Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
7. sayfa BirinciBirinci ... 56789 SonuncuSonuncu

KTM EXC 450 HAKKINDA

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #121
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    buralar karışmış "KIPS" nedir ya biz ben en çok ona takıldım
    telike bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #122
    _recoo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Eylül 2015
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    KTM 950 Supermoto
    Alıntı ahe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    buralar karışmış "KIPS" nedir ya biz ben en çok ona takıldım
    minderin altından altından salma efekti kanka o
    telike bunu beğendi.

  3. #123
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı _recoo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    minderin altından altından salma efekti kanka o
    hahahaha bu işler adamı şişler

    bu arada millet dicek bu konu ne alaka ilk sayfaya gitmeye üşenen arkadaşlar için bu videodan dolayı konu patladı.

    https://www.youtube.com/watch?v=aIts1r_CcEM
    _recoo ve telike bunu beğendiler.

  4. #124
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı _recoo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeşim yeter artık, s*ke sürülecek aklın yok babanla abinin motoruyla hava atmaya çalışıyosun. bi baltaya sap olmuş olsan şimdiye kendi motorunu almış yarıştıyor olurdun ama elin s*kiyle gerdeğe giren eziğin tekisin şunu bi kabullen artık. Uza şimdi daha fazla ağzımı bozmayacağım.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:43 ----------

    biz de biliyoruz oh shit 1000rr hızlı gider deler geçer, gaz kolunu çevirme işini 3 yaşında kardeşime öğretsem o da yapar. sen bi kere exc'nin üstünde durmaya çalış sm pistinde yarıştım de gel, önünde eğilirim eyvallah. Ama şöyle uzarım böyle uzağa attırırım laflarıyla itici olmaktan öte gitmiyorsun benden bi abi tavsiyesi sana.

    KIPS

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:45 ----------



    Kanka ben civataları gevşek bırakmıştır da yerinde oynuyodur diye anladım, düşünsene her gaz verdiğinde arkadan uy uşağum ver kemençeyu diye ses geliyorfdlfkgjdslkhjsd

    şaka maka ben de feyk sandım ama değilmiş, bildiğin eziğin teki
    Ha buraya dursun nabaaayusun
    Eğer fake değil ve troll yapmıyorsa tam bir yıkık. Yıkık kelimesinin sözlük anlamı. Karşısına fotoğrafını koymal lazım bu bebenin ajfkahlfshd

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:01 ----------

    Alıntı gelecek:) adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim şu hayatta en sevmediğim şey fakirlerin kendini birşey sanması böyle konuşur konuşur ama karşısında Türkiye'nin sayılı iş adamlarından birinin oğlu olduğunun farkında değildir. 5 yıl çalışıp kıçı kırık bir motor almışsın senin sipesyal makinenden 10 tane alır kapına dizdiririm koçum kıps;)
    Benim şu an motorum yok bu arada;) senin yaşın otuzsa benim 20 yaşıma kadar elimden senin yaşın kadar motor geçmiştir;) sen 20 yaşında sağda solda sürtüp çalışırken ben daha henüz 17 yaşındayken Honda bayisinde sıfır 600rr bakıyordum koç;)
    Dizdir lan dizdirmezsen 1. Derece yakın akrabalarının meslekleri hakkında konuşcam. Delikanlıysan 1 tane sıfır exc al 10 tane değil. 1 tane al kapımın önüne koy. Klavye delühanlısı seni. Ulan yeni nesil de böyle. Eline klavye alınca kendilerini şovalye sanıyor. Türkiyenin en büyük iş adamının oğluymuş ama geliyo burda ikinci el tenere konuşuyo aglfgslf ulan daha para nası harcanır onu bilmiyosun kalkıp rol mü kescen bi de ahahah bebeye bak yaa kıps ahflshsl farkındaysan taşşak oğlanı oldun burda hala konuşuyosun kıps ahdkagdlsh

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 10:09 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:08 ----------

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tartismaya, atismaya, kalp kirmaya gerek yok, hele hele medenice cozume baglamak varken.

    Herkes keceli kalemle nick'ini uzerine yazip, fotografini cekip, paylassin. Gorelim en uzun kiminki, kapansin mesele, oyle degil mi ama?
    Gelecek nickli arkadaş abisinin ismini yazcakmış ahşfahşdagdş
    _recoo bunu beğendi.
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  5. #125
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    bence trolldur ya yani doru olmasın lütfen

  6. #126
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı ahe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bence trolldur ya yani doru olmasın lütfen
    Ben heyecanla balkonda bekliyorum. Sen de gel bu lavuk sıfır kutuda exc göndercek unboxing vidyosu çekelim. Gelecek gülensurat kardeşimize teşekkür ederiz deriz. Ama getirmezse onu çok pis taşak oğlanı yaparım. Götüne teneke bağlar gezdiririm sokaklarda ajlfshfl
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  7. #127
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben heyecanla balkonda bekliyorum. Sen de gel bu lavuk sıfır kutuda exc göndercek unboxing vidyosu çekelim. Gelecek gülensurat kardeşimize teşekkür ederiz deriz. Ama getirmezse onu çok pis taşak oğlanı yaparım. Götüne teneke bağlar gezdiririm sokaklarda ajlfshfl
    klasdflaksfşsdlfasf bence üyeliğini dondurup kaççak

  8. #128
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gelecek nickli arkadaş abisinin ismini yazcakmış ahşfahşdagdş
    Onu kabul edemeyiz. Ama "Türkiye'nin sayılı iş adamlarının birinin oğlu" yazarsa olur. Zaten bunu okunaklı şekilde yazabilirse de direk kazanmış demektir
    telike bunu beğendi.

  9. #129
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Onu kabul edemeyiz. Ama "Türkiye'nin sayılı iş adamlarının birinin oğlu" yazarsa olur. Zaten bunu okunaklı şekilde yazabilirse de direk kazanmış demektir
    hasmet abi bile çıldırdığına göre durum sıkıntı

  10. #130

    Üyelik
    18 Eylül 2016
    dişli lastik aslfatta daha iyi yol tutuyor, fizik kanunu olarakta 3 tane diş daha çok basınç uygular daha iyi yol tutar nedir Allah aşkına Kimse de dememişki aga bu nedir. Milletin canına kastınız mı var anlamadım.

    adventure motorun gittiği yerden R1'de gider, ona çantanı takıp gezeceksin kısmıda baya ilginç. AT'ler, MultiStradalar, 1190'lar falan goldwing muamelesi görmüş. Elbetteki arazide 100kg sık motor kadar kabiliyetli ve kolay kullanılabilir değildir ama stabilize yolda gitmek için, onun gittiği yerden racinglede gidersin nedir

    Racing düz yolda hızlı gider, virajlarda SM motor geçer nedir? SM pistinde racing giremez bile kadar ilginç bir dayanakta göremedim SM yapılmış pistte bir zahmet SM geçip gitsin. Arazi motorundan devşirme bir motosikletin, sadece pist için tasarlanmış bir motosikletten daha hızlı dönebilmesi sizce mantıklı mı?


    Yani SM elbetteki çok zevklidir ama keşke başka motosikletlere sallamadan ifade etseydiniz bunu.

  11. #131
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı nyk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dişli lastik aslfatta daha iyi yol tutuyor, fizik kanunu olarakta 3 tane diş daha çok basınç uygular daha iyi yol tutar nedir Allah aşkına Kimse de dememişki aga bu nedir. Milletin canına kastınız mı var anlamadım.

    adventure motorun gittiği yerden R1'de gider, ona çantanı takıp gezeceksin kısmıda baya ilginç. AT'ler, MultiStradalar, 1190'lar falan goldwing muamelesi görmüş. Elbetteki arazide 100kg sık motor kadar kabiliyetli ve kolay kullanılabilir değildir ama stabilize yolda gitmek için, onun gittiği yerden racinglede gidersin nedir

    Racing düz yolda hızlı gider, virajlarda SM motor geçer nedir? SM pistinde racing giremez bile kadar ilginç bir dayanakta göremedim SM yapılmış pistte bir zahmet SM geçip gitsin. Arazi motorundan devşirme bir motosikletin, sadece pist için tasarlanmış bir motosikletten daha hızlı dönebilmesi sizce mantıklı mı?


    Yani SM elbetteki çok zevklidir ama keşke başka motosikletlere sallamadan ifade etseydiniz bunu.
    1-Kıvraklık viraj kabiliyeti sm her zaman daha iyidir
    2-dişli lastik evet asfaltta daha iyi tutar. Virajda tehlikelidir lastiğe zarar verir belirtiliyor. Ama asfaltta hepsinden daha iyi tutar. Keşke varsayımlarla değil tecrübelerle sallayabilsen sen de
    3-300kg motorla enduro olmaz. Enduro dediğin şey apayrı bişeydir. Soft enduro yapıyoruz diyen adam bile gerçek manada soft enduro yapmıyor. Asfalta dökülmüş kum görüp de ayağa kalkmak değil enduro.
    Tekrar belirtmek iaterim ki varsayımlarla değil tecrübeyle söyleniyor bunlar. Varsayımla söylüyor olsaydım, dişli lastik asfaltta tutmaz yeaaa dedikten sonra xmax400 için FİTES GEÇİŞLERİ ÇOK İYİ YEAA HİÇ HİSSETTİRMİYO da derdim shlfhslfhs
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  12. #132
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı telike adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dişli lastik evet asfaltta daha iyi tutar. Virajda tehlikelidir lastiğe zarar verir belirtiliyor. Ama asfaltta hepsinden daha iyi tutar.
    Bunu hic duymamistim. Niye yuksek performansli yol lastikleri neredeyse dumduz?
    ahe bunu beğendi.

  13. #133

    Üyelik
    18 Eylül 2016
    kıvraklık ile viraj kabiliyeti aynı şet değildir. virajı hangisi daha hızlı dönebiliyor, yataydaki yüklere ( lateral-g) hangisi daha fazla dayanabiliyor ona bakılır. R1 ile aynı virajı aynı hızda dönerim diyorsanız tebrik ederim.

    dişli lastik daha iyi yol tutar tecrübe konuşuyor nedir. 1000 tane lastik testi varken binlerce kişi tersini söylerken. Ya da neden hiçbir aslfalt yarışında dişli lastik kullanmıyolar madem daha iyi tutuyor da gerizekalı öı adamlar slick/yarı slick lastikler kullanıyolar. Hayır birisi inanıp gidip offroad lastiğiyle kaza yapacak.


    300kg adventure bike hangisi bilmiyorum ama bu motorlar öyle sadece stabilize yolda gidebilen çanta takıp tura gitmek için yapılmış motorlar değiller. tabii ki direk arazi motoru değiller ama öyle kumda oynasın motoru da değiller.


    bakın usta ellerde neler yapabiliyorlar
    https://youtu.be/NpCubYprqFQ" width=320 height=288 type=application/x-mplayer2 controller="true" loop="0" transparentstart="1" autostart="false">

    https://youtu.be/NpCubYprqFQ

  14. #134
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bunu hic duymamistim. Niye yuksek performansli yol lastikleri neredeyse dumduz?
    Çünkü dişli lastikle stabil yüksek hız yapamazsınız. Pist slick lastillerine de bi bakın. Yağmur kanalı bile olmaz. Ama gerçekten kullanmadan önce ben de sizler gibi düşünüyordum. Arazi için taktım. Daha önce tecrübe etmiş büyüklerim. Ooo iyi iyi asfaltta da fena tutar ama erken biter çok gezme asfaltta demelerine rağmen ağırlıklı asfaltta kullandım. Evet erken bitiyor. Çok limit ve açılı virajlarda dişlerin dibinsen çatlamalar yapıyor. Ama iyi tutuyor Zıkkım. Yağmurda bile patinajsız teker stoppie.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 02:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 02:18 ----------

    Alıntı nyk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kıvraklık ile viraj kabiliyeti aynı şet değildir. virajı hangisi daha hızlı dönebiliyor, yataydaki yüklere ( lateral-g) hangisi daha fazla dayanabiliyor ona bakılır. R1 ile aynı virajı aynı hızda dönerim diyorsanız tebrik ederim.

    dişli lastik daha iyi yol tutar tecrübe konuşuyor nedir. 1000 tane lastik testi varken binlerce kişi tersini söylerken. Ya da neden hiçbir aslfalt yarışında dişli lastik kullanmıyolar madem daha iyi tutuyor da gerizekalı öı adamlar slick/yarı slick lastikler kullanıyolar. Hayır birisi inanıp gidip offroad lastiğiyle kaza yapacak.


    300kg adventure bike hangisi bilmiyorum ama bu motorlar öyle sadece stabilize yolda gidebilen çanta takıp tura gitmek için yapılmış motorlar değiller. tabii ki direk arazi motoru değiller ama öyle kumda oynasın motoru da değiller.


    bakın usta ellerde neler yapabiliyorlar
    [video]https://youtu.be/NpCubYprqFQ[/url]

    https://youtu.be/NpCubYprqFQ
    Haşmet abim düzgünce sormuş cevap verdim. Lastik konusunda Alabileceğin cevabı alabilirsin oradan.
    R1 konusuna da 200kms hızla döndüğü virajlar bit tabiki sm dönemez zira o hızlara çıkmaz. Fakat yükekliği daha iyi açı yapmasına, aks arası mesafe de daha sert viraja ytırabilmeaine. Hafifliği de daha hızlı yavaşlamasına böylelikle daha geç fren atmasına destek oluyor. Kabiliyeti olan hızları baz alırsak sence hangisi daha avantajlı
    Toprağı hatmeden asfalta hükmeder
    Twitter/instagram @ywitcan
    Yiğit Can

  15. #135
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Kullandığınız lastik hamuru çok yumuşak olduğundan size öyle geliyordur. Hiç bir dişli lastik slick lastik kadar tutunma sağlamaz. Sağlayamaz da, yere tutunan alan çok daha fazladır slick lastikler de.

    SM motorlar iyidir hoştur ancak SS motorlar da tamamen pist odaklı tasarlanan makineler. Viraj kabiliyetleri diğer motosikletlerin hepsinden üstün. 1G üzeri değerlere dayanıyorlar. Hepsinin klasmanı farklı, düzlükleri uzun yada kısa olsun fark etmez kapasitesi SM'den yüksek.







  16. #136
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı nyk adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kıvraklık ile viraj kabiliyeti aynı şet değildir. virajı hangisi daha hızlı dönebiliyor, yataydaki yüklere ( lateral-g) hangisi daha fazla dayanabiliyor ona bakılır. R1 ile aynı virajı aynı hızda dönerim diyorsanız tebrik ederim.

    dişli lastik daha iyi yol tutar tecrübe konuşuyor nedir. 1000 tane lastik testi varken binlerce kişi tersini söylerken. Ya da neden hiçbir aslfalt yarışında dişli lastik kullanmıyolar madem daha iyi tutuyor da gerizekalı öı adamlar slick/yarı slick lastikler kullanıyolar. Hayır birisi inanıp gidip offroad lastiğiyle kaza yapacak.


    300kg adventure bike hangisi bilmiyorum ama bu motorlar öyle sadece stabilize yolda gidebilen çanta takıp tura gitmek için yapılmış motorlar değiller. tabii ki direk arazi motoru değiller ama öyle kumda oynasın motoru da değiller.


    bakın usta ellerde neler yapabiliyorlar
    [video]https://youtu.be/NpCubYprqFQ[/url]

    https://youtu.be/NpCubYprqFQ

    Dişli lastik asfaltta tutar denemeden tecrübe etmeden youtubedeki videolardan baz alarak konuşmak doğru olmaz.Daha önce hayatınızda kaç kere dişli lastik ile yol yaptınız ve ne kadar tecrübe ettiğiniz çok merak ediyorum. Slick lastik falan demişşiniz burada bahsettiğimiz sokak kullanımı PİST konusu vs hiç geçmedi sizin mantığınız ile bakarsak slick lastik en iyi tutan lastik ise o zaman herkes slick lastik kullansın ve ilk virajda patlasın. Slick lastik neden ısıtılarak kullanılıyor vs bu konularda bilginiz var mı bilmiyorum ama bir araştırın derim soğuk halde günlük 20 30 km kullanımda ROSSO II kadar ısınmaz o kadar vukavemet sağlamaz yoksa dediğim gibi adamlar sokak için lastik üretmez direk slick basar geçerlerdi. Kaliteli bir dişli lastik alın ve biraz kullanın daha sonnra konuşalım bence

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 09:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:52 ----------

    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kullandığınız lastik hamuru çok yumuşak olduğundan size öyle geliyordur. Hiç bir dişli lastik slick lastik kadar tutunma sağlamaz. Sağlayamaz da, yere tutunan alan çok daha fazladır slick lastikler de.

    SM motorlar iyidir hoştur ancak SS motorlar da tamamen pist odaklı tasarlanan makineler. Viraj kabiliyetleri diğer motosikletlerin hepsinden üstün. 1G üzeri değerlere dayanıyorlar. Hepsinin klasmanı farklı, düzlükleri uzun yada kısa olsun fark etmez kapasitesi SM'den yüksek.


    https://www.youtube.com/watch?v=SQQIG3MutVg



    http://www.rainierflightservice.com/...ctor-chart.gif


    Hocam s1000rr paylaşmışşınız istanbul parkta bide hahahahah evet bu motosikletler yarış için üretiliyor peki SM yarışlarında motorlar ne amaçla üretiliyor fabrikasyon SM çıkışı motosikletlerden bahsediyorum. Sen burada direk s1000rr yarış motoru örneği vermişşin bizim videodaki motora sonradan devşirme demişşin onları kıyaslıyosun. Supermotonun artıları olduğu kadar eksileride vardır. Bir yarış motoru kadar iyi viraj almak için tasarlanmıştır adamların yarışları var bilmiyorum gerçi bu konuda ülkemiz hala çok bakir ama biraz araştırın lütfen. Ayrıca bütün motosiklet MOTOGP sürücüleri kışın antremanlarını SM ve Cross motosiklet ile yaparlar neden acaba ? mesela rossinin sırf bu yüzden kendine ait bir pisti var bunu biliyor musunuz ?

    Başka bir örnek marquezin viraja giriş tekniği tamamen SM mantığı ile aynı siz zannediyorsunuz herşey RACİNG KRAAAAL.


    sizce böyle dönebilen bir adam sizce racing ile nasıl döner bknz rossi marquez vs

    Rossinin pisti:



    valentino rossi ranch diye aratırsanız gerekli bilgiye ulaşırsınız. Ve adam açık açık diyor beni geliştiren yer diye. LÜTFEN SM ile SS makinaleri kıyaslarken biraz daha mantık çerçevesinde kıyaslama yapın derim

    saygılar

  17. #137
    telike - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Ağustos 2012
    Şehir
    İzmir/Bornova
    Motosikleti
    KTM 450 EXC-F
    Yeni yetme rayzikçiler ne anlar

  18. #138
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    O videoyu koymamın sebebi G-Force gösterilmesi. Farklı bir pist olunca viraj kabiliyeti azalıp yada yükselmiyor. G ölçer gayet güzel anlayana açıklar. SM kullanıyor olabilirsiniz ancak karşınızdaki her insanı da salak, cahil yerine de koymayın.
    İstediğinize inanmakta özgürsünüz. Viraj kabiliyeti SS motorların daha yüksek. Pilotların bu tip antrenmanlar yapmasındaki en büyük etmen aynı zamanda kondisyon kazanmak.

    SM'ler viraj alamıyor demedik. Ancak elma ile armudu karşılaştırmakta saçma. Merak etmeyin ss motor fetişisti değilim.

  19. #139
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O videoyu koymamın sebebi G-Force gösterilmesi. Farklı bir pist olunca viraj kabiliyeti azalıp yada yükselmiyor. G ölçer gayet güzel anlayana açıklar. SM kullanıyor olabilirsiniz ancak karşınızdaki her insanı da salak, cahil yerine de koymayın.
    İstediğinize inanmakta özgürsünüz. Viraj kabiliyeti SS motorların daha yüksek. Pilotların bu tip antrenmanlar yapmasındaki en büyük etmen aynı zamanda kondisyon kazanmak.

    SM'ler viraj alamıyor demedik. Ancak elma ile armudu karşılaştırmakta saçma. Merak etmeyin ss motor fetişisti değilim.
    Hocam kondisyon kazanmak isterse offroad yapar dağa çıkar butün yarışçıların geldiği yer hemen hemen hepsi SM CROSS vs tarzı bu arada ben SM kullanmıyorum racingde kullanmıyorum. Raayzinkte viraj alamıyoruz demiyoruz ama sizin karşılaştırmanızı hiç bilmeyen adam okusa anlıcağı şey SM herhalde viraj yapamıyor gibi anlıcak

  20. #140
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Hakiki slick lastigin bir kac "heat cycle"lik omru var. Belli bir sicakliga gelene kadar ki yol tutusu da rezalet. Acikcasi yumusak plastikten ziyade sert bir bal yapisinda. Yapisiyor resmen yola. Ama sadece ideal sicakliga ulastiginda. Dogal olarak yol icin uygun degil. Ancak yol icin kaliteli lastikler de duze yakin. Arabalar icin de oyle. Hatta sadece yagmur sartini saglayacak kadar gostermelik kanala sahip olan slick'e yakin legal lastikler var. Sagolsun telike yazmis, ancak yuksek hiza niye dayanamiyor anlamadim. Bakin bu lastigin speed rating'i W, yani en az 270kph'ye gore dizayn edilmis:

    Disleri cok iri olmasa da disli lastik. Lakin bu tip lastikleri yolda kullanan insanlar genelde gomuyorlar. Zaten goruntu maksatli scrambler motosikletlerde kullaniliyor sadece.

    Tecrube tabii ki onemli. Lakin burada sizin tecrubenizi okuyorum. Bir de yillardir pistlerde ve yollarda kullanilan lastiklere bakiyorum. Ikisini bir araya koymakta zorlaniyorum.
    ahe bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
7. sayfa BirinciBirinci ... 56789 SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)