Alıntı dalaman48 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
Merhaba arkadaslar 150 cc motor almayi dusunuyorum uzun yol yapicam cogunlukla 5000tl butcem var aklimda bir iki motor var oncelikle en az titresimle 110 120 arasi yol ala bilcegim az yakan ve parca sorunu yasamiyacan motor sizce hangisi ola bilir
1.mondial 150 dift
2.tvs apaci 150
3.bajaj 150 ( discovariy vs ns )
4.mondial 150 ultre dusunuyorum
5.sizin onericeniz olursa 150 - 200 cc arasi da ola bilir max mutcem 6000tl abilerim arkadaslarim. Herkeze iyi gunler tekeriniz duz bassjn yorumlarinizi deniyimlerinizi bekliyorum. Saglicakla kalin....
Arkadaslar ve buyuklerim tesekkur ederim bilgileriniz icin ben 120 civari hiz dediysem surkeli degil ben motora binip bi carsiya ineyim gezeyim demem 50km gitmem 50 de geri gelmem icerde gezmeyi saymiyorum o yuzden ve kamp kurmayi severim hafta sonlari kapa gidiyorum kendimce canta falan termus baglayip 1 kisi yeri geldi 2 kisi yol yapicam HONDA CBF 150 DE BILIYORUM AMA BUTCEME UYMUYOR
BU YUZDEN YERI GELDI 110 120 YERI GELDIMI TEK HIZ 90-100 ARASI SEHIR EDE BILECEGIM MOTOR BAKIYORUM O YUZDEN ESKI MOTORUMDA TITREME DEN DOLAYI MOLA VERIYORDUM O YUZDEN EN AZ TITRESIMI OLAN MOTOR ONERINIZi BEKLEMEKTEYIM S
SIMDILIK VULTRE DIYORSUNUZ SANIRIM YADA BAJAJ 150 NS 200 NS PARA CIKMIYOR :( :( :(
NACIZANE BILGILERINIZ VE YORUMLARINIZ ICIN TESEKKUR EDERIM

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:57 ----------

Alıntı buteo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
150 mr vulture kesinlikle hem dayanıklı ve sorunsuz hem de diğerlerinden daha iyi gidiyor, uzun yolda nispeten daha rahat edersiniz, güçlü bir makine
150 mr vultre mondiel dift ten tani seri ve hizli diger yazmis oldun motorlara gore torku ve son hizi dahami iyi ? Kullan diysaniz titresimi nasil ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:02 ----------

Alıntı yürekçe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
Beğendiğim motorları sıralamakla beraber, o hızda ve titreşimsiz şerhini koyduğunuz için; hiçbiri..
En makulu ise vulture..
Neden?
Parça ve güç konusunda f/p
150 mr vultre mondiel dift ten tani seri ve hizli diger yazmis oldun motorlara gore torku ve son hizi dahami iyi ? Kullan diysaniz titresimi nasil

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:03 ----------

Alıntı Ezio41 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
150 cc'de 120 km hız ile rahat bir yolculuğu unutun öncelikle. Çoğu 150 cc'nin son hızı 120 zaten. Titreşim istemiyorsanız eğer, bu kılasmanda alınabilecek bir commuter vardır o da: Honda CBF 150. 110-120 ile değil ama 90-110 arasında fıtı fıtı gidersiniz istediğiniz yere. Rahmetli Barkın reisin de dediği gibi; bulgur pilavı gibi karnını doyurur ama sana ultra lezzetler sunmaz. A noktasından B noktasına en uygun ve ekonomik şekilde ulaşmanı sağlar.
Arkadaslar ve buyuklerim tesekkur ederim bilgileriniz icin ben 120 civari hiz dediysem surkeli degil ben motora binip bi carsiya ineyim gezeyim demem 50km gitmem 50 de geri gelmem icerde gezmeyi saymiyorum o yuzden ve kamp kurmayi severim hafta sonlari kapa gidiyorum kendimce canta falan termus baglayip 1 kisi yeri geldi 2 kisi yol yapicam HONDA CBF 150 DE BILIYORUM AMA BUTCEME UYMUYOR
BU YUZDEN YERI GELDI 110 120 YERI GELDIMI TEK HIZ 90-100 ARASI SEHIR EDE BILECEGIM MOTOR BAKIYORUM O YUZDEN ESKI MOTORUMDA TITREME DEN DOLAYI MOLA VERIYORDUM O YUZDEN EN AZ TITRESIMI OLAN MOTOR ONERINIZi BEKLEMEKTEYIM S
SIMDILIK VULTRE DIYORSUNUZ SANIRIM YADA BAJAJ 150 NS 200 NS PARA CIKMIYOR :( :( :(
NACIZANE BILGILERINIZ VE YORUMLARINIZ ICIN TESEKKUR EDERIM

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:04 ----------

Alıntı shruikan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
150'lik motorla 110-120 mi?
Arkadaslar ve buyuklerim tesekkur ederim bilgileriniz icin ben 120 civari hiz dediysem surkeli degil ben motora binip bi carsiya ineyim gezeyim demem 50km gitmem 50 de geri gelmem icerde gezmeyi saymiyorum o yuzden ve kamp kurmayi severim hafta sonlari kapa gidiyorum kendimce canta falan termus baglayip 1 kisi yeri geldi 2 kisi yol yapicam HONDA CBF 150 DE BILIYORUM AMA BUTCEME UYMUYOR
BU YUZDEN YERI GELDI 110 120 YERI GELDIMI TEK HIZ 90-100 ARASI SEHIR EDE BILECEGIM MOTOR BAKIYORUM O YUZDEN ESKI MOTORUMDA TITREME DEN DOLAYI MOLA VERIYORDUM O YUZDEN EN AZ TITRESIMI OLAN MOTOR ONERINIZi BEKLEMEKTEYIM S
SIMDILIK VULTRE DIYORSUNUZ SANIRIM YADA BAJAJ 150 NS 200 NS PARA CIKMIYOR :( :( :(
NACIZANE BILGILERINIZ VE YORUMLARINIZ ICIN TESEKKUR EDERIM

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:06 ----------

Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
Listenizdeki hangi motoru seçerseniz seçin gidon denge topuzlarının daha ağır olanıyla değişimlerini ve de elcikler üzerine sünger elcik kılıfı takmanızı öneririm. Böylelikle uzun yolda, 110-120 hız aralığında gidebilmeniz için yüksek devirlerde ellerinizin uyuşması ve aynadaki titreşim nedeniyle arkanızı görmenizin zorlaşması sıkıntılarını birazcık da olsa kesersiniz. Eskiden bazı endurocular gidon içine kum doldururlarmış, kendim deneyimlemedim ama gidondaki titreşimi bir nebze azalttığını okumuştum. Motosiklet botu güvenliğiniz için şart ama aynı zamanda tabanları spor ayakkabıya göre daha kalın olduğundan peglerdeki titreşimin de daha az hissedilmesine sebep oluyor. Yine abartı yükseklikte olmayan bir tur camının da kulak tıkacı kullanmanın da yararını görürsünüz. Uzun yol öncesi motosikletinizin civatalarını da uygun tork değerinde sıkmanız hatta Locktite kullanmanız iyi olur. Benim Rks ile yaptığım İst-bodrum yolculuğunda Aydın'dan geçerken egzoz koruma plastiğimin civatası düşmüştü titreşimden.
Vermis oldunuz bilgi icin tesekkur ederim secmis oldum motorlar hakkinda yorum ve su daha ii secim olur du diye fikir verirseniz sevinirdim biraz uste 2. Yazimi okuyuo cevaplarsanizda sevinirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:09 ----------

Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
Listenizdeki hangi motoru seçerseniz seçin gidon denge topuzlarının daha ağır olanıyla değişimlerini ve de elcikler üzerine sünger elcik kılıfı takmanızı öneririm. Böylelikle uzun yolda, 110-120 hız aralığında gidebilmeniz için yüksek devirlerde ellerinizin uyuşması ve aynadaki titreşim nedeniyle arkanızı görmenizin zorlaşması sıkıntılarını birazcık da olsa kesersiniz. Eskiden bazı endurocular gidon içine kum doldururlarmış, kendim deneyimlemedim ama gidondaki titreşimi bir nebze azalttığını okumuştum. Motosiklet botu güvenliğiniz için şart ama aynı zamanda tabanları spor ayakkabıya göre daha kalın olduğundan peglerdeki titreşimin de daha az hissedilmesine sebep oluyor. Yine abartı yükseklikte olmayan bir tur camının da kulak tıkacı kullanmanın da yararını görürsünüz. Uzun yol öncesi motosikletinizin civatalarını da uygun tork değerinde sıkmanız hatta Locktite kullanmanız iyi olur. Benim Rks ile yaptığım İst-bodrum yolculuğunda Aydın'dan geçerken egzoz koruma plastiğimin civatası düşmüştü titreşimden.
Vermis oldunuz bilgi icin tesekkur ederim secmis oldum motorlar hakkinda yorum ve su daha ii secim olur du diye fikir verirseniz sevinirdim biraz uste 2. Yazimi okuyuo cevaplarsanizda sevinirim.