"kerem a hero" nun tanıttığı "SARI GÜÇ" gerçekten güçlümü. "denendi"

Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
"kerem a hero" nun tanıttığı "SARI GÜÇ" gerçekten güçlümü. "denendi"

malum videoyu izledikten sonra videoda reklam hilesi uyguladığını gördüm.
zaten inceleme gibi değildi video bildiğin reklam gibiydi.
genede alıp denemek istedim.
sonuç:
hiç te videodaki gibi etki vermedi.
videoda kirli ve yağlı yüzeye sıkıyordu sonrada sadece su ile yıkayıp tertemiz oluyordu.
ben iki kere yaptım o işlemi. genede motorun kirli yerleri temizlenmedi.
hatta iki seferde bol bol sıktım.
sadece yağlı yerlerde işe yarıyor ama normal yağ çözücüde farkı yok.
yağ olmayan kirli ve tozlu yerlerde işe yaramıyor.

ama iyi bi yanı var balata spreyinden daha iyi temizliyor balataları.
sarı güç şişesinin yarısını bitirdim neredeyse ama hiç kullanmasaydım onun yerine benzinlikteki 1 liralık köpüğü kullansaydım aynı sonucu alacaktım.

belki sarıgücü kullandıktan sonra sünger ile yüzeyleri temizlesek çok iyi sonuç verecek ama keremin videodaki gibi yapınca hiç bi halta yaramıyor.

xcp nin spreyiyle 3-4 fıs la jantı rahat temizleyebiliyorum. az uğraşırım xcp ile daha güzel temizlerim daha iyi.

ama balata spreyi olarak kullanılabilir sarı güç

almak isteyen olursa bunları bilerek alsın.
 
Katılım
13 Şub 2020
Mesajlar
160
Motosikleti
Aprilia Tuono V4 1100
Ben de o videoyu görüp aldım. Yarın yikayacacagim motoru. Sonuçları yazarım buradan. Dediğin gibiyse de sorun degil. 10 lira birşey zaten.
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
yanında ekstradan sünger olursa güzel sonuç vereceğine eminim ama.
 
Katılım
10 Eki 2015
Mesajlar
975
Motosikleti
MT-09 // LTR 125
1 tane aldım. Daha denemedim. Ama ümidim yoktu zaten deli gibi reklam yaptığı belli. Ayrıca kendi motorunda bile denememiş. Yani yersen...
 
Katılım
12 Kas 2016
Mesajlar
2,262
kuru temizlik yapmayı seviyorsanız vaktinizvarsa motorla ilgilenirim derseniz xcp alın kafanız rahat etsin. denemek için arka jantı temizledim. beze sıktım biraz janta yakın münasebette bulundum. katranı söktü aldı
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Beyler sarı yeşil mavi veya pembe güç kullanmanıza hiç gerek yok. :)

Jantları temizlemek için en eski ve geleneksel yöntem olan gazyağını öneririm. Boş bir fısfıslı şişeye doldurun. Eski bir parça da bez yeterli. 1 tur güzelce sıkıp bezle silin bakın kiri, zincirden sıçrayan yapış yapış yağları , pislikleri nasıl da söküp alacak.

İşin güzel yanı jant boyasına da zararı yok ve jantı şahane parlatıyor.

Kullanacağınız tüm temizlik ürünlerinden de daha ucuz. Tek kötü yanı kokusu, beni rahatsız etmiyor ama bazılarına kötü gelebilir.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
kuru temizlik yapmayı seviyorsanız vaktinizvarsa motorla ilgilenirim derseniz xcp alın kafanız rahat etsin. denemek için arka jantı temizledim. beze sıktım biraz janta yakın münasebette bulundum. katranı söktü aldı

Sende xcp nin reklamını yapıyorsun :).Merak ettim neymiş bakayım.

Oooooo pahalıymış ::unsure::
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Eyl 2016
Mesajlar
2,484
Sen yaz kış biniyorsun motora.Ben yazın biniyorum.Yolda su görünce arka sokaktan dolaşıyorum :) O yüzden sezonda üç dört kere ya yıkıyorum ya yıkmıyorum :)
 
Katılım
10 Şub 2020
Mesajlar
430
Arkadaşlar, ben temizleyici kullandım fakat bir daha asla kullanmam. Gazyağı ile devam ediyorum.

Daha önceden açtığım konu : http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/202057-bir-jant-temizleyici-rezaleti-boyasi-cozuldu-resmen.html

Bu olaydan sonra firma ile irtibata geçmiştim ama s*klemediler, merdiven altı bir işletme olduğu açık. (Sizin videoda reklamını yapan firmalarda dahil). Savundukları şey, asidik olmadığı, nötr olduğu konusunda epey söylendiler. Bende gittim turnusol kağıdı aldım, asidik çıktı. Firmaya attım resmini engellediler. Uzak durun, maddi ve moral(daha çok) zarara uğrarsınız. Normalde hakem heyetine gidecektim, aldığım 10TL'nin şeyiyle uğraşmak istemiyorum. Ama kim çıkarsa karşıma uyarıyorum bu konuda.

Saygılarımla.
 
Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Gazyağı eğer bulunmamışsa mazot tavsiye ederim
 
Katılım
15 Haz 2014
Mesajlar
3,215
Motosikleti
600RR
sarı güç mavi su kırmızı iksir..
böyle şeylere para vermeyin dostlar,jantta çok fazla yağ varsa bir beze az bir miktar mazot sürün ve silin
çok fazla yoksa katı halde satılan arap sabunları işinizi görür,hem kimyasal içermiyor hem de ucuz.
 
Katılım
15 Eki 2019
Mesajlar
206
Motosikleti
Tracer 7
Kendisi bana o kadar antipatik ve güvensiz birisi olarak geliyor ki, sağlığınız için sigara içmeyin diye video çekse sigaraya başlayabilirim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst