=zenon;1597835]Ya bu motor 170-180 yapıyor mu?
ben red line girmeden 2 kişi cok rahat 160 görüyorum yapar tabiki neden yapmasın ??
=zenon;1597835]Ya bu motor 170-180 yapıyor mu?
ben red line girmeden 2 kişi cok rahat 160 görüyorum yapar tabiki neden yapmasın ??
arkadaşlar hani hyosunglarda kesici yoktu hep grank kesiyodu bu nası kesiciye girdi anlamadım
Bianchi Falcon 125 41 N 3103
Hyosung MS3 250 35 AP 4831
Yeni bir gün, yeni bir savaş . . .
Japon değil bu
Keserse krankı ne olcak
---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:10 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:09 PM ----------
Muhtemelen yapacağı en son deviri yapıyor ve sonra kesintiler başlıyor
Devir kesici gibi algılamış olabilir arkadaşta bu olayı
вιкє мє αρяιℓια 'яѕ 250'
tuem
Motorun krankını ve pistonunu elinize aldığınızda sizinle forumun teknik kısmında görüşürüz. Dilerim öyle bir şey olmaz ancak bu sürüş tarzıyla çok yakında görüşürüz.
"Bir insanın bildiğini zannettiği bir şeyi öğrenmesi imkansızdır." (Epiktetos)
bir hyr vardır kardeşim...allah o hızlarda gitmeni istememiş o anda demekki..hız felakettir unutma...çiğdem ablanıda kahrolası hız yüzünden kaybettik unutma
kranki eline alirsin 250 lilik makineye o surat cok
yol aynı yol mu? kimse bunu sormamış? 180 yapan bi araç aynı devirde her zaman 180 çevirecek diye bi şey yok. eğim aşağı ve eğim yukarı aynı yolda aynı deviri deneyin, bakın ne oluyor? ya da düz bir yolda bir rüzgarı karşınıza alın, bi de arkanıza görün bakın nasıl farklar olacak son süratte...
Tigerlar Caracalla 130 dan faln bahsediyor bu motorun bu kadar hız yaptıgını bilmiyordum şimdi yok bu cin mi falan dersiniz ama polimik olsun yada tartışma olsun diye yazmıyorum gercekten bilmiyorsum şaşırdım.
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
ıstedıgın zaman hyo ıle 180 e cok rahat cıkarsın manıne de bır sorun olabılır
olum ben sana akşam ayrılırken tay tay gideceksin demedimmi!!!
169-180 den bahsediyorsun bide yalan sölüyosun rüzgar yok diye...
görkem ben seni yakalamıyım...
bide lastiğine yeni fitil attırmadıkmı olum senin...
sanki altında lastik varmış gibi sıkıyorsun...
arka lastiğin çatlaktan geçilmiyor sen 180 den bahsediyorsun hemde hyo ile...
I gOt a GaMe To Win...:bounce:
eskiden [COLOR="Red"]merter[/COLOR] vardı şimdi [COLOR="red"]fenerbahçe[/COLOR] var...
[B][COLOR="Red"]drift religion[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Blue"]Eskiden Piyasa nerde biz orada, Artık biz nerede piyasa orda..[/COLOR][/B]
[B][COLOR="Red"]Yüreklerde ünlem akıllarda soru işaretiyim anlayana çok anlamayana az gelirim..[/COLOR][/B]
yağ değişim vaktin gelmiş ama bunla alakası çok yoktur
geriye 2 ihtimal kalıyor = leş gibi bir hava filtresi yada fürek kılıklı bir benzincinin benzine aseton katmış olması
la gorkem basma olum 169bıle fazla napıosun sen yahu 180dıosun bıde 180ene 1kere cıksan nolcak hep cıksan nolcak walla kusura bakma ama bole denemeler yapma ya normal hızında seyret ya bak tekerlerdede problem warmıs ve dıorumkı İNŞALLAH bıdaha 180e cıkmaz
Arkadaşım güzellikle uyarıyorum.Çünkü bişey biliyorum.Bilmeden konuşmuyorum.Bi tanıdığımın başına geldiği için biliyorum.Senin iyiliğin için bu sevdadan vazgeç.Bu motor rahatlıkla 160'ları deviriyo.Hem de çok rahat ve konforlu.Ancak bu noktada kendine hakim olmak zorundasın.Bu motora 180 gördürecem hırsıyla sonunda soluğu serviste alacaksın ve bu güzel havalarda hem masraf açıcaksın başına hem de motorsuz kalacaksın.Sonradan pişmanlık fayda etmez.Sakın bu motorla dip gaz yapma.Kendine hakim ol.Çünkü motor gitmem demiyo ancak sonradan acısı çıkıyo.140'ın üstüne fazla çıkma.Sonra 30.000 km deviren diğer mutlu gt250r kullanıcılarından biri ol.
lan olum akıllanmıycan mı sen,
bakımdan sonra düzelir merak etme,
ben 10000 devirde 170 görüyordum
dahada sıkmazdım çünkü yetiyor.
ayrıca motorumu seviyordum.
HONDA;hayat onda...İ.V.İ.B.İ
DRİFT RELİGİON
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)