- Katılım
- 29 Nis 2014
- Mesajlar
- 3,048
- Konu Yazar
- #1
Makinanın hakkını verecek bir dost tarafından satın alınması yüreğimi ferahlattı.
Kazasız belasız kullanmasını dilerim.
Bir kaç yıl önce çevirmek isteyen polisler durduramayınca ateş açmışlardı videoyu hatırlayanlar olacaktır.
Bu makinaya bazuka lazım Manisa emniyeti şimdiden tedbirini alsa iyi olur.![]()
bu alete binmeye kıyamam ben vitrine koyarım severim onu beslerim evde.....
Allah güle güle binmeyi nasip etsin. İnsan binmeye kıyamaz buna. Direk koynuna alacaksın![]()