Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

CBF 150 ile ilk günüm

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1

    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Herkese selamlar.Bugün itibarı ile cbf 150'mi aldım.İlk gün 350 km yol aldım.Merak eden arkadaşlara maddeler halinde izlenimlerimi anlatayım.
    1.Öncelikle kalite ve konfor bakımından motor her yönü ile benden 10 puan aldı.
    2.Görüntü olarak yollarda galerideki gibi yakışıklı durmuyor fakat iri gövdeli olduğu için trafikte daha çok saygı görüyorsunuz.
    3.Oturuş pozisyonu ve sele normal hatta rahat diyebilirim.Yaklaşık 200 km'den sonra yoruyor.
    4.Yakıt olarak şimdilik çok cimri değil.12 litre 95 oktan benzin ile 350 km
    yol aldıktan sonra yedek depoya geçtim.(100 km ve altı hızla ve devamlı iki kişi)
    5.Performans bekleyen arkadaşlara üzücü bir haberim var maksimum hız tek kişi ile 120-125 iki kişi ile 110(rodajdan sonra biraz zorlanabilir belki)Benim için yeterli ama sizi bilmem.
    6.Dik rampalarda düşük vites istiyor,uygun vitesi yakalarsanız çok bayıldığı söylenemez.
    7.Kamyon sollamaları rahat,gaza yüklenince biraz geç tepki veriyor ama tepki verdikten sonra fırlayıp gidiyor.
    8.Benim eski emektar Jinlundan sonra bana çok hafif geldi.Kendimi bisiklet kullanıyormuşum gibi hissettim.Bayanlar için de ideal bir motosiklet.Çok hafif çok kıvrak,kilosunu hiç hissettirmiyor.
    9.Titreşim sıfır,aynalar mükemmel,frenler daha iyi olamazdı.
    10.Devir saatine hiç ihtiyaç duymadım.
    11.Çalışma çok sessiz,marş çok iyi
    12.Yol tutuşu nefis,rüzgarı yarması da öyle.
    13.Lastikler yeterli o kadar yatırdım hiç denge kaybı veya kayma olmadı.
    14.Amortisörler yeterli.
    18.Koltuk altına ıvır zıvır konabilir.

    Gelelim memnun kalmadığım özelliklere
    1.Vitesler sorunlu umarım kullandıkça açılır.1. vites en az 5 defa takıldı,2 ve 3. vitesten vites atma sorunu yaşadım.Vites göstergesi güzel bir tek boşta olduğu halde bazen boş ışığı yanmıyor.
    2.Far açma düğümesi yok.Far motor çalışınca açılıyor ve parlaklığı motorun devrine göre değişiyor.Gece vakti boşa atarak gidemiyorsunuz çünkü far çok az ışık veriyor boşta iken.
    3.Kısa farlar yeterli ama uzunları sevmedim uzunları açınca daha iyi görmem gerekirken görüntü bozuldu;galiba uzunlar aşırı uzakları aydınlatıyor.
    4.Depo kapağını açınca elinizde kalıyor,yani kapak depoya monte değil.Hoş bulmadım.
    5.Yan askı ayağı yok fakat motoru diğer ayağa çokarmak çok rahat
    6.Hız göstergesinde vibrasyon var.
    7.Motor epey zayıf.
    8.Devir saati olsa; kullanım zefkini arttırırdı.
    9.Artçı için tutacak yok.Bagaj demirinden tutunmak yorucu.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Hayırlı olsun...Benim bildiğim rodajda 1000 km yi geçene kadar 80 geçmek sağlıklı olmaz...yanlışmıyım...Sen 2 kişi 110 u geçmiyor dedin...Tek 120-125 yazmışsın...Bu limitlere gelmemen gerektiği hakkında bir şey söyledi mi servisteki ustalar...Ben mi yanlış biliyorum yoksa...Rodajın saçmalık olduğunu söyleyenleride duydum ama teknik açıdan fazla bilgim yok...Kendi motorlarımda ilk 1000 km 80 i 90 ı geçmedim hiç..
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  3. #3
    ilkantek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2005
    Şehir
    iZMiT MERKEZ !
    Motosikleti
    21’Honda Dio,22’NC750X,22’CL-X250,22’CL-X700
    Eywaa Çin Malından Ne Beklersiniz.Honda da Olsa Yine Traş Noktaları Var Demekki.
    Bu Arada Hayırlı Olsun Kardeşim
    Allah Kazasız Belasız Kullanmanı Nasip Etsin.

    Tüm islam Aleminin Kadir Gecesi Mübarek Olsun

    Metehan Abi Çok Hızlısın Yaa )
    4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5

  4. #4
    Mel-a-ku - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Nisan 2005
    motoru ben sevmedım tıpını ama bellıkı honda yıne kalıte konusturmuş. caddelerde bakıyorumda butun kuryeler cbf 150 almış. en azından ıstanbulda boyle dıyebılırım. çok sayıda var. bu yuzden ben tercıh etmıyorum bu motoru ancak fiyat / performans mukkemel olsa gerek..

  5. #5
    İHTİYAR - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mart 2006
    Şehir
    İZMİR
    Motosikleti
    SUZUKI GS-500 E
    Alıntı mayko33 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gelelim memnun kalmadığım özelliklere
    1.Vitesler sorunlu umarım kullandıkça açılır.1. vites en az 5 defa takıldı,2 ve 3. vitesten vites atma sorunu yaşadım.Vites göstergesi güzel bir tek boşta olduğu halde bazen boş ışığı yanmıyor.
    2.Far açma düğümesi yok.Far motor çalışınca açılıyor ve parlaklığı motorun devrine göre değişiyor.Gece vakti boşa atarak gidemiyorsunuz çünkü far çok az ışık veriyor boşta iken.
    3.Kısa farlar yeterli ama uzunları sevmedim uzunları açınca daha iyi görmem gerekirken görüntü bozuldu;galiba uzunlar aşırı uzakları aydınlatıyor.
    4.Depo kapağını açınca elinizde kalıyor,yani kapak depoya monte değil.Hoş bulmadım.
    5.Yan askı ayağı yok fakat motoru diğer ayağa çokarmak çok rahat
    6.Hız göstergesinde vibrasyon var.
    7.Motor epey zayıf.
    8.Devir saati olsa; kullanım zefkini arttırırdı.
    9.Artçı için tutacak yok.Bagaj demirinden tutunmak yorucu.
    Bu vites kutusu sorununu daha önce bir arkadaş daha yazmıştı,pek iç açıcı değil.
    Üstelik bu motor uzak doğunun çeşitli ülkelerin de üretilip kullanılıyordu.
    Bu ve benzer olumsuzlukları Honda nın aşmış olması gerekirdi.
    Haydi hükümeti yıkalım yerine AVM yapalım.

  6. #6

    Üyelik
    01 Ocak 2006
    hayırlı olsun öncelikle.Allah kaza bela vermesin.
    henüz 350 km yaptığını söyledin.bildiğim kadarıyla 1000 km den önce motoru fazla zorlamamalısın.malum rodaj meselesi.

  7. #7
    ilkantek - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Aralık 2005
    Şehir
    iZMiT MERKEZ !
    Motosikleti
    21’Honda Dio,22’NC750X,22’CL-X250,22’CL-X700
    Motor Çin Malı Arkadaşlar.
    CGL125 Gibi ;=)[/COLOR][/B]
    4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5

  8. #8
    PcKopatGhostRider - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Ağustos 2005
    Şehir
    Mersin
    Motosikleti
    Honda CBR 600F
    vites sorunu bazen benm motorda da rodaj süresinde oluyodu ama ilk 1000 kmyi devirince hiç bişey kalmadı..
    CBR 600F Honda,

  9. #9
    mete_han - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ağustos 2005
    Şehir
    4.LEVENT & SERENGETI
    Motosikleti
    Melmeket Uşak/Manisa.2020 NC 750 X DCT/2015 CBF150
    Alıntı ilkantek adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Motor Çin Malı Arkadaşlar.
    CGL125 Gibi ;=)

    dostum sende çok hızlısın...hemen çin yaftasını yapıştırdın valla...FAson üretim diyelim...Honda adına üretim yapılması farklı ...diğer çin markaları başka bence...


    vites olayı beni şaşırtıyor...Yani motorda bu detayların tıkır tıkır işlemesi lazım...yeni alışıyor...parçalar birbirine ısınıyor vs mantıksız geliyor bana...


    Hyosungdada bu tarz vites şikayetleri hep oldu...
    Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
    (1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar

  10. #10

    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Rodajı tamamlayana kadar bence hızdan öte uygun devirde kullanmak önemli.Benim görüşüm böyle.Makina devir yükselmeden 110 yaptığına göre sorun yok demektir.

  11. #11
    marefb - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Haziran 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    1299 Panigale
    tip yok yaw bence..

  12. #12
    yamahaman - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Ocak 2006
    Şehir
    mersin
    Motosikleti
    YOK
    abi motor çin malı ayrıca arka amortisör tek yapmışlar ........

  13. #13

    Üyelik
    19 Şubat 2006
    .Far açma düğümesi yok.Far motor çalışınca açılıyor ve parlaklığı motorun devrine göre değişiyor.Gece vakti boşa atarak gidemiyorsunuz çünkü far çok az ışık veriyor boşta iken.
    3.Kısa farlar yeterli ama uzunları sevmedim uzunları açınca daha iyi görmem gerekirken görüntü bozuldu;galiba uzunlar aşırı uzakları aydınlatıyor.
    2. maddedeki sorunun bir arıza sebebi normalde rolantide neyse yolda giderkende aynı yanması lazım farların elektirikle ilgili bir sorun var akü yada akımı ayarlıyan bi devrede sorun olduğu kesin.
    3.madde de far ayarıyla ilgili bişey bence ayar vidasını bulup düz bir duvar önünde aşağı yukarıbi oyna bakalım değişecekmi?

  14. #14

    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    önerilerin için sağol geçici

  15. #15
    baco - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mayıs 2006
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Peugeot Speedfight2
    motor çin dede üretilse koredede üretilse sonuçta hondanın standartlarında yapılmıştır o yuzden sorun çıkıcağını zannetmiyorum unutmayalımki nike ın ayakkabılarıda vietnamda yapılıyor ama nike işte
    Bacoman

  16. #16

    Üyelik
    21 Ekim 2005
    Öncelikle hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız kullanman dileklerimizle...

    Rodajdaki bir motoru zorlaman iyi olmamış! En azından bundan sonra 700 km fazla zorlama...

    Gelelim motora :

    1.Vitesler sorunlu umarım kullandıkça açılır.1. vites en az 5 defa takıldı,2 ve 3. vitesten vites atma sorunu yaşadım.Vites göstergesi güzel bir tek boşta olduğu halde bazen boş ışığı yanmıyor.
    2.Far açma düğümesi yok.Far motor çalışınca açılıyor ve parlaklığı motorun devrine göre değişiyor.Gece vakti boşa atarak gidemiyorsunuz çünkü far çok az ışık veriyor boşta iken.
    Bu sorunlar için mutlaka servise git. Vitesin zamanla düzelme ihtimali var ama elektrik konusunda sorun var!

    3.Kısa farlar yeterli ama uzunları sevmedim uzunları açınca daha iyi görmem gerekirken görüntü bozuldu;galiba uzunlar aşırı uzakları aydınlatıyor.
    Motorun farlarını ayarlayabilirsin.Kendi istediğin yükseklikte hatta far tipini değiştirip kuvvetini de ayarlaman mümkün.

    4.Depo kapağını açınca elinizde kalıyor,yani kapak depoya monte değil.Hoş bulmadım.
    Zaten öyle olması lazım...

    8.Devir saati olsa; kullanım zefkini arttırırdı.
    Maalesef herkes devir saati istiyor o motora.Honda bu konuda nedense böyle davrandı...

    7.Motor epey zayıf.
    Zayıf derken ; görünüş mü? Yoksa motor gücü mü? Yoksa malzeme kalitesi mi ???

  17. #17
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    sıfır motorda sadece motor rodaj yapmaz fren , debriyajda rodaj yapar ..bunun için ilk 1000 km deki vites ve fren şikayetlerinizinm en az bi 750 km geçtikten sonra durumunu kontrol edin
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  18. #18
    BOZOK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Kasım 2005
    hayırlı uğurlu olsun arkadaşım kazasız sürüşler
    [B]"TÜRK DEMEK TÜRKÇE DEMEKTİR.NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE" Mustafa Kemal ATATÜRK[/B]

  19. #19

    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    NS300 Forza
    Öncelikle hayırlı uğurlu olsun

    Bu vitesten den atma meselesi bence ciddi bir problem zamanla geçeceğini hiç sanmıyorum. Rodaj süresince niye bu problem ortadan kalksın anlamadım. Sıfır bir sanzıman nasıl vitesten atar. Belki çok zorlanmış olabilir ama bu problem iki kişi iken çok can sıkıcı yerlerde yaşanabilir. Hem bu problemi daha önce bu motordan alan bir arkadasta yazmıştı. Eger bu problem düzelmezse o şanzımanın indirilmesi gerekecek, bu da bir sürü masraf hemde garantiye girmeyecek ve de servis şunu diyecek "kullamından kaynaklanan bir problem".

    Ayrıca elektrik arızası oldugunu zannetmiyorum çünkü far elektriğini motorun alternatöründen alıyor aküden degil dolaysıyla devir artınca parlaklığıda artıyor çin mallarında ve birçok motorda olduğu gibi. Vede bu fardan cok fazla bir performans beklememek lazım çünkü plastik malzemen yapılmıs ona civalı ampül takamazsınız.

    Bekleyip görmekte yarar var arkadaslar zamlanacak diye acele etmeyin bence. Bende almayı düşünüyordum ciddi olarak ama bu vites işi herseyi degiştiriyor. Takibe devam...

  20. #20
    Kaan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Aralık 2003
    Şehir
    Antalya
    Motosikleti
    İlgi alanları
    Bence kapalı bir kutu halen ne kötü ne iyi denebilir. 1000 hatta 1500 km devirsinler ozaman anlaşılır servise gitsinler servis baksın onlar biraz servis tozu yutsunlar sonra herşey ortaya cıkar.

    Keewaylerde öyleydı zamanında guzel dendi vay dendi ama sonra zamanla problemler ortaya cıktı sonra motor iyi yada kötü herkez kendince karar verdi.
    Motorize07.com Antalya Team


    REKLAM ALANI
1. sayfa 12 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler