Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

İkinci bir motor almanin mantigi

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #21
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    09 Mart 2022
    Alıntı tomass adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İkinci motorum olmasa
    Sana vizyonsuz fakir derdim ama
    Demiyorum
    Şaka bir yana birçok insan maliyetten ziyade daha rahat kullanım için 2. motosikleti skuter tercih ediyor.
    Her zaman Ayakkabı giymeyip arada rahat etmek için terlik giyiyoruz değil mi
    Terlik niyetine yani
    Bi ara ikinci motor almaya niyet ettim,umraniye dogu bati honda ya gittim.3 sene onceydi galiba,forza 250 yeni cikmis.

    Once africa twin adv kullandim,dogu bati honda calisani arkadas ise forza 250 ile beni takip ediyor.agzimin suyu aka aka yari yolda motorlari degistik, forza 250 ye bindim.

    Yalan yok, ilk kez bir skutere binmistim,o kadar kotu bir deneyim oldu ki 2 km olmadan saga cektim tekrar adv ye gectim.

    O nasil bir sertlik,takir tukur..hic guven vermedi,viraj donemedim dsdsfa gaza basiyorum gecikmeli geliyor guc,skuterin olayi boylemis.

    Yok dedim,5000 tl icin fantaziye gerek yok boyle devam

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:08 ----------

    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ekstrem bir örnek olacak ama diyelim ki ev ile iş yeri arası 75 km, haliyle o motor git gel 150 km yol yapsa gün içinde ve ayda 22 gün çalışılsa 5,5 lt / 100 km tüketim değeri olan bir orta hacim motorun aylık yakıt masrafı 3700 TL gibi bir şey yapıyor yani yılda 44000 TL. Aynı yolu 2,5 lt / 100 km yakan 2. bir motorumuz olan scooter / commuter / cub vs ile yapsak, dayansak yılda yakıt masrafımız 21000 TL gibi birşey yapıyor.

    Sırf yakıttan elde edilecek tasarruf 23000 TL gibi, bakım konusuna girmedim ama yılda en az 2 takım lastik gider gibi görünüyor. Büyük motorların lastik fiyatları belli, küçüklerin belli, oradan da epey tasarruf olur.

    Burada denklemdeki sayıları en çok değiştiren şeyler günlük yapılan km ve benzin fiyatının artması. Günlük yapılan km çok fazlaysa 2. bir motor mantıklı gözüküyor.
    Tabii,ama bu da fazla ekstrem oldu yav.her gun 150 km yapilir mi ? Mahvolursun
    tommygun ve espresso bunu beğendiler.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #22
    fb__ömer - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    10 Ekim 2015
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MonsterR25(x)- 450SR(x)- Street Triple 765RS(&#998
    Misal R6 ile hafta ici 5 gün 10 veya 100 km yapmak istanbul ici hem makinaya hem de sürücüye yazik eder. Minimal bi scooter ile günlük rutin isleri halledebilmek cidden büyük bi rahatlik. Ayrica kaskoya gerek yok bence. Hem sürekli hizli veya güzel olana binmedigin icin bi albenisi kalir insanda, musait olsam da binsem diye. Ayrica sitede vs. oturmuyorsa scooteri rahat rahat kitler kapisinin onune kafasi rahat eder. Büyük makinayida koyar isparka vs.

  3. #23
    haluk23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2007
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    CRF250 Rally - Wave 110i - Crypton S - CB125F ...
    Merhaba,

    2013 yılında, çalışmasıyla buzdolabı gibi hissettiren Pcx’im varken yanımdan geçen kıçıkırık Honda Wave110i motorun sesine hayran kalmış olduğum için gidip aldım ilk Wave110i cub motorumu.

    Hatta 2 hafta kadar hem PCX, hem de Wave durdu.


    Skuter’in bana hitap etmediğini anladım bu süreçte ve de PCX’i uğurladım sonra.



    Sonra başka motorlar da aldım sattım, hatta gaflete düşüp o cub’ımı da sattım ama o günün şartlarında büyük motorlara veya Honda’nın skuterlerine bile bakınca çerez parası eden böyle pratik bir motoru sattığım için daha o gün pişman olup bir hafta sonrasında aynısından bir cub daha aldım Nazilliden ve de binerek Ankaraya getirdim.

    Sonra anladım ki benim cub sevdam bitmeyecek hiç, 2015 Mayıs ayında 3. Wave seferine çıkıp gidip yine aynısından bir Wave daha aldım Mersinden, daha 2 bin kilometrede hem de.

    Sonra elimdeki diğer Wave’i sattım 10 bin km’de iken.

    O gün bu gündür durur benim 2 binlik Wave. Tabii kilometresi 12 binlere geldi.

    (Bu arada Wave 110 i sadece 2012 model olarak satıldı ülkemizde. Önceki kullandığım 2 motor da şimdiki de 2012 model yani.)

    Birisi 2014, birisi makyajlı 2016 NC 750X motorlarım varken de durdu benim cub.

    2017’de Crf 250 Rally aldım.

    Cub yine durdu.

    Sonra Burhaniyede annemin evine gittiğimde de motora binmenin güzel olacağını düşündüm ve de 2019 ekiminde Ankaradan Burhaniyeye götürdüm sürerek.


    Süreç pandemiye denk geldiğinden o günden beri hiç binemedim.

    Kısmetse bu yıl tatile gider gitmez önce yağını suyunu değiştirip ve de 1 yıl geçmiş muayenesini de yaptırıp 1 hafta kadar da olsa binip tadını çıkaracağım.

    Bu arada Ankarada Rally’nin yanına sağa, sola, bakkala, çakkala gitmelik ufak bir motor alayım dedim ve de geçen yıl bu sıralarda İstanbulda bir arkadaşıma sıfır olarak aldırdığım 2019 Crypton S’i satın aldım geçtiğimiz yıl Eylül ayında. Daha 2 bin kilometredeydi. Geze geze getirdim Silivriden. 3500 km falan oldu şimdi. Gerçekten çok pratik bir motor.

    Anlayacağınız birisi yazlıkta olmak üzere 2 tane cub motorum oldu Rally’e ilaveten.

    Özellikle kedi beslemeye başladıktan, daha doğrusu kedi sayısı çok arttığı için onları yanımızda götüremediğimizden uzun tatilimizin süresi ciddi olarak kısaldı. Haliyle Burhaniyedeki motoruma yılda toplasanız 10 gün bile binmiyorum ama zaten o 10 günde binebilmek için onu oraya götürmedim mi?

    98 yılında İngilterede bir otomobil dergisinde Saab 900 SE cabrio araç reklamına denk gelmiştim: “When you live in a country where the sun doesn't set for a month, you build a car for it.” Yani “Eğer güneşin bir ay boyunca batmadığı bir ülkede yaşadığınızda-yaşıyorsanız, bunun (tadını çıkarmak) için üstü açık bir araç üretirsiniz.” ...demeye getiriyordu. Benim ki de o hesap galiba. Yılda sadece 10 gün kadar kalabildiğim bir mekanda daha keyifli vakit geçirebilmek için Wave motorumu orada tutuyorum.



    Sonuç: Küçük-hafif-pratik-vitesli motor hastasıyım.


    Bütçem uygun ol(ur)sa, her gittiğim yerde ayağımı yerden kesecek, küçük-hafif-pratik ve nispeten büyük jantlı bir motorum olsun isterdim.


    Ya da, daha da mantıklısı, arkasında ya da dışında cub motorumu da koyabileceğim minibüsümsü bir aracım olsun ve de gittiğim yerlerin kıçıkırık motorumla altını üstüne getirebilmeyi çok isterdim.


    Emekliliğime 5 yılım kaldı kısmetse.


    İnşallah o da olur.




    En çok da, eşim motora binse her gittiğimiz yere motorla gidebilmeyi isterdim.

    Türkiyede gitmediğim 2, motosikletle gitmediğim 11 il kaldı.

    Kısmetse 2022 çıkmadan kalanları da aradan çıkaracağım.

    Bu turlarımın en azından bazılarına eşimle gitmiş olmayı cidden çok isterdim.

    Kısmet.


    Yazlıkta falan biniyor bu arada.


    Maksimum 30’la falan gitmem koşuluyla, bindiği motor teknik olarak çok hızlı gitmediği ve ebat olarak da iri kıyım, ürkütücü olmadığı için, ama en çok da deniz kenarında rüzgarı hissettiği için biniyor galiba.


    Belki bir gün daha uzun turlarıma da eşlik eder.


    Selamlar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:22 ----------

    Saab reklamını buldum. https://imgyukle.com/i/RqqThh
    Voltaren, Mr.wind, espresso ve 3 diğerleri bunu beğendiler..

  4. #24
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    09 Mart 2022
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kafanın almadığı her işe böyle amatörlük diye mi bakıyorsun?
    Ya kiling, cok acik olmak zorunda miyim hep ?

    Adamin aprilia si vardir o adam tabiki gidip ikinci motoru almali.motorun omru zaten 50.000 max, yazik olur,incinir o motor.

    Ben japon,bmw endurolar veya sportouring gibi dayanikli ve nispeten ucuk kacik yakiti ve masrafi olmayan motorlardan bahsediyorumm.

    Cbr1000rrr iniz varsa bi zahmet ikinci motorunuzu alin abiler.

  5. #25

    Üyelik
    21 Kasım 2016
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    RS 660, Tuareg 660
    Alıntı ❤️Honda❤️ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ya kiling, cok acik olmak zorunda miyim hep ?

    Adamin aprilia si vardir o adam tabiki gidip ikinci motoru almali.motorun omru zaten 50.000 max, yazik olur,incinir o motor.

    Ben japon,bmw endurolar veya sportouring gibi dayanikli ve nispeten ucuk kacik yakiti ve masrafi olmayan motorlardan bahsediyorumm.

    Cbr1000rrr iniz varsa bi zahmet ikinci motorunuzu alin abiler.
    Yoo.
    Hiç açık olmak zorunda değilsin. Yazmazsın olur biter.

    Ayrıca daha kaliteli bir trollük mümkün. Buna önce senin inanman lazım. Sonra da biraz balık yağı, ceviz falan; oluru var.
    xtrafrozen ve iptaluyelik02 bunu beğendiler.

  6. #26
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    09 Mart 2022
    Alıntı killingroad adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yoo.
    Hiç açık olmak zorunda değilsin. Yazmazsın olur biter.

    Ayrıca daha kaliteli bir trollük mümkün. Buna önce senin inanman lazım. Sonra da biraz balık yağı, ceviz falan; oluru var.

    Ne trollugu be ? Butik motor ya o bakimdan.İncittiysem ozur dilerim ama..


    Ama uslupta bir degisme var,biraz daha sakin gordum seni.En azindan "vizyonsuz kopek, ikinci bir motor ihtiyactir!" diyebilirdin,Suzuki yonetim kurulu ve ceo sunu yerin dibine sokmus adamsin sonucta,ucuz atlattik ;)

  7. #27
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Honda Gldwing'i olan arkadaşımda aynı zamanda pcx 125 var. Şehir içinde ya da yakın yerlere pcx ie gidiyor. goldwing de yanarlı dönerli kocaman devasa bir şey, goldwing kulubu tayfası ile uzun turlara çıkarken sürüyor onu.
    Beni ne zaman görse benim xmax'ı sat diyor ama satmıyorum, fırsatını bulsa pcx'i satıp xmax ya da forza alır.

    Amacı masraftan kaçmak değil, şehir içi ya da kısa turlarda kocaman dev gibi goldwing ile yorulmamak için terlik niyetine kullanıyor pcx'i.
    Voltaren ve SuleymanE bunu beğendiler.

  8. #28

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Ben de zamanında 17.000₺ iken bir Crypton S almadığım için pişmanım. Bodrum Datça vb. bir yerde olsam CB500F'i sittin sene sürmem. (Ki alt tarafı cücük bir 471'den 500'lük...)
    Voltaren ve espresso bunu beğendiler.

  9. #29
    atalayalper - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Şubat 2018
    Şehir
    İstanbul - Ulus
    Motosikleti
    CFMoto NK250
    Bu arada şuna katılırım Scooterların veya Maxi scooterların pek çoğu cidden konfor özürlü makinalar çukurlarda veya bozuk satıhda sürekli takır tukur plastik aksam sesi, yeterli gelmeyen ön - arka travel mesafesi ile dibe vuran süspansiyonlar insanı bir yerden sonra cidden iyice rahatsız edebiliyor.

  10. #30

    Üyelik
    02 Eylül 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Mondial 100 SFC Snappy xi
    Motorum çok ufak ama yüz kilometrede çok az yakıyor. Büyük araca göre ciddi bir yakıt farkı var. Bu yüzden tercih ediyorum. Büyük cc motorum yok o yüzden bu konuda yorum yapamıyorum. Ama motorum eğer şimdi yaptığım gibi sadece yağmursuz günlerde dahi kullansam birkaç yılda kendi değerini geri öder bana.

    Her gün yaptığım yol 110KM
    Otomobilim 6.5-7 litre
    Motosikletim 1.8 litre yakıyor.
    Voltaren ve espresso bunu beğendiler.

  11. #31
    SuleymanE - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Mart 2015
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Yamaha Tracer 900 / Xpulse 200 4v
    Açılın 2 motoru olan adam geldi.

    Çok sevgili ❤️Honda❤️ cım. Şimdi tek amaç büyük motor km yapmasın ise 2. motor sana mantıksız gelebilir eyvallah ama o işler öyle değil.

    Bak şimdi bende 2 motor aldım ama asıl olay tracer km yapmasın diye değil. Büyük motoru şehir içi kısa mesafe kullanmak vallaha eziyet geliyor bir süre sonra. Ufak motorun kıvraklığı ve pratikliği yüksek cc de yok kim ne derse desin.

    Ben markete, semt pazarına, çarşıya vs hep lifanla gidiyorum. Motor hafif, pratik ve kıvrak, park sorunum da olmuyor. Yakıt desen alet tracera kıyasla yakmıyor gibi bişey. Bakım maliyeti de aşırı düşük. Lastik desen ince ebat en kral seti bin tl ye alırsın, motor hepi topu 1lt yağ alıyor, filtre bilem yok, yağı değiş devam et. Buji bozulsa bakkalda bile satılıyor, iridyum falan değil düz buji, tak geç. Sadece sigorta yaptırdım, bu motora kasko yapmak lüks çünkü parçaları gayet ucuz. Motor commuter olduğundan al yana at kaldır devam et sıfır hasar...

    Ha ufak bi motorum olmasa diğer işleri tracerla yapamaz mıydım? Elbet yapardım ama motoru çalıştır, ısınmasını bekle, şehir içi trafiği ile uğraş, gittiğim yerde iyi bir park alanı ara, motoru kilitle vs vs... gideceğim yer hepi topu 5km mesafe için valla üşenir, bu sefer kesin arabayla giderdim :D

    Bence ufak motor şehir içi kullanım kolaylığı açısından büyük nimet, işe sadece pintilik ve maddi kazanç açısından bakmamak lazım.

    Belki sigorta ve lastik fiyatlarına gelen son zamlarla işletme maliyetleri yüzünden eskisi kadar cazip olmayacak ama şehir içi kullanım kolaylığı açısından her zaman ufak cc motorların bir albenisi olacak bu kesin.
    Voltaren ve espresso bunu beğendiler.

  12. #32
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı ❤️Honda❤️ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    .....Maslak - Beşiktaş gibi bir güzergâh değilse , büyük motorun problem oluşturacağını düşünüyorum....
    Ah Hırbo ah , hem adımı yazıp küçük motorum var diye eleştiriyorsun hemde Maslak- Beşiktaş güzergahına büyük motor problem diyorsun , kardeşim ben Levent 'te oturuyorum , yazdığın güzergahın tam ortasındayım..

  13. #33
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    09 Mart 2022
    Alıntı haluk23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Merhaba,

    2013 yılında, çalışmasıyla buzdolabı gibi hissettiren Pcx’im varken yanımdan geçen kıçıkırık Honda Wave110i motorun sesine hayran kalmış olduğum için gidip aldım ilk Wave110i cub motorumu.

    Hatta 2 hafta kadar hem PCX, hem de Wave durdu.


    Skuter’in bana hitap etmediğini anladım bu süreçte ve de PCX’i uğurladım sonra.



    Sonra başka motorlar da aldım sattım, hatta gaflete düşüp o cub’ımı da sattım ama o günün şartlarında büyük motorlara veya Honda’nın skuterlerine bile bakınca çerez parası eden böyle pratik bir motoru sattığım için daha o gün pişman olup bir hafta sonrasında aynısından bir cub daha aldım Nazilliden ve de binerek Ankaraya getirdim.

    Sonra anladım ki benim cub sevdam bitmeyecek hiç, 2015 Mayıs ayında 3. Wave seferine çıkıp gidip yine aynısından bir Wave daha aldım Mersinden, daha 2 bin kilometrede hem de.

    Sonra elimdeki diğer Wave’i sattım 10 bin km’de iken.

    O gün bu gündür durur benim 2 binlik Wave. Tabii kilometresi 12 binlere geldi.

    (Bu arada Wave 110 i sadece 2012 model olarak satıldı ülkemizde. Önceki kullandığım 2 motor da şimdiki de 2012 model yani.)

    Birisi 2014, birisi makyajlı 2016 NC 750X motorlarım varken de durdu benim cub.

    2017’de Crf 250 Rally aldım.

    Cub yine durdu.

    Sonra Burhaniyede annemin evine gittiğimde de motora binmenin güzel olacağını düşündüm ve de 2019 ekiminde Ankaradan Burhaniyeye götürdüm sürerek.


    Süreç pandemiye denk geldiğinden o günden beri hiç binemedim.

    Kısmetse bu yıl tatile gider gitmez önce yağını suyunu değiştirip ve de 1 yıl geçmiş muayenesini de yaptırıp 1 hafta kadar da olsa binip tadını çıkaracağım.

    Bu arada Ankarada Rally’nin yanına sağa, sola, bakkala, çakkala gitmelik ufak bir motor alayım dedim ve de geçen yıl bu sıralarda İstanbulda bir arkadaşıma sıfır olarak aldırdığım 2019 Crypton S’i satın aldım geçtiğimiz yıl Eylül ayında. Daha 2 bin kilometredeydi. Geze geze getirdim Silivriden. 3500 km falan oldu şimdi. Gerçekten çok pratik bir motor.

    Anlayacağınız birisi yazlıkta olmak üzere 2 tane cub motorum oldu Rally’e ilaveten.

    Özellikle kedi beslemeye başladıktan, daha doğrusu kedi sayısı çok arttığı için onları yanımızda götüremediğimizden uzun tatilimizin süresi ciddi olarak kısaldı. Haliyle Burhaniyedeki motoruma yılda toplasanız 10 gün bile binmiyorum ama zaten o 10 günde binebilmek için onu oraya götürmedim mi?

    98 yılında İngilterede bir otomobil dergisinde Saab 900 SE cabrio araç reklamına denk gelmiştim: “When you live in a country where the sun doesn't set for a month, you build a car for it.” Yani “Eğer güneşin bir ay boyunca batmadığı bir ülkede yaşadığınızda-yaşıyorsanız, bunun (tadını çıkarmak) için üstü açık bir araç üretirsiniz.” ...demeye getiriyordu. Benim ki de o hesap galiba. Yılda sadece 10 gün kadar kalabildiğim bir mekanda daha keyifli vakit geçirebilmek için Wave motorumu orada tutuyorum.



    Sonuç: Küçük-hafif-pratik-vitesli motor hastasıyım.


    Bütçem uygun ol(ur)sa, her gittiğim yerde ayağımı yerden kesecek, küçük-hafif-pratik ve nispeten büyük jantlı bir motorum olsun isterdim.


    Ya da, daha da mantıklısı, arkasında ya da dışında cub motorumu da koyabileceğim minibüsümsü bir aracım olsun ve de gittiğim yerlerin kıçıkırık motorumla altını üstüne getirebilmeyi çok isterdim.


    Emekliliğime 5 yılım kaldı kısmetse.


    İnşallah o da olur.




    En çok da, eşim motora binse her gittiğimiz yere motorla gidebilmeyi isterdim.

    Türkiyede gitmediğim 2, motosikletle gitmediğim 11 il kaldı.

    Kısmetse 2022 çıkmadan kalanları da aradan çıkaracağım.

    Bu turlarımın en azından bazılarına eşimle gitmiş olmayı cidden çok isterdim.

    Kısmet.


    Yazlıkta falan biniyor bu arada.


    Maksimum 30’la falan gitmem koşuluyla, bindiği motor teknik olarak çok hızlı gitmediği ve ebat olarak da iri kıyım, ürkütücü olmadığı için, ama en çok da deniz kenarında rüzgarı hissettiği için biniyor galiba.


    Belki bir gün daha uzun turlarıma da eşlik eder.


    Selamlar.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 19:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:22 ----------

    Saab reklamını buldum. https://imgyukle.com/i/RqqThh
    Selamlar Haluk hocam,
    Siz beni tanimazsiniz ama ben sizi enduroistten biliyorum



    Motorunuz tam bir alemlerin krali benim de icimde kaldi,xamaninda ne kadar ulasilabilir bir motordu bu ya :(

    Ahhh ahh

    Resim neden cikmadi ya,neyse link vereyim.https://hizliresim.com/2rBjWA

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:56 ----------

    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ah Hırbo ah , hem adımı yazıp küçük motorum var diye eleştiriyorsun hemde Maslak- Beşiktaş güzergahına büyük motor problem diyorsun , kardeşim ben Levent 'te oturuyorum , yazdığın güzergahın tam ortasındayım..
    Ne yapim benimle ugrastigin icin ben de misilllime yapiyorum,mecburum buna

    Nasildi motor festivali ? Deri ceketli zincirli harleyciler agirliktaydi di mi

  14. #34

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Bende böyle hit yapan konular açmak istiyorum köpek kovaladı pcx ile ormana daldım motorla kızlar bana göz kırptı falan tutar mı

  15. #35
    muyurekli - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Temmuz 2021
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar NS200
    Paramızın keyfini size mi soracaz? :D

  16. #36
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    09 Mart 2022
    Alıntı logaritma adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bende böyle hit yapan konular açmak istiyorum köpek kovaladı pcx ile ormana daldım motorla kızlar bana göz kırptı falan tutar mı


    Gecen eksi de biri bknz olarak vermis..hosums gitti tam uydu senin mesaja

  17. #37

    Üyelik
    25 Ekim 2004
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Artık Yok...
    Alıntı ❤️Honda❤️ adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    https://www.youtube.com/watch?v=1FGjs64sWmc

    Gecen eksi de biri bknz olarak vermis..hosums gitti tam uydu senin mesaja
    ) bu mobil sürümde beğen tuşu yok beğendim say

  18. #38
    fazil - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2014
    Şehir
    kadıkoy
    Motosikleti
    xv250 / fz6
    Bende de iki motor var, ama nedeni pratiklik ya da zenginlik değil, sadece ilk motorumu satmaya kıyamadığım için oldu, motor alıp satmayı sevmediğimden iki motor aldım şimdiye kadar, ikisini de kullanıyorum. Bir tür muhafazakarlık denebilir herhalde.

