- Katılım
- 29 Mar 2006
- Mesajlar
- 3,903
- Konu Yazar
- #1
Gazetelerden okuduğum haberlere göre,Karayolu Güvenliği Yüksek Kurulu önümüzdeki günlerde toplanacakmış. Kurulun gündeminde hız limitlerinin düzenlenmesi konusuda varmış. Otoyollarda hız limitinin 120 km'ye çıkarılması tartışılacak konular arasında bulunuyormuş.
Kurul,şehir içi mücavir alanda yer alan hız limitlerini saatte 50 km'den 70'e, otoyollar ve bölünmüş yollardaki limitleri ise saatte 90'dan 120 km'ye çıkarmayı hedefliyormuş.
Şimdi bu değişikliğin fayda ve zararları hakkında ki görüş ve önerileriniz nelerdir?Tartışıp konuşalım derim.:wiinkk:
Kurul,şehir içi mücavir alanda yer alan hız limitlerini saatte 50 km'den 70'e, otoyollar ve bölünmüş yollardaki limitleri ise saatte 90'dan 120 km'ye çıkarmayı hedefliyormuş.
Şimdi bu değişikliğin fayda ve zararları hakkında ki görüş ve önerileriniz nelerdir?Tartışıp konuşalım derim.:wiinkk: