500 cc ivmesi ile 250 cc ivmelenmesi bir mi olur ? çako yapma bunu
500 cc ivmesi ile 250 cc ivmelenmesi bir mi olur ? çako yapma bunu
ÖĞRENMEDEN,ÇALIŞMADAN,YORULMADAN,RAHAT YAŞAMANIN YOLLARINI ARAMAYI ALIŞKANLIK HALİNE GETİREN MİLLETLER;ÖNCE HAYSİYETLERİNİ, SONRA HÜRRİYETLERİNİ,SONRA İSTİKLALLERİNİ,KAYBETMEYE MAHKUMDURLAR. K.ATATÜRK
Arkadaşlar bu gün urla ve Manisa gezisi yaptık. Dönüşte Bornova inişinde sprint attım ve redline de son hız 199Km/h gördüm. Yol bitmese 200 ü zorlayacaktım ama olmadı. Hava çok soğuktu ve lastiklere de pek güvenemedim. Beraber gezdiğim fazer li arkadaşım da hızı teyid etti. İlk fırsatta depo üstü cam ile videoya alacağım. Ön dişli adaptasyonu süper oldu.
Ah bee hyo nun mühendisleri unutmuş iki dişli fazla koymayı
:rendeer: [COLOR="Red"][B]Herkes insanlığı değiştirmeyi hayal eder; ama kimse kendini değiştirmeyi düşünmez.[/B][/COLOR] :rendeer:
Arkadasım ya bı vıdeo ceksen valla tam super olucak yaa
Biri şu Düzcedeki kasksız ehliyetsiz üstüne üstlük Abart egzozları ile kafa ...... bir dur desin !!!
yorumların hepsini okudum ve dişli değiştirme olayı hiç te hoş karşılamamış abi'lerim.
Bence bu senin motorun , senin kararın ve de sana mal olan sonucları..
Tebrik ederim diyorum sadece.
Bende mondial de dişli değişimleri yapmıştım hatta bi ara , 14 olan ön dişliyi 17 yapınca 2 ile kalkmak bile zorlaşmıştı , ama hızlandıktan sonra , normal şartlarda 1oo ile gidebildiğim yerde 115 oluyordu.. ( hızlar qercek değil diyeceksiniz ,haklısınız , ben gösterge yalancısıyım )
Dişli değişimi bence güzel bi şey...
08 Mondial 100 UKH(44.000) > 11 CBR 125R(3500) >11 CBR 125R( 24.000) >11Ninja 250R (15.000)>Spacy 110 (11.000)>XT660R(10.000)>CBR600RR(8.000)>CBR250R(5. 000)>Suzuki GSR 600(5.000) >Yamaha RS (500)>Tudey50 (2.000) >Honda PCX 125(150 KM)
Alp-tunay o hızı yapmaz demiş veya gösterge arızalı demiş..
1 GT250R ve GT650R aynı grenaja sahip şaseleri farklı ..yani ayrodinamik yapılarında bir fark yok GT650R bizim Eyong da vardı son hızlarını biliyorum zira olci zorlamayı sever. Uzun lafın kısası ayrodinamik olarak GT250 R değil 190 "ı 240"ı bile kaldırır bi sorun olmaz
2 daha öncede iddaa edildi hata mete ben anırırım dedi Yine sevgili Eyong kedine ait gt 250 cmet ile red line a girmeden 160 yaptı videosunuda bizlerle paylaştı.
3 Ön dişlide yapılan %10luk bir diş artışı ki burada Artış %20 ninde üzerinde (9dişten 11 dişe çıkmış) son hıza en az %10 civarı katkı yapar ..
Tüm bu şartlarda normalde 175 km/h yi rahat gören GT250R ın 190 Km/h civarı hız yapması gayet akla yatkın matematiksel bir sonuçtur.
Gelelim bu işlem motora zarar verirmi vermezmi hikayesine ..motorun hızı artarken motora binen yük aynı derecede artmıştır. Buda motorun aşınma süresi ve yakıt sarfiyatına direk etki eder
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
250 r la cometin motorları aynı değilmi?.... İlk sorum olsun...
Eğer aynıysa olcayın yaptığı hızı biliyorum.... Red line ya girmedi ama çok zorladı..Videoyu da seyretmiştim....
Proda da vardı..Bizzat kendim denedim...Ayrodinamiklik şekilden ibaret değildir...O şekle birazda ağırlık koymak gerekir... Çok oynak bir motor.. Bahsetmek istediğim buydu...O hızda kontrolu düşünerek demiştim..
9 dişten 11 dişe çıkarırsan motoru değil hızı artırmayı kaldırmayı; Motor bile kalkmaz.... Belli bir hıza gelene kadar yarım debriyaj gidersin..
