- Katılım
- 31 Mar 2014
- Mesajlar
- 1,250
Yok be abine kıyamayacaksın... Bunun sancısı rodaj olur
ondan sonra yapıştır bursa otobana doğru
![]()
Valla ben bir kaç ay koynuma alır yatar daha sonra bakarım otoban olayına. Önce balayının tadını çıkarmak lazım
Yok be abine kıyamayacaksın... Bunun sancısı rodaj olur
ondan sonra yapıştır bursa otobana doğru
![]()
Valla ben bir kaç ay koynuma alır yatar daha sonra bakarım otoban olayına. Önce balayının tadını çıkarmak lazım![]()
demek ki satmamış belki yanlış görmüşümdürvideoda modifiye egsoz ve yazılımla 270 bg lere çıkaracağını söylüyor du motoru ama bilemem
egsoz takılı videosu https://www.youtube.com/watch?v=5jmNv-ZD-KU ve işlemlerin devam edeceğini söylüyor
ayrıca egsozda eziklik var bi ince kazamı yaptı acaba sürtürmeye benzemiyor çünkü
r versiyona kawasaki garanti vermiyor zaten. hepsi olmasada kol çıkaranlar oldu ama hepsi demek fazla kaçtı programda
AEA sadece H2 R versiyonları için mi dedi yoksa , tüm H 2 lerin çoğunda bu olayı oldu anladım ben tam dinlemedim mi yoksa programı (sen izledin mi programı )
Röportaja 1:52 katlanabildim, eleman motoRsiklet dedikçe kulağıma batıyor ve oturduğum yerde çıldırıyorum. :queen: