Aga 2017'lerde de var sanırsam 2018'lerde de var. Lakin çok önemsenecek bir olay değil. Pulsar'da rüzgar siperlik camı takarsan çok rahat 130-140'lara ulaşırsın. Emin ol seni anlıyorum. Hergün Beylikdüzü'nden Beşiktaş'a gidiyorum motorla. Pulsar hem az yakar hemde şuanki Dominar'ım ile pek bir performans farkı yoktu.
Tabi Dominar ile yatması daha zevkli orası ayrı
Abs'li olması yağmurlu havalarda avantajlı olacaktır ki arka frende Abs yok ne yazıkki Pulsar'larda. Alacaksan kesinlikle kaliteli lastik takıp, elindeki lastikleri en fazla sıcak yaz ayları için saklayabilirsin. Fren yapmasını bilirsen ki Gereksiz bir arkadaşımızın Abs die ağlamalarına kulak asmadan Pulsar ile frenlersin. ABS'li ön teker olunca biraz daha rahat basarsın. İstanbul gibi bir şehirde ABS'nin zararı olmaz.
Pulsar+Pilot Street lastikler+Ön rüzgar camı+Çakarlar(ki bence olmazsa olmaz.)+Sarı reflektif yelek takarsan bu iş tamamdır.
Senin motorun Pulsar. Beğensende beğenmesende çünkü bütçe belli. Rodajını iyi yaparsan çiçek gibi olur. 5k-7k devir arası titriyor ama ben 8k-9k arası performanslı kullandığım için daha az titriyordu o aralıklarda. Ortalama 2,9lt/100km gibi rakamlarda kullanıyordum maks. 4lt/100km yapmıştım ama RPM limit ışığı da sönmemişti hiç.
Motorla ilgili merak ettiğin bişeyler olursa özelden sorabilirsin. Objektif şekilde herşeyi anlatırım sana. Lakin bajaj alacaksan, titreyeceksin
Bunun çaresi yok