorum.. Hep 180 derece geri..Yere bakarsan dengeni kaybediyorsun.. Ama bütün acemiler bunu yapiyormus.. Hocam dedi bunu bana.. 895 ten sonra saymayi biraktim ben daha nekada döndüm.. Ok az abarttim .. hehehehehe



Hocamin dedigi gibi yere yada tekere bakmiyorum hersey cok daha kolay oluyor.

resimler bukadar... bitiyor dersimiz.. Hocam bana diyorki " ilk derste cok iyiydin". "birdahaki derste bürodan bu alana sen kullanican bu motoru".. trafikte yani.... yuppiiiiiiiiiiiiiiiiiii... haftaya cuma ikinci ders.. ozaman insallah daha cok fotograf olur... hocam bana komut vermekten unutmaz ise...
paylasim icin tesekkürler....
Saat 14:15 te hoca ile büronun önünde bulusucaz. Ben biraz önce oradaydim. Hoca falan yok piyasada. Büronun önünde okulun motorlari duruyor. Birkac resim cekeyim dedim.
Bu mavi hondayi ben kullanicam bugün. Honda cbf 600( Ara sirada iticem. Buna daha sonra gelicez




Benden önce düsenler olmus.

Ve hoca geliyor. ilk gün trafige cikmiyacagiz. Bir panayir alaninda turluycam. Bunuda konusmustuk daha önceden.. Panayir alani büroya 8-10 km uzak..Soruyorum
-" nasil gidicez alana?"
-"sen artci olarak geliceksin"..
-"Ben scoter imle giderim sen mavisimi al gel" diyorum
-"Ok" diyor hoca
Belliki oda memnun.. Kazik kadar adami ne yapsin arkasinda yani :queen:
Ben basiyorum gaza. Hocam daha üstünü falan degistireceginden arkamdan gelemiyor.. Ve geliyorum panayir yerine.. Oda nesi. Baska okullarin ögretmenleri ve ögrencileri orada. Onlarda ögrenmeye calisiyor. Yanliz degilim yani..


Ve hocam geliyorrrrrrr



Hocam soyunurken ve öteki ögretmenlerle lak lak ederken ben resim cekmeye devam.


Bu beyaz t-shört lü benim hoca. Öteki hocalarla lak lak yapmaya gidiyor

Hoca beni unuttu öteki hocalarla sakalasiyor.. o sirada orada duran motora gözüm ilisiyor.. Keske o okula yazilsaydim diye düsünüyorum. Motor bizimkinden cok daha havali

Ve benim kaskim ve motorum.. Plakasi na dikkat ediyorum ilk olarak.. Hey allahim..:queen:

Ve hocam lak lak yaparken orada kurs yapanlari cekiyorum..




Bu arkadas az önce motordan indi.. Cocugu bayagi terletmisler. Garibim gülümsüyor..




Benim hoca


Ve malesef is artik ciddiye biniyor. Hocam bana motoru falan anlatiyor. 78 beygirmiydi yoksa 87 mi unuttum..78 di sanirim. Sonra farkina varicamki her beygir benim icin fazla
-"daha hizli ittir diyor" adam sicaktan kafayi yedi sanirim
-"simdi direksiyonu tam sola kir kazik fren yap" diyor
Yapiyorum... Oda ney.. Motoru tutamiyorum..
Motor saga öyle yatiyorki hoca tutmasa motor yerde.. Hmmmmmm.. Hazirliksiz yakalandim diye düsünüyorum. ittirmeye devam. Daha hizli ittir.. Hay allah cildiricam..
-simdi saga kir dreksiyonu ve kazik fren yap diyor.. Yapiyorum.. Hocam tutmasa motor üzerime yikilacak.. Allahim bu nasil sey yaaaaa.. Bir motoru tutamiyorum.. :queen: Duruyoruz..
Bak diyor bana. Bu altindaki makine 200 kilo.. Sakin ama sakin kücümseme.. Bu altindaki bir silah.
Neyse motora biniyorum sonunda. Yuppiiiiii.... Hocam ban tüyo veriyor kalkarken ve fren yaparken sakin tekere diroksiyona yola bakma.. " Nereye bakicam baba ben yaaaa.. Scoter sürerken bakmadigim yer kalmadi zorluk cekmedim.. Hmmmmm.. Aynen böyle dedi bana.. Karsidaki agaclara bak evlere bak ufuga bak ama fren yaparken sakin yola yada direksiyona ve tekere bakma..
Bir hass...... ceker gibi tamam diyorum
Bu bendeniz.. Kask in altindan gülüyorum ama dizlerim gevsemis durumda..


Yere bakmaaaaaaaaa....Hocamin neden yere bakma dedigini burada anliyorum..Bu daracacik yerde kac kere döndüm bilmiyorum.. Hep 180 derece geri..Yere bakarsan dengeni kaybediyorsun.. Ama bütün acemiler bunu yapiyormus.. Hocam dedi bunu bana.. 895 ten sonra saymayi biraktim ben daha nekada döndüm.. Ok az abarttim .. hehehehehe



Hocamin dedigi gibi yere yada tekere bakmiyorum hersey cok daha kolay oluyor.

resimler bukadar... bitiyor dersimiz.. Hocam bana diyorki " ilk derste cok iyiydin". "birdahaki derste bürodan bu alana sen kullanican bu motoru".. trafikte yani.... yuppiiiiiiiiiiiiiiiiiii... haftaya cuma ikinci ders.. ozaman insallah daha cok fotograf olur... hocam bana komut vermekten unutmaz ise...
paylasim icin tesekkürler....
Son düzenleme: