Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

ibrenizde en fazla kaçı gördünüz...

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #861
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    21 Nisan 2008
    Şehir
    Osmaniye
    Motosikleti
    Honda CBR600F,Kanuni Windy S
    inanmak istediğimiz değil doğrulara inanıyoruz.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #862

    Üyelik
    29 Ocak 2008
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    italjet dragster 180. gilera runner
    Alıntı Ezqi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya ben kendim gözümle 130 gördüm. Kimse inanmak zorunda değil. Hiç bir modifiye yok. Bende gördüm İzmirde puff ları toplayıp otobanda yarışanları. Ama benim 130 gördüğüm motorda modifiye yok. Kolay gelsin daha fazla uğraşamıycam. Siz inanmak istediğinize inanın
    sen gördügüne inan ben duyduguma inanmam ama.. artı o kadr ybr gördük bindik tamir ettik... nese sen daha ii biliyormuşsun demekki.. pravo sana..

  3. #863

    Üyelik
    06 Eylül 2008
    Şehir
    Bilinmiyor(Seyyar)
    Motosikleti
    Malesef ki platonik :(
    Kütahya Tavşanlı yolunda kışın yaptık bu hızı yemin ederim yerler donuk gibi parlıyodu bide soğuktan. Siz artık basmaz demeye devam edin

  4. #864
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Ağustos 2008
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    innova (şimdilik)
    honda ınnova 2 kısı 135
    honda 954 2 kısı 285 e kadar hatırlıyorum...

  5. #865

    Üyelik
    29 Ocak 2008
    Şehir
    antalya
    Motosikleti
    italjet dragster 180. gilera runner
    Alıntı Ezqi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kütahya Tavşanlı yolunda kışın yaptık bu hızı yemin ederim yerler donuk gibi parlıyodu bide soğuktan. Siz artık basmaz demeye devam edin
    tamam pesssss yemin etmeyin inandım ybr bu yapar tabii.. kim demiş ybr 130 yapmaz die hıııı...

  6. #866
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    02 Ağustos 2008
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    innova (şimdilik)
    Alıntı yamanjet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    tamam pesssss yemin etmeyin inandım ybr bu yapar tabii.. kim demiş ybr 130 yapmaz die hıııı...
    bu motorun rodajıyla ılgılı olabılır yanı ben 120-125 cıvarı gıderken ybr yavas yavas benden uzaklasıyodu ama baska bı seferınde de 120 ıle gıderken ybr arkamda nal topluyodu makınanın bakımıyla ılgılı 130 yapabılır bence segmanlar ve sıboplarla oynanmıstır...saygılar

  7. #867
    ati_03 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Ekim 2006
    Şehir
    İzmir
    eski mondial 150 lik motosikletimle 120 görmüştüm yokuştan inerken..tehlikeli ama bir çinli motosikletle..yapmam bir daha..

  8. #868
    huceyn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Şubat 2008
    Şehir
    ADANA
    Motosikleti
    SUZUKİ GSX-R 1300
    Alıntı Ezqi adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya ben kendim gözümle 130 gördüm. Kimse inanmak zorunda değil. Hiç bir modifiye yok. Bende gördüm İzmirde puff ları toplayıp otobanda yarışanları. Ama benim 130 gördüğüm motorda modifiye yok. Kolay gelsin daha fazla uğraşamıycam. Siz inanmak istediğinize inanın
    o makina o 120nin altına biraz inince kesiciye giriyo
    Orgazma Dudak Büktürür

  9. #869
    killing_machine - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    26 Nisan 2006
    Şehir
    KONYA
    Motosikleti
    Yamaha Yzf R1 05
    en son 140 yazıyo ve onuda geçiyodu ibre. teli koptu şimdi bişey gördüğüm yok.
    MoToCroSS RuLeZZ

  10. #870

    Üyelik
    07 Eylül 2008
    yamoto 150 cc scooter 105 gördüm daha fazla gitmedi be :D

  11. #871
    ufuch - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2007
    Şehir
    manisa
    yamaha bws düz yol 80km/h bakıma ihtiyacı var

  12. #872
    STeReO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ekim 2007
    Şehir
    Zeytinburnu/İstanbul
    Motosikleti
    -
    Vespa LX 150 ile 121 km
    İnanın Çocuklar! Güzel Günler Göreceğiz, Güneşli Günler, Motorları maviliklere süreceğiz.

  13. #873
    ixeywent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ağustos 2008
    Şehir
    Muğla
    Motosikleti
    TVS Apache (Kırmızı.08) (SATTI)
    mondıal 125 mt ile 2 kişi 85 vurduk makina eski birazz

  14. #874

    Üyelik
    02 Eylül 2008
    Şehir
    konya
    ya kendim kullanmadım ama artcı olarak 240 gördüm gerisini bilmiom ha bide tek teker üzerinde 220 yapdık
    nereye gidecegini bilmiyorsan hangi yoldan gittiginin önemi yok....[COLOR="Purple"][B][I]:bounce:[/I][/B][/COLOR]

  15. #875
    FıRLaMaIbO - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Ağustos 2008
    Şehir
    İstanbuL
    Motosikleti
    Keeway ARN 150
    AS150T1 Le 110 gördüm honda 600rr le 190 gördüm yeter bu kdar basıpta nolcak

  16. #876

    Üyelik
    31 Mayıs 2008
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    yellowrock crown
    ben 350yi gördüm ama rüyamd

  17. #877
    yavuzk2004 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2005
    Şehir
    İstanbul
    kiralık k7'yle Tem'de 252

  18. #878

    Üyelik
    13 Temmuz 2008
    Şehir
    Antalya
    rodajımı tamamladıktan sonra 1100 km de devirdikten sonra antalya kemer yolunda 105-110 km/s civarı sürat gördüm ilk defa daha devir 8.000-8.500 civarındaydı

  19. #879
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    09 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '78 Honda XL50, T1, '68 Simson Schwalbe, '91 Honda
    Alıntı KARDAĞ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    AMA ARKADAŞ HAKLI ARABA KM. Sİ İLE MOTOSİKLETİNKİ FARKLI
    DİKKAT!!!

    YANLIŞ BİLGİ!!!

    BÖYLE BİR ŞEY YOKTUR!!!

    Lütfen okuyunuz:

    http://www.motosiklet.net/forum/test...ml#post1056658

    Ya da bunu okuyunuz:

    Alıntı Carl Gustav adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Coq hocam, bu konunun üzerine müsadenle eski bir yazımı ekleyeyim cuk oturacak gibi geldi.

    Motosiklet Hurafeleri 2: Son Süratler

    Son hız muhabbetleri, birçoklarımızın uzun zamandır dinlediği, daha uzağa küçük abdest yapma müsabakaları olarak, motorsiklet kullanıcılarının biriktiği kafe/bar/forum ve tamirhanelerin vazgeçilmez unsurlarıdır.

    İlk zamanlar, anlatılanları tamamen gerçek kabul ettiğim için, motorların son süratleri benim için tam bir muamma idi. Misal olarak, CBR 600'ü olan hacı, 1993 yılında, 230km/s gördüğünü anlatırken, EN500'lü vatandaş ibreye takla attırdığını, kendi tahminine göre 220km/s civarı gittiğini anlatıyordu. O iki motorun aerodinamik yapısı güç/ağırlık oranı falan gibi şeylere bakıp şaşıyordum. Diğer yandan, ecnebi neşriyattan, Bike dergisi verilerine bakıp dumur oluyordum.

    Ne zaman ki ilk yarış makinemi aldım (FZR 600), o zaman hadise kafaya dank etti. Yamaha -artık ne düşünmüşse?-, sürücünün egoyu sıvazlaması için midir nedir, özellikle 100km/s üzerine çıkınca hep en az 20km/s fazla gösteriyordu. Ancak bu hadiseyi başta ben bilmiyordum.

    1996 yılında, 1995 model bir Opel Vectra GT ile yanyana son sürati ölçtük. Araba sürati 224km/s gösterirken bizim alet 248-9 km/s (250'den bir dirhem az) bir yerdeydi.

    Sonra bir Honda CRX ile denedik. Ona göre de bizim motor 237km/s yapıyordu!

    Akabinde aynaları söküp bir daha denedik (bak akla bak, üç gıdım hızlı gideyim diye yaptığımız hokkabazlığa bak), FZR'ye göre artık 250'nin üzerine rahat çıkıyordum. Vectra GT 230km/s diyordu. CRX ise 246km/s.

    Karışmış olan aklımız hepten duman olmuştu. O vakit elimizde üç adet 200km/s'in üzerine çıkan alet vardı ve hepsi ayrı telden çalıyordu!

    Ardından bir Fransız dergisinde bu "étalonage" (etalonaj-km saat kayması) denilen hadise üzerine bir yazı okuyup durumu anlamıştık. Meğersem, bizim bütün araçların yazdığı süratler yalanmış. Gerçeğe en yakın sürati Vectra GT veriyormuş. Bizim alet harbi 220km/s üstüne çıkmazmış.

    Ve'l hasıl kelâm, o göstergedeki 30-35 km/s fazla varya, o da bizim barda pavyonda, kolpa payımızmış.

    Maceranın akabinde, ne zaman vatandaşın biri çıkıp "HOCA GAZI Bİ KAPATTIM 2-3 TEKER 6. VİTESİN SONU 300" dese hafif bir tebessümle bizim denyoluklar aklıma gelir. Sonra eğer dinlemeye ve anlamaya meğilli ise, başlarım anlatmaya:

    "Dostum, göstergeler mekanik cihazlar olduğu için (en nihayetinde jantın göbeğinde bir çarktır) hatalı-yüksek işaret edebilir. Cihazın en çok kullanıldığı şehir içi süratlerde yani 0-100km/s arasında daha az hata yapsın diye ayarlanırlar, bu sebeple yüksek süratlerde hata/fazla gösterme/etalonaj oranı yükselir. Tabii bu da bir genellemedir, arada özel durumlara sahip, en az hata ile gösteren vasıta sayaçları da vardır, mesela Mercedes-Benz oto göstergeleri gibi".

    Hah bu arada, hafız, yenisini bilmem ama, benim 2001 Fazer acayip gidiyor 280yapıyor.

    Not: Bike dergisi hata yapmaması için test cihazlarıyla donatıp ölçüm yapmış, 2001 Fazer için 215km/s, 2004 Fazer için 226km/s son sürat demiş (Nerede 270 "basan" feyzırcılar heeey hey.
    Lütfen bilmediğimiz ya da doğruluğunu teyit etmediğimiz bilgileri paylaşmayalım.

  20. #880

    Üyelik
    21 Nisan 2007
    Şehir
    Antakya
    Motosikleti
    Honda Dylan 150
    Ezqi

    Ezgi,Ybr çok kullandım maksimum yapacağı 105-110'dur..ayrıca Tigrina 120 yapıyor evet bunu sadece sen değil başkasıda söylüyor ama gerçekte hızı 85-90'dan ibaret..

    Sen diyorsun Allah'ın çinlisi 120 yapıyorsa Ybr neden 130 yapamasın..Ybr ibresinde 110 gösterirken gerçek hızı gerçek 110 ama Tigrina 120 gösterirken gerçek hızı 85-90..

    Umarım anlatabilmişimdir..

    Saygılar..Sevgiler..


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler