250cc 29 hp çift silindir makine ile 189 km/h, hemde redline'a girmeden.
Bırakın bu işleri yaa....
[COLOR="Red"][B]Şeytan[/B][/COLOR]cım, [B]Motosiklet[/B]'i icat ettiğin için sana minnettarım... :P
hocam ilginç geldi
altınızdaki makina 270 lere çıkan bir makina ve hyolu arkadaşın bahsettiği 180 leri basmadığınızı söylüyorsunuz.
neden aldınız öyleyse.ilginç geldiğinden soruyorum yanlış anlamayın
denedinizmi, zorladığınız halde 200 ü geçmedimi
vallahi bravo,
ben Bandit 650 ile en fazla 220 gördüm, oda kelle koltuktuk misali, redline girmeden.
bu nasıl oluyorku 250 lilik 29 bg makina ile bu sürat.
ben kendimden, yok hata motorumdanda süphe ediyorum artık. yoksa bana bandit diye dandik bi makinamı sattılar acep?
Hiç gerek yok böyle hareketlere
15yaşında java 170 goruyor kampana freniyle klasik yapısıyla son teknoloji motor kısa bi süre racing gövdesiyle çift diskiyle 180 gorse ne olur adam yaparken korkmamıs abartmayın bu kadar yok şu psmiş şu cc miş yapamazmış motor uzmanları sizi
Now the world is gone. Im just one.
Abartmayın,GT250R CBF500 ile kapışamaz.
bence boşa yorum yapmışsınız, (özellikle madem oluyo, neden fabrika çıkışında o şekilde değil, mühendisleri düşünememiş mi diyenler) .Motor fabrika çıkışında genel amaca yönelik olarak üretilir, yani hızlanma/son hız vs. veriler optimum seviyede, her amaca uygun olarak üretilir.Benim motoru alıp kendi isteğime göre özelleştirmemden daha doğal ne olabilir? Kimi insan daha yüksek son sürat ister, kimisi hızlanmam çabuk olsun der, motorunu ona göre özelleştirir, bi taraftan alıp diğer tarafa koyar.
Bu arkadaş da benim kullandığım vites oranlarına göre daha düşük devir istiyorum demiş ve dişliyi büyütmüş anladığım kadarıyla, deneme olarak da son sürat üzerinden ölçüm yapmış bundan daha doğal bişey olacağını sanmıyorum.Zaten kendisi de biliyordur sürekli bu hızlarda giderse, yakında krankı eline alacağını
bi önceki sayfada krank nasıl ele alınır anlattım dişlilerle oynarsan zamanla boşluk yapıyor en sonunda eline alıyorsun bu kadar basit fazla zorlama ve zevkini alana kadar dişliyle git..zevkini aldıktan sonra orjinaline dön derim...kazasız belasız...
hakkaten bırakın bu işleri demi? bende geçen gün otobanda 300ü gördüm ne yapalım basıyo makina....ne de olsa honda cbr 954 fireblade....görüyo makina ne yapsın...dişli büyültsem acaba 320 görürmü? gibi saçma bi soru sormayacağım...bu topicin cıvığı çıktı sadece onu belirtmek istedim....
hyo gt250r sahibi kardeşim dediğim gibi fazla yorma makinayı...sınırları neyse o şekilde binmeni tavsiye ederim yoksa gerçekten ilerde büyük sorunlar çıkartacaktır ki umarım çıkartmaz...kazasız belasız günlşer tekrardan..
Hızlı gitmek istiyorsan araca değil cesarete ihtiyacın vardır...
Zincir rodajı bitti ve normal gerginliğine ayarlattım.
Yeni dişli ile full depo 420Km gitti. Şehir içi,şehir dışı dahildir. Muhtemelen halen 2 lt kadar depoda var. Eski dişliyle en iyi halde 340Km gidebiliyordum. Bahsi geçtiği gibi herhangi bir sorunda yaşamadım. Yokuşlar dahil motor eskisi gibi atak. Sadece 5.viteste yol eğimi yüksekse 165Km/h geçmek mümkün olmuyor. Eğer tam düz yada biaz iniş ise redlinesiz 180Km/h çok rahat hemde istediğiniz sürede. Kullanırken özellikle az yakması için özel bir gayret sarfetmedim.Gerektiğinde tam gaz açtım.
Titreme,sağa sola çekme,ani frenajda savrulma gibi ekstra hiçbir fark yok. Eskisiyle aynı. Daha düşük devirde daha hızlı olduğundan radyatörün havalanmasıda normalden daha iyi.
Ekonomisi de yukarıda olduğu gibi oldukça anlamlı farketti.İşin güzel tarafı 5.viteste uzun sürede devir alabildiğinden artık 6.vites arayışım bitti .Sık sık redlineye girmesin diye devir saatine de bakmaktan kurtuldum.Olumlu olumsuz değişimleri bu topicten ileteceğim.
Kazasız belasız.
Bu gün tiger egzozlu Foça gezisi yaptık. Cidden performans arttırıcı öelliği varmış. Daha önce 189Km/h olan top speed uzunca bir süre 180Km/h civarında gezdikten sonra 192Km/h olarak sabitlendi. İbre tam redline sınırına dayandığı anki hız buydu.
Yok bu son performans. Otobandaydım ve eğimde vardı. Daha fazlası pek mümkün değil..
bu ne ya 189 km red line girmeden demek 650r 300 yapar herhalde redline girmeden
Hissettiğin gibi yaşa...
Önce yedekte Bir krank hatta daha önce bir hız göstergesi ayarlasan iyi olucak sanırım. Birde GPS cihazı ile ölçümlerini yaparmısın. Basit bir gps işini görür o yoksa Nokia N95 veya seriside olabilir.
Bu tip başlıklarda hep söylüyorum "vidyo koyun" diye. yine tekrarlıyorum. Vidyo koyar mısınız? inanmadığımdan değil de görmek istediğimden. Öyle çok özel aparatlar gerektirmiyor. Kaskın içine sıkıştıracağınız bir cep telefonu bile iş görür. Ama vidyo için özel olarak basmayın. Zaten basacağınız bir ara vidyoya alırsanız vicdanımız rahat olur. özet: vidyo isterük! =)
GOD SAVE THE TWO-STROKE! GOD SAVE THE GPR!
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)