RKS MOTOR FRENİ KUVVETİ VE İLK MARŞ ISINMA SORUNU ?
-
20 Aralık 2018, 22:34
#21
Şu jiglenin resmini çekip hangi konumda kullandığını paylaşırmısın enazından biliriz o egsozdan aldığın koku yağ kokusu değildir fazla benzin kokusudur yağ olsa mavi duman da çıkar ve çok yoğun kokar siyah duman zengin karışımdır karbüratör hava ayarın doğru olmaya bilir bujin kurum bağlamış olabilir ateşlemede sıkıntı olabilir gözden geçirilmesi gerekir istanbul şişli civarındaysan bakıp ayar yapabilirim uzaktaysanda servise götür bujiye falan baksınlar hava ayarı yapılsın
Reklamlar
-
20 Aralık 2018, 23:45
#22
ayzek adlı üyeden alıntı
Şu jiglenin resmini çekip hangi konumda kullandığını paylaşırmısın enazından biliriz o egsozdan aldığın koku yağ kokusu değildir fazla benzin kokusudur yağ olsa mavi duman da çıkar ve çok yoğun kokar siyah duman zengin karışımdır karbüratör hava ayarın doğru olmaya bilir bujin kurum bağlamış olabilir ateşlemede sıkıntı olabilir gözden geçirilmesi gerekir istanbul şişli civarındaysan bakıp ayar yapabilirim uzaktaysanda servise götür bujiye falan baksınlar hava ayarı yapılsın
Yarın video çeker eklerim
-
21 Aralık 2018, 04:50
#23
Kötü kukudan ben de muzdaribim.
-
21 Aralık 2018, 16:54
#24
2. motor olarak rn 180 kullanıyorum, daha doğrusu kışın kullanamıyorum. aynı sorunu ben de yaşıyorum, bu motor ısınmamak için direniyor resmen. stabil çalışması için 10-15 dk ısıtmak gerekiyor, yolda ısıtmak da fayda etmiyor.
yazılanları ve tavsiyeleri okudum, bunlar çare değil, hepsini zaten denemiştim. sorunu başka bir yerde aramak lazım.
-
21 Aralık 2018, 17:01
#25
RKS yaklaşık 12000 km kullandım çok ciciş motor ama hayatımda kullandığım en hissiz motosikletlerin başında geliyor.Sanki pc'den w tuşuna basarak ileri gidiyomuşum d ye bastım mı sağa dönüyomuşum hissi veren garip bir tecrübeydi
-
21 Aralık 2018, 17:03
#26
liquem adlı üyeden alıntı
Yarın video çeker eklerim
https://youtu.be/J1iMtnlqdYo Gaz verdikten sonra rölantinin düşmesi dediğim olay burada bu arada motor sıcakken çektim. Motoru ısıtana kadar malesef gaz vermek zorunda kaldığım için :'( rolantti 1.8-2000 dolaylarında gaz verdiktensonra baya düşüyor bakabilirsiniz
---------- Mesajlar birleştirildi - 17:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:01 ----------
oxus adlı üyeden alıntı
2. motor olarak rn 180 kullanıyorum, daha doğrusu kışın kullanamıyorum. aynı sorunu ben de yaşıyorum, bu motor ısınmamak için direniyor resmen. stabil çalışması için 10-15 dk ısıtmak gerekiyor, yolda ısıtmak da fayda etmiyor.
yazılanları ve tavsiyeleri okudum, bunlar çare değil, hepsini zaten denemiştim. sorunu başka bir yerde aramak lazım.
Antifiriz yağı 10-30 ya da 5-30 koymak çözüm olabilir belki. Kullandınız mı hiç bu şekilde ? Motor ısındıktan sonra marş düğmesine basmamız ile ateşleme bir oluyor.
-
24 Aralık 2018, 11:11
#27
liquem,
benim usta motor yağı, buji ve hava filtresinin üstündeki plastiğin hava giriş konumunu değiştirdi, sorunum kalmadı.
-
Liquem aletin canını almışsın :d öyle bi ayar mı var? Bilmiyorsan servise sorununu söyle yaptırsın. Kullanıcı kılavuzu ararken motosiklet katledilmesine şahit oldum. Neyse rks rn180 kullanıyorum bende eğer motor ısıtmak isteyen arkadaşlar varsa dinlesinler, bizim motorlar otomatik jikleye sahip değil sadece hava kelebeğini kapatıyor jiklenin tek görevi bu. Jikleyi tam ayar aç elinle 2 bin 3 bin devire ayarla 30-40 sn bekle motor yağı devir daim etsin sonra ara ara hafiften yükselt 5 6 bin devir ardından bi 5 saniye bekle tekrar 2 bin 3 bin devir 1dk böyle bekle aralarda yine 4-5-6 bin devirlere çıkartılabilir bu süre zarfında sonra yarım jikle el gazda bekle 2-3 bin devir ardından jikle çeyrekten biraz daha kısık rolanti ayarda çevirsin ses sağlıklıysa jikleyi kapat biraz daha motoru dinle sonra yardır. Bu arada benim rolanti ayarım 1000 1100 arasında bir şey fazla değil bu şekilde sabahları sorunsuz kullanıyorum. Daha başıma öksürme tıksırma aksırma çekememezlik gelmedi. Motor sağlam ısınıyor ardından açıyorum gazı bir güzel çekiyor gidiyor.
-
Dostum kendim deneyerek bulduğum şeyi söylüyeyim sana.
Motoru çalıştırmadan önce jikleyi sonuna kadar aç, motoru çalıştırırken hafif gaz vererek jikleyi yarım konumuna getir ve gazi bırak.
Birkaç saniye sonra jikleyi tamamen kapat.
Ben böyle çözüm buldum umarım işine yarar.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)