Ls2 targa edition kask için görüşleriniz

Katılım
13 May 2009
Mesajlar
40
ls2 targa kask fullface siparişi verdim az önce feyizoğullarına bütçeme uygun buldum yanlız kask için hiç bir yorum yapılmamıştı...ehliyetimi yeni alacağım temmuz 4 sınavına gireceğim daha motorum yok ....ramzey cross yada kanuni caracal alırım gibi ...sizden ricam kask için ve motorlar için görüşleriniz nelerdir ..boyum 195 kilom 110 kg ..şimdiden teşekkürederim motorcu kardeşlerim...sağlıcakla kalınız..
 
Katılım
14 Eki 2008
Mesajlar
141
ls2 targa bildigim kadarıyla yeni bir ürün. ls2'nin cartoon modeli çok satıldı ama denediğim kadarıyla 80km/h hızdan sonra uğultu problemi var. Targa için de aynı şey olur mu bilmem ama çok şık duruyor. Hayırlı olsun.

Bir de ben Feyizoğlu'ndan alacağım ürünleri Ankara'da Yiba çarşısında çok daha ucuza buldum.(biraz da pazarlıkla) Amacım Feyizoğlu'na çamur atmak değil yanlış anlaşılmasın. Gerçekten müşteri memnuniyetine önem veren bir firma olduğu belli. Ancak nakit parayla alışveriş yapacaksanız, ve biraz da pazarlık kabiliyetiniz varsa, online alışveriş yerine satıcılarla yüzyüze görüşüp konuşmanızı tavsiye ederim.
 
Son düzenleme:
Katılım
13 May 2009
Mesajlar
40
ls2 targa bildigim kadarıyla yeni bir ürün. ls2'nin cartoon modeli çok satıldı ama denediğim kadarıyla 80km/h hızdan sonra uğultu problemi var. Targa için de aynı şey olur mu bilmem ama çok şık duruyor. Hayırlı olsun.

teşekkürederim...sağolun...
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Ben LS2 targa edition full face kaskı yaklaşık 1 aydır kullanıyorum.

motosikletim cbf 150.

görüşlerim şu şekilde :

90-100 km hızlarda içine aşırı şekilde rüzgar alıyor. Bunun sebebi sanırım çene kısmının
biraz uzun tutularak orada bi boşluk kalması. buna bağlı olarak rüzgar seside geliyor.

Ama düşük hızlarda bu problem yok.

çene kısmındaki boşluğa balaklavamı sıkıştırdığım zaman kask süper ötesi oldu. ne rüzgar sesi kaldı, ne de rüzgar alma problemi oldu. (90-100 km/h hızlar için konuşuyorum)

Bu çene kısmından gelen rüzgara kendim bişeyler düşünüyorum oraya rüzgarlık vs. gibi parçalar satılıyor onlardan da alınabilir yada kendi becerinle bişeyler uydurabilirsen süper olur :)

Orijinal hali ile 80den sonra rüzgar ve ses rahatsız edici şekilde.

İç yanak padleri vs. gayet kaliteli.

Aerodinamiği çok güzel. Kask gerçekten çok şık.

Ulusan motordan kırmızı beyaz modelini, siyah vizör dahil 160 tl ye aldım.
(Kredi kartına tek çekim ile) Bilginize...


@M'ARRENTZIEH

LS2 kaskı acaba Yıba çarşısında hangi dükkanda buldun ?
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2008
Mesajlar
141
Ben LS2 targa edition full face kaskı yaklaşık 1 aydır kullanıyorum.

motosikletim cbf 150.

görüşlerim şu şekilde :

90-100 km hızlarda içine aşırı şekilde rüzgar alıyor. Bunun sebebi sanırım çene kısmının
biraz uzun tutularak orada bi boşluk kalması. buna bağlı olarak rüzgar seside geliyor.

Ama düşük hızlarda bu problem yok.

çene kısmındaki boşluğa balaklavamı sıkıştırdığım zaman kask süper ötesi oldu. ne rüzgar sesi kaldı, ne de rüzgar alma problemi oldu. (90-100 km/h hızlar için konuşuyorum)

Bu çene kısmından gelen rüzgara kendim bişeyler düşünüyorum oraya rüzgarlık vs. gibi parçalar satılıyor onlardan da alınabilir yada kendi becerinle bişeyler uydurabilirsen süper olur :)

Orijinal hali ile 80den sonra rüzgar ve ses rahatsız edici şekilde.

İç yanak padleri vs. gayet kaliteli.

Aerodinamiği çok güzel. Kask gerçekten çok şık.

Ulusan motordan kırmızı beyaz modelini, siyah vizör dahil 160 tl ye aldım.
(Kredi kartına tek çekim ile) Bilginize...


@M'ARRENTZIEH

LS2 kaskı acaba Yıba çarşısında hangi dükkanda buldun ?


Malesef LS2 yi Ankara'daki dükkanlarda bulmak problem. Genelde o fiyatlara GDR ve Venom satılıyor. Yiba'da bir dükkanda da Zeus gördüm. Ben Venom V210'u 150 TL'ye aldım. Yine Venom'un kros kaskını da beğenmiştim fakat kafama geçirince kendimi çıplak gibi hissettim(Feyizoğlu'nda var bu kask 135 TL'ydi yanılmıyorsam) V210'u daha once görmemiştim ama niyetlendik aldık işte. LS2'den artısı güneş vizörü var. Eksisi ise biraz daha ağır olması (1850 gr)Henüz yüksek hızda test etme imkanım olmadı. Bu yüzden uğultu vs. hakkında birşey söyleyemem.
 
Son düzenleme:
Katılım
17 Haz 2009
Mesajlar
146
iyi akşamlar metci hocam,özel mesajla cevap vericektim ama özel mesaj alımını kapatmışsınız.

ben LS2 Targa kaskı motosiklet alacağım için önce ekipmanları tamamlamak isteyerek almıştım ancak olusan durumlar sonucu motosiklet alımını ertelemek zorunda kaldım.Boşu boşuna raf ömrü tükenmesin diye satmak istiyorum.Çok az kullanma fırsatı bulabıldim ve bana gayet konforlu gibi geldi.Sadece çene pedi olmadığı için oradan biraz rüzgar alıyor.Balaklava ile kullanıldığında hiçbir sorun olmicagını dusunuyorum, ekonomik bir kask düşünüyorsanız tavsiye ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst