Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Amin hocam hepimizi nazardan korusun Eskiden sadece motosikletim varken inmezdim tepesinden, şimdi araba da olunca keyfi binmeye başladım. Kötü hava şartlarında motora binmiyorum kolay kolay. O yüzden benim durumlar karışık, bazen diyorum satmayayım otur oturduğun yerde ama tutulmayan bir model olduğu için son sahibi olursam ne gibi dezavantajları olur onu da düşünüyorum. Yoksa genel olarak motordan memnunum, önceki motorlarımda gitmediğim yerlere gitme cesareti verdi bana.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
MT-25'de kalsaydım biraz daha iyi olabilirdi evet. Yıllardan beri XJ6 hayalim vardı, fırsat geçince hayalimi gerçekleştireyim dedim. Artık tekrar 250 cc'ye dönülmez zaten. Ocak ayında 32 bine almıştım sıfır, şu an 50 bine geldi. Benim XJ6'da zaten ortalama 60 bin değeri şu an. 10-15 bin fark için de satıp tekar 250'ye geçilmez. Topcase her ne kadar kötü dursa da müthiş bir ihtiyaç. XJ6'ya topcase taktırdım, uzun yol gezilerinde ilaç gibi geliyor.
Honda CBF 150 < Kawasaki Z 250 SL < Yamaha MT-25 < Yamaha XJ6 Diversion F
Bende Yüklicem Ama Mobilden Yüklenmiyor
Valla ben de bilmiyordum siz deyince araştırdım şimdi. Sanki öhlinsmiş gibi gözüküyor.
Bulduğum bilgi: Gazlı amortisörler de gaz sertlik ayarı için değil, içerideki hidroliğin köpürmesini ve soğumasına yardımcı olmak için basılır, yağ ısındığında ve ya köpürdüğünde, piston kararsız çalışır bunu engellemek için gaz basılarak yağ basınç altında çalışır, (normal hava çok faydalı olmaz azot olmak zorunda)
BloodyBaron o yüzden o tüplere meşrubat kutuları ile kapamayın.orada ısı oluşur.alüminyum meşrubat kutuları ısı kalkanı görevi görür.yağın daha kısa sürede bozulmasına neden olur.Hava hem korozyon açısından hemde genleşme sebebiyle iyi olmsz hasara sebep olabilir.Ben bunun için gelmemiştim neyse yazmış oldum
Yan ayak yok.Ayakta tutabilmek için epey uğraştım
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)