Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Yamaha Ténéré mi Kawasaki KLE 650 Versys mi. Arkadaşlar yardımlarınızı esirgemeyin.

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    110'u bizim Çinli X-Treme Max'ta yapıyor. Şaka heralde bu Tenerenin 110 yapması.
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42

    Üyelik
    26 Şubat 2014
    Şehir
    ERZURUM
    Motosikleti
    Asya cros rx 250
    Alıntı AttilaXtreme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    110'u bizim Çinli X-Treme Max'ta yapıyor. Şaka heralde bu Tenerenin 110 yapması.
    Atilla abi, ciddi yazilmisa benziyor. Ama bence yanlislik var.
    AttilaXtreme bunu beğendi.

  3. #43
    logan07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2014
    vay arkadaş şaştım kaldım. benim aklımdaki sorunsalın aynısını yaşıyorsunuz. tabi mt 09 tracer en kral çözüm olabilirdi ancak kol gibi fiyat koydular. yeni kasa versys çok güzel. eur düşerse 25 bin tl ye mal edersiniz. 110km/h hızdan sonra tenerede sağlam titreşim oluyormuş. sıkıntı yaşayabilirsiniz. 650cc versys in vergisi 300 tl daha düşük. bu farkla bakım masraflarınızı karşılarsınız. ben eur biraz daha düşerse versys alacağım. tavsiye ederim. halihazırda xmax kullanıcısıyım. boyum 193cm. hiç sıkıntı yaratmıyor. xmax 400 bahsettiğin kullanımda seni en rahat ettirecek motor olabilir.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:53 ----------

    ama eski kasa alacaksan biraz daha bekleyebilirsin. zira eski kasa artık. farlar çok tipsiz ve yeni kasaya göre hem 5hp daha düşük hem de çok daha titreşimliymiş. beklersen eğer 2. el fiyatları daha da düşebilir

  4. #44

    Üyelik
    26 Şubat 2014
    Şehir
    ERZURUM
    Motosikleti
    Asya cros rx 250
    Xmax yuzde doksani begenmezde, tenerede tek silindirin dez avantaji titresimse, iste alicilar icin Buyuk sikinti.

  5. #45
    logan07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2014
    vergi+titreşim

  6. #46
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı dadaş orhan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Atilla abi, ciddi yazilmisa benziyor. Ama bence yanlislik var.

    konforlu hızından bahsetmiş arkadaş,660 cc makina tek silindirde olsa 180 km ye çıkar..
    AttilaXtreme bunu beğendi.

  7. #47

    Üyelik
    26 Şubat 2014
    Şehir
    ERZURUM
    Motosikleti
    Asya cros rx 250
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konforlu hızından bahsetmiş arkadaş,660 cc makina tek silindirde olsa 180 km ye çıkar..
    110 ve ustu titresimler bir cinli motorun 70- 80 km hizlarinda giderken verdigi rahatsizliktan ve titresimden fazlami olur, yoksa dahami az!?

  8. #48
    phradrel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    F650GS
    otobanda tek silindirin konforlu hızından bahsediyordum.

    tenere 110
    f650gs 100

    kimisi için 10 km daha üstü belki. ama onun da üstünde artık aynadan arkayı seçemezsiniz hadi seçtiniz diyelim 1 saat sonra kuyruk sokumunuzda ağrı oluşur.

    Orhan kardeş daha fazla oluyor çünkü 650-700 cc lik tek bir silindirden bahsediyoruz. 125-200 cc silindirin nereden baksanız 3-4 katı büyüklüğünde bir piston inip kalkıyor

    mesajda bana 150 demiştin; 150 ile yarım saat gidersin sonra çok yorulursun, o yüzden çift silindir makine öneriyorum.
    E-TEKİN bunu beğendi.

  9. #49
    pnongrata - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    KTM Adventure 390
    Hocam adeta kendimi buldum bu soruda.. Eline sağlık bu konuyu açtığın için. Seninle aynı durumdayım resmen.

    Benim kalbim Versys'de şu an. Ancak her ikisini de 15 gün sonra Motor Fuarı'nda son bir karşılaştırmaya tabi tutacağım ve kararımı öyle vereceğim.

  10. #50
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Fakir olduğuma bir kez daha şükrettim Bi kamyon para ver, aldığın motor 110'dan sonra oryantale başlasın. Vay canınasını. Abicim bizim X-Treme Max 100'den sonra titriyor, 110'dan sonra gitmiyor zaten. Paranıza yazık Max alın
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  11. #51

    Üyelik
    26 Şubat 2014
    Şehir
    ERZURUM
    Motosikleti
    Asya cros rx 250
    Alıntı phradrel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    otobanda tek silindirin konforlu hızından bahsediyordum.

    tenere 110
    f650gs 100

    kimisi için 10 km daha üstü belki. ama onun da üstünde artık aynadan arkayı seçemezsiniz hadi seçtiniz diyelim 1 saat sonra kuyruk sokumunuzda ağrı oluşur.