Dediğine göre önü 2 diş büyütsen arkayı 4 diş küçültsen 240 da yapar bu...
Seni hyo fanatikleri arasına koyarak iyi sabahlar dilerim...Sabahın 4 ünde hyo muhabbeti yaptım....
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
Evet GT250, GT250R,Gv250 aynı motoru kullanıyorlar ...ama son hızları şu şekilde250 r la cometin motorları aynı değilmi?.... İlk sorum olsun...
Gv 250 140 km/h
Gt 250 160 km/h
Gt250R !70 Km/h
hatta Gt250 İle Gt250R ın şaseleride aynı aradaki fark gidon yüksekliği ve grenaj
Biliyosun bende GT250 Vardı 150 den sonra rüzgar ciddi çok rahatsız ediyor. Eğer uygun konumlamassan kuyruktaki rüzgar çıkışı dengeyi bozabiliyor. yani motorun kıçı xsağa sola yalpalanabiliyor .. deneyimsiz biri için ölümcül sonuçlanabilecek tehlike..Ha ama kontrol edilmiyomu bal gibi ediliyo.ben son olarak istanbula giderken otobanda 165km/h gördüm ama bu şöle 30 bilemedin 50 saniyelik zorlama bir hızdı 5 dakka bu hızda gidersen motor kilitleme dahil bir çok sorun olma ihtimali yüksek ..Proda da vardı..Bizzat kendim denedim...Ayrodinamiklik şekilden ibaret değildir...O şekle birazda ağırlık koymak gerekir... Çok oynak bir motor.. Bahsetmek istediğim buydu...O hızda kontrolu düşünerek demiştim..
zaten arkadaşın verdiğihızda sanırım aynen böle zrlama bir hız .. yani motorun sabit max hızı kesinlikle bu değil ..
Hep deneyime dayalı bilgiyi teorik bilgiden üstün tuttum .. adam denemiş yokuşlarda dahi zorlanmıyom demiş ..Şimdi bu arkadaş buraya bir video koysa kalkışını ve bir yokuş çıkışını gösterse .. metehan 2 olmazmısın9 dişten 11 dişe çıkarırsan motoru değil hızı artırmayı kaldırmayı; Motor bile kalkmaz.... Belli bir hıza gelene kadar yarım debriyaj gidersin
Bunların hesapları var .. ama bence bunu yapmaz bu kadarda değilDediğine göre önü 2 diş büyütsen arkayı 4 diş küçültsen 240 da yapar bu.
şu a altımda bi hyo Rx125 var 2000 model ilk aldığımda bu motor seni 1 yıl götürmez dediler. bu motordan sonra bi adet Xt660 bi adet ktm 400 bi adet honda beat, bi adet gt250 ye bindim ama bu motoru hep kenarda tuttum..Seni hyo fanatikleri arasına koyarak iyi sabahlar dilerim...Sabahın 4 ünde hyo muhabbeti yaptım...
km teli kopuk son 3 yıldır daha öncede kopmuştu .. motorun üstünde 35000km yazıyo ayda 1000 km gibi kullanıyom ortalamam bu bence motor 100000 km leri gördü ...
gt 250 aldım .. aynı anda biladere cbf250 almıştık .. ben 6000 de sattım paraya sıkışıktım.. cbf 15000 de zincir ve dişli değişimi gerektirdi .. oysa sattığım arkadaş aynı kmlerde böle bi değişime gerek duymadı .. 20000 de eksantirik zinciri değişimi istedi cbf 250 .. gt bunada ihtiyaç duymadı ...gt arka ön disk cbf arka kampana..gt 2 silindir cbf tek .....vs
şidi benim ilk vitesli motorum bi honda idi ... ama tarafsız olmak lazım bu yukardakleri görmezdenmi geliyim ...fiyat olarakta aynı segmentteki akiplerinde ucuz .. Mt-03 içinde aynını diyodum ama fiyatı uçurdular.. motoguzzi breva 750 içinde aynı iyi görüşlere sahibim ..
Fiyat olarak uygun parasının hakkını veren motoru övmekte bi sakınca görmüyorum ...cbf 250 kötü motormu değil tabiki..ama bi gt nin fiyatına bak bide cbf in ...veya bmw kötü motormu ama fiyat uçuk ... xt 660 yamaha ya bak 13000 ytl civarıydı sıfırı hoş onuda uçurdular ...
devamlı fiyatları ve modelleri kontrol ediyorum deneyebildiklerim oluyo aralarında ..işte fikir beyan ediyoz yoksa otorite falan değiliz
Anladığmız kadarı ile dilimizin döndüğünce anlatıyoruz ..
[B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)