Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Hız Testi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Alıntı CBF150 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Transalpi kullanan pilot kaç kilo idi acaba.Benim karaoğlan 170 diyor 171 demiyor.
    Sizin karaoglan 2007 model testi yapılan ise 2008


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    CBF150 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    2010 BMW R 1200 GS Adventure
    Alıntı ELINT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Sizin karaoglan 2007 model testi yapılan ise 2008
    Yazıyı yazıp Enter'e bastıktan sonra Jeton düştü.Ama eski kasaları 2008 olarak satıyorlar daha http://www.honda.com.tr/motosiklet/prices.htm

  3. #43

    Üyelik
    03 Nisan 2008
    Şehir
    ankara
    Motosikleti
    yok
    arkdşım kesici olmasın o makineler 370 km de görür merak etmeyin 400 km gören hayabusa var

  4. #44
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı ELINT adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Coq paylaşım için tşk



    Metehan bir defada md'nin reklamını yapma bea. Yatıyon kalkıyon md md

    bi araştır istersen MD ye en son mesajım hangi tarihte...üyelik duruyor...ama SS dediğinde soluğu orada alacaksın...bu farz...orda tecrübeli adamlar var...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  5. #45
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı mete_han adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bende tebrik ediyorum sabrı için...aslında bunları Motor Delisinde paylaşsa orda efsane olur taparlar valla...bizim tayfanın önemli bir kısmı (bende dahil) çoluk çocuk...

    Geçen yıl Türkiye'ye geldiğimde gördüğüm manzara beni dehşete düşürdü.
    İstiyorum ki azıcık ucundan kıyısından motosiklet kültürüne bir katkım olsun.
    Belki bir hayat kurtarırız.
    Yalan yanlış aptalca bilgiler ve daha alt seviyede muhabbetler yüzünden hergün trafikte onlarca can sevdiklerinden ayrılıyor.
    Biz de böyle hikayelerle büyüdük.
    Kazalar yaptık.
    Arkadaşlarımızı kaybettik.
    Hastanelik olduk.
    Yaralandık.
    Sevdiklerimizi üzdük.
    Yarın da ne olacağımız belli değil.
    Ama belki yazdığım bir satır, okuyan bir kardeşimizin kafasında kalır da kendisini bir tehlikeden kurtarır diye düşünüyorum.

    Efsane olmak gibi bir derdim yok.
    Alıntı CBF150 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Transalpi kullanan pilot kaç kilo idi acaba.Benim karaoğlan 170 diyor 171 demiyor.
    Hocam motosikleti 7 pilot test etti.
    aralarında 1-2 km fark var.
    Fakat kilo önemli tabii.
    Dergiye alınan değer en yüksek hıza ulaşan pilotun sağladığı değer.
    Bu tüm modeller için geçerli.

    Alıntı Madmax06 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkdşım kesici olmasın o makineler 370 km de görür merak etmeyin 400 km gören hayabusa var
    Makinalarda kesici veya delici hiç bir unsur bulunmamaktadır.
    Hayabusa'ya 400 yaptırabilen arkadaşa da bir tane sıfır km Hayabusa ben hediye edeceğim.

    Değerler sonraya kaldı.
    Yine lafı uzattım.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  6. #46
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Nerede kaldı bu değerler
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  7. #47

    Üyelik
    11 Mart 2007
    Şehir
    34353
    Motosikleti
    600cc
    Horoz hocam benim gece gece okumam zayifladi da fark etmemis olabilirim.. verdigin degerler gercek cizgisel hizlar degil mi? yani firmalarin reklamini yaptiklari "kadran hizlarina" cevirmek icin 1.1 ile carparsak insanlar bekledikleri (kadran) hizlarini testlerde duyduklari icin icleri rahat edecek (Tr yollarinda hic kimse 250 kmh'ın üstüne cikmasa da)
    [COLOR="Sienna"]Acta est fabula.[/COLOR]

  8. #48
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Evet yılan hikayesine döndürdüğüm değerleri de yazayım.
    Sizi kandıracak değilim.
    dergiye part time çalışma yaptığım için satın almıyorum.
    Akıllarına geldikçe bana yolluyorlar.
    Bu nedenle Nisan sayısı henüz elime geçmedi.
    Ben test sonuçlarını arkadaşlarımın bana yolladığı maile dayanarak yazdım.
    yorumlarını da bir ara yazacağım.
    Bu nedenle vereceğim değerleri yine maille sormak zorunda kaldım.

    Beklediğim cevap bugün geldi.
    O nedenle değerleri buraya almam biraz gecikti kusura bakmayın.
    Dergide yayınlanıp yayınlanmadığını bilmiyorum.
    Bunu ancak dergi bana postalanıp elime geçtikten sonra öğrenebileceğim.

    Gerçi bu değerleri motosikletlerin teknik bilgilerinden kontrol edebilirsiniz.
    Ama daha önce yazdığım gibi ben arkadaşlarıma güvenirim.

    Aslında benim aynı dergi için uzun dönem test ettiğim R1 ve CBR 1000 RR'nin son hızını biz Magny Cours pistinde GPS ile 312 KM/H olarak ölçmüştük.
    Fakat arkadaşların daha profesyonel çalıştığını düşünerek ben yine de onların verdiği değerleri daha güvenilir buluyorum.

    Fakat mayıs ayında bir pist günümüz daha var.
    O zaman anlayacağız Hanyayı Konyayı.
    Çünkü bu kez profesyonel bir çalışma yapılacak.
    Tabii ben gidebilirsem.

    Neyse bu kez Metehan'ı üzmeyelim ve sıralamayı birinciden, sonuncuya yapalım.


    1. Kawasaki ZZR 1400 15,3 MKG
    2. Hayabusa 15 MKG
    3. Kawasaki GTR 1400 14 MKG
    4. BMW K1200 S 13,6 MKG
    5. MV AGUSTA F4 312 R 11,9 MKG
    6. Yamaha R1 11,6 MKG
    7. TRIUMPH STREET TRIPLE 7,3 MKG
    8. Kawasaki ZX 6 R 6,3 MKG
    9. Honda Transalp 6,2 MKG
    10. Yamaha T-Max 4,6 MKG



    Bu arada Hayabusa ile ilgili başka değerler de yollamış arkadaşlar.
    Ben de benim 2003 model CBR 600 RR ile yaptığım ilk üç vites testimin sonucunu karşılaştırmalı olarak buraya asayım.
    Biraz moral bozukluğu yaratabilir ama bu benim kendi yaptığım testtir.

    Bu testi yağmurlu bir havada forumumuz üyesi EDY için lastik testi olarak yapmıştım.
    Lastikleri test ederken değerleri de kaydettim.

    Dergi Pilotlarının Hayabusa ve Benim CBR 600 RR testim.

    Hayabusa 1. vites:
    105 KM/H
    CBR 600 RR 1. vites:
    112 KM/H (ıslak zeminde yapıldı)


    Hayabusa 2. vites:
    164 KM/H

    CBR 600 RR 2. vites:
    160 KM/H(ıslak zeminde yapıldı)

    Hayabusa 3. vites:
    212 KM/H

    CBR 600 RR 3. vites:
    214 KM/H(ıslak zeminde yapıldı)

    Diğer viteslere atacak yolum olmadığı için gerçekçi bir karşılaştırma yapmam mümkün değil.
    Ama şu da bir gerçekki CBR 600 RR'nin bundan sonrasına nefesinin yetmesi mümkün değil.

    Ps: CBR 600 RR ile yaptığım testte tüm vites geçişleri 13000 devirde yapıldı.
    Yani daha avans olabilir.
    Benim test amacım en yüksek hıza ulaşmak değil, en verimli devirde vites değiştirip, motosikletin performansını test etmekti.

    Bu arada mesajı ön izlerken Görkem ve 50rr'nin mesajlarını gördüm.
    Ölçülen değerler GPS, radar ve benzeri benim kafamın almadığı cihazlarla ölçülen değerlerdir.
    benim kendi değerlerim, virajlı yolda yaptığım hızlardır.

    Fakat olaya kadran hızı olarak bakarsak, kadranında son Hız olarak 280 rakamını gördüğümüz Hayabusa'dan 360 ve üstü hızlar bekleyen kulanıcının hayal kırıklığına uğraması muhtemeldir.
    Yine benim motosikletin kadranı fabrika çıkışı değildir.
    +-1 gerçek sonucu vermektedir.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  9. #49
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Çok değerli bilgiler çok teşekkür ederiz coq.
    Motosikletlerden bayağı uzak kaldım ve sanırım bundan sonra da uzak kalacağım ne yazıkki. Fazla dergi de okumayan biriyimdir. Sizin yazdıklarınız bu çevreden kopup motosikletler hakkında biraz olsun düşünüp gülümsememi sağlıyor Bir de fönü karşıma alıp dakikalarca suratıma rüzgar tuttuğum anlar kaldı bu zevki hatırlatan.
    Neyse biraz konu dışı oldu...
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  10. #50
    akrepler - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2006
    Şehir
    ELBİSTAN
    Motosikleti
    YBR-125
    arkadaşlar bu test verilerine kulak asmayın asıl test dediğin kesiciler iptal edilip yapılır.
    avrupadaki kanunlara göre fabrika çıkışlı motosikletlere 300 den yukarı çıkması yasak.
    MADMAX arkadaşın dediği gibi yapılsa kim bilir nasıl süratlere çıkar bu canavarlar
    [B][COLOR="Red"]MOTOSİKLET BİR SEVDADIR KIZLARA HAVA ATMA MAKİNESİ DEĞİL[/COLOR][/B]

  11. #51
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı akrepler adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bu test verilerine kulak asmayın asıl test dediğin kesiciler iptal edilip yapılır.
    avrupadaki kanunlara göre fabrika çıkışlı motosikletlere 300 den yukarı çıkması yasak.
    MADMAX arkadaşın dediği gibi yapılsa kim bilir nasıl süratlere çıkar bu canavarlar
    Hey yavrum hey..

    Meydan geniş sallayın gitsin.

    Hiç olmazsa topiği okumaya bir zahmet etseydiniz.
    Yazdık buraya.
    Devir kesici mesici yok.
    Delici bişey de yok.


    Canavar görmesek hani.
    Siz daha fazla hız yapın.
    Bizde motosikleti üreten fabrikadakilerle beraber sizi canı gönülden alkışlayalım.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  12. #52
    tbk_1980 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Ekim 2006
    Şehir
    BURSA
    Motosikleti
    Kuru Fasulye tepkimeli, Enjeksiyon sistemi........
    Alıntı akrepler adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bu test verilerine kulak asmayın asıl test dediğin kesiciler iptal edilip yapılır.
    avrupadaki kanunlara göre fabrika çıkışlı motosikletlere 300 den yukarı çıkması yasak.
    MADMAX arkadaşın dediği gibi yapılsa kim bilir nasıl süratlere çıkar bu canavarlar
    Arkadaş ybr sini otobanda deneyenlerden galiba
    ʞoʎ ʎǝşıq uǝpıƃ sɹǝʇ ɯıʎıʎı uǝq

  13. #53
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Alıntı GorkeM adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok değerli bilgiler çok teşekkür ederiz coq.
    Motosikletlerden bayağı uzak kaldım ve sanırım bundan sonra da uzak kalacağım ne yazıkki. Fazla dergi de okumayan biriyimdir. Sizin yazdıklarınız bu çevreden kopup motosikletler hakkında biraz olsun düşünüp gülümsememi sağlıyor Bir de fönü karşıma alıp dakikalarca suratıma rüzgar tuttuğum anlar kaldı bu zevki hatırlatan.
    Neyse biraz konu dışı oldu...
    Anladığım kadarıyla gurbet biraz sıkıntı yapmış.
    tepelere yamaçlara falan çık.
    Uçurtma uçur.
    Rüzgar ye biraz.


    ************

    Değerli arkadaşlar,
    bir kere daha yazıyorum.
    Ben Fransa'da yayınlanan bir motosiklet dergisi için ikisi arkadaşım 7 test pilotunun gerçekleştirmiş oldukları bir test sonucunu buraya astım.

    Başlıktan itibaren konuya benim ve başka arkadaşların yorumlarıyla katkılar oldu.

    Eğer kafanızda bir çelişki varsa, önce yapılan yorumlara bir bakın.
    Sonra sormak istediğiniz soruyu sorun.

    Şimdi ben oraya şöyle bir test sonucu yazmışım.

    Mv Agusta F4 312 R 182 ch - 301,7 KM/H


    Motosiklet 301,7 KM/H hıza ulaşmış.

    Fakat nedense bazı arkadaşlar, kesici delici şeylerden bahsediyorlar.
    Avrupa'da son hız 300 ile sınırlıymış.
    Bu doğru.
    Doğru da,
    eğer bu motosikletler sınırlamalarla test edildiyse, MV Agusta nasıl yaptı bu hızı?

    Biraz insaf yahu.
    Yorum yaparken lütfen yazdıklarımızı bir okuyun.

    Aynı şeyleri tekrar tekrar yazmak zorunda kalıyoruz.
    Artık genç değilim.
    Yormayın beni.

    (Ps: Siz beni gençken görecektiniz. 360-380 sıkardım bende meydanı boş buldum mu.)
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  14. #54
    Gökhan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    Şehir
    Rize
    Motosikleti
    F 650 GS
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster

    (Ps: Siz beni gençken görecektiniz. 360-380 sıkardım bende meydanı boş buldum mu.)
    Görüldügü gibi yeni nesilde senin izinden ayrılmıyor. Onlarda sıkıyo

  15. #55
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    coq saol paylaşım için..
    hız muhabbetini sevmesemde yazılanları görünce bi gülümseme oluyor en azından
    düzgün paylaşımların için teşekkürler..
    asya as 125t, honda cbr125, honda nx4 falcon, suzuki gsr 600, sırada?

  16. #56
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    09 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '78 Honda XL50, T1, '68 Simson Schwalbe, '91 Honda
    Coq hocam, bu konunun üzerine müsadenle eski bir yazımı ekleyeyim cuk oturacak gibi geldi.

    Motosiklet Hurafeleri 2: Son Süratler

    Son hız muhabbetleri, birçoklarımızın uzun zamandır dinlediği, daha uzağa küçük abdest yapma müsabakaları olarak, motorsiklet kullanıcılarının biriktiği kafe/bar/forum ve tamirhanelerin vazgeçilmez unsurlarıdır.

    İlk zamanlar, anlatılanları tamamen gerçek kabul ettiğim için, motorların son süratleri benim için tam bir muamma idi. Misal olarak, CBR 600'ü olan hacı, 1993 yılında, 230km/s gördüğünü anlatırken, EN500'lü vatandaş ibreye takla attırdığını, kendi tahminine göre 220km/s civarı gittiğini anlatıyordu. O iki motorun aerodinamik yapısı güç/ağırlık oranı falan gibi şeylere bakıp şaşıyordum. Diğer yandan, ecnebi neşriyattan, Bike dergisi verilerine bakıp dumur oluyordum.

    Ne zaman ki ilk yarış makinemi aldım (FZR 600), o zaman hadise kafaya dank etti. Yamaha -artık ne düşünmüşse?-, sürücünün egoyu sıvazlaması için midir nedir, özellikle 100km/s üzerine çıkınca hep en az 20km/s fazla gösteriyordu. Ancak bu hadiseyi başta ben bilmiyordum.

    1996 yılında, 1995 model bir Opel Vectra GT ile yanyana son sürati ölçtük. Araba sürati 224km/s gösterirken bizim alet 248-9 km/s (250'den bir dirhem az) bir yerdeydi.

    Sonra bir Honda CRX ile denedik. Ona göre de bizim motor 237km/s yapıyordu!

    Akabinde aynaları söküp bir daha denedik (bak akla bak, üç gıdım hızlı gideyim diye yaptığımız hokkabazlığa bak), FZR'ye göre artık 250'nin üzerine rahat çıkıyordum. Vectra GT 230km/s diyordu. CRX ise 246km/s.

    Karışmış olan aklımız hepten duman olmuştu. O vakit elimizde üç adet 200km/s'in üzerine çıkan alet vardı ve hepsi ayrı telden çalıyordu!

    Ardından bir Fransız dergisinde bu "étalonage" (etalonaj-km saat kayması) denilen hadise üzerine bir yazı okuyup durumu anlamıştık. Meğersem, bizim bütün araçların yazdığı süratler yalanmış. Gerçeğe en yakın sürati Vectra GT veriyormuş. Bizim alet harbi 220km/s üstüne çıkmazmış.

    Ve'l hasıl kelâm, o göstergedeki 30-35 km/s fazla varya, o da bizim barda pavyonda, kolpa payımızmış.

    Maceranın akabinde, ne zaman vatandaşın biri çıkıp "HOCA GAZI Bİ KAPATTIM 2-3 TEKER 6. VİTESİN SONU 300" dese hafif bir tebessümle bizim denyoluklar aklıma gelir. Sonra eğer dinlemeye ve anlamaya meğilli ise, başlarım anlatmaya:

    "Dostum, göstergeler mekanik cihazlar olduğu için (en nihayetinde jantın göbeğinde bir çarktır) hatalı-yüksek işaret edebilir. Cihazın en çok kullanıldığı şehir içi süratlerde yani 0-100km/s arasında daha az hata yapsın diye ayarlanırlar, bu sebeple yüksek süratlerde hata/fazla gösterme/etalonaj oranı yükselir. Tabii bu da bir genellemedir, arada özel durumlara sahip, en az hata ile gösteren vasıta sayaçları da vardır, mesela Mercedes-Benz oto göstergeleri gibi".

    Hah bu arada, hafız, yenisini bilmem ama, benim 2001 Fazer acayip gidiyor 280yapıyor.

    Not: Bike dergisi hata yapmaması için test cihazlarıyla donatıp ölçüm yapmış, 2001 Fazer için 215km/s, 2004 Fazer için 226km/s son sürat demiş (Nerede 270 "basan" feyzırcılar heeey hey.

  17. #57
    Motosiklet Eğitmeni COQ - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Ocak 2008
    Şehir
    France
    Motosikleti
    Honda
    Carl Gustav;

    katkın için çok teşekkür ederim.
    Sen bakma benim agresif yazılarıma.
    Aynı dönemden geçtik bizde.
    Tek teker yapıp son anda arabanın üstünden geçen abilerin hikayelerini bile dinlemiş bir bünyeyim.
    O sıralar Mobiletle tarlada tek teker yapma çalışmaları, hayatın anlamını aramaktan daha zevkli olduğu için, buraya mesaj atan bazı arkadaşların yanılgılarına ben de düştüm.

    Kızıyor gibi yapsam da aslında bana çocukluğumu hatırlattıkları için, içten içe sempatik buluyorum yazıları.

    Bunları neden yazdım?
    Hani yeni yeni tanıyorsun ortamı diye..


    Çok işimiz var.

    Senden biraz daha fazla katkı bekliyorum.
    Canın sıkıldıkça gel.
    Senin seviyende arkadaşlara ihtiyaç her zaman var.


    Ps: Mustafa en son bana bir mesaj atıp, dergiyi mutlaka ulaştıracağınız yolunda bişeyler yazmıştı.
    yıldönümünüzü kutladınız hala ulaştıracak.
    Hesap numarası ver, para yollayayım dedim.
    Sanırım hala hesap numarasının nasıl bişey olduğunu anlamaya çalışıyor.
    Ogün bu gündür ses seda yok.
    Geçen yaz Türkiye'ye geldiğimde, Kubilay'ın bana dergileri ulaştırma çabasını takdir etmekle beraber,zaman kavramı konusunda kendisini ikna edememiş olmamın üzüntüsünü yaşıyorum hala.
    Adama 11 de otobüsüm kalkıyor dedim.(telefonda) 11:30 da arayıp, az sonra çıkıyorum hocam nerde buluşuyoruz diye sorması tatlı bir anı olarak hafızamda yer etmiş.

    Abicim ne yapacaksanız yapın da okuyalım şu dergileri.
    Gurbetçiler mağdur vaziyette.
    Hani Barkın sana söylüyorum.
    Mustafa ve AŞB sen anla.

    2Teker'inizin yolu açık olsun.
    Küçük hırsız el feneri, büyük hırsız deniz feneri kullanır.
    Ancak her ikisininde çalışması için ampul gerekir.(Cosinus)

  18. #58
    GorkeM - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Haziran 2006
    Şehir
    Moskova / İstanbul / Kiev
    Carl Gustav
    Buralarda fazla göremiyorduk seni hoşgeldin abi...
    Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu
    Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero

  19. #59
    Gnusher - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Ocak 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    06 Fz6 Fazer 98hp
    Alıntı coq adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Carl Gustav;

    katkın için çok teşekkür ederim.
    Sen bakma benim agresif yazılarıma.
    Aynı dönemden geçtik bizde.
    Tek teker yapıp son anda arabanın üstünden geçen abilerin hikayelerini bile dinlemiş bir bünyeyim.
    O sıralar Mobiletle tarlada tek teker yapma çalışmaları, hayatın anlamını aramaktan daha zevkli olduğu için, buraya mesaj atan bazı arkadaşların yanılgılarına ben de düştüm.

    Kızıyor gibi yapsam da aslında bana çocukluğumu hatırlattıkları için, içten içe sempatik buluyorum yazıları.

    Bunları neden yazdım?
    Hani yeni yeni tanıyorsun ortamı diye..


    Çok işimiz var.

    Senden biraz daha fazla katkı bekliyorum.
    Canın sıkıldıkça gel.
    Senin seviyende arkadaşlara ihtiyaç her zaman var.


    Ps: Mustafa en son bana bir mesaj atıp, dergiyi mutlaka ulaştıracağınız yolunda bişeyler yazmıştı.
    yıldönümünüzü kutladınız hala ulaştıracak.
    Hesap numarası ver, para yollayayım dedim.
    Sanırım hala hesap numarasının nasıl bişey olduğunu anlamaya çalışıyor.
    Ogün bu gündür ses seda yok.
    Geçen yaz Türkiye'ye geldiğimde, Kubilay'ın bana dergileri ulaştırma çabasını takdir etmekle beraber,zaman kavramı konusunda kendisini ikna edememiş olmamın üzüntüsünü yaşıyorum hala.
    Adama 11 de otobüsüm kalkıyor dedim.(telefonda) 11:30 da arayıp, az sonra çıkıyorum hocam nerde buluşuyoruz diye sorması tatlı bir anı olarak hafızamda yer etmiş.

    Abicim ne yapacaksanız yapın da okuyalım şu dergileri.
    Gurbetçiler mağdur vaziyette.
    Hani Barkın sana söylüyorum.
    Mustafa ve AŞB sen anla.

    2Teker'inizin yolu açık olsun.
    aaan aramızda medyatik test pilotları var galibaaramızdalar mı acaba kendileri?

  20. #60
    Seni unutmayacağız
    Nur içinde yat

    Üyelik
    09 Nisan 2008
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '78 Honda XL50, T1, '68 Simson Schwalbe, '91 Honda
    Hoşbulduk,

    Gnusher hocam, estağfurullah o nasıl söz kavgada söylenmez ;) .

    Günlük angaryalardan fırsat buldukça yazmaya çalışıyorum hocam.

    Coq'un konuyu çok bulandırmayalım hocam "meşazlaşırız".

    Slmlr
    Brkn


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)