    Orhan kardeş daha fazla oluyor çünkü 650-700 cc lik tek bir silindirden bahsediyoruz. 125-200 cc silindirin nereden baksanız 3-4 katı büyüklüğünde bir piston inip kalkıyor

    mesajda bana 150 demiştin; 150 ile yarım saat gidersin sonra çok yorulursun, o yüzden çift silindir makine öneriyorum.
    Tesekkurler yardimlarin icin. Bu ulkenin faydali ve yararli sizler gibi insanlarina ihtiyaci var.
    phradrel bunu beğendi.

  12. #52
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    Alıntı AttilaXtreme adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Fakir olduğuma bir kez daha şükrettim Bi kamyon para ver, aldığın motor 110'dan sonra oryantale başlasın. Vay canınasını. Abicim bizim X-Treme Max 100'den sonra titriyor, 110'dan sonra gitmiyor zaten. Paranıza yazık Max alın
    Atilla abi 100 110 konforlu gidis obemli ama 100 e kadar 5.5 saniyede cikmasi da cok onemli xtreme bi 15 saniye diyelimmi
    Açacaksın gazı, vereceksin coşkuyu ...

  13. #53
    phradrel - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2012
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    F650GS
    Alıntı Darkcity2000 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Atilla abi 100 110 konforlu gidis obemli ama 100 e kadar 5.5 saniyede cikmasi da cok onemli xtreme bi 15 saniye diyelimmi
    istanbuldaysan son hız çok önemli. TEM'de 120 ile Kocaeliye kadar gidemiyorum :( ama Kocaeliyi geçtim ohh benden güzeli yok. e tabi ankaraya kadar 140-150 gitmek de var tabi ama yakıtı da ona göre deyip şükrediyorum. Bu arada benim yakıt ortalamam en fazla 4.3 civarlarında.

    hızlanma konusu da ayrı tabi 6 saniye nere 16 saniye nere
    Güncel Motosiklet Haberleri ve Kültürü Blogu
    https://www.facebook.com/BoutiqueMoto

  14. #54
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    Alıntı phradrel adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    istanbuldaysan son hız çok önemli. TEM'de 120 ile Kocaeliye kadar gidemiyorum :( ama Kocaeliyi geçtim ohh benden güzeli yok. e tabi ankaraya kadar 140-150 gitmek de var tabi ama yakıtı da ona göre deyip şükrediyorum. Bu arada benim yakıt ortalamam en fazla 4.3 civarlarında.

    hızlanma konusu da ayrı tabi 6 saniye nere 16 saniye nere
    F650 nin sende biliyorsun iste konfor hizi 100 110 dur ustu vibrasyon hissettir ama 170 lere kadarda cikar... ben 160 a cok rahat cikiyorum..
    Açacaksın gazı, vereceksin coşkuyu ...

  15. #55
    AttilaXtreme - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mart 2014
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Pulsar 200NS
    Şaka abicim şaka Bizimkisi fukara kıskançlığı işte Canlı canlı yakalamışken vurayım dedim Allah herkese güle güle binmeyi nasip etsin.
    Yalnız öğrenmenin yaşı yok. Tek silindirlilerin vibrasyon sorunun bu kadar olduğunu bilmiyordum. Forum sayesinde öğrendim. Aslında mantıklı tabi. Koca silindir o yuvada o kadar hızlı hareket ederken erken süratlerde yüksek vibrasyon kaçınılmaz.

    Anlayışınız için teşekkürler. Sevgiler saygılar. Hepinizin tekeri düz bassın
    -61- Önce ADAMLIK Sonra HAYAT -61-

  16. #56
    infernox - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Aralık 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Versys
    Fiyatları tekrar gözden geçir hocam. Yamaha zam geldi
    Kawasaki de ucuzladı euro düşünce

  17. #57
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    17 Kasım 2014
    Tek silindir 650 cc motosikletmi olur, amele motoru, titresimden geberirsin. Hem istenen para cok fais.

    Sakın tek silindir makina alma, tek silindir communuter, scooter olur oda en fazla 250cc.

    Gecmiste teknoloji harikasi denen ktm 690 ile tecrubem olmustu, 2010 yilinda, 2008 model 6 bin km de harika bakimli ve yeni bir 690 di.

    İzmir, istanbul yapinca, agzimin payini fazlasiyla aldim, artik o yol bitmek bilmedi, motoru atacaktim altimdan, kullanamaz duruma geldim titresimden, heryerim oynadi, ic organlarim yer degistirdi 2 gun hasta yattim. Doner donmezde sattim kurtuldum.

    Bir daha oldurseler tek silindir makinaya binmem, 4 silindirin yumusakligi ve konforu ile alakasi yok. Tek silindir motor resmen vibrasyon makinasi, ha birde dedigim motor ktm yeni 690 serisiydi, gelistirilmis cify balansor falan, hepsi hikaye, o paralara bir diversion alin , kadife gibi yumusak 4 silindir ile dunyayi gezersiniz. Sakin cift ve tek silindir makina almayin o paraya

  18. #58
    F54 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Haziran 2010
    Şehir
    sakarya
    Motosikleti
    crf 1000L + dio
    kara35 harbiden sallamışsın
    tek silindir le çift silindiri aynı kefeye koymuşsun
    vallaha bravo
    ya hiç vtorm 650 ile tenere aynı konforda olurmu
    veya f650 gs ile transalp
    varadero da çift silindir 1200 tenere de bunlarda mı vibrasyon makinası
    he tek silindire binenler de var demekki adam ondan zevk alıyor
    saygı duymak lazım insanların seçimlerine

  19. #59
    Darkcity2000 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Mayıs 2014
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    HONDA NC 750X
    Alıntı Kara35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tek silindir 650 cc motosikletmi olur, amele motoru, titresimden geberirsin. Hem istenen para cok fais.

    Sakın tek silindir makina alma, tek silindir communuter, scooter olur oda en fazla 250cc.

    Gecmiste teknoloji harikasi denen ktm 690 ile tecrubem olmustu, 2010 yilinda, 2008 model 6 bin km de harika bakimli ve yeni bir 690 di.

    İzmir, istanbul yapinca, agzimin payini fazlasiyla aldim, artik o yol bitmek bilmedi, motoru atacaktim altimdan, kullanamaz duruma geldim titresimden, heryerim oynadi, ic organlarim yer degistirdi 2 gun hasta yattim. Doner donmezde sattim kurtuldum.

    Bir daha oldurseler tek silindir makinaya binmem, 4 silindirin yumusakligi ve konforu ile alakasi yok. Tek silindir motor resmen vibrasyon makinasi, ha birde dedigim motor ktm yeni 690 serisiydi, gelistirilmis cify balansor falan, hepsi hikaye, o paralara bir diversion alin , kadife gibi yumusak 4 silindir ile dunyayi gezersiniz. Sakin cift ve tek silindir makina almayin o paraya
    Yanildigin bir nokta var sevgili dostum . Tenere ve F650GS okuz gibi tek silindire arazide yol alabilmesi icin sahipler, unutmayin cift silindirden verimli enduro olmaz, yuksek ve ani torku tek silindr tek piston verir, cift ve 4 silindirden daha cok yol motoru olur... Bu farki iyi kavramak ve amaca gore motor almak lazim.

  20. #60
    logan07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2014
    Alıntı Kara35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tek silindir 650 cc motosikletmi olur, amele motoru, titresimden geberirsin. Hem istenen para cok fais.

    Sakın tek silindir makina alma, tek silindir communuter, scooter olur oda en fazla 250cc.

    Gecmiste teknoloji harikasi denen ktm 690 ile tecrubem olmustu, 2010 yilinda, 2008 model 6 bin km de harika bakimli ve yeni bir 690 di.

    İzmir, istanbul yapinca, agzimin payini fazlasiyla aldim, artik o yol bitmek bilmedi, motoru atacaktim altimdan, kullanamaz duruma geldim titresimden, heryerim oynadi, ic organlarim yer degistirdi 2 gun hasta yattim. Doner donmezde sattim kurtuldum.

    Bir daha oldurseler tek silindir makinaya binmem, 4 silindirin yumusakligi ve konforu ile alakasi yok. Tek silindir motor resmen vibrasyon makinasi, ha birde dedigim motor ktm yeni 690 serisiydi, gelistirilmis cify balansor falan, hepsi hikaye, o paralara bir diversion alin , kadife gibi yumusak 4 silindir ile dunyayi gezersiniz. Sakin cift ve tek silindir makina almayin o paraya
    hahaha bir arkadaşım anlatmıştı buna benzer birşey. tabir aynen şöyleydi: "uzun yol yaptım eve geldim yatağa uzandım. halen titriyordum, uyumuşum gece bir ara uyandım halen sarsılıyorum" diyordu. ancak epey yol yapmış tek seferde


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)