Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 345

Hyosung 250R ile 189Km/h redline ye girmeden...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81
    bur-k@ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mayıs 2006
    Şehir
    izmir-ankara- kısa süre istanbul :)
    Motosikleti
    cbr 125 pert oldu :(
    500 cc ivmesi ile 250 cc ivmelenmesi bir mi olur ? çako yapma bunu
    ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    pulvo47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2008
    Motosikleti
    Hyosung 250R Speedgear
    Arkadaşlar bu gün urla ve Manisa gezisi yaptık. Dönüşte Bornova inişinde sprint attım ve redline de son hız 199Km/h gördüm. Yol bitmese 200 ü zorlayacaktım ama olmadı. Hava çok soğuktu ve lastiklere de pek güvenemedim. Beraber gezdiğim fazer li arkadaşım da hızı teyid etti. İlk fırsatta depo üstü cam ile videoya alacağım. Ön dişli adaptasyonu süper oldu.

  3. #83

    Üyelik
    31 Ekim 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    :)
    Ah bee hyo nun mühendisleri unutmuş iki dişli fazla koymayı
    :rendeer: [COLOR="Red"][B]Herkes insanlığı değiştirmeyi hayal eder; ama kimse kendini değiştirmeyi düşünmez.[/B][/COLOR] :rendeer:

  4. #84
    MaRaNtZz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    Kocaeli
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    Alıntı Hay.alper.est adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nedir şu sürat merakı 150-170 km/h yetmiyormu?
    Katılıyorum...
    Saygılarımla...

  5. #85
    nitrious81 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Ocak 2007
    Şehir
    Düzce
    Motosikleti
    Octavia
    Arkadasım ya bı vıdeo ceksen valla tam super olucak yaa
    Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!

  6. #86
    erdo2002 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ekim 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    honda cbf 150 kirmizu :) Şuanda motorsuz.
    Alıntı pulvo47 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşlar bu gün urla ve Manisa gezisi yaptık. Dönüşte Bornova inişinde sprint attım ve redline de son hız 199Km/h gördüm. Yol bitmese 200 ü zorlayacaktım ama olmadı. Hava çok soğuktu ve lastiklere de pek güvenemedim. Beraber gezdiğim fazer li arkadaşım da hızı teyid etti. İlk fırsatta depo üstü cam ile videoya alacağım. Ön dişli adaptasyonu süper oldu.
    Bendece arkadaşım biraz daha zorlasan 250km/s i görücen gibi Hadi hayırlısı bakalım
    motorunun böyle zorlarsan yakındır bir arıza vermesi.Güç tork eğrisi ile oynuyorsun bir aksilik çıkmaz umarım.
    lezzet gider,mesuliyet kalır...

  7. #87
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    haysung mu alsak naapsak ?
    GKN MOTORS

  8. #88
    teknoali - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Mayıs 2008
    Şehir
    Fethiye
    Motosikleti
    Tudey Gsr pcx
    yorumların hepsini okudum ve dişli değiştirme olayı hiç te hoş karşılamamış abi'lerim.

    Bence bu senin motorun , senin kararın ve de sana mal olan sonucları..
    Tebrik ederim diyorum sadece.

    Bende mondial de dişli değişimleri yapmıştım hatta bi ara , 14 olan ön dişliyi 17 yapınca 2 ile kalkmak bile zorlaşmıştı , ama hızlandıktan sonra , normal şartlarda 1oo ile gidebildiğim yerde 115 oluyordu.. ( hızlar qercek değil diyeceksiniz ,haklısınız , ben gösterge yalancısıyım )

    Dişli değişimi bence güzel bi şey...
    08 Mondial 100 UKH(44.000) > 11 CBR 125R(3500) >11 CBR 125R( 24.000) >11Ninja 250R (15.000)>Spacy 110 (11.000)>XT660R(10.000)>CBR600RR(8.000)>CBR250R(5. 000)>Suzuki GSR 600(5.000) >Yamaha RS (500)>Tudey50 (2.000) >Honda PCX 125(150 KM)

  9. #89
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    Alp-tunay o hızı yapmaz demiş veya gösterge arızalı demiş..

    1 GT250R ve GT650R aynı grenaja sahip şaseleri farklı ..yani ayrodinamik yapılarında bir fark yok GT650R bizim Eyong da vardı son hızlarını biliyorum zira olci zorlamayı sever. Uzun lafın kısası ayrodinamik olarak GT250 R değil 190 "ı 240"ı bile kaldırır bi sorun olmaz

    2 daha öncede iddaa edildi hata mete ben anırırım dedi Yine sevgili Eyong kedine ait gt 250 cmet ile red line a girmeden 160 yaptı videosunuda bizlerle paylaştı.

    3 Ön dişlide yapılan %10luk bir diş artışı ki burada Artış %20 ninde üzerinde (9dişten 11 dişe çıkmış) son hıza en az %10 civarı katkı yapar ..

    Tüm bu şartlarda normalde 175 km/h yi rahat gören GT250R ın 190 Km/h civarı hız yapması gayet akla yatkın matematiksel bir sonuçtur.

    Gelelim bu işlem motora zarar verirmi vermezmi hikayesine ..motorun hızı artarken motora binen yük aynı derecede artmıştır. Buda motorun aşınma süresi ve yakıt sarfiyatına direk etki eder
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  10. #90
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Alp-tunay o hızı yapmaz demiş veya gösterge arızalı demiş..

    1 GT250R ve GT650R aynı grenaja sahip şaseleri farklı ..yani ayrodinamik yapılarında bir fark yok GT650R bizim Eyong da vardı son hızlarını biliyorum zira olci zorlamayı sever. Uzun lafın kısası ayrodinamik olarak GT250 R değil 190 "ı 240"ı bile kaldırır bi sorun olmaz

    2 daha öncede iddaa edildi hata mete ben anırırım dedi Yine sevgili Eyong kedine ait gt 250 cmet ile red line a girmeden 160 yaptı videosunuda bizlerle paylaştı.

    3 Ön dişlide yapılan %10luk bir diş artışı ki burada Artış %20 ninde üzerinde (9dişten 11 dişe çıkmış) son hıza en az %10 civarı katkı yapar ..

    Tüm bu şartlarda normalde 175 km/h yi rahat gören GT250R ın 190 Km/h civarı hız yapması gayet akla yatkın matematiksel bir sonuçtur.

    Gelelim bu işlem motora zarar verirmi vermezmi hikayesine ..motorun hızı artarken motora binen yük aynı derecede artmıştır. Buda motorun aşınma süresi ve yakıt sarfiyatına direk etki eder
    250 r la cometin motorları aynı değilmi?.... İlk sorum olsun...

    Eğer aynıysa olcayın yaptığı hızı biliyorum.... Red line ya girmedi ama çok zorladı..Videoyu da seyretmiştim....

    Proda da vardı..Bizzat kendim denedim...Ayrodinamiklik şekilden ibaret değildir...O şekle birazda ağırlık koymak gerekir... Çok oynak bir motor.. Bahsetmek istediğim buydu...O hızda kontrolu düşünerek demiştim..

    9 dişten 11 dişe çıkarırsan motoru değil hızı artırmayı kaldırmayı; Motor bile kalkmaz.... Belli bir hıza gelene kadar yarım debriyaj gidersin..

    Dediğine göre önü 2 diş büyütsen arkayı 4 diş küçültsen 240 da yapar bu...

    Seni hyo fanatikleri arasına koyarak iyi sabahlar dilerim...Sabahın 4 ünde hyo muhabbeti yaptım....
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  11. #91
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    250 r la cometin motorları aynı değilmi?.... İlk sorum olsun...
    Evet GT250, GT250R,Gv250 aynı motoru kullanıyorlar ...ama son hızları şu şekilde
    Gv 250 140 km/h
    Gt 250 160 km/h
    Gt250R !70 Km/h
    hatta Gt250 İle Gt250R ın şaseleride aynı aradaki fark gidon yüksekliği ve grenaj

    Proda da vardı..Bizzat kendim denedim...Ayrodinamiklik şekilden ibaret değildir...O şekle birazda ağırlık koymak gerekir... Çok oynak bir motor.. Bahsetmek istediğim buydu...O hızda kontrolu düşünerek demiştim..
    Biliyosun bende GT250 Vardı 150 den sonra rüzgar ciddi çok rahatsız ediyor. Eğer uygun konumlamassan kuyruktaki rüzgar çıkışı dengeyi bozabiliyor. yani motorun kıçı xsağa sola yalpalanabiliyor .. deneyimsiz biri için ölümcül sonuçlanabilecek tehlike..Ha ama kontrol edilmiyomu bal gibi ediliyo.ben son olarak istanbula giderken otobanda 165km/h gördüm ama bu şöle 30 bilemedin 50 saniyelik zorlama bir hızdı 5 dakka bu hızda gidersen motor kilitleme dahil bir çok sorun olma ihtimali yüksek ..

    zaten arkadaşın verdiğihızda sanırım aynen böle zrlama bir hız .. yani motorun sabit max hızı kesinlikle bu değil ..

    9 dişten 11 dişe çıkarırsan motoru değil hızı artırmayı kaldırmayı; Motor bile kalkmaz.... Belli bir hıza gelene kadar yarım debriyaj gidersin
    Hep deneyime dayalı bilgiyi teorik bilgiden üstün tuttum .. adam denemiş yokuşlarda dahi zorlanmıyom demiş ..Şimdi bu arkadaş buraya bir video koysa kalkışını ve bir yokuş çıkışını gösterse .. metehan 2 olmazmısın

    Dediğine göre önü 2 diş büyütsen arkayı 4 diş küçültsen 240 da yapar bu.
    Bunların hesapları var .. ama bence bunu yapmaz bu kadarda değil

    Seni hyo fanatikleri arasına koyarak iyi sabahlar dilerim...Sabahın 4 ünde hyo muhabbeti yaptım...
    şu a altımda bi hyo Rx125 var 2000 model ilk aldığımda bu motor seni 1 yıl götürmez dediler. bu motordan sonra bi adet Xt660 bi adet ktm 400 bi adet honda beat, bi adet gt250 ye bindim ama bu motoru hep kenarda tuttum..
    km teli kopuk son 3 yıldır daha öncede kopmuştu .. motorun üstünde 35000km yazıyo ayda 1000 km gibi kullanıyom ortalamam bu bence motor 100000 km leri gördü ...

    gt 250 aldım .. aynı anda biladere cbf250 almıştık .. ben 6000 de sattım paraya sıkışıktım.. cbf 15000 de zincir ve dişli değişimi gerektirdi .. oysa sattığım arkadaş aynı kmlerde böle bi değişime gerek duymadı .. 20000 de eksantirik zinciri değişimi istedi cbf 250 .. gt bunada ihtiyaç duymadı ...gt arka ön disk cbf arka kampana..gt 2 silindir cbf tek .....vs

    şidi benim ilk vitesli motorum bi honda idi ... ama tarafsız olmak lazım bu yukardakleri görmezdenmi geliyim ...fiyat olarakta aynı segmentteki akiplerinde ucuz .. Mt-03 içinde aynını diyodum ama fiyatı uçurdular.. motoguzzi breva 750 içinde aynı iyi görüşlere sahibim ..

    Fiyat olarak uygun parasının hakkını veren motoru övmekte bi sakınca görmüyorum ...cbf 250 kötü motormu değil tabiki..ama bi gt nin fiyatına bak bide cbf in ...veya bmw kötü motormu ama fiyat uçuk ... xt 660 yamaha ya bak 13000 ytl civarıydı sıfırı hoş onuda uçurdular ...

    devamlı fiyatları ve modelleri kontrol ediyorum deneyebildiklerim oluyo aralarında ..işte fikir beyan ediyoz yoksa otorite falan değiliz

    Anladığmız kadarı ile dilimizin döndüğünce anlatıyoruz ..
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 345

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)