Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 SonuncuSonuncu

çin malı kasklar yasaklanmalı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81
    isoot - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Haziran 2006
    arakadaslar duyduguma gore cin mali kasklar yere 1 metre yukardan bil kirildigi icin motordan belli bir hizda dusuldugunde parca kirilmasi cok hafif bi darbede meydana geliyor ve ayni zamanda bu parca insan kafa tasina batabiliyormus. ne yapip edip iyi bir kask almak lazim yada alana kadar binmemek lazim aslinda


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    silverdiver - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2006
    Şehir
    İSTANBUL-sarıyer
    Motosikleti
    foresight-- beat
    en iiisi nolan dır fakat pahalıdır shoi de iidir tabiiki o da çok pahalı,orta karar olan cox onlara yakın kalitede ve yarı fiyattır,pahalı kask ama hayatımız ucuzmuki,eğer motor kullanıyosanız buna mecbursunuz,taksitle alıp uzun vadede ödenebilir ,cox kaskla asfaltta toprak yolda hatta karda bile takla attım kafam hariç heryerim ağrımadı,
    son söz;nolan dan şaşmayın

    son cümle ,,,,kafam hariç heryerim ağrıdı....olacaktı düzeltirim
    <%)))))))))))><<< ::pcgum:: ***ReBeL***::pcgum::

  3. #83
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    En iyi kaskın Nolan olduğu nereden çıktı ya? En kaliteli kasklar Arai, Schuberth ve Shoei'dir. Nolan orta kalite kasktır. Bu arada, son testler gösteriyor ki orta kalite bir kaskın yüksek kalite bir kasktan daha iyi koruma sağlaması mümkün. Bu durumda iyi-kötü kalite derken sadee koruma değil de, işçilik ve malzeme kalitesinden koruma faktörüne kadar olan özelliklerin toplamı diye düşünmek daha mantıklı olur. Bir not daha eklemek gerekirse orta kalite bir kask da gerek işçilik, gerek tasarım ve malzeme kalitesi bakımından üst sınıf markaların kimi modellerinden daha iyi olabilir. İşin özü, üst ve orta sınıf markaların belli bir kalite standardı vardır. Bunun dışında işçiliği, malzemesi, tasarımı modelden modele değişir. Orta-alt sınıf sayılan Caberg'in bir flip-up modeli en iyi flip-up'lardan biridir.
    İsoot, güzel Türkçen için teşekkürü borç bilirim.
    May the Force be with McLaren Mercedes

  4. #84
    ChAgLaR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Haziran 2005
    Şehir
    İstanbul
    Shark nası sizce arkadaşlar??
    [I]Hiçbirşey imkansız değildir...[/I]

  5. #85
    ice300 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2004
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    XT660R
    o kadar para kaska veremem dememek için motosiklet alırken zorlayın bi 150-200 daha kaskıda alın. kimse pahalı falan demesin hayatını düşünüyorsa! zaten artık sektörün gelişmesiyle fiyatlarda düştü, birsürü taksit imkanları falanda var.
    sürebiliyorum, öyleyse varım :)
    [URL="www.bikepics.com/members/ice300"]www.bikepics.com/members/ice300[/URL]

  6. #86

    Üyelik
    26 Haziran 2006
    Şehir
    istanbul bebek
    Motosikleti
    harley davidson night rod special
    kesinlikle yasaklansın
    ]

  7. #87

    Üyelik
    16 Eylül 2006
    Şehir
    Kanije
    Çin malı kaskların adi olduğu çok doğru.Motorumun aynasına taktığım ve satıcının sağlamlığını ballandırarak anlattığı kask yanlışlıkla yere süşünce Diyarbakır karpuzunu kıskandıracak nispette ortadan ikiye ayrıldı.Satıcısına götürdüğümde ise ne dese beğenirsiniz?Neymiş efendim;zaten bu kask koruma amaçlı değil,rüzgardan,tozdan ve yağmurdan korunmak amacıyla kullanılmalıymış.Oy oy oy...Uzun lafın kısası iyi bi kask 300 Euro'dan başlıyor.Nerdeyse 1 YTL'ye ucuz Çin motorlarının satıldığı ülkemde bi kaska bu parayı vermek salam g*t ister gerçekten.Allah motosiklet kazasında kafası ucuz Çin kasklarının içinde dağılmayan kullarından eylesin...

  8. #88
    ice300 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2004
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    XT660R
    Alıntı garacava adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çin malı kaskların adi olduğu çok doğru.Motorumun aynasına taktığım ve satıcının sağlamlığını ballandırarak anlattığı kask yanlışlıkla yere süşünce Diyarbakır karpuzunu kıskandıracak nispette ortadan ikiye ayrıldı.Satıcısına götürdüğümde ise ne dese beğenirsiniz?Neymiş efendim;zaten bu kask koruma amaçlı değil,rüzgardan,tozdan ve yağmurdan korunmak amacıyla kullanılmalıymış.Oy oy oy...Uzun lafın kısası iyi bi kask 300 Euro'dan başlıyor.Nerdeyse 1 YTL'ye ucuz Çin motorlarının satıldığı ülkemde bi kaska bu parayı vermek salam g*t ister gerçekten.Allah motosiklet kazasında kafası ucuz Çin kasklarının içinde dağılmayan kullarından eylesin...
    yok abi inan bana 300 eurodan başlamıyor. 200 ytl ye çok güzel bi kask alırsın.
    sürebiliyorum, öyleyse varım :)
    [URL="www.bikepics.com/members/ice300"]www.bikepics.com/members/ice300[/URL]

  9. #89

    Üyelik
    19 Ağustos 2006
    Şehir
    zekeriyaköy / Sarıyer / İstanbul
    Motosikleti
    Aeon 180 cc ATV - 125 cc Dorado Scooter
    Alıntı Gokhan2433 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    ya bu kasklar korumakdanda ote öldürüyomusta.Kafayı carptıgın zman kask kırılıyor kafana saplanıp olume sebebiyet veriliyormus.Bence kesinlikle yasaklanmli
    Kasklar kaliteli olmayabilir tamam, çabuk kırılıyor tamam
    anlamaya çalışıpta anlamadığım nokta kaskın dış bakalitinin altında yaklaşık 3 cm kadar bir sıkıştırılmış köpük benzeri malzeme var kırılan parça bu alanı nasıl geçiyor onu anlamış değilim. şehir efsanesi yerine resim bu olayı anlatsa daha iyi olmaz mı.
    bir sitede kask testleri ile ilgili videoyu izleyip, yazıyı okudum. ama bir kaskın kendi parçasının aradaki malzemeyi delmesi olayını hala anlayabilmiş değilim.
    bir resim bin kelimeden fazla anlatmaz mı?

  10. #90
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    Darbenin şiddetini düşünürsen herşey mümkün.
    May the Force be with McLaren Mercedes

  11. #91
    eroldayı - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Eylül 2006
    Şehir
    Turgutlu/Ama Malatyalı
    Motosikleti
    Yoktur
    bence çin malları yasaklanmalı?kullandıgım malzemeler benim yaşantımı etkileyecekse ve belli kriterlere uymuyorsa yasaklanmalı diye düşünüyorum
    SADAKAT NEDİR BİLMEM KİMSENİN GÖLGESİNDEN GEÇİNMEM HİÇ KİMSEYEDE EYVALLAHIM YOKTUR BU CANI ALLAH VERDİ ANCAK ALLAH ALIR EMİR OLUNDUĞUNDA VAKTİ GELDİĞİNDE KOŞA KOŞA GİTMEK NASİP OLUR İNŞAALLAH

  12. #92
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    Amerika DOT ve Avrupa Snell standardizayonu ile bu işi çözmüş durumdadır. Avrupa'ya Snell testini geçememiş bir kask giremez, DOT testini geçebilmiş olsa bile. Tersi de doğru. Amerika'yı yeniden keşfetmeye gerek yok. Yapılacak şey standardizasyon. İster kendi kriterimizi oluştururuz, ister DOT, Snell veya diğer ülkelerin standatlarının birini veya birkaçını kabul ederiz ve sorun çözülür.
    May the Force be with McLaren Mercedes

  13. #93

    Üyelik
    19 Ağustos 2006
    Şehir
    zekeriyaköy / Sarıyer / İstanbul
    Motosikleti
    Aeon 180 cc ATV - 125 cc Dorado Scooter
    Snell testleri konusunda da değişik spekülasyonlar bulunmakta mesela bu testleri geçmek için şovalye miğferi gibi sağlam yapılan kaskların enerjiyi yaymaları nedeni ile ikincil travmaların olduğu konusunda. bu konu ile alakalı bir kaç yazı var onları arayıp ekleyeyim
    -----
    http://www.youtube.com/v/4eeGkMMFJHA
    -------
    alıntıdır
    userneym arkadaşın yazmış olduğu bir yazının kopyala yapıştır ile eklemiş halidir.


    http://www.motorcyclistonline.com/ge...helmet_review/

    yukardaki linkte test var...

    ama farklı açıdan olaya yaklaşmışlar, düşüncelerim şimdi çok değişti...

    adamlar diyor ki:
    Kask yere vurduğunda, kafa en az şiddete maruz kalmalı yani az sarsılmalı, çünkü beyin sarsıntısı geçirince, kask tek parça kalsa ne anlamı var hayatının geri kalanını zeka özürlü olarak geçirdikten sonra...

    e, neyapcaz?
    siddeti en çok emen, kafayı en az sarsan kaskı alacaz !

    yandık, şimdi hangi kask en çok darbe emiyor ki ???
    standartları vermiş ve en iyi bildiğim snell en sert kasklara onay veriyor ki bu çok kötü bişi....


    denmişki fiberglass kask kendisi dağılarak darbeyi emer, sarsıntıyı-şiddeti azaltır, polimer kask dağılmaz, tek parça kalır sadece esner o yüzden şiddeti o kadar iyi ememez...(bende böyle zannediyordum)
    ANCAAK
    olay mühendislik boyutuna gelince: e adam kask dizayn ediyor, eğer dış yüzey dağılırsa iç yüzey tek paröa kalmak zorunda...
    haliyle iç sert oluyor bu sefer...
    Dış sert olunca iç yumuşak yapılabiliyor ki bu da iyi...

    testlerde iç yüzeyi sert olan kasklar siddeti beyine daha çok ulaştırmışlar
    sonuç: daha kolay beyin sarsıntısı ( ÇOK ÇOK KÖTÜ)
    Dış yüzeyi sert olan kasklar hem esnemiş hem de içi yumuşak olduğundan sarsıntıyı daha iyi emmişler beyine sarsıntı 20 G kadar daha az ulaşmış (ÇOK ÇOK IYI)

    -The EPS liner inside the shell is better at absorbing energy than the shell.-
    - eps iç kısım enerjiyi dış kabuktan daha iyi emiyor -

    napcaz şimdi ?

  14. #94
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    Dediğim gibi, o test olur bu test olur. Şu test bize uymayabilir, bunu kabul ederiz. Veya kendi standardımızı belirleriz. Konumuz o veya bu testin güvenilirliği değil (ama her faydalı bilgi için teşekürler), kalitesiz mallara karşı en güvenilir önlemin standardizasyon kriterlerinin oluşturulmasıdır.
    May the Force be with McLaren Mercedes

  15. #95

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Antalya
    Alıntı watercolours adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amerika DOT ve Avrupa Snell standardizayonu ile bu işi çözmüş durumdadır. Avrupa'ya Snell testini geçememiş bir kask giremez, DOT testini geçebilmiş olsa bile. Tersi de doğru. Amerika'yı yeniden keşfetmeye gerek yok. Yapılacak şey standardizasyon. İster kendi kriterimizi oluştururuz, ister DOT, Snell veya diğer ülkelerin standatlarının birini veya birkaçını kabul ederiz ve sorun çözülür.

