Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Yamaha Ténéré mi Kawasaki KLE 650 Versys mi. Arkadaşlar yardımlarınızı esirgemeyin.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #61
    yusufozugenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 Race Blue
    Benden 8cm uzunsunuz. 80cm üzeri her selede rahat edersiniz merak etmeyin


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #62
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    12 Şubat 2012
    Şehir
    GB
    Xtz660 tenere hakkında bilgi almak istersen şu kişilerin bloglarını incelemende yarar var;

    Rüzgarın İzinde Yamaha 660 XTZ Tenere ile Afrika Yolları

    https://motosikletliyasam.wordpress.com/2013/02/14/uzun-donem-xt660z-yamaha-tenere-incelemesi-2/

    Tenere ile versy650 arasındaki kişisel yorumum; Eğer asfalt kullanımın ağırlıklı ise versy alman mantıklıdır,Sabit uzun karayolu-otoban yollarda tek silindir ile çift silindir farkı çok bellidir. Tenerede 120-130 km süratten sonrası keyifsizdir.Versy de ise 160 dan sonrası. Ancak verys de 160 dan sonra gitmekte hiç akıllıca değil kanımca.

  3. #63
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Kasım 2014
    Enduro farkli birseydir, elbette arazi icin tek silindir, hafif,sert seleli bir motosiklet lazim, ama arkadas yol demis, yol icin ( araziyi kastetmiyorum), kesinlikle 4 silindir toring bir motosiklet lazim, diversionda bunun icin bicilmis kaftan. Cift silindirlilerde ozellikle yol tarzi endurolar dahi, arazi yada toprak yollara girilmeyecek, sadece karayolu kullanilacaksa asla bir 4 silindir touring motosiklet akiciligi ve konforunu veremezler.sehir icinde buyuk hacimli cift silindir enduroyla gezmenin yine sehir icinde jeep tarzi denen 4x4 suv larla gezmekten farki yoktur.

  4. #64
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı Kara35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Enduro farkli birseydir, elbette arazi icin tek silindir, hafif,sert seleli bir motosiklet lazim, ama arkadas yol demis, yol icin ( araziyi kastetmiyorum), kesinlikle 4 silindir toring bir motosiklet lazim, diversionda bunun icin bicilmis kaftan. Cift silindirlilerde ozellikle yol tarzi endurolar dahi, arazi yada toprak yollara girilmeyecek, sadece karayolu kullanilacaksa asla bir 4 silindir touring motosiklet akiciligi ve konforunu veremezler.sehir icinde buyuk hacimli cift silindir enduroyla gezmenin yine sehir icinde jeep tarzi denen 4x4 suv larla gezmekten farki yoktur.


    dostum bu 660 tenerenin rahatlığını sen hiçbir 4 silindir turingde bulamassın inan bana..

    sele ve peglerin arası o kadar açıktırki vucudun iki büklüm olmadan saatlerce normal bir tempoda sürebilirsin..

    zaten bu motoru tercih edenler öyle 150-160 da gitmezler,onların istedikleri hiç yorulmadan az tüketerek ve sorunsuzca 70 - 100 gibi hızlarda sürmektir..bu adamlar zaten full yüklü geziyorlar yüksek süratlerle işi olmaz,düşük devirlerde tork isterler..

    ayrıca dünya yollarıda sadece asfaltdan ibaret değil..senin 4 silindirde gidemediğin yerde onlar daha yeni başlamışlardır inan bana

    tabi derdimiz asfaltda adrenalin yaşamaksa çok yanlış bir tercih olur ..

  5. #65
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    Arkadas noktayi koymustur. Simdi herkes dagilabilir

  6. #66

    Üyelik
    26 Şubat 2014
    Şehir
    ERZURUM
    Motosikleti
    Asya cros rx 250
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    dostum bu 660 tenerenin rahatlığını sen hiçbir 4 silindir turingde bulamassın inan bana..

    sele ve peglerin arası o kadar açıktırki vucudun iki büklüm olmadan saatlerce normal bir tempoda sürebilirsin..

    zaten bu motoru tercih edenler öyle 150-160 da gitmezler,onların istedikleri hiç yorulmadan az tüketerek ve sorunsuzca 70 - 100 gibi hızlarda sürmektir..bu adamlar zaten full yüklü geziyorlar yüksek süratlerle işi olmaz,düşük devirlerde tork isterler..

    ayrıca dünya yollarıda sadece asfaltdan ibaret değil..senin 4 silindirde gidemediğin yerde onlar daha yeni başlamışlardır inan bana

    tabi derdimiz asfaltda adrenalin yaşamaksa çok yanlış bir tercih olur ..
    Yuzde yuz degil gardas yuzde ikiyuz haklisin ama, iste bizim zevklerimiz varya bu kahrolacasi zevklerimz, insani ortada lahana sapi gibi birahir. İstiyoruz ki, hem asfaltta hem toprakta her tarafa, her yola, her duruma gore bir motorumuz olsun. Her iki seyehatin tadini cikarmak icin durumlar musait olacakki boyle bir duruma dusmeyip iki tarzda motor alalim.

  7. #67

    Üyelik
    23 Aralık 2012
    Motosikleti
    yamaha tenere
    benim boyum 1.70.gittim tenere 660 abs aldım.alçaltma kiti falan filanla kullanıyorum.ama boydan dolayı araziye giremiyorum.hep asfalttayım yani.motorun hakkını bu yüzden veremiyorum maalesef.bu sebepten aklım hep kle 650 dedir.ama sesi ve görüntüsüne kıyıpda teneremi satamıyorum.herkezin gözü bu motorun üstünde dışarıda.kle 650 de bu durum pek yok gibi.ama 2 silindir olmasından dolayı kle 650 nin sürüşü asfallta çok daha rahattır.keşke imkanım olsada teneremi satmadan kle yide alabilsem.tenerenin titreşimi sıkıntı.aksesuvarların vidaları patır patır düşüyor.deprem gibi.ama çok zevkli kullanması.hele o sesi yokmu.pata pata pata)ışıklarda biraz gaz verince tüm gözler üzerinde)en son 300km asfalt/otoban karışık 3 mola ile 1 gün içinde kullandım.sıkıntı çekmedim.kle 650 olsa tabiki daha rahat ederdim aynı yolda.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 12:50 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:09 ----------

    Yazmayı unuttum.ekliyeyim.ben 160 km.yi gördüm.dahada giderdi.basmadım

  8. #68
    atoprak - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Ekim 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Piaggio Beverly 350 ST
    Valla benimde boyum uzun (196) lakin motor tecrübem olmadıgı için bunlardan birini alamıyorum.. Önerilmiyor ancak tecrübem olsaydı Kle650 veya listenizde olmayan ama bilir kişilerin "kurşun geçirmez" dediği V-Strom alırdım.... Eğer mevzubahis oln yol ise arkadaşların dediği gibi kle 650 veya benzer alternatiflere yönelmek, Tenere den bence daha mantıklı olur.... Ama acemi tavsiyesi... Sadece bol pkumuşluğum var o kadar

  9. #69
    mephamd - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2009
    Motosikleti
    CRF1000 AfricaTwin
    Bu sınıfta her motorun bir diğerine üstünlüğü bariz. Tabiki belli bir konuda. En iyisi hangisi derseniz en iyisi yok.
    Ama ktm v çift silindir 600-700 arası bir motosiklet geliştiriyor.
    Sanırım o sınıfının en mükemmel motosikletı olacak.
    Şimdilik tenere!!!


    REKLAM ALANI
4. sayfa BirinciBirinci ... 234

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)