Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Max Wrist ve Kaza

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #1
    TIGERSHARK - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Temmuz 2007
    Şehir
    İstanbul
    Arkadaşı ucuz kurtarmış.



    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Bizim buralarda bariyer çok yok ama ağaç çok malesef... Yoksa low side çok da kötü bir kaza türü değil, ekipman olduğu ve kayarken bir yere carpılmadığı müddetçe.

  3. #3
    xtrafrozen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2019
    Motosikleti
    CBR 1000RR (2018) & Nmax 155 (2022)
    Pist dısında bu kadar limitlerde sürüş yapanlara hiç bir zaman aklım ermeyecek.
    iptaluyelik03 ve espresso bunu beğendiler.
    “I never saw a wild thing sorry for itself. A small bird will drop frozen dead from a bough without ever having felt sorry for itself.”.

  4. #4
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı xtrafrozen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Pist dısında bu kadar limitlerde sürüş yapanlara hiç bir zaman aklım ermeyecek.
    Amerika'da bu tür yollar mevcut. Ulaşım değil, zevk maksatlı dağ yolları. Ulaşım için paralel dümdüz otoyol da mevcut. Yol bakımlı, kum mıcır vs. yok, hızlı araçlara yol vermek için cepler mevcut, ve özellikle haftasonlari motosiklet ve spor araba kaynıyor.

  5. #5
    xtrafrozen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Temmuz 2019
    Motosikleti
    CBR 1000RR (2018) & Nmax 155 (2022)
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Amerika'da bu tür yollar mevcut. Ulaşım değil, zevk maksatlı dağ yolları. Ulaşım için paralel dümdüz otoyol da mevcut. Yol bakımlı, kum mıcır vs. yok, hızlı araçlara yol vermek için cepler mevcut, ve özellikle haftasonlari motosiklet ve spor araba kaynıyor.
    No matter what Pist dısında bu tarz agresif sürüş güvenli olamaz, şahsi görüşüm dogru yanlış.. Yol kenarında arıza yapmıs araç cıkar, Wolverine cıkar, yere duşmuş yaprak olur etc.

    Söz meclisten dısarı, tulumu altına çeken aklını yitiriyor.
    espresso bunu beğendi.
    “I never saw a wild thing sorry for itself. A small bird will drop frozen dead from a bough without ever having felt sorry for itself.”.

  6. #6
    kryeck - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    cbr125
    Kazadan önceki virajda zaten falso vermiş eleman, duraksayıp "ne bok yaptım ben?" diyeceğine tekrar aynı şekilde yatmış ve bu sefer affedilmemiş. Şaşırdığım hala yürüyebilmesi.

  7. #7
    tommygun - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Temmuz 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Kawasaki Er6F 2008
    Max Wrist'i laps diye ağaca saplayan hayat bize kim bilir neler yapar?

  8. #8
    OnixsyS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Ekim 2020
    Şehir
    Sakarya
    Motosikleti
    Honda Cbr 500R
    sanki daha önce gitmediği yol gibi adamın çoğu virajda fren yapıyor derinliğini bilmediğinden yine frenden patladı

    videodayım diye show yapıcam derken final yaptı reis

  9. #9
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı xtrafrozen adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    No matter what Pist dısında bu tarz agresif sürüş güvenli olamaz, şahsi görüşüm dogru yanlış.. Yol kenarında arıza yapmıs araç cıkar, Wolverine cıkar, yere duşmuş yaprak olur etc.

    Söz meclisten dısarı, tulumu altına çeken aklını yitiriyor.
    Nispeten temkinli surucuyumdur, zorunlu olmadigi muddetce karanlikta ve yagista kullanmam. Lakin haftasonu suruslerim videodaki gibi geciyor. 1.5 saat daga gidis, 4-6 saat dagda performansli surus, 1.5 saat donus. Gidis-geliste risk daha fazla bence. Cunku normal trafik icindeyim. Ancak dagdaki herkes o yolun hizli motosiklet ve arabalar tarafindan kullanildiginin farkinda. Hizli deyince, virajlara gore hizli tabii ki. Yoksa hiz 120km'yi gecmiyor kolay kolay. Mumkun degil o virajlarda. Yollar da ona gore temiz ve duzgun. Motosiklet iyiyse (lastik basinci ve durumu, suspansiyon, vs.) ve limitlerinizin icinde kullaniyorsaniz, basiniza is acmaniz cok zor. Ancak Istanbul ve Izmir gibi buyuk sehirlerde melek gibi kullansaniz da, arkada ve yanlarda gozunuz de olsa, coook daha yuksek risk icindesiniz bence.

  10. #10
    Moderatör Levent - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    Antalya/Kaş
    Motosikleti
    R 1200 GS Adventure
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Max Wrist'i laps diye ağaca saplayan hayat bize kim bilir neler yapar?
    Kaza yapan max degil arkadaşı,sanırım. Adam beyin kanaması geçirmiş, ve 2 gün sonra yeni bir 1000 rr almış.. Biz de olsa ömür boyu kalan kredileri ödemekle uğraşırdık.

  11. #11

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Max da iki gün sonra yapmış sıkıntı yok :D




    Ben bu elemanın orijinal MaxWrist olduğuna pek inanmayanlardanım. Esas MaxWrist de it gibi gazlardı ama bu arkadaş gibi "arkadaşlarını" beraber sürdüğü insanları sıkıştırmaya kalkmazdı, bu biraz daha barzo bir şey gibi.

    *

    Performans sürüşü yapmakta bir sakınca görebiliriz ama insanların bunu yapmasına engel olma şansımız yok. Önemli olan performans sürüşünde de cepte kurtarıcı hamleler için pay bırakmak. Darlık'ta benim de hızlı sürmüşlüğüm var, annem ablam izlese ölümle dans ettiğimi sanır, kimi insana göre ahlaksız bir trafik teröristiyim. Ama performans sürüşüne alışkın biri izlerse o da biliyor ki aslında cepte çok fazla "acil durum cephanesi" tutarak gidiyorum. Evet bu yaptığım tabii ki laylay gezmekten daha riskli, bunu inkar edecek halim yok. Ama risk var, risk var.

    İyi asfalt ve iyi lastik varsa limit çok yukarılarda olabiliyor. Ama önemli olan bu limiti yolda bulmaya çalışmamak tabii ki. Sadece pistte yaptığım ve sadece pistte yapacağım şeyler var. Onları yolda denemek zar atmak ve hiç bir anlamı da yok.

    İlk videoya geri dönecek olursa böyle kaza yapacak bir hızda da gitmiyorlar. Kaza videosuna bakım adam gömmek çok kolay ama, ya zaten böyle bir sürüş yapmayı bilmiyor ve öğrenmek için gereğinden fazla hevesli bir arkadaş, ya da gününde değil ve bunu kabul etmek istemiyor. Çizgisi garip, kararsızlık hat safhada, sinyallerini veriyor zaten ben çakarım bir yere diye. :(

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:28 ----------

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ancak Istanbul ve Izmir gibi buyuk sehirlerde melek gibi kullansaniz da, arkada ve yanlarda gozunuz de olsa, coook daha yuksek risk icindesiniz bence.
    Büyük şehirlerden ziyade, bizde de bu şekilde Darlık Teke gibi Bozhane gibi yerler var ama buralarda karşıdan gelen araçların dengesizliği başka bir risk taşıyor. Bizim millet normal sokak arasında dönerken de, virajlı orman yolundan dönerken de kazma gibi içeriden dönmeye bayılıyor. Oralara giden heme herkesin karşıdan gelen bir arabanın şeridin yarısına taşmış olmasıyla ilgili bir anısı vardır. Ya adam gazlıyor da tutamadığı için bunu yapıyor olsa falan yine kızarım ama anlarım ne olduğunu. Bu davarlar hiç hesapta yokken 30kmh ile 50kmh ile giderken şeritten taşıyorlar içeriye doğru.

    İşin kötüsü, yarış çizgisi dönüyorum diye bunu yapan motosikletliler de var. Hacıllı'da bir arkadaşın kafasını alacaktım dizim ile en son, o kadar abartmaya hiç gerek yok ki. İnsanlar çizgi tutturmayı ve alternatif çizgileri kullanmayı öğrenmeden "yarış çizgisi" hevesiyle garip garip yerlere atıyorlar kendilerini. Kaza adı üstünde kaza olabilir, beylik beylik kimseyi gömmüyorum ama eksradan aranmaya hiç gerek yok.
    BatuhanK. bunu beğendi.
    senin fikrinin ne önemi var vasat herif


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)