İŞTE EKİPMANLARIM :) (FOTOĞRAFLI )

Katılım
22 Eki 2015
Mesajlar
217
ABİLERİM KARDEŞLERİM MOTOSİKLET BİR AŞK BENDE BU YOLDA EMİN ADIMLARLA GİTMEYE CALISIYORUM İLK OLARAK EKİPMAN TOPLAMA KARARI ALDIM VE
İŞTE SONUNDA HERŞEYDEN FEDAKARLIK EDİP YAVAŞ YAVAŞ TOPLADIĞIM EKİPMANLARIM.
KASKIM, MONTUM, VE GELECEK OLAN ELDİVENİM. BU MUTLULUĞUMU SİZİNLE PAYLAŞMAK İSTEDİM :) TEŞEKKÜRLER

ALPİNESTARS GP-R
P67o7b.jpg
[/url][/IMG]

AGV K5 :p

lrQypk.jpg
[/url][/IMG]

GELECEK OLAN ELDİVENLERİM :mrgreen:
E6Oq08.jpg
[/url][/IMG]

VE BUNLARDA BEN :) KAPININ ÖNÜNDE ÇEKİNDİK DAHA MOTORUMUZ YOK :)

aMnDvz.jpg
[/url][/IMG]

p85oJa.jpg
[/url][/IMG]
 
Katılım
28 Ocak 2015
Mesajlar
581
Hayırlı uğurlu olsun :) örnek bir motosiklet sürücüsü motoru olmadan ekipman almış :) motorunuzu ne düşünüyorsunuz ?
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
Dizlik , pantalon , ayakkabı (pantalonlarda dizlik mevcut zaten o yüzden dizlik ihtiyacın olmaz extradan )

Bu şekilde motora başlıcak olanları gördükçe seviniyorum
 
Katılım
4 Ocak 2015
Mesajlar
606
Hayırlı olsun, güle güle, kazasız belasız kullan.

Marka da, rengi de güzel. Ben siyah aldım mont ve pantolonu, pişman oldum. Mevcut kaskım da siyah. Bu da motor üstünde fark edilmeyi zorlaştırıyor. Bu da tehlikeli bir durum. Yeni kapalı kaskı ya sarı, ya da beyaz gibi çabuk fark edilen ve ekipmanlar ile contrast meydana getiren bir renk alacağım. Ayrıca montun üstüne parlak açık renkte şeyler diktirmeyi düşünüyorum.
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
641
hepsi çok güzel maşallah :) :cat:

ama ileride mont temizlik sıkıntısı çıkarabilir, yani çok kirlenmesini beklemeden ara ara temizliğini yapmanızı öneririm. :)
 
Katılım
22 Eki 2015
Mesajlar
217
Hayırlı uğurlu olsun :) örnek bir motosiklet sürücüsü motoru olmadan ekipman almış :) motorunuzu ne düşünüyorsunuz ?

TEŞEKKÜRLER :) MOTORUM BAŞLANGIÇ OLARAK ACEMİLİĞİ ATMAK VE MOTORUN YOLDAKİ KONUMUNU ÖĞRENENE KADAR. RKS 150 TİTANİC KULLANACAĞIM.
ALLAH NASİP EDERSE DAHA SONRADAN YAMAHA R-25 DÜŞÜNÜYORUM :)
 
Katılım
22 Eki 2015
Mesajlar
217
Dizlik , pantalon , ayakkabı (pantalonlarda dizlik mevcut zaten o yüzden dizlik ihtiyacın olmaz extradan )

Bu şekilde motora başlıcak olanları gördükçe seviniyorum

EN YAKIN SÜREDE İNŞALLAH FORUMDA BİR ABİMİZ KEVLAR PANTOLON ÜRETECEKMİŞ ONU BEKLİYORUM :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:12 ----------

TABİKİ

AGV K5: 920 TL

ALPİNESTARS GP-R: 2150 TL ETİKET FİYATI VE İNTERNETTEDE BU FİYAT AMA BAYİLER İNDİRİM YAPIYOR BEN 1.700 TL YE ALDIM BAYİ DEN ALMANIZI ÖNERİRİM.

ALPİNESTARS GP PRO (ELDİVEN): 200 € YURTDIŞINDAN BEN HEDİYE OLARAK BİR AKRABAMDAN İSTEDİM YALNIZ :mrgreen:
 
Katılım
6 Kas 2014
Mesajlar
138
Allah kaza vemesin, hepsi çok güzel, güle güle kullan.

Hevesini kaçırmak gibi algılama lütfen ama o montun beyaz kısımları çok çektirir sana.. 2 günde 1 deri temizleyicisi ve sütü ile temizleyip bakımını yapman lazım...
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
758
Hayırlı olsun güle güle eskit. :cat: Böyle bilinçli arkadaşları görmek ne güzel. Belden aşağını yunan tanrıları mı koruyacak, onları da bekliyoruz :thumleft:
 
Katılım
6 Eyl 2015
Mesajlar
1,924
Hayırlı olsun, güle güle, kazasız belasız kullan.

Marka da, rengi de güzel. Ben siyah aldım mont ve pantolonu, pişman oldum. Mevcut kaskım da siyah. Bu da motor üstünde fark edilmeyi zorlaştırıyor. Bu da tehlikeli bir durum. Yeni kapalı kaskı ya sarı, ya da beyaz gibi çabuk fark edilen ve ekipmanlar ile contrast meydana getiren bir renk alacağım. Ayrıca montun üstüne parlak açık renkte şeyler diktirmeyi düşünüyorum.

orhan abi senin kıyafetler cok guzeldi ve siyah oldugu için keyfini suruceksin,
deri ve beyaz bi zaman sonra eksi gibi gozukuyor malesef,
üstüne bir reflektor çekersin gorunur olmak ise olay..
lutfen ben o kıyafetleri cok sevdim ole laf soleme pişmanım falan :D
 
Katılım
16 Eyl 2014
Mesajlar
385
Motosikletin çok nefis.Bayıldım.Kazasız belasız iyi günlerde kullanınız.
 
Katılım
4 Ocak 2015
Mesajlar
606
orhan abi senin kıyafetler cok guzeldi ve siyah oldugu için keyfini suruceksin,
deri ve beyaz bi zaman sonra eksi gibi gozukuyor malesef,
üstüne bir reflektor çekersin gorunur olmak ise olay..
lutfen ben o kıyafetleri cok sevdim ole laf soleme pişmanım falan :D


Valla bu laflarınız beni cesaretlendiriyor. Sizin gibi tecrübeli motorcuların sözüne güvenirim. Teşekkürler.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst