Gopro Hero Black 3+ İncelemesi

Katılım
21 Eki 2007
Mesajlar
429
Arkadaşlar Merhaba.
Dilim döndüğünce sizlere Gopro ailesinin Gopro HB3+ ürününü anlatacağım.
Öncelikle ben bu aksiyon kamerasını çoğunlukla motorsikletim ile kullanıyorum.
Fotoğraf çekimlerimde backstage yapmak için,Time laps yapmak için kullanıyorum
Aslında hemen hemen her yerde kullana bileceğimiz bir kamera..Hep kamera diyorum ama fotoğraf yönündende çok başarılı kendileri.

Peki Neden Gopro ? diye bilirsiniz.
Benim gopro almamdaki en öncelikli sebep gopronun inanılmaz derecede aksesuar ve aparat dünyası mevcut.Aklınıza gelebilecek hemen hemen her aksesuar var.bilek bağlama,kafanıza bağlama,gögüsünüze bağlamak için,monopod,gitarınıza,arabanıza,cam yüzeylere,kaskınıza,sörfünüze vs vs yani aklınıza gele bilecek her ortam her koşul için gopronun bir bağlantı aparatı mevcut..neyse gopronun bu özelliklerini zaten hemen hemen çoğumuz biliyordur.Birde daha öncedende gopro kullanmamın etkisi yok değil
Gopro yani tamamiyle zor koşuldarda sizin o anınızı en kaliteli şekilde kaydetmek için var

Gopro Hero Black 3+ kutu içeriği;
HERO3 + Black Edition Kamera.
131'/ 40m su geçirmez kamera kutusu.
Yüksek kapasiteli Li-ion Pil.
WiFi uzaktan kumanda
1 adet hızlı bağlama - çıkarma tokası.
1 adet eğimli yüzey bağlantı parçası.
1 adet Düz yüzey bağlantı parçası.
1 adet 3 yönlü pivot kol.
USB data aktarım ve şarj kablosu

14210354788_1a0b4242c0_c.jpg



Düz Yüzeyler ve Kavisli yüzeyler için bağlantı parçaları

14210351818_2cf440e025_c.jpg


Wifi Uzaktan Kumanda

14396058864_3880a7df76_c.jpg


HERO3+ Black Edition oranında daha küçükmüş( bir önceki modele göre), daha hafif ve bütün gopro eski ve yeni aksesuarlar ile uyumluymuş.

14395600892_c17878515f_c.jpg


İnternetten Bulduğum Bir Görsel..

ku-xlarge.jpg


14393601371_ec67f3c727_c.jpg


Sağ tarafında uyarı sesleri için bulunan minik mikrafon ve Wifi açma/kapama düğmesi

14395592172_62ab04edd7_z.jpg



Sol tarafında ise kapak ile saklanmış bir bölüm var
HDMI çıkışı
USB veri aktarım,şarj girişi ve harici mikrofon girişi
Micro SD girişi


14210361610_47ce896d06_z.jpg


Tepe kısmında ise kayıdı başlatma ve durdurma düğmesi bulunuyor.

14417121073_0360c4bc47_z.jpg


Ön tarafında mode tuşuna basarak cihazı açıyoruz mode tuşuna her tıkladığımızda modlar arasında dolaşıyoruz.Fotoğraf,video,time laps,seri çekim modu, ayarlar..
Ve GoPro dan yeni bir özellik olan SuperView, çektiğiniz videoları daha geniş açılarda izlemenize olanak sağladığı merceği.

Traditional View: Norma Görüntü (170 Derece)
SuperView: daha fazla açı.. tam olarak kaç bende bilmiyorum ama epey geniş

14393594371_7137a59a80_z.jpg


Arka kısımda ise battery pack veya lcd ekran takmak için giriş bulunuyor.Ve pilin çıkartıp takılması için kapak..Gopro'nun tamamı neredeyse bir pilden ibaret aslında

14395870274_42a05fd778_z.jpg


14395585022_7b143541c3_z.jpg


Tabiki kameramızı bu şekilde kullanmıyoruz aksiyon çekimlerinde
Kutusuna koyuyoruz hemen..
Önceki modellerine göre düğmelere basmak aşırı rahat ve kolay olmuş ve boyutu gözle görülür şekilde küçülmüş..

14373824646_b312af0b68_z.jpg


14395581132_daf1905324_z.jpg


Wifi kumandası ile eşleştirdiğimiz zaman kamera üzerindeki minik ekran olduğu gibi kumandamızda oluyor.(50 tane goproyu aynı anda kontrol ede biliyor ve 10 metreye kadar su geçirmiyor..tabi su altında wifi iletişimi ne derecede olur tartışılır)

14396936405_51e43463b6_z.jpg


FPS DEĞERLERİ;

4K(16:9) 15,12fps (kare/saniye

4K(17:9) 12 FPS,
Ultra wide FOV
Protune Modu

2.7K(16:9) 30,25 FPS
Ultra Wide,Medium FOV
Protune Modu

2.7k(17:9) 24 FPS
Ultra Wide,Medium Fov
Protune Modu

1440p(4:3) 48,30,25,24 FPS
Ultra Wide FOV
Protune Modu

1080p(16:9) 60,50,48,30,25,24 FPS
Ultra Wide,Medium
Narrow FOV
Protune Modu

1080p SuperView(16:9) 48,30,25,24 FPS
Ultra Wide FOV
Protune Modu

960p(4:3) 100,60,50,48 FPS
Ultra Wide FOV
Protune Modu(48fps'ye kadar)


720p(16:9) 120,100,60,50 FPS
Ultra Wide 60 ve 50fps
Narrow FOV
Protune Modu

720p SuperView (16:9) 100,60,50,48
Ultra Wide FOV
Protune Modu (48fps'ye uygun değildir)

WVGA (16:9) 240FPS
Ultra Wide FOV

Android markette veya Appstore den Gopro uygulamasını indirip kameranın bütün özelliklerini tamamiyle kontrol ede biliyorsunuz..Ben kumandayı hemen hemen hiç kullanmadım..aslında ihtiyaç duymadım genellikle telefondan açısını ayarlayıp kaydı başlatıyorum hep..akıllı telefonunuz varsa kumandaya pek ihtiyaç duymaya bilirsiniz.

14210643340_a821829ee0_z.jpg
14210642930_55f0bf8893_z.jpg


benim kullandığım aparatlar ve açılarda şunlar

motorsikletim için bisiklet gidon aparatı kullanıyorum..benim motorsikletin gidonu bisiklet gidonu gibi olduğu için tam uyumlu oldu..225 kmh hıza kadar test ettim ben her hangibi bir sıkıntı yaratmadı ..yuvarlak olan her sopaya uyarlıya bilirsiniz..golf sopası,düz bir sopadan monopod bile yapa bilirsiniz

14211098508_618de6fb77_z.jpg


http://www.youtube.com/watch?v=mNuntoHVRi4

vantuz yani gopro suction cup mount olan aparat var bunu daha çok cam yüzeylere ve arabaya sabitlemede kulanıyorum bunuda kendi sitesinde 240kmh hız ve üzerine kadar dayanıklı olduğu yazıyordu..

öndeki goproda bisiklet aparatıyla sabitlemiştim vantuzda zaten belli ediyor kendini

SuctionCupMount2.jpg


http://youtu.be/1nHC0TBbgD8?list=UULxBCPpfdlyieURCdAYaHdQ

birde gopro chest mount olan göğüs aparatı var bunu yan sanayi aldım 50tl ye...orjinali 120 130tl civarındaydı..en az orjinali kadar kaliteli zaten göğsümde olucağından çok rüzgar alıp sallanıp düşme olasılığı olmıyacağı için bunu orjinal alma gereği duymadım..bu aparatı açısı çok güzel bende daha yeni edimdim hatta örnek videoda bir kaç sahnesi bunla çekmiştim kamera açısı sıkıntı olmuştu(ters koymuştum kamerayı ben düz koymam gerekiyormuş motorda hızlanırken deponun üzerine yattığımı unutmuşum ) bu hafta daha güzel bir açı ayarlayıp değişik şeyler deniğicem..ayrıca bisiklet ilede çok güzel bir açı veriyor


14211063099_8dd2d8903e_z.jpg


14211064899_ce6c71dc38_z.jpg


http://www.youtube.com/watch?v=gN9kqagJXP4

son olarakda içinden çıkan eğimli yapışkan ile kaskımda kullanıyorum buranın açısı her ne kadar güzel olsada..motorsiklette problem yaratıyor nedeni ise rüzgar tuttuğundan aşırı derece kaskın ağırlaşmasına ve burnuma yapışmasına sebeb oluyor bunu pek kullanmasamda yinede açısı çok güzel

14210283739_11da5f319d_z.jpg


http://www.youtube.com/watch?v=PAj2iiI_AXw

Youtube Kanalım;
Emirhan Coskun

Ben 7-8 ay civarıdırki kullanıyorum gayette memnunum keşke şöyle olsaydı diye bileceğim tek konu pil konusu biraz daha uzun ola bilirdi..max 1saat 40 dakikalık çekim yapa bildim (wifi kapalı 720p 60fps ile ) wifi açmaya korkuyorum bazen pili içicek diye..50tl ye yan sanayi pil aldım o sorunu biraz halletim gibi..onun dışında gayet canavar bir alet aksiyon sporlarıyla uğraşıyorsanız edinin bir tane muhakkak..umarım anlata bilmişimdir kafanıza takılan atladığım bir nokta varsa belirtin muhakkak elimden geldiğince cevaplamaya çalışırım.
 
Katılım
27 Şub 2014
Mesajlar
2,829
fyatını ve nerden aldıgınızada yazarsanız. çok güzel inceleme olmuş
 
Katılım
21 Eki 2007
Mesajlar
429
Merhabalar hocam ben 7 8 ay once 1200 tl yurt disi urunu almistim sanalpazar uzerinden bir saticidan.. Suanda hero4 ciktigi icin biraz beklememizi oneririm 1 2 ay kadar fiyatlar epey dusecektir muhakkak ;)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst