Hyosung kaza / yedek parça
-
04 Aralık 2006, 00:38
#21
daha ortada motorun hangi serviste olduğu konusunda bir bilgi yok. X servisinde Y şahsın hyo motoru parça bekliyor olarak duruyur. hangi servistir sipariş verilmişmidir o bile belli değil. tek bilinen arkadaş 250 cc hyo nun tamir süresinin geçmesine kızıp kendine bi hayabusa almış olduğudur. 8 mesajı olduğu düşünülürse biraz aldatmaca yazı gibi geliyor. arada hoba ahanda bi japon olmayan marka hakkında kötüleme yazısı var diyip daldıranlarda var. bakalım ne olacak?
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
Reklamlar
-
04 Aralık 2006, 01:21
#22
TuğrulÖzbek adlı üyeden alıntı
daha ortada motorun hangi serviste olduğu konusunda bir bilgi yok. X servisinde Y şahsın hyo motoru parça bekliyor olarak duruyur. hangi servistir sipariş verilmişmidir o bile belli değil. tek bilinen arkadaş 250 cc hyo nun tamir süresinin geçmesine kızıp kendine bi hayabusa almış olduğudur. 8 mesajı olduğu düşünülürse biraz aldatmaca yazı gibi geliyor. arada hoba ahanda bi japon olmayan marka hakkında kötüleme yazısı var diyip daldıranlarda var. bakalım ne olacak?
bencede aldatmaca gibi bir sorun varsa hangi servis hangi parçalar gelmedi neden hayabusa aldın dayanamayıp, hayalinde hayabusa mı almak vardı...gt250r den hayabusa ya geçilirmi??? 250cc 1300cc
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=21248
bu link tede acemi olduğunu yazmışsın kazadan sonra tecrübe kazanmış olmalısınki 1300cc hayabusa almışsın...
-
04 Aralık 2006, 10:18
#23
Kusura bakmayın arkadaşlar ama delinin bir kuyuya taş atmış onu çıkarmaya çalışıyoruz, bunlar yalan haberler boşverelim bunları...
-
04 Aralık 2006, 16:11
#24
her forumda klasık olarak karsılastıgımız saygısız edepsiz ne konustugunu bilmeyen sadece cok mesaj atmıs olmak ıcın kısa kısa cevap yazan tipler ne yazıkkı buradada mevcut. size cevabım kusura bakmayın seviyenize inemeyeceğim.
Bugune kadar ben motorun tamiratı konusunda fazla konunun üzerine dusmedım. zaten kazadan sonra tepemin tası attı gittim mahalle arkadasımın hayabusasını aldım. neden aldım? onu da izah edeyım. oncelik bi cok race tutkunu gibi benim de hayabusa hayalimi susleyen bir alet. ikincisi motor uzerinde hazır benım adımın ilk 3 harfi plaka duruyor. (motorun ilk sahibi adasım) ucuncusu ıhtıyactan sattıgı için kendi orjinal egzosu ve devil egzosla birlikte uygun fiyata verdi. 4uncusu motor sadece 9000 deydi... aslında bu motor benım ılk motorum olacaktı ancak kuzenım ısrarları sonrasında hyosung 250 gt r ile basladım...
globalmotor ile gorustum. rami ve ozcan bey lede. bazen anlık olarak bazı parcaların bittigini ve bir aya kadar beklemeler olabildigini kabul ettiler ancak ozellıkle sordugum soru 60 gun once sunlar varmıydı 30 gun once sunlar varmıydı seklinde olunca aslında donem donem butun parcalar stoklarında bulunmus... yanı 90 gun ımkansız. sımdı servis ile goruseceğim... servis de izmitte yarısan motorları modifiye eden bir servis... bir yerlerde iletişim bozuklugu var ama nerede...
gelısmelerı yazacagım....
-
04 Aralık 2006, 16:48
#25
Süper Moderatör (BBRR)
Sevgili arkadaşım parça listesini buraya bir yazarsan bizde Hyo sahipleri olarak ilerde başımıza gelebilkecek felaketten haberdar olmuş oluruz ...
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
04 Aralık 2006, 17:06
#26
GeVeZe adlı üyeden alıntı
her forumda klasık olarak karsılastıgımız saygısız edepsiz ne konustugunu bilmeyen sadece cok mesaj atmıs olmak ıcın kısa kısa cevap yazan tipler ne yazıkkı buradada mevcut. size cevabım kusura bakmayın seviyenize inemeyeceğim.
Bugune kadar ben motorun tamiratı konusunda fazla konunun üzerine dusmedım. zaten kazadan sonra tepemin tası attı gittim mahalle arkadasımın hayabusasını aldım. neden aldım? onu da izah edeyım. oncelik bi cok race tutkunu gibi benim de hayabusa hayalimi susleyen bir alet. ikincisi motor uzerinde hazır benım adımın ilk 3 harfi plaka duruyor. (motorun ilk sahibi adasım) ucuncusu ıhtıyactan sattıgı için kendi orjinal egzosu ve devil egzosla birlikte uygun fiyata verdi. 4uncusu motor sadece 9000 deydi... aslında bu motor benım ılk motorum olacaktı ancak kuzenım ısrarları sonrasında hyosung 250 gt r ile basladım...
globalmotor ile gorustum. rami ve ozcan bey lede. bazen anlık olarak bazı parcaların bittigini ve bir aya kadar beklemeler olabildigini kabul ettiler ancak ozellıkle sordugum soru 60 gun once sunlar varmıydı 30 gun once sunlar varmıydı seklinde olunca aslında donem donem butun parcalar stoklarında bulunmus... yanı 90 gun ımkansız. sımdı servis ile goruseceğim... servis de izmitte yarısan motorları modifiye eden bir servis... bir yerlerde iletişim bozuklugu var ama nerede...
gelısmelerı yazacagım....
dostum iyi güzel söylüyosunda servis hangisi bunu söylemekten niye kaçınıyosun onu anlamıyorum(yarışa motor hazırladığını duydugum tek servis var oda maslakta) hangi parçaları bekliyosun bunuda merak ediyoruz bizde hyo sahibiyiz ve sen bu duruma düştüysen senden sonraki arkadaşlar düşmesin gerekirse toplu mail atılır global'a biz bunları düzeltmek için uğraşıyoruz bence burda senin ihmalin söz konusu bunu kendin de söylüyorsun zaman zaman ellerinde bu parçalar olduğunu fakat şimdi olmadığını söylemişsin yanlış anlamıyorsam evet bunlara açıklama getirirsen seviniriz. Arkadaşların bu tip yaklaşımda bulunması çok doğal sitede daha önceden bir çok örnekleri yaşandı ayrıca sen hiçbir bilgi vermeden sadece olayı anlatıp ortadan kaybolmuşsun tam bilgi vermiş olsaydın kimse bu tip yorumlar yapmazdı.
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
-
04 Aralık 2006, 17:08
#27
bana sinyal ve debriyaj balatası lazım oldu bir hafta içinde geldi ben çok memnunum global motordan.Burdan global motor yekililerine teşekkür ediyorum...
-
04 Aralık 2006, 19:06
#28
-
04 Aralık 2006, 19:16
#29
Forumdan Uzaklaştırıldı
GeVeZe adlı üyeden alıntı
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=21248
Eylul basında yapmıs oldugum kazayı forumlarda paylasmıstım.
Olaydan bı kaç hafta sonra dayanamadım gittim bi hayabusa aldım. Ancak kaza yaptıgım GT250 R halen serviste yedek parça beklıyor. Servisin soylemıne gore suclu Hyosung ana distributoru globalmotor... Kazadan 90 gun sonra tek gelişme 4 tane sinyalin geldıgı... Onun da doğruluğu mechul....
Hyosung un yedek parça sıkıntısı bu kadar ciddi mi?
Yedek parça termin suresınden dolayı yeni baharla birlikte motorun değeri dusecek. Tazminat davası ıle aldıgım paranın biraz altına kendımı kurtarabılırmıyım?
Hyosung yedek parça felaket, servis felaket... şiddetle kaçının...
Hocam bu mesajı yazsam mı diye cok düşündüm de yani düşünmeden Hayabusa alabilecek gücün var madem Hyosung tazminat parasının peşinde neden koşuyosun ? Yani benim anlamamda bir yalnıslık varsa çok özür dilerim. Amacım rencide değil çelişkiyi anlayamadım soru sormak
-
04 Aralık 2006, 19:18
#30
GeVeZe adlı üyeden alıntı
http://www.motosiklet.net/forum/showthread.php?t=21248
Eylul basında yapmıs oldugum kazayı forumlarda paylasmıstım. Olaydan bı kaç hafta sonra dayanamadım gittim bi hayabusa aldım. Ancak kaza yaptıgım GT250 R halen serviste yedek parça beklıyor. Servisin soylemıne gore suclu Hyosung ana distributoru globalmotor... Kazadan 90 gun sonra tek gelişme 4 tane sinyalin geldıgı... Onun da doğruluğu mechul....
Hyosung un yedek parça sıkıntısı bu kadar ciddi mi? Yedek parça termin suresınden dolayı yeni baharla birlikte motorun değeri dusecek. Tazminat davası ıle aldıgım paranın biraz altına kendımı kurtarabılırmıyım?
Hyosung yedek parça felaket, servis felaket... şiddetle kaçının...
GeVeZe adlı üyeden alıntı
yedek parçadan rahmi beyle gorusecem ve netlesen durumu buraya yazacagım...
GeVeZe adlı üyeden alıntı
her forumda klasık olarak karsılastıgımız saygısız edepsiz ne konustugunu bilmeyen sadece cok mesaj atmıs olmak ıcın kısa kısa cevap yazan tipler ne yazıkkı buradada mevcut. size cevabım kusura bakmayın seviyenize inemeyeceğim.
Bugune kadar ben motorun tamiratı konusunda fazla konunun üzerine dusmedım. zaten kazadan sonra tepemin tası attı gittim mahalle arkadasımın hayabusasını aldım. neden aldım? onu da izah edeyım. oncelik bi cok race tutkunu gibi benim de hayabusa hayalimi susleyen bir alet. ikincisi motor uzerinde hazır benım adımın ilk 3 harfi plaka duruyor. (motorun ilk sahibi adasım) ucuncusu ıhtıyactan sattıgı için kendi orjinal egzosu ve devil egzosla birlikte uygun fiyata verdi. 4uncusu motor sadece 9000 deydi... aslında bu motor benım ılk motorum olacaktı ancak kuzenım ısrarları sonrasında hyosung 250 gt r ile basladım...
globalmotor ile gorustum. rami ve ozcan bey lede. bazen anlık olarak bazı parcaların bittigini ve bir aya kadar beklemeler olabildigini kabul ettiler ancak ozellıkle sordugum soru 60 gun once sunlar varmıydı 30 gun once sunlar varmıydı seklinde olunca aslında donem donem butun parcalar stoklarında bulunmus... yanı 90 gun ımkansız. sımdı servis ile goruseceğim... servis de izmitte yarısan motorları modifiye eden bir servis... bir yerlerde iletişim bozuklugu var ama nerede...
gelısmelerı yazacagım....
yazmış olduğun mesajlar bunlar bu mesajları okuyan kişilerin ne düşünmesini bekliyorsun? hangi parçaların ne zaman sipariş edildiğini ve ayrıntıyı yazmamışsın. markaları kötülemek için yazılan o kadar mesajlar ve kullanıcılardan sonra insanların bu şekilde düşünmeleri normal değil mi?
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
-
04 Aralık 2006, 22:24
#31
TuğrulÖzbek adlı üyeden alıntı
yazmış olduğun mesajlar bunlar bu mesajları okuyan kişilerin ne düşünmesini bekliyorsun? hangi parçaların ne zaman sipariş edildiğini ve ayrıntıyı yazmamışsın. markaları kötülemek için yazılan o kadar mesajlar ve kullanıcılardan sonra insanların bu şekilde düşünmeleri normal değil mi?
ben sabah 7 de kalkan ve gece geç saatlere kadar mesai yapan bir muhendis değilim. dun aksam dusudum dusundumm. kendıme bir mesgale bulmam lazım. derin dusuncelere daldımmm... bı de aklıma ne geldı. su ilk motosiketimi aldıgımı firmayı karalıyım. mılletın gozu onunde rezıl edeyım... benı ustunden dusurdu namusssuz dedım... ve bunun ustune full organize bir plan yaptım. bastan sona hyosungu karalama planımı gozden gecırdım ve devreye soktum....
dıger arkadaslara yutturdum ama malesef senı kandıramadım....
CenkKeskin adlı üyeden alıntı
Hocam bu mesajı yazsam mı diye cok düşündüm de yani düşünmeden Hayabusa alabilecek gücün var madem Hyosung tazminat parasının peşinde neden koşuyosun ? Yani benim anlamamda bir yalnıslık varsa çok özür dilerim.
Amacım rencide değil çelişkiyi anlayamadım soru sormak
dostum hayabusayı bu kadar buyutme gozunde... topu topu 14 kagıt bunun esdegeri bir araba bikaç yuz milyardan asagı değil, dimi?
şaka maka hyosung a da 8,5milyar para verdik. para kolay kazanılmıyor dimi... ;)
-
04 Aralık 2006, 22:40
#32
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
-
04 Aralık 2006, 22:48
#33
bu parçaları 90 günde bulamaman imkansız ayrıca anlamadığım bişey Performans Motor die biyer hyosung yetkili servisimi www.globalmotor.com.tr nin internet sayfasında böyle bir servisten söz edilmiyor ne alaka gittin bıraktın motoru buraya hala anlamadım ve neyden şikayetçisin onuda anlamadım motoru yetkili servise götürmeden nasıl bu sonuca varabiliyorsun.
[COLOR="Black"][B][FONT="Comic Sans MS"]yellow storm[/FONT][/B][/COLOR]
-
04 Aralık 2006, 22:57
#34
valla arkadaşım yaklaşık 2,5 ay once bende motorumla kaza yapmıştım benımde aynı şekılde olmuştu 1 ay kadar bekledım gelcek olan 10 parcadan sadece 1 ay ıcınde 2 tanesı geldı bende yetkılı olmayan bır fırma aracılıgıyla ıstetmıstım parcaları daha sonra ogrendımkı parcalarının gelmeme sebebı fırmanın parca alcak oldugu yere borcunun olmasıymıs o yuzden fırma parcaları yollamıyormus bende hıc bır sucum yokken magdur oldum bende bunu ogrenınce gıttım yetkılı bır yerden ıstedım parcaları hemen geldı su an motorumda oldu bence sen servısının yetkılı servıs olup olmadıgını arastır yada baska bır servıse sor bıraz arastır bı yere baglı kalma...
-
04 Aralık 2006, 22:58
#35
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
trasher adlı üyeden alıntı
bu parçaları 90 günde bulamaman imkansız ayrıca anlamadığım bişey Performans Motor die biyer hyosung yetkili servisimi
www.globalmotor.com.tr nin internet sayfasında böyle bir servisten söz edilmiyor ne alaka gittin bıraktın motoru buraya hala anlamadım ve neyden şikayetçisin onuda anlamadım motoru yetkili servise götürmeden nasıl bu sonuca varabiliyorsun.
Hala yetkili servis listesini güncellemediler.
[COLOR="Blue"]Ne Kadar Yükseğe Çıkarsan, O kadar Yüksekten Düşersin. [/COLOR]
-
04 Aralık 2006, 23:24
#36
GeVeZe adlı üyeden alıntı
... hayabusa aslında bu motor benım ılk motorum olacaktı ancak kuzenım ısrarları sonrasında hyosung 250 gt r ile basladım...
İyiki de almışsın o Hyosung'u.
İlk motor olarak Hayabusa
Ne diyebilirim ki ben size.
Alla canınızı sevdiklerinize bağışlasın, aman size bişey olmasın
-
05 Aralık 2006, 04:13
#37
Her ne parça olursa olsun hangi ülkeden gelirse gelsin motor garanti kapsamındaysa en fazla 30 iş günü beklenir benim bildiğim . Yanlış biliyorsam düzeltin ..
arkadaşın dediği gibi 1 aydan fazla seni bekletemezler ama beklediysende yazık olmuş ne diiim
[CENTER][B][COLOR="Red"]*** THE WEBMASTER[/COLOR] BY_KANUNSUZ[COLOR="Red"] ***[/COLOR][/B]
::evil::[/CENTER]
-
05 Aralık 2006, 10:01
#38
Global Motor'un servis listesinde Performans motor gözükmüyor. Yetkili servis dışındaki servislere parçaları parasını peşin yatırdıkları taktirde parça gönderiliyor, bütün markalarda böyledir. Anlattıklarında yanlışlık olduğu belliydi arkadaşım. Sana Hayabusanla mutluklar dileriz.....
-
05 Aralık 2006, 13:52
#39
Süper Moderatör (BBRR)
global motora aşağıda ki maili attım
Sayın Firma Yetkilisi;
Türkiye'nin en çok okunan motosiklet portalı olan www.motosiklet.net sitesi olarak üyelerimizlerden gelen firma ve ürün şikayetlerini değerlendirmekteyiz. Üyelerimizden gelen firma ve kurumlara yönelik ürün , servis , yedek parça , müşteri ilişkileri vb. konularda çeşitli şikayetler almaktayız... Bu şikayetleri Motosiklet.net olarak muhattap olan firmadan gerekli mercilere iletmekteyiz...Konunun muhatabı olduğunuz için sizinde cevap hakkınızı kullanmanız, hem asılsız karalamaya yönelik ithamları durduracak hemde potansiyel müşterileriniz için bir referans olacaktır.
Şikayetleri sitemizde yayınlamamızın maksadı firma ve kurumları zor duruma düşürmek değil, ürünlerinin müşteri ve son kullanıcılar tarafından nasıl algılandığı konusunda onlara geri besleme vererek ülkemizde kalite anlayışının gelişmesine katkıda bulunmaktadır.
Aşağıda konu ile ilgili yazı üye tarafından foruma yazılmıştır.Cevabi yazınız hem bizleri hemde potansiyel müşterilerinizi aydınlatacaktır.Cevabi yazınız aynen yayınlanacaktır bundan şüpheniz olmasın.İlginize şimdiden çok teşekkür ederim
Saygılar
H. Barış ŞUŞUT
MT Site Yönetimi
baris@motosiklet.net
************************************************** ***
HYOSUNG Kullanıcısı üyemizin şikayeti
Eylul basında yapmıs oldugum kazayı forumlarda paylasmıstım. Olaydan bı kaç hafta sonra dayanamadım gittim bi hayabusa aldım. Ancak kaza yaptıgım GT250 R halen serviste yedek parça beklıyor. Servisin soylemıne gore suclu Hyosung ana distributoru globalmotor... Kazadan 90 gun sonra tek gelişme 4 tane sinyalin geldıgı... Onun da doğruluğu mechul....
Hyosung un yedek parça sıkıntısı bu kadar ciddi mi? Yedek parça termin suresınden dolayı yeni baharla birlikte motorun değeri dusecek. Tazminat davası ıle aldıgım paranın biraz altına kendımı kurtarabılırmıyım?
Hyosung yedek parça felaket, servis felaket... şiddetle kaçının...
Olmadığı öne sürülen parça listesi
hasar: sağ grenaj, ön den çift arkadan sag sinyal, egzos, sag ayna, ön fren
Bu mailime gelen cevabi mail aynen bu şekildedir.
Belirtilen müşteri şikayetine cevaben;
Özveri ve motorcu yaklaşımı ile tüm sorunlarını çözümlemeye çalıştığımız kullanıcılarımızdan genellikle olumlu
geri bildirim almaktayız.
Bununla birlikte (bilinçli ya da bilinçsiz) bazı kullanıcılarımız yetkili servislerimiz dışında işlem yaptırmak istediğinde
bu talep bize ulaşamayabilmektedir.
Zaten Global Motorun satış politikası kapsamında olarak,yedek parça satışı nihai kullanıcının kendisine ya da
Yetkisi olmayan servislere yapılmamakta, yetkili servislerimiz kanalı ile ihtiyaç sahiplerine ulaştırılmaktadır.
Eğer aynı kişiden bahsediyorsak;dün şirketimizi arayan bir kardeşimiz kazalı motorunun PERFORMANS MOTOR
Isimli bir servisde olduğunu belirtmiş.Biz bu ismi ilk kez duyduk ayrıca böyle bir talep hiçbir kanaldan bize ulaşmadı.
Ne yazıkki işin aslını bilmeden bu tarz rencide edici,markamızı karalayıcı ve küçük düşürücü söylemde bulunma
Gaflet ve talihsizliğinde bulunulabiliniyor.
Ola ki yetkili servisimizde bile olupta,şirketimize siparişi geçilmesi unutulmuş ya da ihmal edilmiş vakalardan biri
bile olsa,bizim gibi yüzü kullanıcıya dönük,her kademesine kolayca ulaşılabilen ender firmalardan biri olma özelliğindeki
şirketimizde kısa sürede telafisi mümkün bir durumdur bu.
Bu haksız söylemden dolayı bu kardeşimizi kınıyor,tekzibini rica ediyor ve sorununun çözülmesi için en yakın yetkili
Servisimizden bize şahsen ulaşmasını bekliyoruz.
Bu arada; belirtilen parçaların tümü stoğumuzda mevcuttur
…………..
Saygılarımızla
Global Motor A.Ş.
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
-
05 Aralık 2006, 14:19
#40
Ben hep söylüyorum, ister Hyosung olsun, ister Honda Yamaha BMW vs. ...
Bu şekilde açılan başlıklara karşıyım. Firmalar büyük özveri ve paralar harcayarak bir "marka ve firma güveni" oluşturmak için çabalıyor.
Sonra daha gittiği servisin yetkili olup olmadığını kontrol etmek zahmetine bile girmeyen bir vatandaş burada cazgırdıyor !
Bu işler bu kadar ucuz olmamalı....
Haa tabii şikayet haklı ise ya da en azından büyük doğruluk payı içeriyorsa ona tamam.
Peki ne yapılabilir ?
Bu tür firma şikayetleri için ayrı bir bölüm açılır ve aynı duyurular bölümünde olduğu gibi açılan başlıklar hemen yayınlanmaz. Bu arada site yöneticileri ilgili firmaya Barış'ın yaptığı gibi konuyu bildirir ve örneğin 2-3 gün zaman tanınır. Firmadan cevap gelmiyor ya da kıvırma varsa başlık yayınlanır. Yukarıdaki gibi ise, yayınlanmaz ve söz konusu "bilinçsiz" kişiye durum bildirilir.
Burada modlara iş düşüyor ama böyle ulvi ve önemli bir görevi seve seve yaparlar herhalde...
Not: Sevgili Barış'ı vaktini ayırıp, bu konu ile ilgilendiği ve neticeyi ortaya koyduğu için tebrik ediyorum.
Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler