- Katılım
- 22 Eki 2015
- Mesajlar
- 217
- Konu Yazar
- #1
ABİLERİM KARDEŞLERİM MOTOSİKLET BİR AŞK BENDE BU YOLDA EMİN ADIMLARLA GİTMEYE CALISIYORUM İLK OLARAK EKİPMAN TOPLAMA KARARI ALDIM VE
İŞTE SONUNDA HERŞEYDEN FEDAKARLIK EDİP YAVAŞ YAVAŞ TOPLADIĞIM EKİPMANLARIM.
KASKIM, MONTUM, VE GELECEK OLAN ELDİVENİM. BU MUTLULUĞUMU SİZİNLE PAYLAŞMAK İSTEDİM
TEŞEKKÜRLER
ALPİNESTARS GP-R
[/url][/IMG]
AGV K5
[/url][/IMG]
GELECEK OLAN ELDİVENLERİM :mrgreen:
[/url][/IMG]
VE BUNLARDA BEN
KAPININ ÖNÜNDE ÇEKİNDİK DAHA MOTORUMUZ YOK 
[/url][/IMG]
[/url][/IMG]
İŞTE SONUNDA HERŞEYDEN FEDAKARLIK EDİP YAVAŞ YAVAŞ TOPLADIĞIM EKİPMANLARIM.
KASKIM, MONTUM, VE GELECEK OLAN ELDİVENİM. BU MUTLULUĞUMU SİZİNLE PAYLAŞMAK İSTEDİM
ALPİNESTARS GP-R
AGV K5
GELECEK OLAN ELDİVENLERİM :mrgreen:
VE BUNLARDA BEN