Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Hyosung 250R ile 189Km/h redline ye girmeden...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    GKN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul-Hasanpaşa
    Motosikleti
    R1
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya kusura bakma.... Hiç çıkmadık tabi... Nerden bilicez.... Bizimkisi deneme yanılmaca..... Yarın 180 hatta 190 yapayım bir bakayım hava nın durumuna...
    abi, bi bak bakalım, benim makina tekerde 180 i geçtiğinde sallamaya başlardı, balanstan sanırım
    GKN MOTORS


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı GKN adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    abi, bi bak bakalım, benim makina tekerde 180 i geçtiğinde sallamaya başlardı, balanstan sanırım
    Tekere bastığın havanın kalitesi iyi değildir.... Büyükşehir havası basmıycan... Şööle yayla havası falan bas.... Bak dümdüz gidiyormu gitmiyormu?.......
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  3. #63

    Üyelik
    04 Şubat 2007
    Şehir
    Lüleburgaz
    Motosikleti
    Honda CBR1100xx - Kymco Agility 125
    250cc 29 hp çift silindir makine ile 189 km/h, hemde redline'a girmeden.

    Bırakın bu işleri yaa....
    [COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P

  4. #64
    demirgursel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2007
    Şehir
    adana
    Alıntı lijoluna adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    şaşıyorum bu insanlara valla 110ps makina var altımda
    gerçi basmak için özellikle biyere falan gidiyim demedim hiç daha
    ama malum ist trafiği

    inan "babama bile güvenmem" derlerya benimkide o misal yolllara
    güvenipde yapmam okadar sürati bi kasise gelsen mortingen
    hocam ilginç geldi
    altınızdaki makina 270 lere çıkan bir makina ve hyolu arkadaşın bahsettiği 180 leri basmadığınızı söylüyorsunuz.
    neden aldınız öyleyse.ilginç geldiğinden soruyorum yanlış anlamayın
    Alıntı mhrrmkpnr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ben 4silindir motorla gecmiorum 200u yetio cnk bana onemli olan bence kac yaptıgı diil o hıza nkdr cabuk cıktıgı asıl zevk orda
    denedinizmi, zorladığınız halde 200 ü geçmedimi

  5. #65
    printman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Nisan 2006
    Şehir
    İstanbul Maltepe
    Motosikleti
    BMW R 1100 GS
    vallahi bravo,
    ben Bandit 650 ile en fazla 220 gördüm, oda kelle koltuktuk misali, redline girmeden.

    bu nasıl oluyorku 250 lilik 29 bg makina ile bu sürat.

    ben kendimden, yok hata motorumdanda süphe ediyorum artık. yoksa bana bandit diye dandik bi makinamı sattılar acep?

  6. #66

    Üyelik
    04 Eylül 2006
    Hiç gerek yok böyle hareketlere

  7. #67
    Sergeant - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Mayıs 2006
    Şehir
    İST
    Motosikleti
    2005 kle, 2007 kymco ck
    15yaşında java 170 goruyor kampana freniyle klasik yapısıyla son teknoloji motor kısa bi süre racing gövdesiyle çift diskiyle 180 gorse ne olur adam yaparken korkmamıs abartmayın bu kadar yok şu psmiş şu cc miş yapamazmış motor uzmanları sizi
    Now the world is gone. Im just one.

  8. #68

    Üyelik
    21 Nisan 2007
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Honda Dylan 150
    Abartmayın,GT250R CBF500 ile kapışamaz.

  9. #69
    schumacher__ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2008
    Şehir
    Doha
    Motosikleti
    Artık 4 teker..
    bence boşa yorum yapmışsınız, (özellikle madem oluyo, neden fabrika çıkışında o şekilde değil, mühendisleri düşünememiş mi diyenler) .Motor fabrika çıkışında genel amaca yönelik olarak üretilir, yani hızlanma/son hız vs. veriler optimum seviyede, her amaca uygun olarak üretilir.Benim motoru alıp kendi isteğime göre özelleştirmemden daha doğal ne olabilir? Kimi insan daha yüksek son sürat ister, kimisi hızlanmam çabuk olsun der, motorunu ona göre özelleştirir, bi taraftan alıp diğer tarafa koyar.
    Bu arkadaş da benim kullandığım vites oranlarına göre daha düşük devir istiyorum demiş ve dişliyi büyütmüş anladığım kadarıyla, deneme olarak da son sürat üzerinden ölçüm yapmış bundan daha doğal bişey olacağını sanmıyorum.Zaten kendisi de biliyordur sürekli bu hızlarda giderse, yakında krankı eline alacağını

  10. #70
    ybasaran - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    Hangisine binersem???
    bi önceki sayfada krank nasıl ele alınır anlattım dişlilerle oynarsan zamanla boşluk yapıyor en sonunda eline alıyorsun bu kadar basit fazla zorlama ve zevkini alana kadar dişliyle git..zevkini aldıktan sonra orjinaline dön derim...kazasız belasız...

    Alıntı Ö.Z.€.R adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250cc 29 hp çift silindir makine ile 189 km/h, hemde redline'a girmeden.

    Bırakın bu işleri yaa....
    hakkaten bırakın bu işleri demi? bende geçen gün otobanda 300ü gördüm ne yapalım basıyo makina....ne de olsa honda cbr 954 fireblade....görüyo makina ne yapsın...dişli büyültsem acaba 320 görürmü? gibi saçma bi soru sormayacağım...bu topicin cıvığı çıktı sadece onu belirtmek istedim....

    hyo gt250r sahibi kardeşim dediğim gibi fazla yorma makinayı...sınırları neyse o şekilde binmeni tavsiye ederim yoksa gerçekten ilerde büyük sorunlar çıkartacaktır ki umarım çıkartmaz...kazasız belasız günlşer tekrardan..
    Hızlı gitmek istiyorsan araca değil cesarete ihtiyacın vardır...

  11. #71
    pulvo47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2008
    Motosikleti
    Hyosung 250R Speedgear
    Zincir rodajı bitti ve normal gerginliğine ayarlattım.
    Yeni dişli ile full depo 420Km gitti. Şehir içi,şehir dışı dahildir. Muhtemelen halen 2 lt kadar depoda var. Eski dişliyle en iyi halde 340Km gidebiliyordum. Bahsi geçtiği gibi herhangi bir sorunda yaşamadım. Yokuşlar dahil motor eskisi gibi atak. Sadece 5.viteste yol eğimi yüksekse 165Km/h geçmek mümkün olmuyor. Eğer tam düz yada biaz iniş ise redlinesiz 180Km/h çok rahat hemde istediğiniz sürede. Kullanırken özellikle az yakması için özel bir gayret sarfetmedim.Gerektiğinde tam gaz açtım.
    Titreme,sağa sola çekme,ani frenajda savrulma gibi ekstra hiçbir fark yok. Eskisiyle aynı. Daha düşük devirde daha hızlı olduğundan radyatörün havalanmasıda normalden daha iyi.
    Ekonomisi de yukarıda olduğu gibi oldukça anlamlı farketti.İşin güzel tarafı 5.viteste uzun sürede devir alabildiğinden artık 6.vites arayışım bitti .Sık sık redlineye girmesin diye devir saatine de bakmaktan kurtuldum.Olumlu olumsuz değişimleri bu topicten ileteceğim.
    Kazasız belasız.

  12. #72
    pulvo47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2008
    Motosikleti
    Hyosung 250R Speedgear
    Bu gün tiger egzozlu Foça gezisi yaptık. Cidden performans arttırıcı öelliği varmış. Daha önce 189Km/h olan top speed uzunca bir süre 180Km/h civarında gezdikten sonra 192Km/h olarak sabitlendi. İbre tam redline sınırına dayandığı anki hız buydu.

  13. #73
    PIERzig - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Xj6
    Alıntı pulvo47 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu gün tiger egzozlu Foça gezisi yaptık. Cidden performans arttırıcı öelliği varmış. Daha önce 189Km/h olan top speed uzunca bir süre 180Km/h civarında gezdikten sonra 192Km/h olarak sabitlendi. İbre tam redline sınırına dayandığı anki hız buydu.
    Arkandayız arkdaşımm
    Bu azimle sen bu motora 3oo bile yaptırırsın

  14. #74
    pulvo47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2008
    Motosikleti
    Hyosung 250R Speedgear
    Yok bu son performans. Otobandaydım ve eğimde vardı. Daha fazlası pek mümkün değil..

  15. #75
    tatlisert45 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Kasım 2008
    Şehir
    Manisa
    Motosikleti
    Dominar 400UG
    bu ne ya 189 km red line girmeden demek 650r 300 yapar herhalde redline girmeden
    Hissettiğin gibi yaşa...

  16. #76
    pulvo47 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ocak 2008
    Motosikleti
    Hyosung 250R Speedgear
    Bakmak lazım...
    olur mu olur

  17. #77
    demirgursel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ocak 2007
    Şehir
    adana
    bu gidişle olacağı kesin

  18. #78
    istanbulccc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ocak 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    VFR 800
    Önce yedekte Bir krank hatta daha önce bir hız göstergesi ayarlasan iyi olucak sanırım. Birde GPS cihazı ile ölçümlerini yaparmısın. Basit bir gps işini görür o yoksa Nokia N95 veya seriside olabilir.

  19. #79
    ketchup - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mayıs 2006
    Şehir
    İstanbul Levent
    Motosikleti
    Kawasaki ER6 N, Derbi GPR125 Nude
    Bu tip başlıklarda hep söylüyorum "vidyo koyun" diye. yine tekrarlıyorum. Vidyo koyar mısınız? inanmadığımdan değil de görmek istediğimden. Öyle çok özel aparatlar gerektirmiyor. Kaskın içine sıkıştıracağınız bir cep telefonu bile iş görür. Ama vidyo için özel olarak basmayın. Zaten basacağınız bir ara vidyoya alırsanız vicdanımız rahat olur. özet: vidyo isterük! =)
    GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!

  20. #80
    cakalaz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ekim 2006
    Şehir
    Rize/Merkez
    Motosikleti
    CBR1000RR "2017
    Alıntı mondializzet100 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Abartmayın,GT250R CBF500 ile kapışamaz.
    Bu topic te en cok dikkatimi ceken bu oLDu
    Hiç denedin mi arkadaşım ? Yanyana gittiniz mi hiç... Belki 130 km/h 'dan sonra kapısamazlar ama 130 km/h ya kadar Hyo kapısabiliyor.. Kendim gördüm ; yaşadım !
    Ya KASK TaK ; Ya ÖL


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 2345 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)