Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Uzun Yol

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #241
    kucukprens - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Mayıs 2005
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Eli kulaginda!
    SYM Joyride 200 var mesala. Hem sorunsuz bir araç, hem 2. el makul fiyatlara bulunabiliyor. Hem suziki garantisinde. Daha ne diyeyim ben
    1 MAY


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #242
    çöl_akrebi01 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Eylül 2006
    arkadasım ben yenı uye oldum tercıhıne destek verıyorum tahmınım 100 km de falan dınlenırsen problemsız bır keyıf alırsın fakat cebıne guvenmen lazım 150 lik herhangı bir schoter az yakmaz

    neredesınız mıllet

  3. #243
    Forumdan Uzaklaştırıldı zuhtupasa - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2005
    Şehir
    Ist-Kadıkoy
    Motosikleti
    Burgman 400 K7
    Alıntı çöl_akrebi01 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadasım ben yenı uye oldum tercıhıne destek verıyorum tahmınım 100 km de falan dınlenırsen problemsız bır keyıf alırsın fakat cebıne guvenmen lazım 150 lik herhangı bir schoter az yakmaz

    neredesınız mıllet
    yaw birileri bu arkadasa yardım etsin.. her yerde baarıo "nerdesiniz millet die"

  4. #244
    WBX - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Eylül 2006
    Motosikleti
    YOK!
    Mondial 151 RS ile 350 km yol yapan abiyi biliyordum. Adam konyanın ilçesinden antalyaya gidiyodu her haftasonu. Arada sadece çay molası veriyomuştu. Tık dememiş hiç ama sonuçta çin malı bunlar biri diğerine benzemiyor.
    Hedef 2007

  5. #245
    BİSANCI_42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Motosikleti
    YOK
    ona kalırsan hava soğutmalı bisanla ben iki kişi 100 erden 200 km yaptım tık yok yeter ki uslubunu bil dinlendir motorun nerde hararet nerde rahatlayacağını bil gerisi hikaye ama orta şekerdede bi kalite olursa vede bilinçli olursan daha ne istiyosun

  6. #246
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus

    uzun yol yapacak arkadaşlar

    uzun yol yapacaklara bir tavsiye vereyim. her 30 40 km de bir dabriyajı çekerek balataların yağlanmasını sağlarmışız. bu da daha uzun ömürlü olmasını ve performansını artırıyormuş.tabi şanzuman kitlenmesine de mani oluyormuş.

    bende çok debriyaj kullanmanın zararı olur düşüncesindeydim. aşırıya kaçmamak kaydıyla faydası varmış.
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  7. #247
    velespit-cbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Temmuz 2006
    Şehir
    İzmir-Küçükyalı
    Motosikleti
    09` cbr 125
    hımmm eğer bir gün olur uzun yola çıkarsakk bunu uygularım...teşekkürler...
    [COLOR="Black"][FONT="Comic Sans MS"]RİDE THE WINDS OF CHANGE[/FONT][/COLOR]

  8. #248
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı velespit-cbr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hımmm eğer bir gün olur uzun yola çıkarsakk bunu uygularım...teşekkürler...
    dikkate aldığın için teşekkürler. kimsenin tavsiyeye ihtiyacı yok ya da herkes biliyomuş
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  9. #249

    Üyelik
    29 Eylül 2006

    uzun yol motoru



    BU SİTEYE GİRİN UZUN YOL MOTORU BENCE BU DD250E-9B VE DD250E-9

  10. #250
    nightmare_in_u - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Mart 2006
    Motosikleti
    mondial 151 rs
    Alıntı turgut_gizemli adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    BU SİTEYE GİRİN UZUN YOL MOTORU BENCE BU DD250E-9B VE DD250E-9
    güzel motor ama bu baya çapırrrr gibii

  11. #251
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı turgut_gizemli adlı üyeden alıntı Mesajı göster


    BU SİTEYE GİRİN UZUN YOL MOTORU BENCE BU DD250E-9B VE DD250E-9

    tamam uzun yol motoru olabilirde. yeri bura diiil. ne DERSİN ???????
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  12. #252
    BİSANCI_42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Motosikleti
    YOK
    Efendİ Benİm Motorumun Şanzumani Otomatİk Banada BİŞey SÖlede Bende Yapayim Hava SoĞutmali İkİ KİŞİ İle Uzun Yola Çiksam Ne Yapayim Zorlanmamasi İÇİn Yazda Bİlgİlenelİm Tabİ Yazarsan Şİmdİden TeŞekkÜrler

  13. #253
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı BİSANCI_42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Efendİ Benİm Motorumun Şanzumani Otomatİk Banada BİŞey SÖlede Bende Yapayim Hava SoĞutmali İkİ KİŞİ İle Uzun Yola Çiksam Ne Yapayim Zorlanmamasi İÇİn Yazda Bİlgİlenelİm Tabİ Yazarsan Şİmdİden TeŞekkÜrler
    abicim bide dövseydin. Ama sana genede tavsiye vereyim. her 10 km de bir üflersen serinler

    tecrübeme dayanarak sana verebileceğim tvsiye sık sık gaz verip kesme.
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  14. #254
    spormotosiklet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2006

    yanlış

    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    uzun yol yapacaklara bir tavsiye vereyim. her 30 40 km de bir dabriyajı çekerek balataların yağlanmasını sağlarmışız. bu da daha uzun ömürlü olmasını ve performansını artırıyormuş.tabi şanzuman kitlenmesine de mani oluyormuş.

    bende çok debriyaj kullanmanın zararı olur düşüncesindeydim. aşırıya kaçmamak kaydıyla faydası varmış.
    melesef burada ki bi yanlışlığa parmak basma lüzümü hissettim..
    debriaj sistem olarak motor ile şanzıman arasında güç iletimini keserek rahat vites geçişini ve ilk harekette esnek kavrayarak motorun prüzsüz hareketini sağlayan organdır. genelde(motorların hemen hepsinde ) yağ içerisinde çalışır.fakat balatalarla diskler arasında yağın kalması için özel çaba harcamanıza gerek yoktur. çünkü debriaj balatalarının bir kısmı zaten yağ havuzuna temas ederler.normal kullanımda balatalar disklerle kilitli çalışırlar ve en ufak bi güç kaybı(kaydırma olmaz).vites geçişlerinde ve ilk hareketteki yarım kavramalrda balata ve diskler arasına giren yağ hem balatayı soğutur hemde aşınmadan kaydırma sağlar. yani arada sırada debriaja basmanın hiçbir faydası ve gereği yoktur.
    MOTOSİKLETTE DOĞUNUN YÜKSELEN SESİ:bounce:

  15. #255
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı spormotosiklet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    melesef burada ki bi yanlışlığa parmak basma lüzümü hissettim..
    debriaj sistem olarak motor ile şanzıman arasında güç iletimini keserek rahat vites geçişini ve ilk harekette esnek kavrayarak motorun prüzsüz hareketini sağlayan organdır. genelde(motorların hemen hepsinde ) yağ içerisinde çalışır.fakat balatalarla diskler arasında yağın kalması için özel çaba harcamanıza gerek yoktur. çünkü debriaj balatalarının bir kısmı zaten yağ havuzuna temas ederler.normal kullanımda balatalar disklerle kilitli çalışırlar ve en ufak bi güç kaybı(kaydırma olmaz).vites geçişlerinde ve ilk hareketteki yarım kavramalrda balata ve diskler arasına giren yağ hem balatayı soğutur hemde aşınmadan kaydırma sağlar. yani arada sırada debriaja basmanın hiçbir faydası ve gereği yoktur.
    unuttuğun bişey var. motorlarda karaşanzıman denilen yani yağlı sistem uygulanmakta. motora koyduğun yağ aynı zamanda şanzımanı yağlamaktadır. uzun süre yaklaşık (40-50) km devamlı debriyaja basmadan gidersen yağla teması kalmayacağı için yağla çalışma prensibini ihlal etmiş oluyosun. yani balataların aşırı ısınıyo ve sürtünmeden dolayı aşınıyor.hembalataların ömrü azalıyor hemde performans etkileniyor, daha fazla yakıt tüketiyosun. aşırı ısınmadan kaynaklanan kitlenme çoğu zaman ortadan kalkıyor.

    bu dediklerim 250 cc ye kadar olan düşük ccli motorlar içindi. speed tarzı motorlarda tamamen yağ pompası tarafından püskürtme sistemi olduğundan senin dediğin gaeçerli olabilir.

    senin dediğin doğru olması için arabalardaki gibi dıştan takmalı şanzıman gerekir.o da ayrı ağırlık ve fazladan malzeme
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  16. #256
    spormotosiklet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Temmuz 2006
    Alıntı alp_tunay adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    unuttuğun bişey var. motorlarda karaşanzıman denilen yani yağlı sistem uygulanmakta. motora koyduğun yağ aynı zamanda şanzımanı yağlamaktadır. uzun süre yaklaşık (40-50) km devamlı debriyaja basmadan gidersen yağla teması kalmayacağı için yağla çalışma prensibini ihlal etmiş oluyosun. yani balataların aşırı ısınıyo ve sürtünmeden dolayı aşınıyor.hembalataların ömrü azalıyor hemde performans etkileniyor, daha fazla yakıt tüketiyosun. aşırı ısınmadan kaynaklanan kitlenme çoğu zaman ortadan kalkıyor.

    bu dediklerim 250 cc ye kadar olan düşük ccli motorlar içindi. speed tarzı motorlarda tamamen yağ pompası tarafından püskürtme sistemi olduğundan senin dediğin gaeçerli olabilir.

    senin dediğin doğru olması için arabalardaki gibi dıştan takmalı şanzıman gerekir.o da ayrı ağırlık ve fazladan malzeme
    kardeş 40-50 km uzun yol diyosun.debriaj yağla temas etmeyince .....aşırı sürtünme diyosun. motorda elin debriaja değmedikçe debriaj da en ufak bi sürtünme ve ısınma sözkonusu olmaz.önce yazdıklarımı oku....tamamen bilgisizce ceavp veriyosun kusurqa bakma.....
    MOTOSİKLETTE DOĞUNUN YÜKSELEN SESİ:bounce:

  17. #257
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı spormotosiklet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    kardeş 40-50 km uzun yol diyosun.debriaj yağla temas etmeyince .....aşırı sürtünme diyosun. motorda elin debriaja değmedikçe debriaj da en ufak bi sürtünme ve ısınma sözkonusu olmaz.önce yazdıklarımı oku....tamamen bilgisizce ceavp veriyosun kusurqa bakma.....

    önce debriyajın çalışma prensibini öğren ondan sonra konuşalım
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  18. #258
    BİSANCI_42 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    23 Temmuz 2006
    Motosikleti
    YOK
    KardeŞ Ayip Ettİn Valla Ne MÜnasebet Sadece SÖledİm Belkİ YanliŞ AnlaŞilma OlmuŞtur Kusurum Varsa Affola

  19. #259
    alp_tunay - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    11 Temmuz 2006
    Şehir
    iZMİR
    Motosikleti
    cbf1000-cygnus
    Alıntı BİSANCI_42 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    KardeŞ Ayip Ettİn Valla Ne MÜnasebet Sadece SÖledİm Belkİ YanliŞ AnlaŞilma OlmuŞtur Kusurum Varsa Affola
    sorun yok dert etme
    T Ü R K İ Y E. . . .T Ü R K L E R İ N D İ R

    N E ... M U T L U... T Ü R K Ü M... D İ Y E N E

  20. #260
    memin1857 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Nisan 2006
    Şehir
    Bostanlı, İzmir
    Motosikleti
    Yamaha Fazer
    Debriyaja basmayınca debriyaj yağlanmıyormu sanıyorsunuz? Çoğu motorda zaten sürekli yağın içinde. Debriyajı sıksanda sıkmasanda yağlanıyor. Saçma bir konu. Debriyajı hiç ellemeden 500km gitsenizde hiçbirşey farketmez...... Ayrıca debriyajın yağlanması bir ekstra sadece. Yağlanmasada çalışır. Yağlı debriyaj daha temiz daha serin çalışır, zorlamada yanma ihtimali daha düşüktür o kadar. Kuru debriyaj sistemli motor kullananlar ve otomobil sahipleri ne yapsın? Yok böyle bir şey. Birisi uydurmuş.


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler