Çin malı motorlara her fırsatta laf atanlara duyurulur
-
11 Ağustos 2007, 22:50
#161
Reklamlar
-
30 Ağustos 2007, 00:40
#162
yaw cogu marka sadece cınde ucuz ıs gucunu kullanıyor onemlı olan patenttır adam bu parca krom olcak dıcek cınlı yok ben ucuz ıs yaparım plastık olsunmu dıcek tam bı sacmalık sankı hondanın parcaları cınde olmuyor kullanmasını bılmezler sucu cıne atarlar arkadasımızın dedıgı gıbı bugun bı honda parasına 2 tane cınlı motor alırsın sankı onlar ucuz verdıde bız almadık
-
30 Ağustos 2007, 01:28
#163
Motoru alıorsak kullanmak için alıoruz eşşeğe bıner gıbı bınersek ondan sonra tüh bozuldu vay şu ıyı degıl vay bu kotu surası olmadı servısı ıyı degıl dersin
Motor a bakarsan Motor da sana bakar İşine gelıorsaa...
Ben SADECE Motorlara AŞIĞIMMM
::tutkuy::
-
30 Ağustos 2007, 03:06
#164
-
30 Ağustos 2007, 03:13
#165
biz bu konuyu arbetusla bayaa bayaaa tartıştık bilmiyorum önceki mesajları ne kadar okudunuz ama .. tekrar okuyun... uzatmanın meanası yok gibi...
piston segma vakası ve piston segman v2 başlığını bi okuyun isterseniz... taziye tebrik bölümünde
-
30 Ağustos 2007, 09:18
#166
Motor durduk yere neden bozukluk yapsın ki
-
30 Ağustos 2007, 09:22
#167
benimde ilk motorum çinliydi.. ilk kez motor kullandığım için scooter almıştım. 5000 km yaptıkdan sonra tarz değiştirdim ve keeway sl150 aldım.. ama ikisindede masrafdan bıktım
şimdi honda cbf 150 alıcam yandan çinli honda inşallah bunda bi sorun yaşamam
-
30 Ağustos 2007, 10:59
#168
peki diyelim ki çinliye 3500 lira verdiniz...tecrübe de kazandınız...yeni motor da alıcam dediniz.peki ya sonrası???çinli motorunuzu elden çıkarabilecek misiniz peki?
3500 liraya cillop gibi ybr dururken bir çinliye vermeyin arkadaşlar tarzınız ne olursa olsun ybr başlamak için ideal bir motosiklet.ilerde ben cruiser sürcem diye çinli almayın.ybr ile başlayın hem bakımı az olur hem 2. eli para eder sonra dragstar mı istersiniz shadow mu istersiniz alın istediğinizi.önce müsait yollarda alışın sonra akın trafiğe kim tutar sizi...
SİLEMİYORSAN KARALAYACAKSIN!!!
-
30 Ağustos 2007, 11:43
#169
-
30 Ağustos 2007, 12:08
#170
cakalaz adlı üyeden alıntı
waLaaa ben 1100 YTL ye aldm ÇiN li race imi
2100 YTL veriyoLar da vermiyorum
demeK ki eLimizden çıkarmak da koLay mış diel mi bıcak
hepsi için değil geneli için konuşuyorum abi...adam 2000 liraya aldığı 151 rs yi 900 milyona satamıyo şimdi...3 aylık makina 7000 km de...marş motoru bozuk sadece...sonra mondi kt ve mct nin 2. el fiyatları...bakın bi ne kadar zarar ediliyormuş...
SİLEMİYORSAN KARALAYACAKSIN!!!
-
30 Ağustos 2007, 12:27
#171
birazda şu yönden bakın.
1=çinliler piyasaya girmeseydi çok kişi motosiklet zevkinden mahrum kalcaktı
20çinlilşer girmeseydi japonların elinde bulunan motosiklet tekelinde fiyatlar nasıl düşçekti.bir ara 103 pejoların bile sıfır fiyatı 1buçuk milyara yaklaşmıştı.
türkiyede kaldığım sürede bende bir çin malı kullanıyorum.gayette memnumun.daha arızası yok ve ara sıra hor kullanıyoz.dahada olacağını sanmam.
bu birazda şanslada ilgili.aynı modelin 1 tanesi gerçekten sağlam çıkıyo ama diğeri çok temiz kullanılmasına rağmen ustadan çıkamıyo
Bir Afrika Atasözü; Sular yükselince, balıklar karıncaları yer.Sular çekilince de karıncalar balıkları yer .Kimse bugünkü üstünlügüne ve gücüne güvenmemelidir. Çünkü kimin kimi yiyecegine “suyun akışı" karar verir. - Drift Religion
-
30 Ağustos 2007, 12:32
#172
Bicak adlı üyeden alıntı
hepsi için değil geneli için konuşuyorum abi...adam 2000 liraya aldığı 151 rs yi 900 milyona satamıyo şimdi...3 aylık makina 7000 km de...marş motoru bozuk sadece...sonra mondi kt ve mct nin 2. el fiyatları...bakın bi ne kadar zarar ediliyormuş...
neden öle diyorsun ki ben 2 ay önce mondi kt'nin sıfırı 2550 iken 2400'e satcaktım ama taksitle oğlan güvencede verdi ama aklıma yatmadığı için satmadım şu an sıfır burada 2200
2000 yada en düşük 1800'E rahat satarsın
-
30 Ağustos 2007, 12:35
#173
@melocann
sizin orayı bilmem de bizim burda 1500 e zor gidiyo ona da iyi bir müşteri bulursan...ama şu bir gerçek scooter da zarar daha yüksek en az zarar yine kt modelinde...
1800-2000 ytl ye seyhan 150c var çünkü...
SİLEMİYORSAN KARALAYACAKSIN!!!
-
30 Ağustos 2007, 12:36
#174
peki öyle olsun ama satılmaz felan dendimi olmuyor lütfen genelleme yapmayalım
-
30 Ağustos 2007, 12:45
#175
satılmaz demiyorum ki ben bazı modellerde satıldığı zamanki zarar çok yüksek oluyor.adam atıyorum motoru bozula bozula 750 milyon masraf yapmıştır motoru sattığı fiyat 1 milyar...bunun gibi örnekleri günlük yaşantımızda veya mtnet forumlarında çok görmüşüzdür.bakın bu konuyu açan arkadaş bile sonra yolda kalmış.anlatmak istediğim çinli motorların piyasası hiçde iyi değil.illa ki çinli alacaksan sağlam birşey alacaksın beni dayanabildiği kadar götürsün sonra yenisini alırım diye düşüneceksin ki motorundan memnun kalasın.nasıl olsa satarım sonra hacim büyütürüm diyorsanız 2. el japon piyasası daha uygundur bence...
SİLEMİYORSAN KARALAYACAKSIN!!!
-
30 Ağustos 2007, 12:52
#176
Çin malı motorlar kullanırken sorun çıkarmasa bile elden çıkarması cok zor oluyor.En azından benim için durum böyle
Satılık Asya125t-Spidi mont
-
30 Ağustos 2007, 12:55
#177
bence bisorun yok arkadaşlar benim gözümde japonları artmıyor hem daha önce kaç kez söledim cbr'yi veya ybr'yi 2200'e verdilerde biz gidip çinmi aldık herkes maddiyata göre alıyor
-
30 Ağustos 2007, 13:06
#178
Melocan kkardes guzel sölemişşş Honda , Yamaha , regal raptor, bu gibi Motorlar 2000 3000 ytl ye 24 ay vade farkı almadan taksıt yaptı da bız mı aldık bıız de ısterız ıyı motor olsun para olsa bızde bılırız ybr125 leri regal raptorlar ı tiger250 liler almayı ama işte para yokkkkk herkesin maddı gucu neye yetıorsa onu alıyor bu kadar karalanmamalı cın malları bence sorun nerdeyse onu çözmelı cozum yolları arıyacagımız yerdee cın MALı kotu hayatta alma elınde kalır vs vs ...dıceğimize yardımcı olalım bırbırımıze cın malı dıe es gecmeyelım bu forum nıye kuruldu _?? neden böle forum sıtelerı var__?? Motorcular kaynaşsın Motorcular sohbet etsın buluşsun Bırbırlerıne yardım etsın dıe var degıl mı
Onun İçin bırbırımıze yardım edelım DESTEK YERINE KÖSTEK OLMAYIN
Ben SADECE Motorlara AŞIĞIMMM
::tutkuy::
-
30 Ağustos 2007, 13:08
#179
Yamaha ve keeway var. her ikisi de aynı kiometrede. keewayde bujilerin değişmesi dışında bir sorun çıkmadı. arasıra tekliyor ama yolda bırakmıyor. Tabii yamahada hiçbir sorun yok. Fakat çinliler olmasa belki de bu siteler bile olmazdı çünkü motorcu sayısı bu kadar fazla olmazdı. Nasıl Türk insanı otombili Anadol ile tanıdı ise motsikleti de çinliler ile tanıdı. Anadolda da ufak tefek sorunlar çıkarırdı ama tüm Türkiyede insanlar dağ, dere, tepe dolaşmıştı.
-
30 Ağustos 2007, 14:12
#180
nurguldemirbay adlı üyeden alıntı
hatta iddia ediyorum 2 yıllık bir çinli motordan beklenmeyecek kadar iyi durumda
peki o kadar iddalısında neden bu cümleyi kurdunn sence mucizemi buuu
[I]315 ile uzaklaştım,aynamda görünmüyorsun...I]
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)