keeway yada raptor düşün bence jinlun bile kanuniden iyidir...
keeway yada raptor düşün bence jinlun bile kanuniden iyidir...
benim anlamadıgım cin malılan tigeri niye kıyaslıyorlar burdada arkadaslarımta aldı gördük iki aydır barca beklıyorlar benim böyle sıkındım yok allaha şükür bakkalta bile barcası var ben memnunun olmayanları bilmem hergesın zevki farklıdır
Benim Kendi Fikrim Alma... çünkü Sorunlu Bir Makine.....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
arkadaşlar,, bu arkadaş tiger soruyor,bi arkadaş link veriyor bak diye açıyoruz...ilk açıklama keevay sp.chadov,altında ramzey yazıyor vee resim jinlun...ne güzel iş. fark eden oldumu acaba??
Ben kullanıyorum 6 saatte ankaradan antalyaya gittim 2 kerede mola verdim 570km yol yani ortalama hızım 120 idi yine giderim yolda kalırsam o motoru kaldıgı yerde yakarım uzun yolda şehir içinde çok manyak bir makine görüntüsünede diyecek yok kanunin bütün yazılarını sök shadovun yanına koy hangisi daha çok dikkat çekiyo gör ben denedim bu fiyata bu gösterişe bu gidişe piyasada alınacak tek makine
Dogin Arkadasım Kulanıcı Odamı Yalan Söylüyor Ankaradan Antalyaya Giddi Daha Ne Olacak Herges Kötülüyor Kac Sahadlık Yol Gidmis Demekki Bence Benzeri Cokdur Ama Eşi Yokdur Kanuni Tiger S Diyorum
kardeş ben o kadar olumsuz yorumu pek de dikkate almıyorum olumsuz yazanların hepsi o kadar abartmış ki kağıttan yapılmış sanarsın bence o kadar da olumsuz bi makine değil kullananların yorumu süper kullanmayanlar yerden yere vurmuş çelişkili bi durum değil mi bu
..::Gülmek bir mükafattır, ağlayan gözlerin gördüğü::..
..::Mağlubiyet; kimine göre galibiyetden bir adım öte::..
benim bundan önceki motorumdu gayet sağlam ufak tefek şeyler olsada tavsiye ederim yolda bırakmaz
Merhaba arkadaşlar öncelikle şunları söylemek istedim; ben 2008 mayıs ayında aldım kanuni tiger imi. Almadan önce bu formu çok takip ettim hakkında yapılan olumsuz o kadar çok yorum olmasına karşın aldım. Aldıktan sonrada yapılan yorumları takip ediyorum... Öncelikle bu makine japon değil onlar kadar kaliteli olamayabilir ama burada okuduğum şeyleri hak etmediği kesin. Hakkındaki düşüncelerim ise; az da olsa vibrasyon var ama buralarda abartıldığı kadar değil (ki zaten bununda çözümü formumuzda var.) motorun ağırlığının gücüne göre fazla olduğu söylenmiş (bunu söyleyen arkadaşların mühendis olduğunu da düşünmüyorum.) ben bu görüşe katılmıyorum eğer bu ağırlıkta bu kadar atak olabiliyorsa hafif halini düşünemiyorum. Konforu ve performansı bu paraya göre çok iyi. yedek parça sorunu da yok. Motorumla çok fazla uzun yol deneyimim olmadı ama şehirler arası yolda da konfor ve performans olarak beni tatmin etti. Ve şuan tiger i tercih ettiğim için memnunum
Arkadaşlar önemli olan sizin motordan ne istediğinizdir tercihinizi buna göre yapmalısınız.
KULA BELA GELMEZ HAK YAZMADIKÇA HAK BELA VERMEZ KUL AZMADIKCA :bounce:
hergesin yorumu farklıdır tabi ama ben kayed memnunum bende mz 250 vardı ranbayı birlen cıkdıgım tiger 250 s üçlen çikiyorum hemde iki kişi rahadlıgı daha iyi agır yola daha iyi yadıyor yayla yollarında şüber daha ne olacak arkadaslar bu baraya bukadar daha ilerisini bekleyemezsin
Tiger fabrika çıkışı itibarı ile ciddi problemli bir motordur. Ben 1 yıl önce hemen hemen her gün bu motoru araştırdım,forum karıştırdım. Bir türlü de vazgeçemedim. En sonunda Urla lı Sabri Usta nın dediği gibi olduğunu anladım:
Motorun mekaniğini yapanlarla elektriğini yapanların birbirinden haberi yok!
Motoru alıp hemen kontak açanların başı dertten kurtulmamış. Birçok örneğide yukarıdaki yazılarda olduğu gibi tamamen gerçek ve doğrudur. Arkadaşlar tecrübelerinde çok haklılar. Bununla beraber araştırmalarım sonucu bu motoru tabiri caiz ise adam eden arkadaşların belli değişiklikler yaptığını ve sonrasında da kilometrelerce zevkle bindiğini gördüm. Öncelikle konjektör ve akü hemen değiştiriliyor. Çalıştırma ve elektrik sorunlarının başı bu ikisi. Orjinal konjektörler hemen arıza veriyor ve şarj etmiyormuş. yamaha konjektör öneriliyor.Akü ise sulu ve adi olduğundan en ufak bir yanlamada suyu azalıyor ve hücreleri devre dışı kalabiliyormuş. İlerleyen zamanda bu da çalıştırma sorunu çıkartıyormuş. Daha sonra ön dişli 14 ten 16 ya çıkartılıyor. 14 olan ön dişli ile orjinalinde şasi ile uyumsuz görünen,sürekli titreyen motordan şikayet ediliyor.16 lık ile değiştirilince uzun devir aralığı,rahat çalışma,ekonomi ve en önemlisi orjinalinde olan aşırı vibrasyonu bitiriyor. Zayıf arka saplamalar ve bu mekanik aksamın güçlendirilmesi ile motor binilebilecek duruma geliyor.
Asagidaki linkte bir inceleme yazisi var. Yazinin altindaki yorumlari da okumani tavsiye ederim
http://www.motosiklet.net/forum/test...5Btest%5D.html
http://www.ataturkungencligehitabesi.com/
Okuyup da bugunu anlayamayan ahmaktir...
benim uzun yol yabmadım yaban arkadasım var trabzontan sinoba gidib geliyor kayed memnun benim motor daha sibob ayarı yabılmamıs ama 145 basdım bukadarıda yeder bence benim motorum diye söylemiyorum ben memnunum kim ne söylerse söylesin herkes hürdür
birdek aldıgımda buroblem arka amöserde yasadım boyu kısaymıs servıs degısdı baskada bıse yok suan
tigere binen arkadaslar yorum yazsaydı daha açıklayıcı olurdu evet çin malı motorların kalitesi düşük fakat her malın da bir alıcısı var
motosiklet kullanıcılarının hepsi mühendis olacak die bişey yok(özgenc) fakat fizik ve matematikten anlamayan adam da motora binemez die bir gerçek var ve bilirsiniz gerçek bir tanedir.
tiger hantal bir motor devri çok düşük vibrasyon yüksek oturus tabi kullanımda zor turu da kısıtlı bu şartlarda almak istersen parçası heryerde bulunan az yakan bir motor
ancak elinden biraz tamir işi gelmeli yoksa motorun bedeli 2-3 e katlayacaktır
"Dünyanın sorunu, Akıllılar hep kuşku içindeyken, aptalların küstahça kendilerinden emin olmalarıdır." B.Russell
"Yaşamak bir ağaç gibi tek ve hür; ve bir orman gibi kardeşcesine" Nazım Hikmet
Bu tiger konusu beni delirtti.. Bende almak istiyorum 2. El bir TigerS iyi yorumları görünce.. Ama kötü yorum yapanlarda çok fazla.. tabii onların büyük çoğunluğunun fasarya olduğununda farkındayım. Motorun sahibi olmayanlar çoğu. Bilmem kim biniyormuşta şöyle sorun çıkarmış falan.. tabii ki sorun çıkarmayan makina olmaz ama tamirciden çıkamamak da korkutuyor insanı. Şuan kullandığım motor içinde forumda çok olumsuz yazılar okuyorum. Ama hikaye yani çoğu. Şükür ki henüz beni yolda bırakmadı. Rodajı dikkatli yapıldı servisi 1 km aksatılmadı çünkü.. sanayide arkadaşlarım var arasıra motorun sağını solunu elden geçiriyoruz. onun da etkisi olabilir.
Yani tiger'a bakarsan bence kötü bir motor olmamalı.. Ama işte bir takım sorunları olduğu da aşikar..
Ha bu arada Kanuni alacağına git mondial MCT al ya da jinlun diyenleri ciddiye almıyorum..
Diğer bir ciddiye almadığım guruba da şunu söylemek boynumun borcudur. param olsa gidip virago almasını bilirim : ))
yaa aslında alıp binicen. iyisiyle kötüsüyle makinanı seveceksin.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)