Yaptığı Yüksek Hız Nedeni İle Boş Yolda Kaza Yaptı..

Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
off :( butun kemıkler dırek ensesinde toplanmıstır . allah kımseye yasatmasın
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
Allah rahmet eylesin kasak 2 ye ayrıldı.

Yabancı ülke heralde :silent:
 
Katılım
13 Haz 2014
Mesajlar
306
Al işte kalitesiz kask ile ne oluyor ikiye ayrıldı, tabi kask kaliteli olsada kurtulmayabilirdi ama en azından ikiye ayrılmaz kask
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
21 Ağu 2016
Mesajlar
1,151
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence 90 km/h den fazla değildir hızı. Birde arai bile olsa bu kazada kurtarmazdı. Adam boynunu üzerine gitmiş. Boynu kırılmıştır yani.
 
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
Panikle ön frene asılıp stopi yaparak direğe giriyor,zaten fren yapsa bile kurtulması çok zor.ilk darbeyi ön teker değil,kafası alıyor.iç organları o basınçla patlamıştır.

90km/h değil,50-60km/h bile yeter bu duruma.
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2016
Mesajlar
8,142
paraguay benzer motor kazaları


ulen eleman ayağa kalkacak ama kamyona aldığı ikinci darbede bel kemiği kırılmış gibi.kamyonet sürücüsüde kendi arabasındaki hasara bakıyor...s... in... sabahamı bırakırsın...

Rabbim nelere kadirsin...


 
Son düzenleme:
Katılım
18 Tem 2017
Mesajlar
505
paraguay benzer motor kazaları


ulen eleman ayağa kalkacak ama kamyona aldığı ikinci darbede bel kemiği kırılmış gibi.kamyonet sürücüsüde kendi arabasındaki hasara bakıyor...s... in... sabahamı bırakırsın...

Rabbim nelere kadirsin...


https://www.youtube.com/watch?v=WInNWVHX3ec

Off off bu ne böyle Rabbim korusun. Fazla hız ekipman yok. O kamyonet süren adamın taa diyip küfüre başlardım neyse.
 
Katılım
3 Ara 2013
Mesajlar
403
Kazalar gercekten kotu ve insanin icini urpertiyor.
Ayrica su lanet haber sitesine kil oldum 13 sn olan video icin 4 reklam kapattim ******* acincada sagi solu notla dolduruyor insafsizlar
 
Katılım
12 Şub 2017
Mesajlar
4,124
Kazalar gercekten kotu ve insanin icini urpertiyor.
Ayrica su lanet haber sitesine kil oldum 13 sn olan video icin 4 reklam kapattim ******* acincada sagi solu notla dolduruyor insafsizlar

Çoğu maalesef öyle 15 saniyelik videoya 30 saniye reklam koyan var ne küfür ediyorum ya..
 
Katılım
29 Tem 2010
Mesajlar
1,347
Çok yazık olmuş.. :salut: Insallah çok acı çekmeden can vermiştir...
( Allah düşmanımın başına bile trafik kazası vermesin ) Nefret ediyorum trafik kazasından. Hele insan baba olduktan sonra daha bi farklı bakıyor herseye..
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Ikinci adam dunyanin konslunu acip god_mode yazmis
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst