Hayırlı uğurlu olsun.Kazasız belasız günlerde kullanman dileklerimle.
Hayırlı uğurlu olsun.Kazasız belasız günlerde kullanman dileklerimle.
Herkesin üç kişiliği vardır; Ortaya çıkardığı , sahip olduğu , sahip olduğunu sandığı. Alphonse Karr
Motorlarda far açma kapama düğmesi olmazki kardeşim. Kısa farlar her zaman yanar zaten kural olarak da yanması gerekiyor. Bu problem değil hatta arabalarda da aynı özellik yapılabilir yakında.
Yan sehpa olmaması bana garip geldi ama motordan inmeden sehpaya alıp motoru bırakmak zevkini yaşayamıycaksın...
Life is for my own to live my own way - Metallica
(Yaşam benim için, istediğim gibi yaşamam için)
Ben de cbf-150 yi izmir fuarında görmüştüm devir saatini göremeyince hayret ettim bende 125 kt var onda bile devir göstergesi var ayrıca bende kendi motoruma kızıyordum sorunlar için demek ki honda da dahi oluyormus bence benim has be bas çinli mondail 125 kt bu parayı hak ediyor diğer modelleri için yorum yok.
Özgür Ak / İzmir-Hatay
HONDA CBF 150 Simsiyah
Hayırlı olsun öncelikle. Ancak ışıkdaki gazladıkça olan parlama ve kararmalar cbf manyetolu olduğu için oluyor. Yani yapacak fazla birşey yok. Vites sorununa gelince muhtemelen üretim hatası ve sıfır seri olduğu için. İlerideki üretimlerinde bu sorunun aşılacağını umuyorum.
hayırlı olsun, kazasız belasız sürüşler.
bende baharda almayı düşünüyorum.
Hayırlı olsun ve de çok hızlısın arkadaş.
Ben de aldım bi tane ama işten güçten daha doğru düzgün binemedim.
Farlarla ilgili gaza bastıkça farların ışımasının arttığını ben de gözlemledim. Bana da ilginç geldi yani motorun devri yüksekse farlar daha çok aydınlatıyor, rölantide azalıyor, ben acemi olduğum için bu bir sorun mudur bilmiyorum?
Vitesle ilgili çok kısa kullanmama rağmen henüz bir sorun yaşamadım. Ayrıca vibrasyon hiç olmadı, aynalarda gram sallantı görmedim. Bakalım ileride uzunca kullanınca cbf150 topiğinde yazarım izlenimlerimi.
Benim için şu anda tek olumsuz yan, motor koruma demiri olmayışı ve yan ayaklığın olmayışı. Bu arada şunu da belirtmeden geçemiycem bu fiyata Honda alıyorsunuz ve motor benim gibi acemilere göre tam bir başlangıç motoru. Ama açık söyliyim deneyimli ve görüntüye önem verenler için bu motoru almanın anlamı yok zaten. Benim amacım tamamen motosiklette tecrübe edinmek adına bildik bir markanın malını almaktı (daha fazlası için maddi imkanım da yok), fazlası için daha çok acemiyim zaten.
"Bir adamın makosenleriyle bir kilometre yürümeden onun hakkında karar verme." (Kızılderili Atasözü) - (Clint is Cloud)
hayırlı uğurlu olsun arkadaşım.rodajdan sonraki yorumların daha önemli.ama vites problemi biraz soru işareti yarattı??
http://www.sundiro-honda.com/product...46&p_sort_id=3
Cbf 150 de normalde devir saati var ama ne yazık ki bizimkinde yok...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
ulan şu piyasada adam gibi bir motor bulamam...kalitelidir pahalı olur...ucuzdur arka kampana olur...güzel deriz bir poku püsürü çıkar...cbf de yan ayaklık yok farketmemiştim bayide...önemli detaylar...arkaya disk taksalar sanki başları göğe erecek...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Piyasada ki en ucuz çinlilerin içinde, kendilerinin bilem şaşırdığı bir motor var. Eğer tarzına uyarsa sky team al. hem dağ taş gidersin hemde taş gibi motor...
Adamlar yurt dışında fan clup bile kurmuşlar.......Aldıktan sonra sadece amortisörler kaldırılıyo lastikler deişiyo eksoz açılıyo motorunda hafif oynamayla hondadan yamahadan kawa dan farkı kalmıyo......Bodrum da cros yarışları yapılıyo 400 lük makinelerin eline variyo valla........
T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R
N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E
CGL125 'e sataşma var galiba. 2003 de aldım. Acemiliğimi 1 yıldan fazla her türlü hava şartında kullanarak attım. Eşdeger Çin lilerin bugün sanayide leşleri yatarken hiçbir sorunla karşılaşmadım, Sattığım vatandaşın her türlü işkencesine rağmen bugün bile sorunsuz tıkır tıkır çalışıyor .Bunu gözönüne alarak cbf150 ninde gayet sağlam ve dayanıklı olduğunu tahmin edebiliyorum. Çevremde yeni motor alacaklaraısrarla tefsiye ediyorum. Yeni başlayacak olsam gözümü kırpmaz alırdım. Honda ile kullanıcı olmak dışında hiçbir bağım yok. Bir sonraki motorumda muhtemelen Suzuki gsr600 olacak . İsim yapmış firmalar honda olsun yamaha olsun suzuki olsun v.s. nerede üretildiği değil kalite garantisi önemli.Çinde üretilmesi kalitesiz olmasını gerektirmez.Neticede Türkiye'ye gelen ucuz ve dayanıksız markalar Türk firmalarının tercihi . Parayı bastırıp kalitelisinide alabilirler. Bugün Boeing firmasının ürettiği uçakların bile pekçok önemli parçası Çin de üretiliyor. Sonuç olarak Honda ucuz ekonomik kullanımı kolay bir motor üretmiş.Binin keyfinize bakın. hayırlı sürüşler.
WaLLa ARkadaşLaR mayko33 kankamızın memnun kalmadığı tüm olayları çinli motor kullanan herkes yaşıyor...! en azından zealsunla ben...! Sanırım bu problemler tüm çinlilerde var ve aşılamıyor...!
[CENTER][FONT="Comic Sans MS"][SIZE="3"][B]:queen: Ben Yandım, Sen Yanma ; Sakın MondiaL ALma...! :queen: [/B][/SIZE][/FONT][/CENTER]
valla o kadar arastırdım cbf 150 dıye motor yok dunyada neden sadece turkıyede var bu hehe ulan bu çinlıler den korkmaya basladım ben en son kendılerını ıtal edecekler galıba
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
Normalde Cbf'in konsolu şu şekilde... Cbf'e ilk bindiğimde o ortadaki gereksiz petekli honda yazısının yerinde birşey olması gerektiğini anlamıştım...
Ortada vites göstergesi
Solda km göstergesi
Sağda devir göstergesi
Köşesinde benzin göstergesi....
►Forum Kuralları◄ ►Moto Aktuel◄ ►Türk Dil Kurumu◄
Herkes düşüncelerinde yanılabilir. Ama aptallar bir türlü yanıldıklarını anlayamazlar. Cicero
bir zamanlar sağ dikiz aynası olmayan araçları son model diye satan firmların olduğu ülkemizde global pazar gümrük duvarını aşınca bi zahmet adam gibi üretmete başlamışlardı.
Honda Türkiye neresinden kırpsam kar mantığı ile unicorn modeli yerine kırpılmış modeli son model diye piyasa sürdü üzerinde honda yazar diye herkes gidip aldı. kimse protesto edip almamazlık etmedi.
kar hırsı ile gözü dönmüş çinden motor ithalatçıları ise ne kadar çin standardına bile uymayan motor var memlekete kilo hesabı alıp %300 e varan paralar ile sattı.
eğer adam gibi modelleri getirmiş olsalardı honda bu modeli devir saatli olarak getirmek zorunda kalacaktı. ama nerde iki günü düşünemeyen ithal ederse 4 büyük motor üreticileri istedikleri modeli getirirler ister al ister alma fiyat politikası ile satışa sunarlar
[CENTER]imza yok parmak izi daha garanti yaşasın biyometrik imza:cat:
motosiklet seçerken gösterdiğiniz özeni yöneticileri seçerkende gösteriniz[/CENTER]
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)