ıstatıstık Mt.net Kullanıcı Kazaları

Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
her üye motorsiklet kullandığı süreçte yaptığı kazayı kısaca yazarsa yüzde olarak motorunuzun tipini de yazın lütfen racing scooter gibi

kabaca kaza oranımızı görebileceğimize inanarak bu konuyu açmış bulunmaktayım

umarım bundan sonra daha az kazazede motosikletci arkadaşlar olur



kaza yapmayan arkadaşlarda x senede y motorumla hiç kaza yapmadım yazarsa çok sevinirim


siftahı ben yapıyorum örnek teşkil eder umarım


4 sene içinde 150cc racing motorumla 2 kere düştüm kırık çıkık olmadı neyseki
 
Katılım
24 May 2006
Mesajlar
1,432
8senede 2 kazam var
1.sinde birşey olmadı kaskta yoktu :pale: :farao:
2.sinde full korumaydım ama kaval kemigim arabayla motor arasında sıkıştı 1 hafta üstüne basamamıştım
 
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
10 aydan beri motor kullanıyorum bu 10 ay zarfında bir kez yan yatırdım motor cbr 125
Bu arada ilk mesajı ben yazmıştım ne oldu niye silindi cevapta buna benzer bişeydi..
 
Katılım
11 Ocak 2009
Mesajlar
65
3 senede 1 kazam var. hata taksideydi anayoldan geliyordum tali yoldan çıkan araca arka çamurluğundan girdim adam kaçtı. frene bastım ama motor kaydı . Araç sürücüleri bizi sallamıyor..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
23 Tem 2007
Mesajlar
5,610
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
35 senede 2 kazam var,birinde pantolonum yırtıldı diğerinde kumda motoru koruma demiri üzerine yatırdım.
Allah koruyor.
 
Katılım
17 Ara 2006
Mesajlar
1,741
3 senede 2 kaza yaptım Scooter ile 1.Kazam Tem'de Kamyon sağ gidondan vurdu
bende birşey yoktu ama motor dağılmıştı hata:Kamyoncuda.2.Kazam da ise Hundai Getz
marka araçın üstüme kırması ile kaldırıma çıktım motorda birşey yok
ama o kazada parmağım kırılmıştı hata:Hundai Getz kullanıcısında.Her iki kazada da full korumalıydım.
 
Katılım
11 Tem 2007
Mesajlar
2,824
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biri sert fren yapmaktan, diğeri kıçımın başımın oynamasından..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kaza yapmayan arkadaşlarda x senede y motorumla hiç kaza yapmadım yazarsa çok sevinirim


siftahı ben yapıyorum örnek teşkil eder umarım


4 sene içinde 150cc racing motorumla 2 kere düştüm kırık çıkık olmadı neyseki

Kaza Yapmayan Motorcu Yoktur Henüz Kaza Yapmamış Motorcu Vardır :)
 
Katılım
2 Şub 2006
Mesajlar
142
1 senede 2 kazam var.ilki virajda motoru yatırırken arkamda artcının korkması ve dengesızlıgı yuzunden onden kaydı makıne motor moped bu arada :).ikincisi kuzenimın cup motoruyla arkamda yıne artcı varken yokus tırmanıyodum daha yenı yenı ogrenıyodum kullanmayı tam gaz acıkken 1 vıtese gecırdım motor teke kalktı ve gerıye dogru devrıldı ıkısındede sukur bişey olmadı :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
aman yazma :d abi sana özeL topic açıcam ben söz :)
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
95 senesinden bu yana motosiklet kullanırım....2000 yılında mz 301 ile çok süratlı bir viraj almayı deneyip açıktan girdiğim virajda kafa kafaya arabaya çarptım.... alköllüydüm... o günden sonra alköllü motor kullanmadım... bende bişey yoktu ama arkamdaki arkadaş 66 gün yatakta yattı.
 
Katılım
16 Nis 2008
Mesajlar
173
Kaza derken hangisini yazayım ufak tefek kayma yatma hariç ciddi anlamda bir kaza yaşadım sebebide uykusuzluk yorgunluk birde havanın aşırı sıcaklığı motorun üzerinde tansiyonumun düştüğünü anladım ama yoğun trafikte durana kadar her şey bitmiş... Motor pert oldu kırık çıkıgım yoktu ama altı ay kadar kendimi toparlıyamadım.
 
Katılım
28 May 2008
Mesajlar
782
50cc scooter oldugu yerde dustu 250 cc chopper mınıbuse yandan girdim hyosung gt 250 r 2 kere yan yattım bir kere e5de patladım ::) motorda4. senem :)

27 senede çok fazla isterseniz yazmayayım :p

ya abi bırak hala ınat ediyosun motor kullanıyorum dige 16 yasındasın ehliyetın yok vites nerde bilmessin ne motoru tobee tobeee
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
1991'de mobylette ile 1,5 yılda hiç kaza, düşme yapmadım.
Son 1,5 yılda ise Kymco CK125 ile 3 kez düştüm. İlk ikisinde ani fren sonucu ön teker kaydırarak yan yatırdım. Diğerinde ise gizli buzlanmayı farketmediğim için virajda kayarak yan yatırdım. İyi sürüşler.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst