- Katılım
- 21 Kas 2007
- Mesajlar
- 3,832
- Konu Yazar
- #1
her üye motorsiklet kullandığı süreçte yaptığı kazayı kısaca yazarsa yüzde olarak motorunuzun tipini de yazın lütfen racing scooter gibi
kabaca kaza oranımızı görebileceğimize inanarak bu konuyu açmış bulunmaktayım
umarım bundan sonra daha az kazazede motosikletci arkadaşlar olur
kaza yapmayan arkadaşlarda x senede y motorumla hiç kaza yapmadım yazarsa çok sevinirim
siftahı ben yapıyorum örnek teşkil eder umarım
4 sene içinde 150cc racing motorumla 2 kere düştüm kırık çıkık olmadı neyseki
kabaca kaza oranımızı görebileceğimize inanarak bu konuyu açmış bulunmaktayım
umarım bundan sonra daha az kazazede motosikletci arkadaşlar olur
kaza yapmayan arkadaşlarda x senede y motorumla hiç kaza yapmadım yazarsa çok sevinirim
siftahı ben yapıyorum örnek teşkil eder umarım
4 sene içinde 150cc racing motorumla 2 kere düştüm kırık çıkık olmadı neyseki