  19. #39
    haluk23 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2007
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    CRF250 Rally - Wave 110i - Crypton S - CB125F ...
    Vay. Benim Rally'yi Balıkesirden teslim aldıktan sonra yolu esnete esnete Burhaniyeye giderken İvrindi Baraj göleti önündeki fotoğrafım.


    Honda yeni Rally'yi getirse ilk ben alırım zira o kadar çok sevdim bu motoru.


    Hani hiç satılmayacak bir motor ne olur deseler çok zorlanırım ve Honda Cub ve Honda CRF 250 Rally arasında seçim yapamayacağım için ikisini birden yazarım.


    Hatta yeni gelecek CB125F'yi de listeye eklerim.

    O da gelse onu da alacağım kısmetse ama o zaman Crypton gider.


    Bu arada bu yazdığım motorların hepsi 600 cc üstü ve (önceliğim olduğu için yazıyorum) dik oturuş pozisyonuna sahip bir Honda ya da Yamaha etmiyor.


    İlk alım bedeli, yakıt tüketimi, bakım giderleri, lastik, fren gibi sarf malzeme giderleri, yıllık mtv ve kilometre artmasından mütevellit değer kaybının düşüklüğü gibi kriterler devreye girdiğinde totalde 3-4 tane 250cc altı ve tek silindirli motosiklet sahibi olmak bile 1 tane irikıyım ve yüksek CC motorla yarışır bence.

    Kaldı ki her limanda ayrı bir sevgili varken diğerine ne gerek var yani?


    Bu arada Sizi çıkaramadım valla.
    espresso bunu beğendi.

  20. #40
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    09 Mart 2022
    Alıntı haluk23 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vay. Benim Rally'yi Balıkesirden teslim aldıktan sonra yolu esnete esnete Burhaniyeye giderken İvrindi Baraj göleti önündeki fotoğrafım.


    Honda yeni Rally'yi getirse ilk ben alırım zira o kadar çok sevdim bu motoru.


    Hani hiç satılmayacak bir motor ne olur deseler çok zorlanırım ve Honda Cub ve Honda CRF 250 Rally arasında seçim yapamayacağım için ikisini birden yazarım.


    Hatta yeni gelecek CB125F'yi de listeye eklerim.

    O da gelse onu da alacağım kısmetse ama o zaman Crypton gider.


    Bu arada bu yazdığım motorların hepsi 600 cc üstü ve (önceliğim olduğu için yazıyorum) dik oturuş pozisyonuna sahip bir Honda ya da Yamaha etmiyor.


    İlk alım bedeli, yakıt tüketimi, bakım giderleri, lastik, fren gibi sarf malzeme giderleri, yıllık mtv ve kilometre artmasından mütevellit değer kaybının düşüklüğü gibi kriterler devreye girdiğinde totalde 3-4 tane 250cc altı ve tek silindirli motosiklet sahibi olmak bile 1 tane irikıyım ve yüksek CC motorla yarışır bence.

    Kaldı ki her limanda ayrı bir sevgili varken diğerine ne gerek var yani?


    Bu arada Sizi çıkaramadım valla.
    O kadar heyecan yarattilar, 250 cc olarak gelecek diye..ayni sey yeni cb125f icin de yapildi.

    Eminim deli gibi monkey satiyordur honda abi !!


    Allahsizlar,oyun oynuyor bizimle..bu gidisle sonunda dukatici olup cikacamm

    Haluk hocam,beni cikaramaman normal,hic yazmadim orda uzaktan takip ediyodum,.motorlariniz,ankara ve haluk gorunce dedim tamam ayni kisi


    REKLAM ALANI
2. sayfa BirinciBirinci 123 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)