- Katılım
- 4 Nis 2007
- Mesajlar
- 9
- Konu Yazar
- #1
yarın öğleden sonra sakarya halkı il spor müdürlüğünün desteğiyle kenan a destek için orada olacak ve çevre illerin tüm motorsiklet tutkunları.. şampiyona destek için havaalanında buluşalım buarada başbakanımızın KENAN SOFUOĞLU nu yarış sonrası tebrik için aradığını belirtmek istiyorum..herkeze çok teşekkür ediyoruz ailecek..