Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
6. sayfa BirinciBirinci ... 45678 ... SonuncuSonuncu

Mt-10 Hakkında Neler Biliyorsunuz ?

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #101
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Gsx1000s fiyatına göre güzel motosiklet. Ama CB1000R ve Z1000'den bi gömlek aşağıda.

    Bugün motosiklet alıyor olsam ilk planda MT10 düşünürdüm, Japon olduğu için.

    Ama yukarıda arkadaşın dediği gibi benzin olayını hesaba katmak lazım. Bayağı çok yakıyormuş 1000cc'ye göre harbiden.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102
    levend84 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Aralık 2016
    Motosikleti
    ......
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Gsx1000s fiyatına göre güzel motosiklet. Ama CB1000R ve Z1000'den bi gömlek aşağıda.

    Bugün motosiklet alıyor olsam ilk planda MT10 düşünürdüm, Japon olduğu için.

    Ama yukarıda arkadaşın dediği gibi benzin olayını hesaba katmak lazım. Bayağı çok yakıyormuş 1000cc'ye göre harbiden.
    Usa`ya göre yine azın azını yakar.

    Orda galon`nun dibine vurulur,gırtlağa kadar fullenir...

    Kalanada eşe dosta suşi ismarlanır..

  3. #103
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Açıkçası yakıt sarfiyatı düşündüğüm en son şey. Vergi zaten hep aynı, %7. En önemli nokta sorunsuz uzun süre çalışacak mı? Çünkü kalifiye motosiklet işçiliği pahalı, saati en az $100.

    O yüzden genelde Japon tercih ediyorum, arabada da, motosiklette de. Ama Superduke'u aldığımda Japon muadili yoktu hiç. Çok sevdiğim 900 Hornet'ten sonra yine çok hevesle aldığım CB1000R ise büyük hayal kırıklığı oldu.

    Japonların doğru düzgün bir naked yapmasını beklemek yerine Superduke aldım. Gerçekten de çok iyi bir motosiklet olmasa Avrupa malı almazdım açıkçası. Ama KTM harbiden kafa patlatıp, zor kararlar verip, ciddi yatırım yapıp, gerçekten iyi bir motosiklet yapmış.

    Ama tabii ki bir Japon malı değil. O yüzden o seviyede bir dayanıklılık beklemek mümkün değil.

  4. #104
    Herscel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Ekim 2017
    Şehir
    Adana
    Motosikleti
    KTM 1290 Super Duke GT - 2021
    Alıntı ahe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1290 zor düşer ağa ben sana diyim sana bi mt10 alalım bak ben sana diyorum böyle 80 90 bine pırıl pırıl bi mt10 patlatırız

    Hahaha bu başlığın sonunda @ahe herkese MT10 aldıracak gibi. =)

    Açıkçası forumda uzun zamandan beri göremediğim o forum muhabbetleri bu başlığa gelmiş ne güzel olmuş. MT25'ten MT10'a geçişe laf eden arkadaşlara baya kızan olmuş da kitle maalesef içerik itibariyle bazen ya troll yada çok hevesli arkadaşlar içerebiliyor. Onun için çok yadırgamamak lazım. Herkes, her zaman kendini kontrol edebilecek bilinçte olamayabiliyor. Bundan dolayı arkadaşın fix yaklaşımıdır diye tahmin ediyorum.

    Ben şahsım adına direk K1200R ile başladım. Hiç motosiklet kullanmayı bilmezken eğitimlerde belirli aşamaya geldikten sonra motorumu aldım. Yaklaşık 1 yıl / 10000km'dir beraberiz. Çok şükür herhangi bir kaza veya tehlike geçirmedim. Yalnız bu işte en etkin rolü gerçekten yaş ve bilinç oynuyor.

    Bende bir naked kullanıcısı olarak tavsiyede bulunayım. Bulabilirseniz K serisinin 1300lerine bakabilirsiniz yaşının yeni olması vasıtası ile yoksa temiz 1200R'larda gayet canavar. Biraz ağır bir makine ama teker dönene kadar. Virajı ve dengesi gayet başarılı. Belki diğerleri kadar gitmez ama genelinden iyi durur. Eğer ki BMW ile ilgilenen bir ustanız varsa da tadından yenmez.
    ahe bunu beğendi.

  5. #105
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Haşmet ağa nasıl bir japon fetişizmi var sizde böyle Amerika'da iyi bir gelir ile yaşıyor olsam Ducati falan kullanırım işim olmaz japon ile

  6. #106
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Hayatta güzel şey çok. Gelir sınırsız değil. Avrupa malına tam sahip olmuyorsunuz. Bir nevi kiralıyorsunuz. Daha doğrusu aldığınız firma sizi kiralıyor

    Superduke'u aldıktan bi sene sonra iki silindir bir piston değişti, 4 ay serviste yattı araba fiyatındaki alet. Ben Japon fetişi olmayayım da kim olsun?

    İşin garibi böyle olacağını ön görerek aldım. Hatta ekstra üç sene garanti de aldım sıfır motosikleti alırken, ola ki bi yamuk yapar diye... Yani elimden geldiğince sahip olmaya çalıştım motosiklete

    Yatıp kalkıp dua edin Japonlara. Hatta denk gelirse direk evlenin bi tanesiyle

  7. #107
    Jemand - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Eylül 2009
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    MT-10 SP
    Alıntı ahe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Jemand adlı kişiyi konuya bekliyoruz
    çoğu detay zaten verilmiş. spesifik soruların varsa mt-10 a dair, cevaplamaya çalışayım.

  8. #108
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Jemand adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    çoğu detay zaten verilmiş. spesifik soruların varsa mt-10 a dair, cevaplamaya çalışayım.
    Z1000 gitmis MT10 gelmis. Bu durumda MT10'i gommek durumundayim Hayirli olsun. Cok guzel motosiklet. Kazasiz belasiz zevk alarak kullanmani dilerim.

    Z1000'e gore kullanimi nasil? Incelemelerde cok yer bulmayan, bir sure kullandiktan sonra anlasilabilecek ayrintilar var mi paylasabilecegin?

  9. #109
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Hayatta güzel şey çok. Gelir sınırsız değil. Avrupa malına tam sahip olmuyorsunuz. Bir nevi kiralıyorsunuz. Daha doğrusu aldığınız firma sizi kiralıyor

    Superduke'u aldıktan bi sene sonra iki silindir bir piston değişti, 4 ay serviste yattı araba fiyatındaki alet. Ben Japon fetişi olmayayım da kim olsun?

    İşin garibi böyle olacağını ön görerek aldım. Hatta ekstra üç sene garanti de aldım sıfır motosikleti alırken, ola ki bi yamuk yapar diye... Yani elimden geldiğince sahip olmaya çalıştım motosiklete

    Yatıp kalkıp dua edin Japonlara. Hatta denk gelirse direk evlenin bi tanesiyle
    Aslında 10 seneye yakın senedir üretim kalitesinde avrupa Japonyayı geçti. Ancak ne var ki mühendisliği şova çevirme konusundaki tutkuları arıza çıkarıyor. Bu dediğim sadece motosiklet için değil. Tüm alanlarda hemen hemen böyle.

  10. #110
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    O değilde hasmet bildiğin deli japon fanı çıktı adam hahaha hacım bak sen gel beni dinle sat sdr1290 nı sana bir tane böyle ballı börekli bir tane mt10 alalım hatta mt10sp alalım böyle beraber yatarsınız.

    Bende japondan şaşmamak taraftarıyım o yüzde mt10 dedim zaten. Yoksa 70-90bin TL bandında alınabilecek deli gibi avrupa malcıkları var.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 08:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:16 ----------

    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Z1000 gitmis MT10 gelmis. Bu durumda MT10'i gommek durumundayim Hayirli olsun. Cok guzel motosiklet. Kazasiz belasiz zevk alarak kullanmani dilerim.

    Z1000'e gore kullanimi nasil? Incelemelerde cok yer bulmayan, bir sure kullandiktan sonra anlasilabilecek ayrintilar var mi paylasabilecegin?
    z1000 vs mt10 he ? z1000nin şanşı yok bence

  11. #111
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı YasinC adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında 10 seneye yakın senedir üretim kalitesinde avrupa Japonyayı geçti. Ancak ne var ki mühendisliği şova çevirme konusundaki tutkuları arıza çıkarıyor. Bu dediğim sadece motosiklet için değil. Tüm alanlarda hemen hemen böyle.
    Benim alet 2015 model SDR'i almadan once ilgilendigim modellerin (Ducati, KTM, Zero) forumlarini cok iyi inceledigim. Malesef Japonlardan cok daha sorunlulardi. Mesela bir onceki CB1000R'in forumuna bakin. Motosiklet daha yeni uretilmeye basladiginda ilk partinin alternator sorunu olmus, Honda farkeder farketmez uretimi duzeltmis, o ilk partinin garantisini 8 seneye cikarip, getirenlerin tum alternatorlerini ucretsiz degistirmis. Sonrasinda tek sorun yok... Bir de Superduke ve Multistrada'ya bakin... Sorunlar turlu ve surekli. Yag filtresi patlayandan antifriz kusana kadar kabus dolu forum sayfalari...

    Alıntı ahe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O değilde hasmet bildiğin deli japon fanı çıktı
    Yanlis anladiniz. Hemen gomeyim:

    Olay sadece dayanikli motosiklet uretmek degil. Mesela benim buzdolabim da dayanikli. Eger Japonlar 3 sene onceye kadar buzdolabindan daha zevkli bir 1000cc+ naked yapabilseydi, iki yasindaki yepyeni CB1000R'i zararina elden cikarip, ustune bi ton para verip, daha dayaniksiz oldugunu bildigim SDR'i almazdim... Millet bosuna Ducati, KTM ve BMW almiyor. O kadar parayi motosiklete gomen herkes zaten bunlarin daha sorunlu oldugunu biliyor. Ama aletler guzel. Cogunun da Japon alternatifi yok, olanlar da o seviyede degil. Eger varsa da zaten Japonlar piyasayi supuruyor, Goldwing orneginde oldugu gibi...

    Yigidi oldur, hakkini yeme.

  12. #112
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Peki şimdi ben de bir soru sorayım ? Sizce japonlar yapmak istemedikleri için yapmıyorlar yoksa ciddi anlamda başaramıyorlar mı veya neden yapmak istemesinler ? Sonuçta bu açığı sen ben görüyorsak japonlar hayli hayli görüyordur e bu duruma şöyle koltuğa uzanıp ağa biz bu adamlarla yarışamayız mı diyorlar yani vereceğim örnek naked bir motosiklet değil ama mesela drz400 hala üretimi devam eden yurtdışında satan bir motosiklet türkiyeye getirmiyolar. Acaba bizim ülkemizde satmaz veya olmaz yürümez tarzında mı yapıyolar diye düşünüyolar. Yoksa elin japonunun yapamıcağı şey değil yani. Yoksa tamamen fiyat politikası mı ? Böyle yapsınlar bir zirve naked öhlinsler brembo m50 ler vs

  13. #113
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Japon ürünleri genelde mühendislik anlamında olabildiğince basit ve sadedir. Üstüne üretim kalitesi ile birleşince ortaya dayanıklı ürünler çıkıyor. (Üretim kalitesi ile malzeme kalitesi farklı olaylar.) Avrupa da ise basitten ziyade daha karmaşık ve yaratıcı mühendislik ele alınıyor. Eee tabi bu karmaşık sürekli yeniliklerde bizde deneniyor.

    Çok sevilen MT10'a biraz detaylı bakınca pekte naked olarak doğmadığı çok belli oluyor. O sarkan ince hortumlar nedir öyle. Hortumlar, kablolar her yerden çıkmış.


    KTM Duke ise baştan itibaren naked olarak tasarlandığı bariz belli.



    Bizim ülke de bilinmese de Benelli'nin 1130'u da aynı şekilde doğuştan naked.



    Ducati Monster'ın resmini dahi koymaya gerek yok.

  14. #114
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Yav bende diyorum ki elin dik kafalı japonu neden yapmıyor arkadaşım bilmiyor mu adam yapmasını queenqueen:

  15. #115

    Üyelik
    04 Mayıs 2018
    Şehir
    Kasımpaşa
    Motosikleti
    PCX,Pulsar,MT-25,MT-07
    İki kablo rahatsız etmedi de gerçekten mt10 diğerlerinin yanında abi gibi duruyor. Hayran olmamak mümkün değil bu motora.

  16. #116
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Alıntı chaqalqarlos adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İki kablo rahatsız etmedi de gerçekten mt10 diğerlerinin yanında abi gibi duruyor. Hayran olmamak mümkün değil bu motora.
    onun çözünürlüğü yüksek ondan

  17. #117

    Üyelik
    04 Mayıs 2018
    Şehir
    Kasımpaşa
    Motosikleti
    PCX,Pulsar,MT-25,MT-07
    Alıntı ahe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    onun çözünürlüğü yüksek ondan
    Malzeme sağlam

  18. #118
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Alıntı ahe adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yav bende diyorum ki elin dik kafalı japonu neden yapmıyor arkadaşım bilmiyor mu adam yapmasını queenqueen:
    Bilip yada bilmemek değil düşünce, yaklaşım, kültür farkı. Minimum yatırım ile seri üretim konusunu daha çok göz önüne alıyorlar. Avrupa özellikle orta-üst ve üst segment ürünlerde mühendisliği şova dönüştürmeyi sever. Yani bilip bilmeme değil olay. Japonya'da motosiklet daha çok ulaşım aracıdır. avrupa'da ise hobi.

  19. #119
    ahe - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Eylül 2013
    Şehir
    İZMİR\BUCA
    Monsterda güzel alet aslında 821 bi çakcan dark olucak bide tam ateş

  20. #120
    YasinC - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Ekim 2016
    Şehir
    Ankara
    Maaşa bağlı geliri olan özellikle bizim ülke de ducati ağır gelir. Servis ücretleri ile porno film sahnelerini yaşatıyorlar.


    REKLAM ALANI
6. sayfa BirinciBirinci ... 45678 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)