kawasaki H 2 türkiye yollarında kutu açılışı ve ilk videolar

Katılım
17 May 2011
Mesajlar
4,435
Sahibine hayırlar dilerim , kazasız belasız iyi günlerde kullansın , nazar için tebdir alsın, maşaallah:cat:.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Herşeyi efsane ama Jantlar bir başka, disklerden pek gözükmese de disklerde efsane :) Allah sahibini motora motoru sahibine bağışlasın kaza bela vermesin. Güle oynaya kullanmak nasip etsin, hepimize daha iyilerini nasip etsin. H2R mesela :) Videoyu ceken arkadaş bildiğiniz komut sistemi ile çalışmış, kes'i görür görmez kesmiş :)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Makinanın hakkını verecek bir dost tarafından satın alınması yüreğimi ferahlattı.
Kazasız belasız kullanmasını dilerim.
Bir kaç yıl önce çevirmek isteyen polisler durduramayınca ateş açmışlardı videoyu hatırlayanlar olacaktır.:)
Bu makinaya bazuka lazım Manisa emniyeti şimdiden tedbirini alsa iyi olur.:)
 
Katılım
14 Nis 2015
Mesajlar
536
Alalı baya olmuştu, somadan bi abimiz, tanımıyorum ama sonuçta h2 almış abimiz sayılır yani :p
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
Makinanın hakkını verecek bir dost tarafından satın alınması yüreğimi ferahlattı.
Kazasız belasız kullanmasını dilerim.
Bir kaç yıl önce çevirmek isteyen polisler durduramayınca ateş açmışlardı videoyu hatırlayanlar olacaktır.:)
Bu makinaya bazuka lazım Manisa emniyeti şimdiden tedbirini alsa iyi olur.:)

https://www.youtube.com/watch?v=PKheZxLJdzQ bu galiba
 
Katılım
26 Haz 2014
Mesajlar
1,319
Video çok kısa değil mi ? Bi 5-10 dakka daha olsa öyle çalışır vaziyette ben izlerdim.. :thumright

Maşallah Allah kaza bela vermesin.. Allah alana hayırlı etsin İnşallah.. :)
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Eki 2011
Mesajlar
909
Motosikleti
Dominar 250
ulan dedim şimdi mundar edecekler makinayı=)
alan arkadaşa hayırlı olsun kazasız belasız
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Mahalledeki komşuların "hayırlı olsun, kaça aldın ?" sorusunu cevaplayınca ne gibi tepkiler aldı acaba :mrgreen:
 
Katılım
22 Ağu 2013
Mesajlar
1,073
Bunun satılması resmen ayrimcilik ben kendimi boyle ezik hic hissetmedim:queen: saka bi yana Allah kazasız belasiz kullanmayı nasip etsin
 
Katılım
23 Nis 2015
Mesajlar
191
bu alete binmeye kıyamam ben vitrine koyarım severim onu beslerim evde.....
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
izmir pist yarışlarını seyretmeye geldiğinde canlısını gördüm,çok başka
 
Katılım
31 Mar 2014
Mesajlar
1,250
Allah güle güle binmeyi nasip etsin. İnsan binmeye kıyamaz buna. Direk koynuna alacaksın :)
 
Katılım
8 Eyl 2013
Mesajlar
551
Allah kaza bela vermesin valla korktum indirirken bir sey olucak diye.
Tum video boyunca H2'den cok arkadaki skuter dikkatimi cekti, gozum yukseklerde degil mubarek :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst