Yeni Motosikletim (vitesliye geçiş icerir)

Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
625d33.jpg

5 aylik PCX maceramdan sonra artik vitesli ve daha guclu bir motora gecmenin zamani geldi diye dusundum.Hala kendimi acemi hissetmem ve vitesli motor kullanmayi bir an once ogrenmek adina biraz uygun bir motor olsun istedim.
Forumdan cogumuzun tanidigi bir abimiz sayesinde istegimede kavustum. Kendisi daha iyi bir motor aldigi icin motorunu satiyordu. Bende ne kadar temiz baktigini bildigimden dolayi talip oldum ve anlastik.
Motoru dun ve bugun toplamda 1-2 saat kullandim 3500 km de. Pcxe gore biraz daha konforsuz gibi ama pulsarin oturus pozisyonu daha iyi geldi. neticede pcx bir scooter ve vites gibi bir derdi yoktu.
Tabiki pulsarda cok daha atik ve makina izlenimi verdi. Pcx ile 80 den sonra hizlanma azalirken pulsarda bana misin demiyor.
2 motor arasinda merak ettikleriniz varsa sorabilirsiniz. Pulsarin daha cok acemisi oldugum ve alisma surecinde oldugum icin pcxi daha iyi tanimlayabilirim.
Not: pcx imde satiliktir. İlan numarasi 212243551
Herkese hayirli gunler cok daha iyisi sizlerin olsun.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Biraz sert bi geçiş olmuş Pulsar hata affetmez commuter tarzında olduğu gibi dikkatsizce sürüşü kabul etmez. Pulsar bende de var 100km hıza kadar deli bir hızlanması var lütfen şehiriçinde ani hızlanmalar yapmayın duramayacağınızı düşünün şehiriçi giriş çıkışı bol dar yollarda 60 km hızı geçmeyin.
 
Katılım
26 Nis 2015
Mesajlar
36
Hızlı bir geçiş olmuş ama Hayırlı Olsun Allah kaza bela vermesin dikkatli sür :)
 
Mardin İl Temsilcisi
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
1,003
Motosikleti
Yamaha XS
çook hayırlı olsun fikirlerinide paylaş bende düşünüyorum çünkü :) takipteyim
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
Hızlı bir geçiş olmuş. Önce ybr125 sonra cbf150 sonrasında cbr125r den sonra 200 lüğe geçebilirdin. Yer ayırt:salut:
 
Katılım
25 Eyl 2013
Mesajlar
308
Amma abartmışşınız :D altı üstü pulsar 250gören bi makine değil 140-150 gören bi motor commuterin azıcık çok az bi üst gömleği bi motor :D gerçekten güldüm yorumlara sanki 1000rr almış gibi arkadaşımıza konuşmuşsunuz ahaha :D neymiş be bu pulsar bindiğimde hiç bukadar tehlikeli olabileceğini düşünmemiştim :D
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Amma abartmışşınız :D altı üstü pulsar 250gören bi makine değil 140-150 gören bi motor commuterin azıcık çok az bi üst gömleği bi motor :D gerçekten güldüm yorumlara sanki 1000rr almış gibi arkadaşımıza konuşmuşsunuz ahaha :D neymiş be bu pulsar bindiğimde hiç bukadar tehlikeli olabileceğini düşünmemiştim :D
Commuter'ların 0-100'ü en az 20 saniye, Pulsarın 9 saniye öyle ufak bi fark var :cherry: Virajlarda da gayet oynak commuter kadar kolay değil viraja girmek hele ıslak yolda.
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Aslinda yorumlara katilmamak elde degil. Gercekten cok seri geldi BANA.
125cc scooterdan pulsara gecmek iyimser olur demistim, yumusak olur demistim ama simdi sil bastan oldu tecrubem. Motorun debriyaji falan ayarlayamiyorum. Zirildiyo,bagiriyo debriyaji sikinca geciyo falan. Acemilik zor be. Ama pulsar kesinlikle ilk motor icin uygun degil.
 
Katılım
20 Eyl 2013
Mesajlar
2,767
Hayırlı olsun.

Hızlı geçiş diyen arkadaşların tavsiyeleri elbette mantıklı ancak, pcx satıyım commuter alıyım, onu da satıyım falan derken hem zaman kaybı hem maddi kayıp. Arkadaş zaten 2 teker ile yeterli pratiği yapmış, dikkat edildiğinde pulsardan muhteşem bir başlangıç motoru olur. En azından 3 ay sonra sıkılmaz arkadaş. Sonuçta bahsi geçen commuterler ile hız olarak pcx çokda farklı değil.
 
Katılım
18 Haz 2012
Mesajlar
647
İroni yapmıştım ben zaten bence 250cc ile başlangıç bile yapılabilir gerisi zaman kaybı. Burada önemli olan Bilinç Ve Trafik tecrubesi bütün olayı cc ye yüklemek yanlış. Trafik tecrubesi ve bilinç olmadıktan sonra 100 cc ilede şehir içinde risk var.
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Benim icin hiz sorun degil aslinda. Cok sukur pcx ile bayagi tecrubelenmistim. Ama ayak freni,vites vs derken elim ayagima dolasiveriyor bazen.
o yuzden seride bir motor oldugu icin sahsi fikrim ilk motora uygun degil.
 
Katılım
8 Eki 2014
Mesajlar
38
Öncelikle hayırlı olsun kazasız belasız kullanırsın inşallah. Pcx'den sonra gayet yerinde bir geçiş olmuş hiç dert etme. Sadece vites, debriyaj vs. alışacaksın sonrası aynı zaten. Ben ilk motor olarak Pulsar ile başladım, trafik tecrübem arabayla bile yoktu ama bilinçli kullanınca sorun yaşamıyorsun.

Bir de sorum olacak; Pcx ve Pulsar arasında kalmıştım ilk motor alırken sonra seçimimi Pulsar'dan yana yaptım. Pcx aklımda kalmadı değil hani. İki motoru kullanmış biri olarak trafikte kıvraklık, araya girme olarak karşılaştırma yaparsak hangisi daha iyidir?
 
Katılım
4 Kas 2014
Mesajlar
1,868
Hepinize tesekkurler.
@syphex ileride buyuk motora gectigimde yanina bir pcx alacagim demem sorunuza cevap verir sanirim :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2015
Mesajlar
164
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hahahah burda daha vitesli motosikletin bile üzerine oturmamış arkadaşlar göbeklerini devirdikleri yerden "çok hozlo goçoş olmoş" falan demiyorlarmı havada saltolar atarak gülüyorum cidden. Ne alacaktı? pocketbike mi alsaydı tatmin olurdunuz? Bundan daha ideal bi seçim varmı allasen?
 
Katılım
6 May 2015
Mesajlar
48
Hahahah burda daha vitesli motosikletin bile üzerine oturmamış arkadaşlar göbeklerini devirdikleri yerden "çok hozlo goçoş olmoş" falan demiyorlarmı havada saltolar atarak gülüyorum cidden. Ne alacaktı? pocketbike mi alsaydı tatmin olurdunuz? Bundan daha ideal bi seçim varmı allasen?

buradaki diğer herkes senin gibi ne istiyorsa yazmakta özgür :) sen oturduğun yerden gül , bizde sana gülelim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst