Hyosung kaza / yedek parça
-
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=21248
Eylul basında yapmıs oldugum kazayı forumlarda paylasmıstım. Olaydan bı kaç hafta sonra dayanamadım gittim bi hayabusa aldım. Ancak kaza yaptıgım GT250 R halen serviste yedek parça beklıyor. Servisin soylemıne gore suclu Hyosung ana distributoru globalmotor... Kazadan 90 gun sonra tek gelişme 4 tane sinyalin geldıgı... Onun da doğruluğu mechul....
Hyosung un yedek parça sıkıntısı bu kadar ciddi mi? Yedek parça termin suresınden dolayı yeni baharla birlikte motorun değeri dusecek. Tazminat davası ıle aldıgım paranın biraz altına kendımı kurtarabılırmıyım?
Hyosung yedek parça felaket, servis felaket... şiddetle kaçının...
Reklamlar
-
nasııl yani sen 90 gündür parçamı bekliyon
-
Öncelikle geçmiş olsun arkadaşım. Motorunu hangi servise bıraktın ne zaman Global motordan parça istemişler bizede bilgi verirsen seviniriz. Bizim bildiğimize göre Global Motorda bütün parçalar mevcut. Sen kendin görüş istersen Global Motorla Yedek parça bölümünde rahmi Bey var onunla görüş istersen sana yardımcı olacaktır.
-
Arkadaşım GLOBAL'in 90 gün bekletmesi olanaksız...
senin servisinde bir sorun var.GLOBAL MOTOR' ÖZCAN Bey'le görüş bence sen.
-
bende cin işi cross var.. Servis de her lazım olan parça vardı vallaa.. Hyosung a yakıstıramadım eğer bunun bir doğrulugu varsa...
Binlerce Kilometre Bile Tek Bir Adımla Başlar...
-
strops adlı üyeden alıntı
Öncelikle geçmiş olsun arkadaşım. Motorunu hangi servise bıraktın ne zaman Global motordan parça istemişler bizede bilgi verirsen seviniriz. Bizim bildiğimize göre Global Motorda bütün parçalar mevcut. Sen kendin görüş istersen Global Motorla Yedek parça bölümünde rahmi Bey var onunla görüş istersen sana yardımcı olacaktır.
yedek parçadan rahmi beyle gorusecem ve netlesen durumu buraya yazacagım...
-
AŞ BUNLARI AŞ BIRAK TRAŞI
-
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Buyrun işte
Bundan birkaç ay önce bende buna benzer bir başlık açtığımda, bazıları tarafından markaya çamur atmakla suçlanmıştım. Geciken parçalar için samimi olduğum servisime sürekli 2- 3 gün ileri tarihler verilmesi ve o tarihler geldiğinde tekrar ileriye atılması....
Sonunda yaygarayı basınca parçalar geldi ama ne gelme (motor sübap kesmişti) Çıkma piston, çıkma buji, motor kafasını değiştirmek yerine traşlamakla yetinmişler, sanırım yeni olarak gelen tek şey sübaplardı(belki onlar da çıkmaydı).
Ayrıca gönderdikleri şimler uygun olmadığı için şu an motorda çatır çatır sübap vuruntusu var.
Zamanında istikrarsız firma dediğimde bazı arkadaşlar motorlarının fiyatı düşecek diye itiraz etmişlerdi....
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
-
Valla sattığıma üzülüyordum..Şimdi sevinmelimiyim bilemiyorum
-
03 Aralık 2006, 14:37
#10
Ama bazıları kabul etmek istemiyor...Aynı cbf 150 de olduğu gibi...Onunda yedek parçası yok şu anda....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
03 Aralık 2006, 14:41
#11
millet bağırıyor global şöyle global böyle diye.. hala korumaya çalışanlar var... sattıkları motorladan bir tanesi bile böyle bir muamele görüyosa eğer o firmadan hiç bişey olmaz.. sonuçta hyosung sahibi bir müşteri madur... biri de aynı bini de aynı.. bu motorlar birer birer satılıyor.. hiç bir müşterini bu denli madur edemezsin.. 90 gün ne demek ya.. çüşşş yani..
-
03 Aralık 2006, 14:47
#12
sitedeki reklamı da bulunan moto aktuel dergisinde global motor ropartaj konugu olmuş oldukça güzelde konuşmuşlar yedek parça konusunda çok iyi olduklarını dile getirmiş hatta kendilerinin de motor sürucusu olduklarını belirtip motorun 1 hafta yatmasının ne demek olduklarınıda biliyorlarmış yalan soyledıklerını sanmıyorum acıkcası ama roportajda solediği: gerekirse yeni motordan söker takarız müşterimizi asla bekletmeyiz!! sözünde de ,durmalarını isterim umarım sorunun en kısa zamanda çözülür arkadaşım
-
03 Aralık 2006, 14:49
#13
Arkadaşın durumdan haberdar etmesini rica ediyorum...Hakikaten ciddi bir konu...
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
03 Aralık 2006, 15:27
#14
ya arkadaslar anlatmak ıstedım buyduuu honda ıle hyosung arasındakı fark bnce buuuuuu
-
03 Aralık 2006, 21:56
#15
Global Motordan Rahmi beyle Özcan beyle kanka olduk. Her başı sıkışanın distribütör firmaya ulaşıp yardım istemesi hayra alamet değil gibime geliyor. Bu sorunlar yönetim zafiyetini akıllara getiriyor.
-
03 Aralık 2006, 22:06
#16
şimdi geveze arkadaşım anlattığına göre baya büyük bi kaza yapmışsın bize tek tek üylül başından beri beklediğin parçaları yazarmısın ayrıca hangi servise tam olarak nezaman motoru bıraktığını ben çok merak ettim açıkçası neymişte gelememiş bu parçalar(yanlış anlaşılmasın globali savunmuyorum eğerki 30 iş gününde parçalar gelmediyse ne sebeb olursa olsun hatalı globaldir) sinyal heryerde var onda bir sorun zaten çıkmamıştır global yasal sorunluluk süresini aşmış sen 90 gün böle beklediysen valla iyi sabretmişsin cevaplarını bekliyoruz...
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
-
03 Aralık 2006, 22:56
#17
ogulcan adlı üyeden alıntı
ya arkadaslar anlatmak ıstedım buyduuu honda ıle hyosung arasındakı fark bnce buuuuuu
Hangi fark.....CBF 150 nin deposuyla yan granajı için adam 1 aydır bekliyor...Hani parça nerde?....İşkembeden sallamayalım.....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
-
03 Aralık 2006, 23:42
#18
pofff abi warya butun hevesimi kirdin motosiklet icin
imzam yok parmak bassam olurmu
-
04 Aralık 2006, 00:10
#19
trasher adlı üyeden alıntı
şimdi geveze arkadaşım anlattığına göre baya büyük bi kaza yapmışsın bize tek tek üylül başından beri beklediğin parçaları yazarmısın ayrıca hangi servise tam olarak nezaman motoru bıraktığını ben çok merak ettim açıkçası neymişte gelememiş bu parçalar(yanlış anlaşılmasın globali savunmuyorum eğerki 30 iş gününde parçalar gelmediyse ne sebeb olursa olsun hatalı globaldir) sinyal heryerde var onda bir sorun zaten çıkmamıştır global yasal sorunluluk süresini aşmış sen 90 gün böle beklediysen valla iyi sabretmişsin cevaplarını bekliyoruz...
sorum kaynamasın arada üç beş parçayı 90 gündür getiremeyen beceriksiz servis hangisi motorun şu an nerde hangi parçaları bekliyosun servis sana nasıl bir oyalama taktiği kullanıyor. Global'den kimle görüştün ve sana ne diyip 90 gündür geçiştiriyolar arkadaşım sende konuyu açmışsın ortalarda yoksun kazaa başlğındada sadece anlatmış gitmişsin tek bir cevap bile yazmamışsın eğer ki bu forumu servisten arkadaşlar okuyosa çıksın ya özür dilesin hoş bunda servisle beraber 1.derece suçlu global onunda aynı şekilde özür dilemesi lazım yok böyle bir olay cereyan etmediyse haklarını savunsunlar....
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
-
04 Aralık 2006, 00:27
#20
Davalık olay. 90 gün demek . Ne bu yeni motor mu üretiyorlar
Her ne parça olursa olsun hangi ülkeden gelirse gelsin motor garanti kapsamındaysa en fazla 30 iş günü beklenir benim bildiğim . Yanlış biliyorsam düzeltin ..
Bu arada hayabusa alman da çok ilginç . 250R'dan direk hayabusaya . Vay be
[B][COLOR="Cyan"][COLOR="Purple"]Yarış kazanmak istiyorsan, ne hızda gitmen gerektiğini bilmeli ve o kadar hızlı gitmelisin; ne eksik ne de fazla...[/COLOR][/COLOR][/B]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler