Yarın Havaalanında KENAN a tam destek için orada olalım!!

Katılım
4 Nis 2007
Mesajlar
9
yarın öğleden sonra sakarya halkı il spor müdürlüğünün desteğiyle kenan a destek için orada olacak ve çevre illerin tüm motorsiklet tutkunları.. şampiyona destek için havaalanında buluşalım buarada başbakanımızın KENAN SOFUOĞLU nu yarış sonrası tebrik için aradığını belirtmek istiyorum..herkeze çok teşekkür ediyoruz ailecek..
 
Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
437
bu kadar şans olur tam o saatlerde ista geliyorum ne güzel. orda olucam saat 5 te geliyor dimi?
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
Bu şekilde olursa katılım az olacak ne yazıkki... Bence biri düzgün bir organizasyon yapmalı...
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
20 Ocak 2007
Mesajlar
506
evet arkadaslar motosikletin dunya sampiyonu ülkesine geliyor.korfez pistine bira şişesi atılan ülkesine,istanbul pisti kiralanamayan ülkesine,Antep te motosikletin yasak oldugu ülkesine,yollarda motor cinayetleri işlenen ülkesine...

yarın havaalanında olalım....
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
bu vatan böyle bir şampiyonu yetiştirdiği için gurur duyuyorum şimdi kenanı sadece bizler değil türkiye ve dünya biliyor
 
Katılım
24 Tem 2006
Mesajlar
388
Lütfen iş durumu müsait olan herkes orada olsun..Bu genç adamı nasıl takip ediyoruz,nasıl gururlanıyoruz onunla,görsün Kenan da.
 
Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Kacta geliyor, nereye geliyor, bir de onlari aciklasaydin da belki musait olan arkadaslar o saatte orada olurlardi..
 
Katılım
27 Eki 2006
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dünya Şampiyonumuz saat 17H00 de Atatürk Havalimanına inecek.

İçten alkışlarınızı hak etti.

Müsait olan arkadaşların orada olmasını dilerim.
 
Katılım
21 Şub 2006
Mesajlar
254
Motosikletiyle gelecek olan arkadaşlar bunu mutlaka okuyun.Atatürk Havalimanı otoparkı motosikletlere ücretsizdir.güzelce içeriye parkedin.
ben orada olacağım.benim için zevkli bir iş olacak :)
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
493
Ehliyetim YOOOK :(
Ya Kendimi zor tutuyorum ama Bu ehliyeti almadan cıkmak istemiyorum caddelere :(((
 
Katılım
29 May 2006
Mesajlar
227
işten kaçabilirsem orda olmaya çalışacagım gelemesemde siz benim yerimede alkışlayın
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst