ıstatıstık Mt.net Kullanıcı Kazaları

Katılım
4 Şub 2008
Mesajlar
1,039
10 yıldan beri motor kullanıyorum 3 ay önce scooterımla kaza yaptım dirseğim kırıldı
 
Katılım
11 Tem 2008
Mesajlar
116
2006 yılında scooterım vardı onu vizeye götürürken merkez bankasının zırhlı arabası ikiye bölmüşti motorumu çok şükür ki bende bişey yoktu ekipmanlar paramparça oldu tabi kask ta dahil. onun dışında kazam olmadı. ahanda buda resmi
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst