Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
3. sayfa BirinciBirinci 123

CBR125 vs Inazuma Takas Farkı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #41
    selo9115 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2012
    Şehir
    istanbul ataşehir
    Motosikleti
    apache--- İNAZUMA ---cbf 150 şimdide yeşil apache
    Alıntı brooklynnn adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    cbr 125i inazumayla değişeceğine kardeş kullan daha iyi
    motoruna parana yazık olmasın
    naked istiyorsan da tek kişiysen duke 2 kişiysen wolf 250 al derim

    Duke"mi?


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #42
    Tsubasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mayıs 2011
    Şehir
    34-10-35
    Motosikleti
    Demir At
    Alıntı nietzsche adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    CBR250'yi de kullandığınız için mi bu kıyaslamayı yapıyorsunuz yoksa kendi motorunuza çok güvendiğiniz için mi? Eğer ikisini de kullandıysanız eyvallah. Söyleyecek sözüm yok.
    Ancak,
    Siz 151 km'de kesiciye gireceksiniz ama CBR 170 yapacak. nasıl bir kapışma olur acaba?

    Ayrıca CBR'ın üzerine yattığınızda hızınız en az 15-20 km fark ediyor. Sizin rüzgardan kaçacak yerini olmayacak.

    Konfor, amortisör, sele rahatlığı inazuma daha iyi görünüyor ancak performans olarak, Hyo - Ninja - CBR - Inazuma sıralaması oluşuyor sanırım.
    bende aynı şekilde düşünüyorum.
    ninja performans olayında 33 hp güç üreterek en performans göstereni.
    ben motora 12 13 bin lira verince performans ararım. o parayada 250 lik almam
    herkesin beklentisi farklı. konfor isteyen inazuma alabilir.
    ama diger türlüsü olmuyor
    # motosikletle.blogspot

  3. #43
    brooklynnn - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2011
    Şehir
    çanakkale
    Motosikleti
    yeşil fıstık 300
    Alıntı nietzsche adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bazen gerekiyor, 100 km hızda araç sollarken biri yapışıyor arkanıza birkaç sn içinde. 110-120 ile o aracı sollamak ciddi bir zaman istiyor. Biraz gaz açıp aracı sollayıp arkanızdan gelene yol verebilmeniz gerekir.

    Ben sadece bu ve bunun gibi durumlar için altımda biraz güçlü bişey olsun istiyorum. İhtiyacım olduğunda beni üzmesin. Yoksa son hız çok umrumda değil benim.

    Diyeceksinizki yılda kaç defa karşılaşıyorsun böyle durumlarla, o pek belli olmaz dostum. Belki yılda sıfır, belki 20 ama kı.ımın dibindeki araç beni her zaman rahatsız eder.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:25 ----------



    Herkes çok beğeniyor KTM'yi de ben cesaret edemiyorum. Tanımıyorum, bilmiyorum. Daha çok arazi tarzı motorlarda iyiler galiba.
    SYM konusunda daha olumsuzum. Ondan da herkes memnun gerçi.

    Çok önyargılıyım bu konuda. Japon takıntım var. Güvenemiyorum diğerlerine.
    Tavsiyeniz için yine de teşekkürler.

    sym cbr 125-250 duke kullandım
    wolf 10 numaradır
    japondan eksigi yok fazlası vardır

  4. #44
    Jedaykin - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Mayıs 2007
    Şehir
    İzmir - Karşıyaka
    Motosikleti
    Suzuki Inazuma GW250
    Beklentileri doğru değerlendirmek gerek. Inazuma kullanıyorum, birlikte çalıştığım 2 arkadaşımda CBR 250 var, 125i konusunda bir fikrim yok. Bilgi sahibi olduğum iki motoru karşılaştırabilirim.

    Ekonomi konusunda CBR250 önde, ama Inazuma da gayet az yakıyor. CBR250 önde deme sebebim, ortalama 60-70 km hızlarda kullanıp 16 kuruş yaktıran bir arkadaşım var. Başka bir arkadaşım da 20 kuruşun üzerinde yakıyorCBR250 ile ama o devirli kullanıyor. Ben de Inazuma ile 19-20 kuruş yakıyorum.

    Performans noktasında da CBR250yi daha seri gördüm. Sonuçta CBR sport bir motor, daha seri olması normal. Top speedde de CBR250, 170 kmh ile daha hızlı.

    Rüzgar konusuna gelirsek o biraz tartışılır. CBR250 grenajla geldiği için rüzgarı kesiyor gibi görünebilir ancak tamamen yatarak kullandığında geçerli. Inazuma bayiden aldığınızda rüzgara tamamen açık ama 150 TL civarı bir harcamayla rüzgarı kesecek çözümler artık mevcut ve çok başarılı. Motora 11000 verdikten sonra rüzgarı kesmek için 150 verilir. Yani rüzgar iki motor için de bir sorun değil, bunu karşılaştırmaya gerek bile yok.

    Şehir içinde Inazuma'nın gayet başarılı olduğuna emin olabilirsiniz. Motor, trafikte kendisinden beklenmeyecek kadar rahat. Hatta Inazuma dengesi sayesinde ışıkta durup tekrar kalkma ve aralarda düşük hızla ilerlemelerde çok başarılı, artçıyla bile bu böyle. Işıkta ayağımı yere koymaya gerek duymadan yeşil yanınca 1e takıp yürüdüğüm çok oluyor. CBRın oturuş pozisyonu ile çok şehir içi motoru olabileceğini sanmıyorum.

    Gelelim ağırlık konusuna. Evet Inazuma ağır. Ama o ağırlık aleti o kadar stabil bir araç haline getiriyor ki inanamazsınız. İki defa panik fren yaptım ve motor çakılmış gibi hiç denge bozulmadan durdu. Hızınız yüksek olsa da virajlarda hiçbir savrulma olmuyor, çok rahat yatıyorsunuz, çok rahat dönüyorsunuz. Hele hele uzun yolda kamyonlar, otobüsler, tırlar arasında ne rüzgardan ne büyük araç turbulansından etkilenmek var. Düşük hızlarda hatta durduğumda bile bazen ayağımı yere koymam gerekmiyor bu ağırlık sayesinde. İki tekerlek üzerindeyiz arkadaşlar, motorun dengeli olmasından daha önemli birşey var mı sizce. Inazuma ve CBR250yi yan yana parkederseniz kendiniz de göreceksiniz, Inazuma hacim olarak CBR250den çok daha kalıplı. Kalıplı olunca ağır da oluyor doğal olarak.

    Inazumada amortisörler çok iyi. Çukura girmedikçe yolu kesinlikle hissetmiyorsunuz. Arabadan farkı yok. Hele titreşim konusunda aynı hacimdeki herhangi bir motorla inazumanın kıyasalanabileceğini bile düşünmüyorum. Belli devirler dışında titreşim sıfır. CBR250ye artçı olarak bindim. Konfor konusunda Inazuma açık ara önde.Hatta artçı ile kullanacaksanız motoru, sınıfında Inazuma'nın alternatifi yok.

    Bunların dışındaki konular tamamen kişisel beğeniye dayanır. Yok sesiymiş, yok şekliymiş ben beğenirim diğeri beğenmez, karşılaştırma yapılacak bir ölçüt yok ortada. Bu durumda hız, performans isteyene CBR250 daha iyi gelir, konfor, güvenlik, uzun yol uygunluğu arayana Inazuma.

    Bu değerlendirmeye Wolf'u dahil edemedim çünkü hiç binmiş değilim. Wolf kullanıcı forumlarından okuduğum kadarıyla konfor, denge-güvenlik konusunda Inazumadan çok geride olduğu, hız, performans noktasında da CBR250den hızlı olmadığı. Fiyatı da bunlarla aynı. O zaman ne anlamı var Wolf almanın. Duke diyenler için de fiyat etiketine bakmak gerek diyorum. Alet güzel ama o fiyata değer mi? Hem o parayı ver hem de 250cc karşılaştırma videosunda kendi motoru Duke'u yere göre sığdıramayan bayanın bile kabul ettiği Inazuma konforundan mahrum kal. Benim aklıma yatmıyor.

    Bu arada hız ve performans bekleyenin 250cc ile işi nedir merak ediyorum. Kapıyı 600 ccden açmanız gerek. Hız isteyen sıfır CBR250 değil ikinci elde 600lük bir makine bakmalıdır. Az yakma olayından bahseden de top speedden bahsetmesin zaten ikisi aynı anda olmuyor. Az yakıcam diyen gaz açmaz, gaz açan da tüketime bakmaz.
    nietzsche, selo9115 ve arca94 bunu beğendiler.

  5. #45

    Üyelik
    06 Ocak 2006
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    2014 FAZER8 ABS
    Alıntı Jedaykin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beklentileri doğru değerlendirmek gerek. Inazuma kullanıyorum, birlikte çalıştığım 2 arkadaşımda CBR 250 var, 125i konusunda bir fikrim yok. Bilgi sahibi olduğum iki motoru karşılaştırabilirim.

    Ekonomi konusunda CBR250 önde, ama Inazuma da gayet az yakıyor. CBR250 önde deme sebebim, ortalama 60-70 km hızlarda kullanıp 16 kuruş yaktıran bir arkadaşım var. Başka bir arkadaşım da 20 kuruşun üzerinde yakıyorCBR250 ile ama o devirli kullanıyor. Ben de Inazuma ile 19-20 kuruş yakıyorum.

    Performans noktasında da CBR250yi daha seri gördüm. Sonuçta CBR sport bir motor, daha seri olması normal. Top speedde de CBR250, 170 kmh ile daha hızlı.

    Rüzgar konusuna gelirsek o biraz tartışılır. CBR250 grenajla geldiği için rüzgarı kesiyor gibi görünebilir ancak tamamen yatarak kullandığında geçerli. Inazuma bayiden aldığınızda rüzgara tamamen açık ama 150 TL civarı bir harcamayla rüzgarı kesecek çözümler artık mevcut ve çok başarılı. Motora 11000 verdikten sonra rüzgarı kesmek için 150 verilir. Yani rüzgar iki motor için de bir sorun değil, bunu karşılaştırmaya gerek bile yok.

    Şehir içinde Inazuma'nın gayet başarılı olduğuna emin olabilirsiniz. Motor, trafikte kendisinden beklenmeyecek kadar rahat. Hatta Inazuma dengesi sayesinde ışıkta durup tekrar kalkma ve aralarda düşük hızla ilerlemelerde çok başarılı, artçıyla bile bu böyle. Işıkta ayağımı yere koymaya gerek duymadan yeşil yanınca 1e takıp yürüdüğüm çok oluyor. CBRın oturuş pozisyonu ile çok şehir içi motoru olabileceğini sanmıyorum.

    Gelelim ağırlık konusuna. Evet Inazuma ağır. Ama o ağırlık aleti o kadar stabil bir araç haline getiriyor ki inanamazsınız. İki defa panik fren yaptım ve motor çakılmış gibi hiç denge bozulmadan durdu. Hızınız yüksek olsa da virajlarda hiçbir savrulma olmuyor, çok rahat yatıyorsunuz, çok rahat dönüyorsunuz. Hele hele uzun yolda kamyonlar, otobüsler, tırlar arasında ne rüzgardan ne büyük araç turbulansından etkilenmek var. Düşük hızlarda hatta durduğumda bile bazen ayağımı yere koymam gerekmiyor bu ağırlık sayesinde. İki tekerlek üzerindeyiz arkadaşlar, motorun dengeli olmasından daha önemli birşey var mı sizce. Inazuma ve CBR250yi yan yana parkederseniz kendiniz de göreceksiniz, Inazuma hacim olarak CBR250den çok daha kalıplı. Kalıplı olunca ağır da oluyor doğal olarak.

    Inazumada amortisörler çok iyi. Çukura girmedikçe yolu kesinlikle hissetmiyorsunuz. Arabadan farkı yok. Hele titreşim konusunda aynı hacimdeki herhangi bir motorla inazumanın kıyasalanabileceğini bile düşünmüyorum. Belli devirler dışında titreşim sıfır. CBR250ye artçı olarak bindim. Konfor konusunda Inazuma açık ara önde.Hatta artçı ile kullanacaksanız motoru, sınıfında Inazuma'nın alternatifi yok.

    Bunların dışındaki konular tamamen kişisel beğeniye dayanır. Yok sesiymiş, yok şekliymiş ben beğenirim diğeri beğenmez, karşılaştırma yapılacak bir ölçüt yok ortada. Bu durumda hız, performans isteyene CBR250 daha iyi gelir, konfor, güvenlik, uzun yol uygunluğu arayana Inazuma.

    Bu değerlendirmeye Wolf'u dahil edemedim çünkü hiç binmiş değilim. Wolf kullanıcı forumlarından okuduğum kadarıyla konfor, denge-güvenlik konusunda Inazumadan çok geride olduğu, hız, performans noktasında da CBR250den hızlı olmadığı. Fiyatı da bunlarla aynı. O zaman ne anlamı var Wolf almanın. Duke diyenler için de fiyat etiketine bakmak gerek diyorum. Alet güzel ama o fiyata değer mi? Hem o parayı ver hem de 250cc karşılaştırma videosunda kendi motoru Duke'u yere göre sığdıramayan bayanın bile kabul ettiği Inazuma konforundan mahrum kal. Benim aklıma yatmıyor.

    Bu arada hız ve performans bekleyenin 250cc ile işi nedir merak ediyorum. Kapıyı 600 ccden açmanız gerek. Hız isteyen sıfır CBR250 değil ikinci elde 600lük bir makine bakmalıdır. Az yakma olayından bahseden de top speedden bahsetmesin zaten ikisi aynı anda olmuyor. Az yakıcam diyen gaz açmaz, gaz açan da tüketime bakmaz.
    Yorumlarınız için teşekkürler. Eğer uygun bir takas seçeneğim olursa CBR250 ve inazuma'yı değerlendireceğim.
    Inazuma'nın S modeli fuara yetişirse, sıfır inazuma S alırım (tabii fiyatı çok uçurmazlarsa).

    Inazuma takası için 3.5-4 bin, cbr250 takası için 2.5-3 bin fiyat aralığı belirledim kafamda.
    Kararlı olan her şey, şartlara rağmen doğar...

    Nietzsche

  6. #46
    selo9115 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2012
    Şehir
    istanbul ataşehir
    Motosikleti
    apache--- İNAZUMA ---cbf 150 şimdide yeşil apache
    Alıntı Jedaykin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beklentileri doğru değerlendirmek gerek. Inazuma kullanıyorum, birlikte çalıştığım 2 arkadaşımda CBR 250 var, 125i konusunda bir fikrim yok. Bilgi sahibi olduğum iki motoru karşılaştırabilirim.

    Ekonomi konusunda CBR250 önde, ama Inazuma da gayet az yakıyor. CBR250 önde deme sebebim, ortalama 60-70 km hızlarda kullanıp 16 kuruş yaktıran bir arkadaşım var. Başka bir arkadaşım da 20 kuruşun üzerinde yakıyorCBR250 ile ama o devirli kullanıyor. Ben de Inazuma ile 19-20 kuruş yakıyorum.

    Performans noktasında da CBR250yi daha seri gördüm. Sonuçta CBR sport bir motor, daha seri olması normal. Top speedde de CBR250, 170 kmh ile daha hızlı.

    Rüzgar konusuna gelirsek o biraz tartışılır. CBR250 grenajla geldiği için rüzgarı kesiyor gibi görünebilir ancak tamamen yatarak kullandığında geçerli. Inazuma bayiden aldığınızda rüzgara tamamen açık ama 150 TL civarı bir harcamayla rüzgarı kesecek çözümler artık mevcut ve çok başarılı. Motora 11000 verdikten sonra rüzgarı kesmek için 150 verilir. Yani rüzgar iki motor için de bir sorun değil, bunu karşılaştırmaya gerek bile yok.

    Şehir içinde Inazuma'nın gayet başarılı olduğuna emin olabilirsiniz. Motor, trafikte kendisinden beklenmeyecek kadar rahat. Hatta Inazuma dengesi sayesinde ışıkta durup tekrar kalkma ve aralarda düşük hızla ilerlemelerde çok başarılı, artçıyla bile bu böyle. Işıkta ayağımı yere koymaya gerek duymadan yeşil yanınca 1e takıp yürüdüğüm çok oluyor. CBRın oturuş pozisyonu ile çok şehir içi motoru olabileceğini sanmıyorum.

    Gelelim ağırlık konusuna. Evet Inazuma ağır. Ama o ağırlık aleti o kadar stabil bir araç haline getiriyor ki inanamazsınız. İki defa panik fren yaptım ve motor çakılmış gibi hiç denge bozulmadan durdu. Hızınız yüksek olsa da virajlarda hiçbir savrulma olmuyor, çok rahat yatıyorsunuz, çok rahat dönüyorsunuz. Hele hele uzun yolda kamyonlar, otobüsler, tırlar arasında ne rüzgardan ne büyük araç turbulansından etkilenmek var. Düşük hızlarda hatta durduğumda bile bazen ayağımı yere koymam gerekmiyor bu ağırlık sayesinde. İki tekerlek üzerindeyiz arkadaşlar, motorun dengeli olmasından daha önemli birşey var mı sizce. Inazuma ve CBR250yi yan yana parkederseniz kendiniz de göreceksiniz, Inazuma hacim olarak CBR250den çok daha kalıplı. Kalıplı olunca ağır da oluyor doğal olarak.

    Inazumada amortisörler çok iyi. Çukura girmedikçe yolu kesinlikle hissetmiyorsunuz. Arabadan farkı yok. Hele titreşim konusunda aynı hacimdeki herhangi bir motorla inazumanın kıyasalanabileceğini bile düşünmüyorum. Belli devirler dışında titreşim sıfır. CBR250ye artçı olarak bindim. Konfor konusunda Inazuma açık ara önde.Hatta artçı ile kullanacaksanız motoru, sınıfında Inazuma'nın alternatifi yok.

    Bunların dışındaki konular tamamen kişisel beğeniye dayanır. Yok sesiymiş, yok şekliymiş ben beğenirim diğeri beğenmez, karşılaştırma yapılacak bir ölçüt yok ortada. Bu durumda hız, performans isteyene CBR250 daha iyi gelir, konfor, güvenlik, uzun yol uygunluğu arayana Inazuma.

    Bu değerlendirmeye Wolf'u dahil edemedim çünkü hiç binmiş değilim. Wolf kullanıcı forumlarından okuduğum kadarıyla konfor, denge-güvenlik konusunda Inazumadan çok geride olduğu, hız, performans noktasında da CBR250den hızlı olmadığı. Fiyatı da bunlarla aynı. O zaman ne anlamı var Wolf almanın. Duke diyenler için de fiyat etiketine bakmak gerek diyorum. Alet güzel ama o fiyata değer mi? Hem o parayı ver hem de 250cc karşılaştırma videosunda kendi motoru Duke'u yere göre sığdıramayan bayanın bile kabul ettiği Inazuma konforundan mahrum kal. Benim aklıma yatmıyor.

    Bu arada hız ve performans bekleyenin 250cc ile işi nedir merak ediyorum. Kapıyı 600 ccden açmanız gerek. Hız isteyen sıfır CBR250 değil ikinci elde 600lük bir makine bakmalıdır. Az yakma olayından bahseden de top speedden bahsetmesin zaten ikisi aynı anda olmuyor. Az yakıcam diyen gaz açmaz, gaz açan da tüketime bakmaz.

    Soyluyecek bisey bulamiyorun daha

  7. #47
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA NC 750S
    Inazumam olsa satmazdim seloo
    www.erkakurye.com

  8. #48
    ozgurs - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Nisan 2013
    Motosikleti
    2013 Cbr 250r Tricolor
    Söylediklerine tamamen katılıyorum.Sollamaya çıktığı araçla kimse yanyana gitmeyi istemez.Yalnız bu daha çok tork ve güçle ilgili bir durum.Arkadaşın dediği "top speed" olayıydı.Sürekli tam gaz gitmek yani, sollama falan değil...

  9. #49
    -TAN- - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Ağustos 2013
    Motosikleti
    inazuma
    Alıntı ERROR88 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    125 lik ya bedava karamursel sepeti sandin galiba o begenmedigin motorun topspeed i150 inazumanin ki kac 160 mi
    Karamürsel sepeti zannetmedim fiyatına şaşırdım okadar. Ayrıca Erol kareşim, benim motora binip baktığında şahsen yaptığın yorumları ve ne kadar beğendiğini unuttun galiba? bizzat benim motora binmiştin hatırlarsan? canımsın iyi bak kendine
    ERROR88 bunu beğendi.
    TAN TOKDEMIR

  10. #50
    arca94 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Mart 2011
    Şehir
    İstanbul - Lüleburgaz
    Motosikleti
    Bajaj Boxer
    Alıntı GP500-1st adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu yazıyla inazuma biraz övülmüş sanırım

    Cbr'la karşılaştırmak gerekirse 250 ile karşılaştırmak lazım ki otobanda açık yolda cbr250 ile karşılaşmayın çift silindir dediğiniz motordan net soğursunuz...

    Ayrıca cbr125 le karşılaştırmak gerekirse ikiside 100 km hızda 7500 devir de oluyor ki

    bu hızda otoban sürüşlerinde 2.2 lt tüketen ve rüzgar yemeyen cbr'a karşı birbuçuk kat fazla tüketen ve rüzgardan insanı mafeden bir motorunuz var

    ayrıca şehir içi trafikte bana o 180 kilo pek pratik gelmedi.

    Yani inazuma olmuş ama olmamış
    Şehir içinde ben pek sıkıntı çekmiyorum yav. Yani o ağırlığı pek hissettirmiyor alışınca.

    Benzin konusu fena ya. Biraz sıkıştırınca 4 litreyi gördüğüm oldu.

    Rüzgar ağzına mıçıyor insanın orası da ayrı. Ama zuma zuma inazuma! diyorum yine de.

    ---------- Post added at 21:38 ---------- Previous post was at 21:33 ----------

    Alıntı Jedaykin adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Beklentileri doğru değerlendirmek gerek. Inazuma kullanıyorum, birlikte çalıştığım 2 arkadaşımda CBR 250 var, 125i konusunda bir fikrim yok. Bilgi sahibi olduğum iki motoru karşılaştırabilirim.

    Ekonomi konusunda CBR250 önde, ama Inazuma da gayet az yakıyor. CBR250 önde deme sebebim, ortalama 60-70 km hızlarda kullanıp 16 kuruş yaktıran bir arkadaşım var. Başka bir arkadaşım da 20 kuruşun üzerinde yakıyorCBR250 ile ama o devirli kullanıyor. Ben de Inazuma ile 19-20 kuruş yakıyorum.

    Performans noktasında da CBR250yi daha seri gördüm. Sonuçta CBR sport bir motor, daha seri olması normal. Top speedde de CBR250, 170 kmh ile daha hızlı.

    Rüzgar konusuna gelirsek o biraz tartışılır. CBR250 grenajla geldiği için rüzgarı kesiyor gibi görünebilir ancak tamamen yatarak kullandığında geçerli. Inazuma bayiden aldığınızda rüzgara tamamen açık ama 150 TL civarı bir harcamayla rüzgarı kesecek çözümler artık mevcut ve çok başarılı. Motora 11000 verdikten sonra rüzgarı kesmek için 150 verilir. Yani rüzgar iki motor için de bir sorun değil, bunu karşılaştırmaya gerek bile yok.

    Şehir içinde Inazuma'nın gayet başarılı olduğuna emin olabilirsiniz. Motor, trafikte kendisinden beklenmeyecek kadar rahat. Hatta Inazuma dengesi sayesinde ışıkta durup tekrar kalkma ve aralarda düşük hızla ilerlemelerde çok başarılı, artçıyla bile bu böyle. Işıkta ayağımı yere koymaya gerek duymadan yeşil yanınca 1e takıp yürüdüğüm çok oluyor. CBRın oturuş pozisyonu ile çok şehir içi motoru olabileceğini sanmıyorum.

    Gelelim ağırlık konusuna. Evet Inazuma ağır. Ama o ağırlık aleti o kadar stabil bir araç haline getiriyor ki inanamazsınız. İki defa panik fren yaptım ve motor çakılmış gibi hiç denge bozulmadan durdu. Hızınız yüksek olsa da virajlarda hiçbir savrulma olmuyor, çok rahat yatıyorsunuz, çok rahat dönüyorsunuz. Hele hele uzun yolda kamyonlar, otobüsler, tırlar arasında ne rüzgardan ne büyük araç turbulansından etkilenmek var. Düşük hızlarda hatta durduğumda bile bazen ayağımı yere koymam gerekmiyor bu ağırlık sayesinde. İki tekerlek üzerindeyiz arkadaşlar, motorun dengeli olmasından daha önemli birşey var mı sizce. Inazuma ve CBR250yi yan yana parkederseniz kendiniz de göreceksiniz, Inazuma hacim olarak CBR250den çok daha kalıplı. Kalıplı olunca ağır da oluyor doğal olarak.

    Inazumada amortisörler çok iyi. Çukura girmedikçe yolu kesinlikle hissetmiyorsunuz. Arabadan farkı yok. Hele titreşim konusunda aynı hacimdeki herhangi bir motorla inazumanın kıyasalanabileceğini bile düşünmüyorum. Belli devirler dışında titreşim sıfır. CBR250ye artçı olarak bindim. Konfor konusunda Inazuma açık ara önde.Hatta artçı ile kullanacaksanız motoru, sınıfında Inazuma'nın alternatifi yok.

    Bunların dışındaki konular tamamen kişisel beğeniye dayanır. Yok sesiymiş, yok şekliymiş ben beğenirim diğeri beğenmez, karşılaştırma yapılacak bir ölçüt yok ortada. Bu durumda hız, performans isteyene CBR250 daha iyi gelir, konfor, güvenlik, uzun yol uygunluğu arayana Inazuma.

    Bu değerlendirmeye Wolf'u dahil edemedim çünkü hiç binmiş değilim. Wolf kullanıcı forumlarından okuduğum kadarıyla konfor, denge-güvenlik konusunda Inazumadan çok geride olduğu, hız, performans noktasında da CBR250den hızlı olmadığı. Fiyatı da bunlarla aynı. O zaman ne anlamı var Wolf almanın. Duke diyenler için de fiyat etiketine bakmak gerek diyorum. Alet güzel ama o fiyata değer mi? Hem o parayı ver hem de 250cc karşılaştırma videosunda kendi motoru Duke'u yere göre sığdıramayan bayanın bile kabul ettiği Inazuma konforundan mahrum kal. Benim aklıma yatmıyor.

    Bu arada hız ve performans bekleyenin 250cc ile işi nedir merak ediyorum. Kapıyı 600 ccden açmanız gerek. Hız isteyen sıfır CBR250 değil ikinci elde 600lük bir makine bakmalıdır. Az yakma olayından bahseden de top speedden bahsetmesin zaten ikisi aynı anda olmuyor. Az yakıcam diyen gaz açmaz, gaz açan da tüketime bakmaz.
    İşte öztü bu inazuma'nın.

    Motor viraja kendi yatıyor o kadar dengeli ki. Hatta viraj olayına kendini kaptırırsan motoru kendin kaldırmak zorunda kalıyorsun o kadar güzel yatıyor.
    Yalnız hocam lastik olayını sormak istiyorum size. Siz IRC 'den memnun musunuz? Ben memnunum ama beyin olarak memnun değilim. IRC güvenli gelmiyor nedense hep düşününce.
    x Fikirler, zorla ve şiddetle, top ve tüfekle asla öldürülemez! -Mustafa K. ATATÜRK-
    Acemi Motorcunun El Kitabı: -http://acemimotor.blogspot.com/-
    -arcadiril.blogspot.com-

  11. #51
    ERROR88 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    18 Şubat 2012
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    HONDA NC 750S
    Alıntı -TAN- adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Karamürsel sepeti zannetmedim fiyatına şaşırdım okadar. Ayrıca Erol kareşim, benim motora binip baktığında şahsen yaptığın yorumları ve ne kadar beğendiğini unuttun galiba? bizzat benim motora binmiştin hatırlarsan? canımsın iyi bak kendine
    Kardes cikartamadim ya inazumaya hastayim zaten hatta zuzu derim ona ben torku cok guzel ve rahat motor da uzun yola cikinca topspeed beni sok etti yinede severim zuzu yu seloyada diyorum satma diye ama cbr i veripte inazuma almaz biraz anlamsiz geliyor selamlar arkadasim
    -TAN- bunu beğendi.
    www.erkakurye.com


    REKLAM ALANI
3. sayfa BirinciBirinci 123

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)