Oraya yazdım ya hocam. (rumuz farklı gerçi)
Buraya da aktaralım :
İnce bir zımpara ile (2000 grit) güzelce zımparalamalısın hocam paslı bölgeyi önce.
Sonra üstüne ısıya dayanıklı boya at diyeceğim ama sonradan atılan boya da mutlaka bir süre sonra paslanıyor.
Bu pas olayı su ile sıcağın birleşmesinden ötürü oluyor. Motoru yağmurda kullanmazsan zımparadan sonra sadece ısıya dayanıklı boya atman yetecektir diye tahmin ediyorum.
Benim Hyo'da o bölge paslı değil ama scootera hep bindiğim için scooterın egzozu ufak da olsa arada sırada paslanıyor. Ara ara boyarım o kısmını scooter'ın.
Isıya dayanıklı bir antipas bulursam evvela onu atacağım borunun üstüne. Antipas'tan sonra ısıya dayanıklı boya vuracağım deneme amaçlı.
Bazı arkadaşlar kumlama yönetimi bu pas işine kesin çözüm oluyor diyor ama denemek lazım.