motor tamiri

Katılım
16 Eki 2008
Mesajlar
1
Selamlar Harley V rod 2004 model, daha sadece 3000km gitmis sadece gunesli gunlerde kullandigim V Rotumun basina gelenler.
Akusunu doldurmak icin arkadasimdan rica etmistim ,oda akuyu sokmek icin filitreyide sokmesi gerektiginden ,takarken filitreyi ve vidalarini takmadan kapatmis depoyu takmis ! maalesef vidanin birisini karburator silindirin icerisine kadar cekmis spoplar silindir kafasi hepsi kirildi,tamir ettirdim yapan usta motor blogundaki catlagi motoru topladiktan sonra fark etti ve onu celik yapistiricisi ile yapistirdigini soluyor .Motorumu calistirinca ilk yarim saat yag yaniyor ve duman cikiyor ,oda bir sure sonra gececek eski kalintilar filan diyor ? bir alay tamirat parasi odedim simdi ye yapmam lazim hala emin degilim bu konudaki tecrubelerinz ve fikirlerinizi yazarsaniz sevinirim,yeni bir motor blogumu taktirayim yoksa catlak yapistirilmis motor blogu ile kullanayimmi ?
Hoscakaliniz Arizasiz gunler dilekleri ile.
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
Blok değişmesi garantili olur fakat blok kaynağı yaptırman daha hesaplıdır.
Birde şunu sorayım her çalıştırmada ilk yarım saat yağ yakıyo mu motor?
Yoksa bikere yaktı şimdi duman yok mu?
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
ne kadar yapıştırsada,
arada mm olarak yağ sızdıra bilme imkanı oluşabılır,
bu gayet doğal bişiy
sonucta sıfır olmayacaktır,
yapıştırmış yani,

sorun yaşarmısın bilemem ama,
çok ısındığı zaman belırgın bir zaman sonunda atacaktır o yapıştırıcıyı ,

imkanın oldğu bir zaman yenilersen daha iyi olur,

tamir olması fark etmez,
kaynattırsanda aynısı olacaktır...
 

GKN

Katılım
6 Mar 2006
Mesajlar
6,448
kırık bloğun neresinde?
zarar gören parçalar neler?
değişenler neler?
silindir rektefiye gördümü?
segmanları kesmemi yapıoldı?
yapığtırılan yerin resimleri ni de çekip bu sorulara cvp atarsan yardımcı olmaya çalışırs:wiinkk:
 
Katılım
15 Mar 2006
Mesajlar
3,510
Blok değişmesi garantili olur fakat blok kaynağı yaptırman daha hesaplıdır.
Birde şunu sorayım her çalıştırmada ilk yarım saat yağ yakıyo mu motor?
Yoksa bikere yaktı şimdi duman yok mu?

Emrahım arkadaşın anlattıklarından ve benim anladığım kadarıyla "yağ yakıyor" dediği;
çelik yapıştırıcı sürülen kısımından,ısınmadan dolayı duman çıkışı...:cyclopsan

Senin dediğin ise motorun yağ yakması..:rendeer:
Tabi bu motorun yağ yakma olayı tamirden hemen sonra ilk çalışmada yarım saat olması doğaldır..
Fakat her çalıştırmada sürekli yapıyorsa; Ki bu zaten başlı başına bir problem ve arızadır...:pr:
Yani senin dediğini ben anladım..Ama sorun çelik yapıştırıcının yanıp duman çıkarması..
Tabi arkadaşın anlatımına göre bu tespitim....:cat:


@Racky kardeşim...:)

@GKN (Gökhan) ;
doğru ve anlamlı sorular sormuş..Görmeden veya net bir şekilde anlatım olmadan tam çözümü söyleyemeyiz...:pale:
Foto eklersen sevinir ve severekte yardımcı olmaya çalışırız..:cat:

Ayrıca kullandığın motosiklet Harley..:mrgreen:
Ve Harley'in en agrasif (torklu ve devirli) modeli olan V Rod modeli ki bu deli makinanın
gücü 1200cc,60 dereceli V-twin DOHC silindirli, 74/ 7000rpm torklu ve 118mph gücünde...:)

Yani o yapıştırıcı o gücü bir süre sonra kaldırmaz..... Titreşimde cabası..:pale:

Yinede net anlatım ve fotoları görmemiz gerek..Gerçek çözüm için..:cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst