Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123412 ... SonuncuSonuncu

Süper Sport Motosikletleri Normal Trafiğe Sokmamak Lazım.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    yt_servan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ağustos 2008
    Şehir
    istanbul/merter
    Motosikleti
    Triumph TİGER
    Alıntı ninjet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    geçen yıl ki iki kazayı hatırlatıcam..
    isim vermicem hatırlicaksınız..
    birisi 20 km süratle oldu, kaskın vizörü yüze saplanması sonucunda bi abimizi kabettik..
    diğeri 250 km süratle oldu motor 2 ye bölündü, kazadan 20 dakika soora bostancıda dürüm yedi arkadaş..
    en yavaş motor bile 50 km yi geçmekteyken kimse ss motorlar trafiğe çıkmasın demesin, her motor kaza esnasında ölümcül olabilir, bilinçsiz kullanmak öldürür.. pistte olsa bile..
    sinan sofuoğlunun ne şekilde ve neden öldüğünü hepimiz biliyoruz..
    bilmeen varsa o gün piistte olup yarışlara giren arkadaşlarımız anlatsın..

    GKN
    ne o kardeş sen iyiceni hanım köylü oldun


    gelelim konuya bayramın ikinci günü yaptığım kazada 50 k gidiyordum ramazan bayramında sağanak yağmurda 165 km giderken hiç bir kaza atlatmadım. bence de dış etkenleri sorgulamak lazım. ama adam hiç bir tecrübesi olmadan ss motora biniyorsa zaten yarabbim açtım kollarımı geliyorum sana deyip trafige çıkmıştır. kimse alınmasın ama böyle cahil bir sürücünün arkasından da hiç üzülmem. aksine geride bıraktığı anne ve babası için içim burkulur

    Alıntı Mert adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pist varda bizmi gidip girmedik ????


    Pistteki acılarımızda çok taze değilmi zaten ?

    Biraz kadere inanmak lazım sanırm öle yada böyle hayatımızın sonlanması için bi sebep lazım gerçekler acıdır..
    mert senle özel bi konuşalım
    Bekliyorum; öyle bir havada gel ki vazgeçmek mümkün olmasın

    Kazasız Sürüşler Dilekle Olmaz Eğitimle Olur


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    Serk21 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2008
    Şehir
    KOCAELİ
    Motosikleti
    KTM DUKE 390
    iyi ozaman bütün 5.30 bmw leri,subaruları,sti ları onları bunları yasaklayalım.3000cc 240 beygir araba mı olur ölürler,bunun beygirle ne alakası var?bnm akrabam 30-40 km gibi bi süratle giderken kafasında kaskı varken schooter da hayatını kaybetti,ben karda kaydım metrelerce sürüklendim burnum kanamadı..kuzenim çarşı içinde yardırırken ticari taksiye vurdu motor pert oldu arabanın üstünden uçtu ve olay anına ayağa kalkıp adamla tartıştı hiç birşeyi yoktu.Kaza bu adı üzerinde trafikte değil hayatın her alanında,kazayla insan ölüyor,tersanelerde iş kazaları,hastanerde yanlış iğne vs..şimdi böyle bi polemik sanki iranda kadınların başını kapatmak gibi,açmayın erkekler çoşar,vermeyin motoru piyasaya SS tutkunarı çoşar..Bakın hükümet duymasın şimdi SS lere yeni bi vergi bindirimi yapar sora başlığı açanla herkes papaz olur =)

  3. #23

    Üyelik
    22 Kasım 2008
    Şehir
    istanbul_Avrupa Yakası
    Motosikleti
    piaggio x9 evolution
    konuyu açan arkadaş sıkıntısı ortada ölümle sonuçlanan bir kaza var nihayetinde ama ,
    desteklediğim tek yön bilincsizce kullanıldığı taktirde değil süper spor today bile
    ölümcül olur , aramızda race kullanıp kaza yapmayan arkadaşlarımızda mevcut,
    gazlanacak yol var durulacak yol var bu ayrımı yaptıktan sonra ister hayabusa ister today . . .
    [COLOR="Red"][B]"Ne Günlere Kaldık Eyy Gazi Hünkar. Eşşek Vezir Olmuş Katır Hükümdar... "[/B][/COLOR]

  4. #24
    Jubaa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Kasım 2008
    Şehir
    Amerika,CA
    Motor olarak düşünüldüğünde en sağlıklı makine SS ler değil mi?Yol tutuşu,kıvraklığı,sağlamlığı.At değilki bu huysuz bu deyipte binmeyesin gaz kolu sende makinanın sonuçta.Suyunu çıkardıktan sonra scooterla da aynı ölümlü kazalar olur ama scooter a binen adamla SS sürücüsü farklı işte.

    Bence onun yerine SS kullancak adamları toplayalım trafikten SS leri çıkarmadın trafiğe diyelim arkasından Nakedlar gelir arkasından crosslar bu böle gider kullanana bağlı herşey.
    We are many...

  5. #25
    jackaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Kasım 2007
    Şehir
    istanbul ortakoy
    Motosikleti
    caponord etv1000-simson schwalbe-yamaha wr125r
    bence taksıcılerı ve (bazı) kadın soforlerı kaldırsak da sorun cozulur
    bır kursun kaleme benzer hayat tek eksıgı sılgıdır

  6. #26
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Alıntı alperiz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kesinlikle katılmıorum.. bunu sölemek subaru evo ferrarileri trafikten kaldırmaya benzer.. ikisinde de ana etken kullanan kişi ve kendi iradesidir.. kendini bildikten ve bilinçli olduktan sonra (dış etkenler hariç) bi sorun olduğunu sanmıorm. fakat ss motor üstündeki arkadaşlar (sözüm meclisten dışarı) kendilerini bişi sanıp gaz açarak, bi iki hareket yaparak hava istemeseler böle sorunlar olmaz... bende ss tarzı bi motor kullanıorm ama inanın scooterımdan daha hızlı gitmek ülkemde; heleki istanbulda yemio açıkcası....
    Kesinlikle katılıyorum dediğinize katılıyorum. Bazı süpriz olaylar dışında kesinlikle kullanıcının kendisinde bitiyor demekle beraber, elbette belli bir eğitim ve uygulamalı sınav şart. Acaba bu motoru alabilecekmiyim yerine, acaba bu eğitimleri geçip motoru alabilecek miyim olmalı !
    Önce emniyet, sonra hareket...

  7. #27

    Üyelik
    09 Eylül 2008
    Şehir
    Tekirdag // MeRkez
    Motosikleti
    KaZaaA
    bence kaLdırıLmasın geReksiz oLur aMa 650 cc 1000cc vb. yuksek cc SuperSport makiNaLara binMek icin en azından 1-2 hafta satan firmanın egıtım vermesı olabılır

  8. #28

    Üyelik
    03 Ekim 2008
    Şehir
    gündüzleri çayırova, akşamları karakartal, geceleri alice harikalar diyarında...
    Motosikleti
    azrailden yeni arakladım...
    Alıntı jackaan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence taksıcılerı ve (bazı) kadın soforlerı kaldırsak da sorun cozulur
    doğru söze ne hacet...
    I gOt a GaMe To Win...:bounce:
    eskiden [COLOR="Red"]merter[/COLOR] vardı şimdi [COLOR="red"]fenerbahçe[/COLOR] var...
    [B][COLOR="Red"]drift religion[/COLOR][/B]

  9. #29
    killing_machine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2006
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    Yamaha Yzf R1 05
    adam akıllı binene bişey olmaz.(olacak olan olur da)
    MoToCroSS RuLeZZ

  10. #30
    Ramazan Can - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ekim 2006
    Şehir
    Pendik / İstanbul
    Motosikleti
    BMW GS 1200 / Honda Africa Twin dct1000L- VESPA LX
    bence doğru bir karar değil... cc makinaları sokmadın diyelim mesala cbf 500 yada 600 de220 km hız ve cevresinde geziniyor ve gayet ölümcül olabilir.. üstelik viraj lara cc kadarda güvenli giremezsin... yani işin başı egitim ve bilinçli bir sürücü olmak...

  11. #31

    Üyelik
    27 Kasım 2008
    süper sport makinalar gerçektende yasak olmalı katılıyorum
    birkere rahat motor degildirler. sert süspansiyona sahipdirler
    çok ani hızlanırlar tehlikelerden kaçmak zorlaşır
    kim demiş ss kıvraktır diye etmeyin kullanın tekerler ne kadar büyürse kıvraklık o kadar azalır virajlar bir 250 cc lik motor kadar rahat dönülmez. bilip bilmeden kulaktan dolma şeylerle konuşmayın
    büyük motor her zaman tehlikedir. bir anlık hata bekler ve bunu söylerken 1990 yınılan beri motor üstündeyim büyük motor almadan önce sizin gibi aynı duyguları yaşadım ama iş degil 10 gün önce bmw 1200 ü 240 ile solladıktan sonra önüme çıkan ve tali yola girmekte olan araç benim ışıgımı farketip şaşırdı tali yola girmekten vazgeçti yine tekrardan yoluna girmeye çalışınca ,atla kara yı seçtim az daha araça arkadan patlatıyordum
    diyecegim şey sen hata yapmasan bile başkası hata yapar bu büyük motorda daha büyük tehlikeyi dogurur.

  12. #32
    okyanus43 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Eylül 2006
    Şehir
    Kütahya
    Motosikleti
    Suzuki GSXR1000
    O zaman binmemek lazım.
    Ne yöne dönersen dön, arkan her zaman arkandadır.
    Okyanus43

  13. #33
    oktay33 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Haziran 2005
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    BMW 1600 GTL
    Önce eğitim şart.
    3-4 ay scooter kullanan arkadaşımız hemen 600cc racing derdine düşüyor.
    amaç sadece dengede durmak zannediyor.
    ama işin aslının öyle olmadığını bilmiyor çünkü öğretmemişler.
    kim öğretecek? sürücü kurslarındaki hocalar.
    2-3 yıl 125-250 cc makina kullanmak ŞART.
    ve her hava şartlarında kullanılacak,yağmur,çamur,kar,güneş,sis.
    öğrenilecek, tek çare bu.
    Viraj nasıl alınır: sadece gidona bastırmakla bitmez.
    hangi hızla viraj alınır: arkadaşından daha hızlı gitmekle btmez.
    nasıl durulur: sadece frenlere baskmakla bitmez.
    esas duruş nedir: sadece ayağı yere koymakla bitmez.
    ve daha niceleri vardır.
    Bu dünyanın en zevkli hobilerden birini sadece zevkli kılalım,tehlikeye sokmadan.

    nasıl durulur

  14. #34
    jonturq - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2005
    Şehir
    Istanbul / Beyoglu
    Motosikleti
    Cosa 200
    Tekerlekler buyudukce motosikletin manevra kabiliyetinin azalacagini dusunuyorum , zira manevra kabiliyeti az olan bir motosiklet ile yuksek hizlarda tecrube sahibi olup / olmamak gibi bir durum soz konusu pek olacagini dusunmuyorum 210 ve uzeri suratlerde kalin lastik insan canini korumaz , ama SS lerin trafikden cekilmesi fikride cok basit bir dusunce , belki egitimi olabilir bu mumkun , ama kacimiz ne kadar sure buna tahamul edebiliriz ?

    Kisaca en bas neden olarak Hiz sonrasinda gosteris icin satin alinan Ss lerin ve tabiki diger motosikletletlerin kaza yapmama gibi bir luksu yok , tanri hepimizi korusun.

    Saygilar.
    First Day Of My Life

  15. #35
    aargh - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul, Kozyatağı İsim: Tamer
    Motosikleti
    Aprilia Tuono 660 Factory Dark
    Bunun tartışılacka tarafı ne ben anlamadım.
    Bu modellerin yasaklanması söz konusu dahi olamaz.

    Eğer batılı ülkelerdeki gibi hemen yüksek cc modellere binmenin engellenmesi bence çok doğru.

    Kademe kademe cc yükseltilmesi konusunda devlet tedbir alır ise bence yaşanan kazalarda belirli oranda bir azalma meydana gelir.
    = = = Be Aprilia racer! = = =

  16. #36
    VaScO1925 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Aralık 2007
    Şehir
    -------- i Z M i R --- İsim:£.я.h.α.η
    bence chopperları sokmamak lazım kamyon gibiler bassan durmaz dursan dengede durmaz
    Drift Religion, iZMiR ŞußeSi

  17. #37
    TOP SPEED - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Kasım 2008
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SYM JOYMAX 250 VESPA 125 3 V İE
    Katılmıyorum,öyle bir sınırlandırma yapılamaz herkes trafikte eşittir.
    İMPOSSİBLE İS NOTHİNG

  18. #38
    mach1 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2008
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    mondial zn125 (pırpır)
    SS ler 600cc ve üzeri çok güçlü motorlardır anında 200 ün üstüne çıkabiliyorlar.Bugun arabalara baktığımda 150 hp normal bir arabada yok motorda var bunun üstüne binen insan doğal olarak gaz gelir düz yolu bulduğunda basarlar,yolda ufak bir yama olsa insanı uçurur.Antalyada Samsumlu lakaplı abimiz vardı Ankaradan antalya kepeze 4 saatte geliyor 240km hızla giderken ufak direksiyon hatasından düşüp öldü derisini asvalttan kazıdılar
    Malımızı mülkümüzü bir horoz taşır,keyfimizi Sultan Mecit vapuru taşıyamaz
    Drift Religion

  19. #39

    Üyelik
    30 Kasım 2008
    Şehir
    IstanBuL
    Motosikleti
    Asya 19-a
    ben bu konuya katılmıyorum
    cr@zy duffy

  20. #40
    impish - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Ekim 2008
    Şehir
    Yunanistan
    Motosikleti
    Yok
    Alıntı serdar23_Bilgem adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Genç bir arkadaşı daha kaybettiğimizi öğrenince bu başlığı açmadan edemedim doğrusu.

    Süper Sport (Racing) motosikletleri normal trafiğe sokmamak, sadece pistlerde kullanmak gerektiğine inanıyorum.

    Diğer tarz motosikletlerde kaza olmuyor mu sanki diye itiraz edenleri duyar gibiyim ama bu kadar fazla olduğunu ve öldürücü olduğunu sanmıyorum.

    Racing motoru kullanan ister istemez yarışlardaki gibi virajlara girmek isteyecek, hız limitlerini zorlayacaktır.

    İbrenizde en fazla kaçı gördünüz tarzında başlıkların açıldığı bir ortamda biz istediğimiz kadar bilinçli olmaya davet edelim birbirimizi.
    maleseff bende katılmıyorum bu mantığa :D
    sonuçta motosiklet zevk için binilen bi makina (tabi benim düşüncem bu). ben racing tarzı motosikletlerden hoşlanıyorum. sırf kaza olduğu için bu zevkten mahrum mu kalayım


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123412 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)