    Türkiye de bu testler varmı yokmu bilmiyorum ama.Çin kaskları heryerde olduğuna göre sağlamlık testi yapılmıyor

    Önce insan güvenliği

  16. #96

    Üyelik
    19 Ağustos 2006
    Şehir
    zekeriyaköy / Sarıyer / İstanbul
    Motosikleti
    Aeon 180 cc ATV - 125 cc Dorado Scooter
    dikkati çekmek istediğim konu dot ve snell teslerinden geçen bir kask ile de sakatlanabileceğimiz konusu yukarıdaki yazıdan anlaşıldığı üzere kaskın bütün olarak kalması kadar çarpmanın şiddetinin kafatası ve beyne en az ileten özellikte olması gerekli değil mi?

  17. #97
    caberli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Eylül 2006
    Şehir
    izmir/buca
    Motosikleti
    CBF150-PULSAR 200NS-NC700X-WOLF125-DOMİNAR

    hayret bisi ya

    motor aldıgım bayı bı hedıye veelım dedı ıyı dedım bı kask getırdı nasıl dedım ıyıdır dedı bende ıyı o zamn sımdılı kullanmakıcın alayım ılerde de artcıma bırakırım dedım adam tama dedı kutuyu getırdı bı baktım kutuun tam ortasında sankı ovunulecek bırseymıs gıbı MADE IN CHINA yazıodu almadım tabi
    ''Güçlünün haklı olduğu değil, haklının güçlü olduğu bir dünya istiyorum."

  18. #98
    watercolours - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Kasım 2005
    Şehir
    Coruscant
    Motosikleti
    speederbike
    Türkiye'nin birebir DOT veya Snell testi yapması gerekmiyor. Bu testi zaten ilgili kuruluşları yapıyor. Sadece kendi standardımızı oluşturursak test yapmamız gerekecektir.
    Amerika'da geçtim Çin malını, Avrupa onaylı sadece Snell testini geçmiş bir kaskı bile bulamazsınız (kişisel olarak getirtebilirsiniz tabii). İlla da DOT olacak. Ama Avrupa hakkında bir bilgim yok.
    DOT, Snell ve benzeri testler kesin korumayı garani etmez ama aldığınız ürünün belli bir standardın üstüde olduğunu bilirsiniz. Yoksa 300km hızla kafa üstü bir yere çarpsanız kask da kafanız da paramparça olur.
    May the Force be with McLaren Mercedes

  19. #99
    TNT - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2006
    Şehir
    Istanbul
    Motosikleti
    Honda CBR600RR8 dönüşte :D
    Bırakın çin kasklarını kendinizi düşünün biraz artçıya bile verilmez bu kasklar en iyisi kaliteli bi markanın en ucuz olanını alın örnek: nolan n61

  20. #100

    Üyelik
    19 Ağustos 2006
    Şehir
    zekeriyaköy / Sarıyer / İstanbul
    Motosikleti
    Aeon 180 cc ATV - 125 cc Dorado Scooter
    önemli olan nokta yine arada kaynayıp gidiyor.
    kask alırken bir darbe anında tek parça kalacak olan bir kask mı daha iyi yoksa başı etkili olarak koruyan ama dış kaplaması kırılabilen bir kask mı daha iyi?
    şu an vemar kask kullanıyorum yeni bir kask arayışı içindeyim dış katmanı küçük bir darbede kırılmayan fakat içeri gelecek olak şokları emecek bir yapıda kask arıyorum bunları karşılayabilen bir kask varmıdır alım maliyeti ne kadardır?


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 34567 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler