kawasaki H 2 türkiye yollarında kutu açılışı ve ilk videolar

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Bir söz vardı biraz ayıp kaçacak yumuşatarak yazayım.

"Bana dünyanın en güzel kadınını gösterin, ben size onunla yatmaktan bıkmış en az bir erkek göstereyim"
Demiş birisi.:)

Bir motosiklet satın aldığımızdaki heyecan ile bir kaç ay sonra hissettiğimiz aynı olmuyor maalesef.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Olayı başka yere götürmeye gerek yok,, şimdi taştan topraktan olsun rağzı olanlar gelecekler :)
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
videoda modifiye egsoz ve yazılımla 270 bg lere çıkaracağını söylüyor du motoru ama bilemem
egsoz takılı videosu https://www.youtube.com/watch?v=5jmNv-ZD-KU ve işlemlerin devam edeceğini söylüyor

ayrıca egsozda eziklik var bi ince kazamı yaptı acaba sürtürmeye benzemiyor çünkü
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Tem 2013
Mesajlar
4,319
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
Dün AEA H2 lerin çoğunda piston delinmesi ve motor patlaması yaşandığını söyledi :silent: ,hatta fuat domoniç o kadar küçük motora turboyla dünya kadar hava basarsan olacağı buydu falan dedi
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
r versiyona kawasaki garanti vermiyor zaten. hepsi olmasada kol çıkaranlar oldu ama hepsi demek fazla kaçtı programda
 
Katılım
29 Nis 2014
Mesajlar
3,048
r versiyona kawasaki garanti vermiyor zaten. hepsi olmasada kol çıkaranlar oldu ama hepsi demek fazla kaçtı programda

AEA sadece H2 R versiyonları için mi dedi yoksa , tüm H 2 lerin çoğunda bu olayı oldu anladım ben tam dinlemedim mi yoksa programı (sen izledin mi programı )
 
Katılım
25 Şub 2013
Mesajlar
1,085
AEA sadece H2 R versiyonları için mi dedi yoksa , tüm H 2 lerin çoğunda bu olayı oldu anladım ben tam dinlemedim mi yoksa programı (sen izledin mi programı )

h2 için dedi ama 1000 cc 200 hp supercharger çok fazla değil.motor kıracak bir güç değil.her marka modelde olduğu gibi ilk seride yaşanan sıkıntılar.
 
Katılım
4 Ara 2013
Mesajlar
1,222
AEA ın dediğine göre Türkiye'deki bütün H2 ler motor patlatmış. Ne kadar doğru bilemem...
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
teyy teyyy teyyy

orzyXb.png
 
Katılım
11 May 2014
Mesajlar
645
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Röportaja 1:52 katlanabildim, eleman motoRsiklet dedikçe kulağıma batıyor ve oturduğum yerde çıldırıyorum. :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst